Αρχικά να υπενθυμίσω ότι έχω τοποθετηθεί και έχω γράψει ότι ήμουν υπέρ της Τράπεζας Θεμάτων όταν αυτή είχε κιόλας αποσυρθεί. Πόσο μάλλον τώρα που υπάρχει και λειτουργεί παραμένω ένας ένθερμος "οπαδός" της!
Είναι ένα μέτρο που είναι υπέρ του μαθητή αλλά και του καθηγητή! Είναι ένα μέτρο που ήρθε να διορθώσει προβλήματα παρά να δημιουργήσει νέα.
Περιέχει εξαιρετικές ιδέες που ανήκουν από μάχιμους και καταξιωμένους εκπαιδευτικούς. Δεν είναι όμορφο, τίμιο και ηθικό να στρεφόμαστε σε ένα μέτρο που είναι από συναδέλφους και βοηθάει την εκπαιδευτική κοινότητα. Πρέπει να χτίζουμε και όχι να γκρεμίζουμε.
Ό,τι θα αναφέρω έχει να κάνει για τη διόρθωση και τελειοποιήσει του έργου (δες Τράπεζα Θεμάτων) και όχι για να κρίνω την προσπάθεια.
Τα παρακάτω έπεσαν στην αντίληψή μου αυτό τον καιρό και οφείλω να τα δημοσιεύσω. Η στήλη αυτή θα εμπλουτίζεται και με όσες παρατηρήσεις μου γνωστοποιήσετε είτε μέσα στα σχόλια είτε με αποστολή στο email μου.
Παρατήρηση 1η
Γιατί οι γωνίες ω έχουν το σύμβολο της γωνίας ("καπέλο"); Σε μερικές περιπτώσεις εμφανίζεται αυτό το σύμβολο στη γωνία ω και άλλοτε όχι. Καμία ενιαία αντιμετώπιση που δημιουργεί σύγχυση στους μαθητές.
Μάκη πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου. Η διατύπωση της άσκησης στην παρατήρηση 4 δείχνει την προχειρότητα, με την οποία κάποιες ασκήσεις διατυπώθηκαν και λύθηκαν χωρίς να ακολουθήσει ο απαραίτητος έλεγχος πριν την ανάρτησή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή