Σελίδες

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Ενδοσχολικές εξετάσεις Β Γυμνασίου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Στασινός Παναγιώτης από τη Μεγαλόπολη μας προσφέρει το διαγώνισμα των ενδοσχολικών εξετάσεων μαθηματικών Β Γυμνασίου.

Αξίζει να δείτε τα θέματα, είναι εμπνευσμένα!

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχολικό έτος: 2023 - 24

Επιμέλεια: Παναγιώτης Στασινός

42 σχόλια:

  1. Στο άρθρο 3, παρ. Δ΄ του Π. Δ. 508/77, ορίζεται:
    Δ’. Καθ’ όσον αφορά εις το μάθημα των Μαθηματικών οι μαθηταί υποχρεούνται εις την διαπραγμάτευσιν ενός εκ δύο απλών τιθεμένων θεμάτων θεωρίας εκ της δεδιδαγμένης ύλης εις έκαστον κλάδον του μαθήματος και εις την λύσιν δύο εκ τριών ασκήσεων ή προβλημάτων εκ της αύτης εκάστου κλάδου ύλης. Έκαστον των θεμάτων θεωρίας δύναται να αποτελείται εκ ΤΡΙΩΝ ΤΟ ΠΟΛΥ απλών ερωτημάτων.
    Οι απαντήσεις επί του θέματος της θεωρίας και των λύσεων των ασκήσεων ή προβλημάτων βαθμολογούνται ισότιμα. Η βαθμολόγηση των γραπτών γίνεται στην κλίμακα 1-20 µε ακέραιους µόνο αριθμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακό διαγώνισμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δεχτώ το σχόλιο σου ΑΝ μου καταθέσεις μια δική σου πρόταση για να κατανοήσω ποιο διαγώνισμα θεωρείς ωραίο. Εύχομαι τις προσεχείς ημέρες να το έχω στο email μου την πρότασή σου....

      Διαγραφή
    2. Θεωρία 1 το 2 εκτός ύλης Θεωρία 2 το 2 θα προτιμούσα απλή διατύπωση και οχι συμπλήρωση .΄Ασκηση 1 ιι) και ιv) άσχετα με τις εξισώσεις και πολλά ερωτήματα. Άσκηση 2 πολλά ερωτήματα ..μέχρι 3 το πολύ πρέπει

      Διαγραφή
  3. Οι μαθητές υποχρεούνται να λύσουν δύο από τις τρεις ασκήσεις ή προβλήματα.
    Κάθε ένα από τα θέματα των ασκήσεων ή των προβλημάτων δεν πρέπει να αποτελείται από δύο (2) ή περισσότερες διαφορετικές ασκήσεις ή προβλήματα. Σε όλες τις τάξεις τίθενται τρεις ασκήσεις ή προβλήματα από την εξεταστέα ύλη. Καθένα από τα θέματα αυτά δεν πρέπει να αποτελείται από δύο ή περισσότερες διαφορετικές ασκήσεις. Για παράδειγμα δεν μπορούν να τίθενται δύο ή τρεις εξισώσεις ή ανισώσεις στο ίδιο
    θέμα. Κάθε άσκηση ενδείκνυται να αναλύεται σε βήματα, αλλά αυτά να είναι δύο ή τρία και όχι περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αρκεί να είναι "εμπνευσμένα", θα πρέπει να είναι και σύννομα.
    Καλό είναι να διαβάζουμε τις οδηγίες των συμβούλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ κακό διαγώνισμα , παντελώς έξω από τις προδιαγραφές που προβλέπονται για την σύσταση των θεμάτων. Η πρώτη άσκηση είναι απαράδεκτη αφού στην πραγματικότητα είναι 4 ανεξάρτητες ασκήσεις.
    Το δεύτερο θέμα επειδή εμφανίζει το σχήμα πάνω στο τεραίν υποτίθεται ότι είναι ρεαλιστικά μαθηματικά; Έχει αυτή η άσκηση καμιά σχέση με την πραγματικότητα του ποδοσφαίρου; Τι χρειάζεται το ΕΖ= 14 αφού υπάρχει απάντηση χωρίς τη χρήση αυτού του στοιχείου;
    Η τρίτη άσκηση έχει και αυτή πολλά "θέματα". Ένα από αυτά είναι ότι καθοδηγεί τον μαθητή σε λύση τριγωνομετρίας ενώ υπάρχει πολύ συντομότερη γεωμετρική λύση. Βέβαια το να φορέσεις σε ένα θέμα γεωμετρίας το σενάριο του πάκμαν , δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα του πακμαν. Κανένας από τους σχεδιαστές του παιχνιδιού δεν θα χρειάστηκε να λύσει τέτοιου είδους γεωμετρικά προβλήματα. Αυτό δεν είναι ρεαλιστικά μαθηματικά.
    Ας ρίξει μια ματιά ο θεματοδότης στην δ/νση https://users.sch.gr/konkoch78/kostas/domi.8em.gymn.pdf ή αλλού αν ψάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, σε αρκετά σχολεία η δομή των θεμάτων είναι ανάλογη. Δεν είναι το πρόβλημα αυτό...

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμε, κάτι καλό βρήκες στο διαγώνισμα ;
    Εμένα, με μια πρώτη ανάγνωση, χωρίς να έχω λύσει τα θέματα μου άρεσαν πολύ σαν ιδέες το δεύτερο και το τρίτο.
    Με το να ασκούμε μόνο αρνητική κριτική σε κάποιον συνάδερφο που ανεβάζει το δημόσια το διαγώνισμα του αντί να του πούμε ένα μπράβο που το έκανε, στο τέλος δεν θα το δημοσιοποιεί κα εις.
    Ειναι καλύτερο αυτό ;
    Προσωπικά είμαι υπέρ της καλοπροαίρετης κριτικής, να βλέπουμε και τα θετικά όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Nik. Δεν έχω ξανά δει τέτοια δειλή συμπεριφορά στο lisari , αλλά όταν γίνεται από ανώνυμους σημαίνει ότι υπάρχει δόλος και φόβος. Ο δημιουργός αντίθετα εκτίθεται μέσω του έργου του χωρίς να τον ενοχλούν τα τυχόν λάθη που μπορεί να έχει, για μένα είναι το παλικάρι της υπόθεσης.

      Διαγραφή
    2. Ουτε δόλος υπάρχει ουτε φόβος υπάρχει μετά απο 37 χρόνια στα θρανία και ως πρώτος που έκανε τράπεζα θεμάτων με σχολιασμό πάνω απο 15 χρόνια πριν, δικαιούμαι να λέω οτι έχω δει πολλά . Μάκη αν θες πάρε με στο 6977856007. Καλό καλοκαίρι

      Διαγραφή
  7. Φαντάζεστε κάθε φορά που αναρτούσα κάτι στο lisari να είχα την παραπάνω ανώνυμη κριτική; Δεν θα υπήρχε lisari, μαθηματικές ομάδες, site κτλ. Ευτυχώς που όλοι αγνοούν τον πικρόχολο ανώνυμο που βγάζει τις αδυναμίες του και θέλουν να παρουσιάσουν την θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά τα θέματα δεν είναι σύννομα. Τί δεν καταλαβαίνεις;
    Αν δεν σου αρέσουν τα ανώνυμα σχόλια μην τα επιτρέπεις.

    V for Vendetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σχόλια δεν μας ενοχλούν, η έκφρασή σου πίσω από την ανωνυμία μας ενοχλεί. Και εννοείται θα το αφήσω ως δυνατότητα. Η ανωνυμία δεν σημαίνει αγένεια. Αν υπόγραφες με το όνομά σου θα έβλεπες ότι θα έλεγες τα ίδια πράγματα αλλά καλύτερα. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για το τι κουβαλάτε στην ψυχή σας. Λυπάμαι ειλικρινά που βρίσκεσαι σε ένα χώρο όπου έχει αποδείξει ότι είμαστε όλοι μαζί, ενωμένοι και κανείς μας δεν τα γνωρίζει όλα. Κανείς δεν είναι ανώτερος και πιο έξυπνος από τον άλλο. Η ένωση των δυνάμεων μας έφερε σε αυτή τη θέση αναγνώρισης και αποτελέσματος. Εσύ θέλεις να γκρεμίζεις, κατανοητό, έχει να κάνει με τον χαρακτήρα σου. Εμείς προσπαθούμε να χτίσουμε. Μην μας μολύνεις το μυαλό μας. Είμαστε ρομαντικοί.... Αναμένω το διαγώνισμά σου

      Διαγραφή
    2. Η ερώτηση "Γιατί δεν ορίζεται ρίζα αρνητικού αριθμού;" είναι λανθασμένη.

      Διαγραφή
  9. "Θεωρία 1 , το 2 εκτός ύλης " ....
    Σελ 41, 42 σχολικου βιβλίου σχόλιο και παράδειγμα για το αν ορίζεται ρίζα αρνητικού.
    Προσωπικά πιστεύω οτι τα παιδιά θα το χάρηκαν αφου η προσέγγιση βασικών εννοιών έγινε με αυτόν τον ευχάριστο τρόπο . Και για μην νομίζει ο κύριος Ανωνυμος οτι είμαι φίλος του κυριου Στασινου , η μόνη αρνητική ας πουμε παρατήρηση που εχω να κάνω είναι η ελλειψη ερωτήματος απο συναρτήσεις
    Παναγιωτη ευχαριστούμε , θα το δωσω σε τμήμα που γραφει στις 17 του μηνος ως πρόβα τζενεραλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τις οδηγίες για θεματοδότες:
      "Καθένα από τα θέματα αυτά δεν πρέπει να αποτελείται από δύο ή περισσότερες διαφορετικές ασκήσεις. Για παράδειγμα δεν μπορούν να τίθενται δύο ή τρεις εξισώσεις ή ανισώσεις στο ίδιο θέμα. Κάθε άσκηση ενδείκνυται να αναλύεται σε βήματα, αλλά αυτά να είναι δύο ή τρία και όχι περισσότερα."

      Το Θέμα 1 είναι 4 διαφορετικές ασκήσεις.

      Διαγραφή
  10. Η ερώτηση "Γιατί δεν ορίζεται ρίζα αρνητικού αριθμού;" είναι λανθασμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι η ερώτηση και σωστοτατη για Β Γυμνασίου. Ούτε θα καταργήσουμε το σχολικό βιβλίο, ούτε θα μιλάμε για μιγαδικούς σε 13 χρονων παιδιά.
      Αυτή είναι η γνώμη μου.

      Διαγραφή
    2. Προφανώς και δεν μιλάμε για μιγαδικούς αγαπητέ φίλε. Όταν ορίζουμε κάτι για μη αρνητικούς αριθμούς δεν έχει νόημα να λέμε γιατί δεν το ορίζουμε για αρνητικούς. Να μαθαίνουμε τα παιδιά σωστα μαθηματικά, γιατί μετά θα λένε "γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το σύμβολο αυτό για να γράψω κυβική ρίζα του -8; Γιατί δεν ορίζεται το σύμβολο αυτό για μη αρνητικούς αριθμούς;"

      Διαγραφή
    3. Στην τελευταία σειρά της παραπάνω απαντησης να μη ληφθεί υποψη το "μη". Αν μας ρωτήσει ένας μαθητής γιατί δεν ορίζουμε ως τετραγωνική ρίζα του 4 το -2, τι θα του πούμε;

      Διαγραφή
    4. Tα ξεκαθαρίζει όλα αυτά το σχολικό βιβλίο και εμείς με τη σειρά μας στα παιδιά.

      Διαγραφή
  11. ΦΙΛΕ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΜΠΡΑΒΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ.

    ΦΙΛΕ ΜΑΚΗ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ, ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ..

    ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, "ΤΥΠΙΚΑ" ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ... ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ, ΕΣΥ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΟΥ (ΣΧΟΛΕΙΟ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ) ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕΣ "ΤΥΠΙΚΟΣ"???
    ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ?
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΒΑΛΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ 4ΜΗΝΟΥ, ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΥΣΤΗΡΑ) ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ?
    ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΣΤΟ "ΤΥΠΙΚΟ" ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΛΥΝΑΤΕ? ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΣ "ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΑ" ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ/ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ, ΕΝΩ Η ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ?
    ΣΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΟΥ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΕΒΛΕΨΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ, ΕΝΩ "ΤΥΠΙΚΑ" ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ?
    ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΟΤΑΝ ΦΟΙΤΟΥΣΕΣ, ΥΠΗΡΞΑΝ ΦΟΡΕΣ, ΠΟΥ "ΤΥΠΙΚΑ" ΕΙΧΕΣ ΚΟΠΕΙ ΜΕ 4.7/10 ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΕ (Η ΠΕΡΑΣΕΣ, ΠΕΣ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΣ).

    ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ, ΝΑ ΚΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ, ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΡΑΞΩ ΤΗΝ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ!!!
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΙΛΕ ΕΠΩΝΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ;
    ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΤΟ (ΜΟΝΑΔΙΚΟ) ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
    "Δεν αρκεί να είναι "εμπνευσμένα", θα πρέπει να είναι και σύννομα.
    Καλό είναι να διαβάζουμε τις οδηγίες των συμβούλων."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χατζόπουλε
    Είμαι ο ανώνυμος στο ποστ 13 Ιουν 2024, 11:32:00 μ.μ. προς τον οποίο κάνεις αδικαιολόγητες και κακοήθεις επιθέσεις. Στην ανάρτησή μου δεν βρίζω , δεν χαρακτηρίζω απλώς επιχειρηματολογώ. Αν δεν σου αρέσει η επιχειρηματολογία αντίκρουσή την. Κατ’ αρχάς πριν από μένα υπήρχαν 3 αναρτήσεις που επεσήμαναν ακριβώς το ίδιο ότι τα θέματα είχαν προβλήματα . Και εγώ αλλά και αυτοί αλλά και άλλοι αργότερα σου επισημαίνουν με τον τρόπο τους ότι η δομή των θεμάτων έχει πρόβλημα μάλιστα σου αναφέρουν και τις σχετικές διατάξεις που έχουν βγει ακριβώς για κάτι τύπους σαν και σένα που νομίζουν ότι σε ένα διαγώνισμα μπορούν να βάζουν ότι τους αρέσει. Και βέβαια εσύ απαντάς
    «Επίσης, σε αρκετά σχολεία η δομή των θεμάτων είναι ανάλογη. Δεν είναι το πρόβλημα αυτό...»
    Είναι επιχείρημα αυτό;
    Η διαπίστωσή σου ότι σε αρκετά σχολεία βάζουν παράτυπα θέματα, ένα πράγμα συνεπάγεται αφού λες ότι δεν είναι πρόβλημα, ότι δεν είσαι ο μοναδικός άσχετος. Σημαίνει βέβαια ότι και το σύστημα δεν λειτουργεί αφού ενώ εσύ για παράδειγμα έχεις κάποια χρόνια υπηρεσίας δεν σε έχουν πάρει χαμπάρι να σου πουν μια κουβέντα. Να σε χαίρονται στο σχολείο που διδάσκεις! Είναι και πρότυπο!

    Λες κάπου αλλού
    • «Σωστά Nik. Δεν έχω ξανά δει τέτοια δειλή συμπεριφορά στο lisari , αλλά όταν γίνεται από ανώνυμους σημαίνει ότι υπάρχει δόλος και φόβος»
    Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά. Θα μάθεις. Σιγά – σιγά !
    • «Εσύ θέλεις να γκρεμίζεις, κατανοητό, έχει να κάνει με τον χαρακτήρα σου. Εμείς προσπαθούμε να χτίσουμε. Μην μας μολύνεις το μυαλό μας. Είμαστε ρομαντικοί»
    Σε αυτό είσαι καλός, να το παίζεις Νίκος Ξανθόπουλος, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Μάρθα κλάψα, Δε λέω !
    • «Αναμένω το διαγώνισμά σου»
    Και γιατί ρε άσχετε να σου στείλω διαγώνισμα; Προς το παρόν κράτα το μάθημα που σου δίνω για την δομή των θεμάτων. Τα υπόλοιπα σε επόμενο μάθημα, γιατί βλέπω ότι δεν έχεις καταλάβει τίποτα, θέλει λίγο χρόνο βέβαια!
    • «Θα δεχτώ το σχόλιο σου ΑΝ μου καταθέσεις μια δική σου πρόταση για να κατανοήσω ποιο διαγώνισμα θεωρείς ωραίο.»
    Δηλαδή «τα εμπνευσμένα θέματα» - όπως τα παρουσίασες- δεν είναι αυθύπαρκτα; Η ποιότητά τους εξαρτάται από τα ενδεχόμενα δικά μου θέματα; Τώρα όσο για το αν δεχθείς το σχόλιο, ποσώς με ενδιαφέρει. Το σχόλιο το αποδέχεσαι ή το αντικρούεις με επιχειρήματα (που δεν έχεις)
    • «Ευτυχώς που όλοι αγνοούν τον πικρόχολο ανώνυμο που βγάζει τις αδυναμίες του και θέλουν να παρουσιάσουν την θέση τους.»
    Όπως είπα αυτή είναι η δεύτερη φορά που κάνω πόστ! Οπότε μέτρα καλύτερα. Αδυναμίες βγάζεις εσύ , γιατί όπως είπαμε επί της ΟΥΣΙΑΣ δεν λες τίποτα
    Συνεχίζεται στην επόμενη ανάρτηση γιατί είναι μαγάλο το σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την εισαγωγή κατανοεί κάποιος τη μεροληπτική του θέση!

      Χατζόπουλε!!

      Εσύ με γνωρίζεις! Εγώ όχι! Άρα δεν σου μιλάω προσωπικά, άρα δεν προσβάλλω κάποιον που δεν ξέρω καν ποιος είναι. Μπορεί να μιλάω και με ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης!

      Επίσης, αναφέρεις ότι είσαι ο ανώνυμος ημερομηνίας τάδε! Πραγματικά ακούγεται ως αστείο! Εμείς ξέραμε ότι μιλάμε με έναν "ανώνυμο" τόσες μέρες! Εσένα δεν σε γνωρίζαμε! Όλα τα λόγια και οι αναφορές θεωρούσαμε ότι ανήκουν στον ανώνυμο "Σπύρο" που μας αποκαλύφθηκε ποιος είναι, επικοινώνησα όπως θα διαβάσεις παρακάτω και όλα λύθηκαν όμορφα και ωραία.

      Ο τρόπος επικοινωνίας σου και με αυτό το τρόπο δεν προσβάλλει εμένα (είπες και τα υποτιμητικά σου λόγια για τα Πρότυπα) αλλά τον εαυτό σου! Είσαι σε ένα χώρο που λαμβάνεις πληροφορίες και υλικό και μας κουνάς το χέρι.

      Αν νιώθεις ότι αδικήθηκες είμαι εδώ να αναγνωρίσω το λάθος μου, αλλά διάβασε αρχικά όλα τα σχόλια των ανώνυμων και μπες στη θέση του συναδέλφου που παίρνει άδεια από το σχολείο του να αναρτήσει τα θέματα.

      Όσο για τα σχόλια που κάνω είναι για να προστατέψω τους ανθρώπους που εκτίθενται, που δίνουν τη δουλειά τους και κάποιοι πίσω από τα πληκτρολόγια, ανώνυμα παραδίδουν μαθήματα.

      Το ίδιο θα κάνω και με εσένα ανώνυμε φίλε όταν θα στείλεις ένα δικό σου υλικό.

      Το μήνυμά μου κλείνει με το τελευταίο μήνυμα που έστειλα στον Στέλιο όπου τα πράγματα τα βάλαμε σε μια σειρά.

      Διαγραφή
    2. Επίσης, στο "ανώνυμο" των 11:32 έγραψε επί λέξη τα εξής:

      "Θα δεχτώ το σχόλιο σου ΑΝ μου καταθέσεις μια δική σου πρόταση για να κατανοήσω ποιο διαγώνισμα θεωρείς ωραίο. Εύχομαι τις προσεχείς ημέρες να το έχω στο email μου την πρότασή σου...."

      Που είναι η προσβολή; Η κακοήθεια επίθεση; Επειδή ζητάω να μου στείλεις ένα δικό σου δείγμα;

      Και τέλος έγραψα ότι σε αρκετά σχολεία (δεν ήθελα να αναφερθώ σε ποια) θέτουν τέτοια θέματα.

      Είπα τι γίνεται!

      Τώρα τι κάνω εγώ και κάποιοι άλλοι είναι διαφορετικό θέμα που το κρίνουν οι υπεύθυνοι, σύμβουλοι που μας αξιολογούν συνεχώς! Αλλά προφανώς μιλάμε για τα θέματα έτσι, όχι για μένα! Σωστά;

      Διαγραφή
  14. 1)Για να σπάσει ο πάγος θα κανω μια τρελή υπόθεση :Μάκη και ανώνυμε ,μου θυμίζεται τους διαλόγους Αρχιμήδη-Ευκλειδη ! Δεν πιστεύω Μάκη, να έστησες τέτοιο σκηνικό και να τσιμπάμε όλοι οι υπόλοιποι, με την δήθεν κοκορομαχία σας ;;; 2) αν δεν ισχυει το νούμερο 1,θερμή παράκληση να ΑΝΕΒΟΥΝ οι τόνοι .Αλλά χωρίς προσωπικές επιθέσεις και προσβολές(παιδιά είμαστε;) Υπάρχουν και οι αγώνες στο κλουβί ξέρετε ……υγ:Μακη επανέρχομαι στο νούμερο 1.ούτως ή άλλως σε εχω για μεγάλο γάτο,,εάν όντως ρε θηρίο έχεις επινοήσει τέτοια καλοκαιριατικη αναμπουμπούλα ……όταν έρθεις Σερρες κερνάω ούζο ! Απόσταγμα Αλεξανδρίδη για τους γνωρίζοντες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι στημένο, αν και θα ήταν ευχή εις έργον να ήταν! Κρατάμε το ούζο και τη διάθεση!!

      Διαγραφή
  15. Και να δώσω μία ακόμη διάσταση
    Αν εγώ ως πατέρας δω για παράδειγμα ότι το παιδί μου μένει στα μαθηματικά με τέτοια θέματα που δεν τηρούν τα προβλεπόμενα, μπορώ να κάνω καταγγελία που μπορεί να φθάσει μέχρι και την επανάληψη των εξετάσεων. Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και κάποιος άλλος όπου λόγω της πληθώρας των θεμάτων δεν πρόλαβε να γράψει 20 και έγραψε 18. Οπότε καταλαβαίνετε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό αφού σε μια στραβή μπορεί το σχολείο να μπει σε περιπέτειες ειδικά αν εμπλακούν και δικηγόροι. Αυτά συμβαίνουν. Έχουμε δει πολλά στα σχολεία , χρόνια τώρα. Φέτος σε κάποιο σχολείο επαναλήφθηκαν οι εξετάσεις επειδή μέρος των θεμάτων της εξέτασης ήταν εκτός ύλης (ξεσηκώθηκαν μαθητές και το έκαναν θέμα). Λίγη σοβαρότητα και υπευθυνότητα δεν βλάπτει. Με κάποια πράγματα δεν παίζουμε.

    Ο δειλός , ψυχασθενής, δόλιος , φοβισμένος, πικρόχολος, κακοπροαίρετος και άλλα πολλά ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προφανώς και δεν μιλάμε για μιγαδικούς αγαπητέ φίλε. Όταν ορίζουμε κάτι για μη αρνητικούς αριθμούς δεν έχει νόημα να ρωτάμε γιατί δεν το ορίζουμε για αρνητικούς. Να μαθαίνουμε τα παιδιά σωστα μαθηματικά, γιατί μετά θα λένε "γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το σύμβολο αυτό για να γράψω κυβική ρίζα του -8; Γιατί δεν ορίζεται το σύμβολο αυτό για μη αρνητικούς αριθμούς;" Είναι θεμα ορισμού και μόνο. Η απάντηση ότι το τετράγωνο κανενός αριθμού δεν δίνει αρνητικό αποτέλεσμα δεν έχει σχέση με τον ορισμό της τετραγωνικής ριζας. Οπως επίσης και το ότι η τ. ριζα του 4 είναι 2 και όχι - 2 είναι μόνο θέμα ορισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομιζω οτι πρεπει να πεσουν οι τονοι, το αν ενα διαγωνισμα ειναι εμπνευσμενο ειναι υποκειμενικο....δεν χρειαζεται να ειναι, αρκει να πετυχαινει το στοχο του να αξιολογησει την κατανοηση της διδακτεας υλης μεσα στα πλαισια του νομου και τα λογικα πλαισια.
    Συμφωνω με τον ανωνυμο οτι η δομη του αντικρουει ισως την κλασσικη δομη του κλασικου διαγωνισματος, προσωπικα δεν θα τολμουσα να βαλω κατι τετοιο..σιγουρα την αλλη μερα θα ειχαμε συλλαλητηριο στο σχολειο.Προφανως στα προτυπα σχολεια ειναι αλλη η λογικη και θα παει μακρια η κουβεντα...
    Για να το κλεισω το θεμα συγχαρητηρια στον Κ.Στασινο για το θαρρος να εκθεσει τη δουλεια του ασχετα αν μας αρεσουν ή οχι τα θεματα..ναι δεν θα εβαζα ποτε γιατι δεν οριζεται ριζα αρνητικου αριθμου αλλα δεν θα τσακωθω κιολας.Παντως οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι πρεπει να αποφευγονται κατι που ισχυει για ολους τους χρηστες αλλα και τον διαχειριστη της σελιδας που δεν τους απεφυγε...Καλο καλοκαιρι σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν θα απαντήσω προσωπικά σε κάποιον και ιδιαίτερα σε ανώνυμα σχόλια.

    Οι μαθητές του σχολείου μου δεν είχαν καμία μα καμία έκπληξη διότι γνώριζαν από πριν πως ο κύκλος και τα τρίγωνα δεν θα είναι σκέτα σχήματα , θα υπάρχει από πίσω μια λίμνη , ένα δέντρο , αυτοκίνητο ….. έχουμε κάνει αρκετά μέσα στην τάξη. Δεν ήθελα κανένα από τα σχήματα να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα , απλά δεν ήθελα να υπάρχει ένα σκέτο σχήμα , αυτό ήταν όλο και όλο.

    Στο παρακάτω pdf , από Σχολικό Σύμβουλο ,

    https://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2015/04/%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%A5%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%9E%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9-%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%9D.pdf

    σελίδα 70 υπάρχει η ερώτηση :
    «Β. Να εξηγήσετε γιατί δεν ορίζεται η τετραγωνική ρίζα ενός αρνητικού αριθμού.»

    Σελίδα 75 υπάρχει Θέμα με δύο εξισώσεις , δεν βρίσκω γιατί είναι τόσο κακό , σελίδα 84 υπάρχει Θέμα με έξι ερωτήματα. Δεν γνώριζα ότι είναι απαγορευτικό να βάλει κάποιος ένα τέταρτο ερώτημα. Αυτά τόσο απλά. Καλό καλοκαίρι σε όλους. Τα παιδιά βγήκαν χαρούμενα από την τάξη , τελείωσαν αρκετά γρήγορα τα θέματα , είχαμε κάνει πολλές ασκήσεις από το lisari και από άλλους συναδέλφους και είχαμε στα μαθηματικά πολλούς βαθμούς πάνω από 18. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Παναγιώτη Στασινέ

      Πρώτα πρώτα να πω ότι είναι φανερό ότι αγαπάς τη δουλειά σου και αυτό είναι διάχυτο στο διαγώνισμά σου. Όμως τα θέματα εξετάσεων πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις οι οποίες έχουν την αξία τους. Θα δώσω την δική μου ματιά στα θέματα, όχι για να το παίξω δάσκαλος αλλά γιατί πιστεύω ότι μιλώντας μεταξύ μας γινόμαστε καλύτεροι.

      Οι ενστάσεις μου είναι οι εξής:
      Το πρώτο θέμα αποτελείται από 4 ερωτήσεις οι οποίες δεν συνδέονται μεταξύ τους κατά κανένα τρόπο. Εκτός αυτού όμως οι ερωτήσεις δεν μπορεί να είναι παραπάνω από τρεις. Επιπλέον θα πρέπει να είναι ισότιμες. Δεν αναφέρουμε με πόσο βαθμολογείται η κάθε μία ερώτηση. Εγώ δεν έχω δει έγγραφο που να μας δίνει αυτή τη δυνατότητα. (Για γυμνάσιο μιλάω). Αν κάποιος έχει άλλη άποψη ας μας το τεκμηριώσει αναφέροντας την σχετική εγκύκλιο.

      Για το 2ο θέμα ισχύει πάλι ότι τα ερωτήματα δεν μπορεί να είναι παραπάνω από 3. Αλλά ακόμα και να μην υπήρχε το 4ο ερώτημα πάλι θα είχαμε πρόβλημα γιατί η άσκηση θα έπρεπε να είναι μία και να αναλύεται σε υποερωτήματα. Έτσι για το 3ο ερώτημα το 2ο ερώτημα δεν παίζει κάποιο ρόλο στην λογική εξέλιξη/ροή της άσκησης [δεν είναι βήμα να πατήσεις για να σε οδηγήσει στο επόμενο βήμα δηλαδή το ερώτημα 3]
      Το ίδιο θα συνέβαινε αν είχες βάλει σε αντίστροφη σειρά τα ερωτήματα 2 και 3.
      Είναι σαν να έχεις δηλαδή δύο ασκήσεις μία με τα ερωτήματα 1και 2 και μία με τα ερωτήματα 1 και 3.
      Εδώ να πω ότι λάθος μου που σε προηγούμενη ανάρτηση είπα ότι δεν χρειάζεται το δεδομένο ΕΖ=14 γιατί εστίασα στο 4ο ερώτημα, ενώ αυτό χρειάζεται για το 2ο ερώτημα.
      Τελικά παρά το ότι λες ότι το σχήμα σου δεν ήθελες να ανταποκρίνεται σε καμιά πραγματικότητα, το αντίθετο κάνεις. Επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις εικόνα γηπέδου και όχι την Τζιοκόντα. Ίσως εγώ δεν είμαι αρκετά σαφής με αυτό που θέλω να εκφράσω. Τέλος πάντων τη γνώμη λέω, τίποτα περισσότερο.
      Να πω επίσης ότι στο συγκεκριμμένο πλαίσιο (ποδοσφαίρου) βρίσκω εξωφρενικό το να ζητάει κάποιος το εμβαδόν και το ύψος ενός τργ. που σχηματίζεται από τις θέσεις τριών παικτών. (Στη πράξη δεν θα το ζητούσε κανείς και για κανένα λόγο)

      Για το 3ο θέμα θα μπορούσαμε να απαλλαγούμε από το ένα από τα 4 ερωτήματα απαλείφοντας το α υποερώτημα. Ο μαθητής θα ήταν υποχρεωμένος να το κάνει άσχετα αν δεν το ζητούσες. Όμως και πάλι θα είχαμε πρόβλημα γιατί στο δρόμο για το εμβαδόν του στόματος του πακμαν το μήκος του κύκλου δεν μας χρειάζεται. Είναι αυτόνομο ερώτημα, άρα έχουμε άλλη μία άσκηση άρα πάλι έχουμε ΄θέμα’. Συνεπώς το σωστό θα ήταν εξ αρχής να απαλείψουμε το γ υποερώτημα.
      Αν εσύ όμως επιμένεις να θέλεις και το γ και το δ ερώτημα , τότε βάλτα και τα δύο σε ένα ερώτημα λαμβάνοντας υπόψη ότι παραφορτώνεται η άσκηση. Παιδιά Β’ γυμνασίου έχουμε.
      Αυτές είναι οι διαφωνίες μου με τα θέματα ως προς την διάρθρωσή τους.
      Να σου πω επίσης ότι στο 3ο θέμα με την επίλυση του τριγώνου, πιθανόν να είναι στα όρια της ύλης δεδομένου ότι η σχετική παράγραφος με γωνίες 30, 60 ….είναι εκτός ύλης. Θα μου πεις ότι τους δίνεις τους τργ αριθμούς. Γενικά βλέπω μια επιμονή στο λογισμό ριζών που δεν την καταλαβαίνω. Να τα χώσουμε όλα παντού. Ας δώσουμε λίγο αέρα να αναπνεύσουμε, θα έχει ριζες και του χρόνου και μάλιστα και με ιδιότητες ριζών, Εγώ σε ανάλογες περιπτώσεις μοιράζω τργ πίνακες.
      Επίσης αντί για την επίλυση τργ (ζητάει πλευρές που δεν χρειάζονται για παρακάτω) θα έλεγα “Αφού αποδείξτε ότι η γωνία Γ είναι 90 μοίρες δείξτε ότι η πλευρά ΒΓ είναι 10 cm ή υπολογίστε την ΒΓ, διευκολύνοντας έτσι το μαθητή να πάει παρακάτω.
      Με την διατύπωσή πού έχεις έχουμε ουσιαστικά τρεις ασκήσεις.

      Γενικά η εντύπωσή μου είναι ότι τα θέματα είναι πολλά και φορτωμένα για ένα μαθητή 13 ετών, αλλά εσύ γνωρίζεις τους μαθητές σου.

      Όλα αυτά στα γράφω με καλή προαίρεση, και βέβαια δεν είμαι ο αλάνθαστος
      Αν σε ενοχλεί η ανάρτηση, να την διαγράψω.

      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
    3. Τι όμορφο μήνυμα Παναγιώτη; Σε ευχαριστώ πολύ! Αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα σου ζητώ συγνώμη, δεν είχα τέτοιο σκοπό (δεν έβλεπα "πρόσωπο" όταν τα έγραφα. Απλώς ήθελα να προφυλάξω τον δημιουργό που προσφέρει τον κόπο του. Αυτό ! Για μένα το θέμα έχει λήξει.

      Διαγραφή
  19. Επειδή έχασα όλη την εξέλιξη θα πω ότι μίλησα με τον ανώνυμο (τελικά αποδείχτηκε ότι είναι δύο οι "ανώνυμοι") και η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε πολύ πιο απλή και εύκολη υπόθεση λίγων λεπτών σε σχέση με τα πολλαπλά μηνύματα. Ο γραπτός λόγος δεν μεταφέρει πολλές φορές το συναίσθημα, την ενέργεια και τη διάθεση. Ο αγαπητός Σπύρος από τη Λαμία μου εξήγησε τους λόγους του και νομίζω ότι θα μιλάμε πλέον από μηδενική βάση. Προφανώς για να αποφύγουμε όλους αυτούς τους "ανώνυμους" που μπλέκονται και δεν κατανοούμε σε ποιον απευθυνόμαστε θα αλλάξει η ρύθμιση για να μπαίνετε υποχρεωτικά με λογαριασμό με εμφανή στοιχεία. Κάθε ενέργεια γίνεται για την εύρυθμη λειτουργία του site, αν όμως αυτό καταστρατηγεί ανθρώπους και προσβάλει προσωπικότητες, τότε δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλος καλά, όλα καλά! Χαρούμενες διακοπές σε όλες/ους! Με καλή διάθεση και όρεξη να ξεκινήσει η προετοιμάσια της νέας "φουρνιάς", με λιγότερη γκρίνια, λιγότερες άδικες στιγμές και να είναι γεμάτη έμπνευση και Μαθηματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χατζόπουλε
    πάλι "κατά λάθος" απαντάς (Makis Chatzopoulos16 Ιουν 2024, 1:51:00 π.μ. και Makis Chatzopoulos16 Ιουν 2024, 2:28:00 π.μ.) κόβοντας την ανάρτησή μου στη μέση. Πάρε τις αναρτήσεις σου και βάλτες ακριβώς κάτω από την δική μου ανάρτησή . Αν δεν το καταλαβαίνεις, να σου πω ότι δημιουργείς σύγχυση στον αναγνώστη που δεν μπορεί να παρακολουθήσει τη συνέχεια του κειμένου μου. (Μάλλον αυτό θέλεις να κάνεις) . Αρκετά με τα παιχνιδάκια. Α! και αν βρεις χρόνο απάντα και σε καμία ερώτηση , κυρίως γιατί βρίσκεις το διαγώνισμα εμπνευσμένο. Δώσε μας τα φώτα σου.
    Ευχαριστώ βέβαια εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σου για άλλη μια φορά
    Βέβαια τις απαντήσεις σου δεν τις σχολιάζω, είναι αυτοσχολίαστες up to the point

    Ο δειλός και δόλιος ανώνυμος

    Έσβησα 2 σχόλια μου (αμέσως πριν) γιατί είχαν συντακτικά λάθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα σας απαντήσω σε ό,τι θέλετε αν και νιώθω ότι είναι προφανές! Αρχικά θα μου πείτε ποια είναι η ειδικότητά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος