Σελίδες

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 (Covid -19) - ΕΠΑΛ (Θέματα και λύσεις)


Η επόμενη ημέρα μας βρίσκει με το μάθημα των μαθηματικών στα ΕΠΑΛ. 

Εδώ δεν έχουμε δύο τύπους θεμάτων, αλλά ένα! Όλοι θα εξεταστούν σε ένα κεφάλαιο και λίγα πράγματα από Στατιστική. Υπερβολικά μικρή ύλη! Προφανώς και μπορούμε να βρούμε και έτσι άπειρα θέματα! Είναι η φύση του μαθήματος! Και σε μια παράγραφο να γράψουμε διαγώνισμα έχουμε αρκετά να ρωτήσουμε - εξετάσουμε τους μαθητές.

Θέματα Εξετάσεων ΕΠΑΛ 2020: pdf - word (ώρα: 10:02)
(από το site του Υπουργείου Παιδείας)

Απαντήσεις από τη lisari team (ώρα 10:40)

19 σχόλια:

  1. Ξεκουράζονται όλοι μετά από μια δυσκολη μερα, καλη επιτυχία και στα παιδιά του ΕΠΑΛ αύριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στα παιδιά σήμερα... Μακάρι να υπάρχουν σήμερα αντίστοιχα θέματα με τα χθεσινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι μια δύσκολη μάχη και αυτή. Καλή επιτυχία στους υποψήφιους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τόσο περιορισμένη ύλη, θυμίζει διαγώνισμα τετραμήνου.
    Εκτός κι αν, σε αντίθεση με σήμερα, αποφασίσει η επιτροπή να μας αιφνιδιάσει αύριο!
    Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχνάμε όμως ότι στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ ΕΠΑΛ το συγκεκριμένο μάθημα
      είναι 2 ώρες/εβδομάδα.Ευτυχως που υπάρχει η μία ώρα της Γεωμετρίας και δανειζόμαστε..

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν οι προβλέψεις μου:
    1) απόδειξη παραγωγός αθροίσματος και απόδειξη άθροισμα συχνοτήτων
    2) κάποιος ορισμός αθροιστικών συχνοτήτων
    3) Σ-Λ
    Α)τοπικό ελάχιστο μεγαλύτερο από τοπικό μέγιστο
    Β)οι ποιοτικές διακρίνονται σε συνεχείς και διακριτές
    4) Πρόβλημα μεγιστοποίησης ελαχιστοποίησης από το βιβλίο Μαθηματικών της Γ Γυμνασίου στην ενότητα της συνάντησης αx^2+βx+γ
    5) Μέγιστη κλιση εφαπτόμενης
    6) Πίνακας με δοσμένες τις Fi
    7) Θέμα Δ συνάρτηση ρίζα, μελέτη ακρότητα, εφαπτόμενη και εμβαδόν αυτής με άξονες!


    Με τόσα που είπα κάτι θα πιάσω!
    Καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις κάποιος αντιληφθεί το σύνδεσμο τον ανεβάζει και εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα εδώ είμαστε:
    https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/EXETASEIS-2020-IOUNIOS/them_math_epal_200618.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1η εκτίμηση, καλά δομημένα θέματα.
    Κάποιος διαβασμένος περνάει την βάση εύκολα!Στο 15 φτάνει με λίγη υπομονή και σύντομο χρόνο.
    Να δούμε όμως τα παιδιά πως πήγαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίες κ αναλυτικότατες!!!Σαν βιβλίο!!!💛🖤
      Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  10. Μια ερώτηση...μαθητής επαλ τα εχω ολα σωστα απλα στο δ4 εβαλα το χ>0...αντι χεR θα χασω το 20αρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρέα συγχαρητήρια!Δεν νομίζω ότι θα πειράξει κάτι τόσο μικρό! Αλλά και κάτι ελάχιστο να χάσεις το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό! Μπράβο σου και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  11. Το Θέμα Α ήταν νορμάλ, αν εξαιρέσεις το Α2.α που δεν ήταν ότι πιο συνηθισμένο.
    Το θέμα Β θεωρώ ότι ήταν εύκολο. Η συμπλήρωση του πίνακα δεν είχα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία και οι ερωτήσεις Β2 - Β4 ήταν απλές.
    Το θέμα Γ επίσης εύκολο. Κανένα σημείο προβληματισμού. Αναμενόμενο ερωτήματα, οι πράξεις εύκολες, το όριο απλό.
    Στο θέμα Δ άρχισαν το προβλήματα. Το Δ1 είχε μία σύνθετη παραγώγιση (όχι από τις δύσκολες) και μία απλή παραγοντοποίηση. Στο Δ2, λίγοι είναι οι μαθητές που γνωρίζουν ότι τους ζητούσε ουσιαστικά την παράγωγο στο -2, οπότε θεωρώ ότι δεν απάντησαν σωστά οι περισσότεροι. Η εφαπτομένη στο Δ3 ήταν δύσκολη με την έννοια ότι δεν έδινε το σημείο επαφής. Αυτό θα δυσκόλεψε αρκετούς. Όσον αφορά το Δ4, ελάχιστοι μαθητές πανελλαδικά γνωρίζουν τον τύπο της απόστασης δύο σημείων που έχουν διδαχθεί στην Α' Λυκείου. Με αυτή την έννοια θεωρώ ότι το 99,9% των μαθητών ξεκινούσαν με άριστα το 92.
    Γενικά τα θέματα θεωρώ ότι ήταν ευκολότερα από τα περσινά. Ένας διαβασμένος μαθητής μπορούσε να δουλέψει άνετα με τα πρώτα τρία θέματα και το τέταρτο θέμα ήταν για να ξεχωρίσουν οι άριστα προετοιμασμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο Δ4 είναι x>0 και όχι xεR, αφού η εκφώνηση λέει <0>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα θέματα μέχρι το 15 ήταν αρκετά εύκολα και δεν θα ξεχωρίσει ο μαθητής του 8 από τον 13 ή 14. Μετά το 15 μόνο θα υπάρχει διαβάθμιση αλλά και πάλι 8 μονάδες ένα ολόκληρο ερώτημα και άλλες 8 μονάδες το άλλο ερώτημα ....δεν ξέρω. Εμένα δεν μου αρέσουν ποτέ τα εύκολα θέματα και δεν βοηθούν ούτε τα παιδιά. Και φέτος δυστυχώς μέχρι το 15 για ένα παιδί που ήξερε θεωρία και γνώριζε βασικές ασκήσεις ήταν εύκολος στόχος. Καλή δύναμη σε όλα τα παιδιά για τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια ερώτηση...στο δ3 όπου ήταν η f'(x)=0 θεώρησα ως δεδομένο ότι το τριωνυμο δεν μηδενιζοταν οπότε έβαλα μόνο το x+2=0, δεδομενου ότι όλα τα υπόλοιπα τα είχα σωστά θα μου κοπούν μονάδες από αυτό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος