Η αυλαία των Εξετάσεων έχει ανοίξει στα ΕΠΑΛ με το μάθημα της έκθεσης (εθελοντισμός).
Σήμερα Σάββατο 3/6/2023 οι μαθητές θα διαγωνιστούν στο μάθημα των Μαθηματικών Ι.
Για να δείτε τις εκφωνήσεις πατήστε αντίστοιχα:
pdf - word (από τον Χρήστο Τσουκάτο)
Για να δείτε τις λύσεις από τη lisari team
πατήστε εδώ.
Σχολιασμός (Μάκης Χατζόπουλος)
Τα πρώτα σχόλια μου όπως είδα πριν λίγα λεπτά το διαγώνισμα.1) Περίπου ίδιας λογικής και επιπέδου με τα περσινά... εγώ τα θέτω ένα κλικ πιο δύσκολα από τα περσινά.
2) Δύσκολη απόδειξη, αλλά είναι απόδειξη που πρέπει να γνωρίζει ο μαθητής
3) Γ1 βγαίνει και με επίλυση συστήματος άρα απαιτητικό...
4) Δ2 ερώτηση βγαλμένη από ΓΕΛ
5) Δ4 έχουμε δει ίδιο ακριβώς ερώτημα και στο παρελθόν (δεν πρέπει να ξαφνιάσει)
6) Κακή διατύπωση του ερωτήματος Δ1 λόγω της ένωσης των διαστημάτων. Ή να το θέσω και διαφορετικά, διατύπωση εκτός του σχολικού βιβλίου. Το σχολικό βιβλίο εξετάζει τη μονοτονία των συναρτήσεων σε διάστημα Δ και όχι σε ένωση διαστημάτων ή σε σύνολο Α.
Σχολιασμός - Ανακοίνωση ΕΜΕ
Τα θέματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης και απαιτούν βασικές γνώσεις από προηγούμενες τάξεις.
Στο ερώτημα Δ1 ζητείται η μελέτη της μονοτονίας στο πεδίο ορισμού της, που είναι ένωση διαστημάτων. Στο σχολικό βιβλίο όμως η μελέτη γίνεται σε διαστήματα. Αυτό θα δυσκολέψει πολύ τους/τις υποψηφίους/ες και θα ήταν καλό να θεωρηθεί πλήρης η απάντηση των μαθητών/τριών για μελέτη της μονοτονίας κατά διαστήματα.
Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά.
Καλημέρα και καλή τύχη στα παιδιά. Είχαμε καθυστέρηση ή θα τα έχουμε σε λίγο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον καθυστέρησε το υπουργείο να ανακοινώσει τα θέματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουν αναρτηθεί τα θέματα... σε λίγα λεπτά θα έχουμε και τις απαντήσεις της lisari team
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα! Δύσκολο το Γ1 και το Β2 για αυτούς που δεν πάνε για άριστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρία πολύ εύκολη, δεν ξεφεύγει από την περσινή.
Και προσθέτω ότι και το Δ2 είναι κάπως δύσκολο για ΕΠΑΛ.
ΔιαγραφήΚαλημέρα. Τα θέματα Α , Β , Γ αρκετά άπλα και δουλεμένα. Το θεμα Δ αν κάποιος δεν βρει σωστά την παράγωγο νομίζω ότι θα χάσει όλο το θέμα κι αυτό είναι άδικο.. θα έπρεπε να δίνει έστω την f' απλοποιημένη στο Δ3
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παραγώγιση στο Δ θέμα ίσως μπερδέψει αρκετούς και "κουβουλάνε" μια λάθος παράγωγο στα επόμενα ερωτήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης η σύγκριση του CV με το 10% ίσως "ταλαιπωρήσει" αρκέτα παιδιά.
Κατά τα άλλα, από τα πιο "διαχειρισιμα" θέματα των τελευταίων ετών, ΑΛΛΑ για "σωστά" προετοιμασμένους μαθητές.
kostakis.
Μόλις ανάρτησα και τον πρώτο σχολιασμό.... με ψυχραιμία μπορεί να προσθέσω και άλλα σημεία που μπορεί να ξέχασα ή να μην εντόπισα
ΑπάντησηΔιαγραφή2 φορές εξεταστηκε η μονοτονία και τα ακρότατα και 2 φορές ο CV. Φαντασία μηδέν. Θέματα χωρίς φαντασία που ενισχύουν την παπαγαλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Γ1 το σύστημα μπορούνε να το αποφύγουν αν εκφράσουν εξ αρχής το σύνολο συναρτήσει του ν3
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα ειδα ενα σχολιο σας σχετικα με το ερωτημα Δ1,ειπατε οτι για να ειναι πιο πληρης η αποδειξη θα επρεπε ενας μαθητης να επαιρνε την περιπτωση χ1<0<χ2 .Να δειξει τι με αυτο;Εφοσον η μονοτονια αλλαζει δεν εχει νοημα η παρατηρηση.Επισης θεωρω πολυ λαθος την ανακοινωση της ΕΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή