Αυτή τη φορά ο αγαπητός μας φανταστικός ήρωας Ξεφτέρης Μαστερίδης μας δίνει το 3ο σενάριο!
Δεν ξεφεύγει με ακρότητες και λεπτά θέματα, αλλά δίνει ένα απλό σενάριο πάνω στη θεωρία, ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα.
Ένας μικρός έλεγχος για να διαπιστώσουμε αν οι μαθητές μας έχουν κατανοήσει δύο βασικές έννοιες.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Αν lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =l και lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =m, τότε τότε η f είναι??
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο διδακτικό σενάριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χατζόπουλου θεωρείται ότι για φέτος υπάρχει κάποιο σημείο που θα πρέπει να δοθεί παραπάνω βάση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα το σχολικό βιβλίο είναι το κύριο μέσο για την εκπόνηση θεμάτων αλλά τι θεωρείται εσείς προσωπικά πιθανό σαν θέματα Γ και Δ
Ευχαριστώ πολύ !
Μαθητής
Καλησπέρα αγαπητέ μου φίλε.
ΔιαγραφήΔυστυχώς σε μια ύλη δύο κεφαλαίων δεν υπάρχουν SOS.
Ιδίως τα μαθηματικά που σε κάθε σημείο του σχολικού βιβλίου μπορούν να δημιουργηθούν καταπληκτικά θέματα! Έχω σκεφτεί κάποια στιγμή να κάνω μια τέτοια παρουσίαση, να δίνει ο μαθητής μια άσκηση από το σχολικό βιβλίο και εμείς να την αλλάξουμε εκείνη τη στιγμή.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξανά λύσεις μόνο σου όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και να δεις τα θέματα των εξετάσεων.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία!