Σελίδες

Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Τα άπαντα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Αρσάκειων Σχολείων + λύσεις


Το lisari εξασφαλίζει για άλλη μια χρονιά κατά αποκλειστικότητα ΌΛΑ τα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Αρσάκειων Σχολείων και τα προσφέρει σε όλους τους αναγνώστες του!

Σκοπό μας να προβάλλουμε ΌΛΑ τα διαγωνίσματα από τα Ιδιωτικά Σχολεία που πρωτοπορούν και βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων σε όλους τους μαθητές και καθηγητές που δεν έχουν πρόσβαση.

Μια μοναδική συλλογή που πρέπει να προστατέψουμε την πηγή δημοσίευσης.

1) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

2) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

3) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Εκάλης  (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

4) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Εκάλης  (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

5) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Θεσσαλονίκης (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

6) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Πάτρας (εκφωνήσεις - απαντήσεις)


39 σχόλια:

  1. Θερμες ευχαριστίες,τα συγκεκριμένα ανέκαθεν ξεχωριζαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ παιδιά για την καλή σας κουβέντα. Λογικά μόνο εσείς χρειάζεστε τα αρχεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Na mas peis posa katevesmata exoun tetoia arxeia!
      Theloume eksaskisi stin statistiki!

      Διαγραφή
    2. Γίνεται πανικός! Πάνω από 3.000 άτομα σε λίγες ώρες!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μάκη, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους δάσκαλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο εσύ είσαι έτσι και αλλιώς ο καλύτερος καθηγητής!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο για την προσπάθειά σας και βεβαίως μπράβο και στους συναδέλφους των εν λόγω σχολείων οι οποίοι δημοσιεύουν το έργο τους (και με λύσεις μάλιστα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα μπράβο στους συναδέλφους καθηγητές που μας προσφέρουν τη δουλειά τους χωρίς φόβο για το λάθος!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστολυμε πολύ!! Εξαιρετικά θέματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο διαγώνισμα του Αρσακείου Θεσ/κης στο Δ θέμα το β υποερώτημα του Δ3 νομίζω οτι δεν ισχύει παντα για τον περιορισμό χ αρνητικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, έχει δίκιο ο SteKri, υπάρχει πρόβλημα με το ζητούμενο και τον περιορισμο...

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ για την σύμπλευση...παρουσιάζει βέβαια ιδιαίτερο διδακτικό ενδιαφέρον η απόδειξη του λάθους το οποίο απέδειξα με 2 τρόπους...

      Διαγραφή
    3. Ναι... Επίσης, νομίζω υπάρχει πρόβλημα στο Δ Θέμα του Α Εκάλης, σε ότι έχει να κάνει με την ανισοισότητα στα δεδομενα και την απόδειξη της σχέσης f(x)/x >= 1 που χρειάζεται για το τελευταίο ερώτημα

      Διαγραφή
    4. συμφωνώ οτι ανισοισότητα που δίνεται είναι "προβληματική" για να δειχθεί το Δ2.Πάντως προσωπικά έλυσα το Δ4 χρησ/ντας μονο την μονοτονία απο το Δ2 με αρκετη φαντασία και πολλές απόπειρες.Γενικά ειναι προβληματικό το Θέμα όπως δόθηκε κατα την ταπεινή μου άποψη.

      Διαγραφή
    5. Όντως υπάρχει πρόβλημα. Το διορθωνω και το αναρτώ ξανά! Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!

      Διαγραφή
    6. Παιδιά (SteKri και mina) το αντικατέστησα το αρχείο της Θεσσαλονίκης με το ορθό αρχείο. Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Πολύτιμες οι σημειώσεις σας!!

      Ελέγχεται το Δ θέμα Α Εκάλης...

      Διαγραφή
    7. Για διευκόλυνση στείλτε τις παρατηρήσεις σας για κάποιο συγκεκριμένο ερώτημα στο email lisari.blogspot@gmail.com

      Διαγραφή
    8. Και εμεις ευχαριστουμε για το υλικο...οσον αναφορα το Δ θεμα εκαλης αν γινει μονο ανισοτητα η δοσμενη σχεση επιλυονται τυχον θεματα...

      Διαγραφή
    9. Σωστά! Έτσι, προκύπτει οτι η παράγωγος της συνάρτησης f(x)/x είναι θετική, και άρα η εν λόγω συνάρτηση γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της κ.ο.κ.

      Ευχαριστούμε όπως και να έχει για τα θέματα, αρκετά έχουν κάποιες πολύ καλές ιδέες!

      Διαγραφή
    10. Νομίζω ότι μπορούμε να πάμε με συνάρτηση αύξουσα (και όχι με γν. αύξουσα αν είναι μόνο θετική). Θα αναρτήσω σήμερα τις λύσεις οπότε αν διαφωνείτε ακόμα το καταγράφετε.

      Διαγραφή
    11. καταρχην πολλα συγχαρητηρια για την δουλεια και το υλικο που προσφερετε στους μαθητες αλλα και στους καθηγητες.Οσον αναφορα το Δ Εκαλης νομιζω οτι θελει αποδειξη ο ισχυρισμος σας (δεν υπαρχει στο σχολικο βιβλιο) (πχ ΘΜΤ+ΟΡΙΟ) αλλα κατα την ταπεινη μου αποψη η ανισοτητα θα ηταν προτιμοτερη...μιας και εξυπηρετει ακριβως τον ιδιο σκοπο.Ευχαριστω πολυ.

      Διαγραφή
    12. Θα συμφωνήσω απόλυτα! Αν η εκφώνηση έδινε γνήσια την ανισότητα θα ήταν εξαιρετική χωρίς καμία ένσταση.

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε αξιόλογα κ πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο Β΄Αρσάκειο Εκάλης Δ1α μέσα στηνν παρένθεση στο ολοκλήρωμα θέλει +1, αλλιώς δεν προκύπτει το αποτέλεσμα που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγγνώμη , έχετε δίκαιο. Δικό μου το λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστούμε, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους, δάσκαλους και μαθητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια. Είναι κολακευτικά τα λόγια ιδιαίτερα όταν προέρχονται από ένα συνάδελφο.

      Διαγραφή
  11. Ωραία θέματα απαιτητικά όμως μια ερώτηση πως ένας μετριος μαθητής θα κερδίσει πράγματα από τέτοια διαγωνίσματα μήπως πρέπει να γράφει κάθε ομάδα μαθητών με βάση το επίπεδο ένα δικό του διαγώνισμα μια ταπείνή γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστή η γνώμη σας! Και πραγματικά θέλει αρκετή συζήτηση και ίσως να μη συμφωνήσουμε! Υπεύθυνος σε όλα είναι ο καθηγητής που παρακολουθεί το μαθητή. Ένα δύσκολο διαγώνισμα σε ένα όχι διαβασμένο μαθητή ή σε ένα μαθητή που προσπαθεί αλλά δεν έχει φτάσει σε καλό επίπεδο να αντιμετωπίζει τέτοια θέματα μπορεί να τον απελπίσει και ίσως να το ρίξει ψυχολογικά. Αλλά και ένα πολυ εύκολο διαγώνισμα μπορεί να ξεγελάσει το μαθητή. Άρα τι μαγιά και το επίπεδο πρέπει να το καθορίζει ο καθηγητής! Εμείς απλά προσφέρουμε τα υλικά, τη χρήση και το "μαγείρεμα" θα το κάνετε εσείς!

      Διαγραφή
  12. Μακη οταν μπορεις ελεγξε το διαγωνισμα της θεσσαλονικης, γιατι στις λυσεις δεν ανοιγει αρχειο!
    Σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος