Σελίδες

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Επαναληπτικές Εξετάσεις 2016: Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής Γ Λυκείου

Θα σας παρουσιάσουμε λίαν συντόμως τα θέματα και τις λύσεις των Επαναληπτικών Εξετάσεων στο μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής.

Μια διαδικασία λίγο παραμελημένη, ένα μάθημα λίγο παραμελημένο! Οπότε δεν νομίζω να το κοιτάξουν πάνω από 10 άτομα! Οπότε απευθυνόμαστε στους λάτρεις των μαθηματικών, τους μερακλήδες!

Υπάρχει ενδιαφέρον αν θα παραμείνουν τα θέματα στο επίπεδο δυσκολίας με τα θέματα του Μαΐου.

Συνεχής ανανέωση: 11/06/2016

(ώρα τελευταίας επεξεργασίας: 03:05)


Ημέρα εξέτασης Παρασκευή 10 - 06 -2016 

ΘΕΜΑΤΑ  σε pdf word 

(ώρα ανάρτησης 18:40)

Σημείωση: Δείτε τα θέματα των εσπερινών σε word 

Τα θέματα word μας τα πρόσφερε, όπως κάθε χρόνο, ο Χρήστος Τσουκάτος!

Λύσεις από τη lisari team (ώρα ανάρτησης ... )

4 σχόλια:

  1. Μάκη ευχαριστουμε για το άρθρο σου.
    Μια χαρά θέματακια.στα πλαίσια του σχολικού βιβλια κ με δεδομένο οτι το έδιναν μαθητές της θεωρητικης.
    Κλιμακούμενης δυσκολιας κ σίγουρα κάποιος μαθητής που είχε κανει προσπάθεια όλη την χρόνια ακόμα κ χωρίς πρόσθετη βοήθεια μπορούσε να γράψει αρκετα καλά.
    Ελπίζω οι θέματοδοτες να ελαβαν υπόψιν φέτος την μαθηματική κοινοτητα που φωνάζει τοσα χρόνια για τα τερατουργηματα ασκήσεων που εμφανίζονταν απο παντού κ πανω εκεί να βασισαν την λογική των φετικων πανελλαδικών κ να μην υπήρξε πολιτικη βούληση όπως ψιθυριζεται απο γνωστες κ μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Κώστα! Χαίρομαι όταν σε βλέπω και όταν σχολιάζεις!

    Εγώ θα πω ότι ήταν αρκετά πιο δύσκολα τα θέματα από ότι στις εξετάσεις του Μαΐου. Θεωρώ ότι η επιτροπή ανέβασες πολλές στροφές που δεν θα το κρίνω αν είναι σωστό ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακη σε συγκριση με τα του Μαιου ναι ηταν πιο δυσκολα.
    Αλλα μην ξεχνας οτι μεθαυριο οι αποφοιτοι του παιδαγωγικου θα διδαξουν τις νεες γενιες στο δημοτικο.
    Ειλικρινα καθε φορα που καποιος γονιος μαθητη ε δημοτικου με παιρνει τηλ να αναλαβω το παιδι του γιατι ο δασκαλος στο σχολειο << τα λεει μπερδεμενα,η τους βαζει δυσκολα θεματα,η ειναι αυστηρος >> αρχιζω κ αναπολω κουβεντες με συναδερφους οπως τωρα καλη ωρα.
    Δυστυχως η ευτυχως τα μαθηματικα πρεπει να ειναι σε ενα επιπεδο.
    Ειδικα τα γενικης παιδειας για πολλους λογους .
    Ενας απο αυτους ειναι κ ο εξης:


    Μολις εφυγα απο μαθητη μου που δινει αυριο μαθηνατικα γενικης ενδοσχολικα.
    Του εβαλα τα τρια πρωτα θεματα των επαναληπτικων.
    Χρονος: 1 ωρα βαρια.
    Επιδοση 72/75 γιατι υπολογισε το οριο με ορισμο παραγωγους με χ_0.
    Δεν νομιζω οτι διδαχτηκε παραπανω μαθηματικα απο εναν μαθητη της θεωρητικης.
    Απλες πιθανοτητες Α λυκειου.αυτο ηταν το σχολειο του.


    Τεσπα.μεγαλη κουβεντα.

    Καλα αποτελεσματα σε ολους τους υποψηφιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεωρειται σωστο να χρησιμοποιεις μαθ. Προσανατολισμου(πλεον οχι στις πανελληνιες)δεν μπορει να λες σε εναν μαθητη αυτο δεν το ξερεις σε αυτο το μαθημα ενο το εχει διδαχτει!
    Στος επαναληπτικες το γ ποιο δυσκολο αλλα λογικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος