Ένα πραγματικό σενάριο "Καθηγητή - Μαθητή" όπως εξελίχθηκε κατά τη διάρκεια μιας διδακτικής ώρας.
Το διδακτικό σενάριο αφορά το τριώνυμο και τη διάταξη των ριζών, όπως και τον πίνακα προσήμων. Μια παρατήρηση που σε αρκετούς μπορεί να έχει διαφύγει!
Ο μαθητής της Α΄ Λυκείου είναι ο Κωνσταντίνος Κασσωτάκης από το 3ο ΓΕΛ Ν. Κηφισιάς. Ο Καθηγητής δεν έχει νόημα να τον αναφέρουμε, αν και είναι φανερό, για να πέσουν τα "φώτα" στον μαθητή. Δεν είναι ο καθηγητής το θέμα μας!
Η στήλη του μαθητή θέλει να κινητοποιήσει τους δραστήριους να κινητοποιούνται περισσότερο και να προβάλλουμε τις ανησυχίες τους. Πολλές φορές γίνομαι μαθητής και οι μαθητές είναι οι καθηγητές, όταν οι ρόλοι μαθητή και καθηγητή εναλλάσσονται τότε έχουμε μια πετυχημένη συνεργασία.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Άρχοντας ο Κωνσταντίνος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο για τη σκέψη του παιδιού. Thanx, Μάκη!
ΑπάντησηΔιαγραφή