Τελευταία ανανέωση: 17/10/2023 (έκδοση 5η)
Αν και δεν είμαι σίγουρος για ποιο λόγο συμβαίνει υποθέτω ότι έχει να κάνει είτε επειδή οι μαθητές το έχουν διδαχθεί σύντομα (πέρυσι στη Γ΄ Γυμνασίου) άρα δεν υπάρχει μαγεία, είτε επειδή οι οδηγίες μας περιορίζουν τη διδασκαλία του κεφαλαίου 8 στις 5 διδακτικές ώρες και προτείνουν να λύσουμε μόνο τις ασκήσεις Κατανόησης και Εμπέδωσης.
Εργάστηκα αρκετές ώρες, είχα ανοίξει όλες τις οδηγίες που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας, τις εργασίες που έχουμε κάνει κατά καιρούς με τους μαθητές στο σχολείο και αρκετό υλικό που είναι συσσωρευμένο στο σκληρό μου δίσκο. Όλα όμως τα πέρασα από τη δική μου πένα.
Το αποτέλεσμα είναι στους δέκτες σας! Όποιος "κατεβάσει" το αρχείο αναμένω ένα σύντομο σχόλιο.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. (Το αποθηκευμένο αρχείο είναι πάντα το ενημερωμένο και όχι η ενδεικτική προεπισκόπηση που διατίθενται παρακάτω)
Σημείωση: Το αρχείο κατά ένα μεγάλο μέρος είναι κατάλληλο και για μαθητές της Γ Γυμνασίου.
μπράβο φίλε μάκη εισαι δύναμη !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ φίλε μου! Παρακολουθώ τις όμορφες εργασίες σου στο http://papageorgiouxristoforos.blogspot.gr/
ΔιαγραφήΜάκη, εξαιρετική δουλειά!
ΑπάντησηΔιαγραφή[Η κακοκαιρία ευνόησε την Ευκλείδεια Γεωμετρία...]
Συγχαρητήρια!
Είχα έμπνευση Κατερίνα! Οι αστραπές βοήθησαν! Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου
ΔιαγραφήΠολυ χρήσιμο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Σωτήρη μου
ΔιαγραφήΕίναι καιρός η Γεωμετρία να επανέλθει στο προσκήνιο. Η συμμετρία π.χ. είναι εκτός ύλης στη Α Λυκείου και όμως ... η συμμετρία είναι που μας σώζει...(λόγια του Δ. Νανόπουλου).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάκη,εξαιρετική εργασία !
Τώρα που το λες έχω και μια όμορφη εργασία στις συμμετρίες! Θα την εμπλουτίσω και θα βάλω τα λόγια του Νανόπουλου!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ, μου δίνετε δύναμη.
Αυτό είναι το καλύτερο δώρο και είναι για όλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν μιλάω μόνο για το φυλλάδιο, που ειναι τέλειο!
Το πιο σπουδαίο είναι η διάθεση ενός ανθρώπου να ασχοληθεί στον ελεύθερο του χρόνο με κάτι που ίσως δεν είναι "της μόδας" και να το μοιραστεί.
Αυτό είναι τα μαθηματικά, αυτό είναι ο μαθηματικός, αυτό είναι ένα σωστό πρότυπο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Συγχαρητήρια κύριε Χατζόπουλε!
Έλενα σε ευχαριστώ πολύ όχι για τα γλυκά σου λόγια αλλά γιατί γνωρίζω ότι δεν μιλάς συχνά! Και μόνο που συμμετέχεις για μένα είναι τιμή!
ΔιαγραφήΝιώθω περιχαρής που σε έκανα να εξωτερικευτείς!! Τελικά με ένα σπάρο...
Για άλλη μια φορά σε παρέσυρε το πάθος σου, και ως γνήσιος καλλιτέχνης κατάφερες να δημιουργήσεις ένα κείμενο που άγγιξε και θα αγγίξει όλους όσους μπορούν να καταλάβουν πώς ένα παραμελημένο αντικείμενο, στα χέρια ενός μάστορα, μπορεί να μετατραπει σε εργαλείο. Τα σέβη μου προσφιλεστατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λόγια σου είναι πιο δυνατά και από το αρχείο μου! Σε ευχαριστώ Δημήτρη μου
ΔιαγραφήΟλοκληρωμένο και άρτιο. Μου άρεσε ιδιαίτερα που στο τέλος συμπεριέλαβες ασκήσεις απ τη Στατιστική. Ένα μεγάλο Μπράβο. Σε ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό (Όπως τα περισσότερα του συγγραφεα). Φυσικά απευθύνεται μόνο στο 5-10% των μαθητών και δε μπορεί να γίνει από αυτό ούτε το 1/10 σε σχολική τάξη και από θέμα χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφή