Σελίδες

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Διαγωνίσματα 1ου τετραμήνου από το 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου


Δείτε αποκλειστικά τα διαγωνίσματα 1ου τετραμήνου από το 1ο ΓΕΛ Αμαρουσίου.

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Α΄ Λυκείου: Άλγεβρα - Γεωμετρία

Β΄ Λυκείου: Άλγεβρα - Γεωμετρία - Κατεύθυνση

Γ΄ Λυκείου: Προσανατολισμός - Γενική Παιδεία

Για να αποθηκεύσετε όλα τα αρχεία μαζί πατήστε εδώ.

Για την ανάρτηση με όλα τα τεστ - διαγωνίσματα 
για το σχολικό έτος 2018 - 19
από καθηγητές, σχολεία και Φροντιστήρια πατήστε εδώ.



7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας! Έχω δύο απορίες. Η πρώτη είναι στο διαγώνισμα Άλγεβρας της Β' Λυκείου. Τι εννοείτε στο Δ3 ερώτημα με το "Αν x είναι μια οποιαδήποτε γωνία της εξίσωσης (1)". Τα παιδιά τι κατάλαβαν από αυτό;
    Η δεύτερη είναι στο διαγώνισμα της Γ Θετικού προσανατολισμού όπου και πάλι στο τελευταίο ερώτημα που προσπαθώντας ο γιος μου να το επιλύσει δεν ήξερε που ζητάτε ασύμπτωτη; Στο +άπειρο , στο -άπειρο;
    Αυτά σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τόλη!
      Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τη γωνία, αφού κατάλαβαν ότι μιλάμε για μία λύση της εξίσωσης.
      Ερωτήσεις είχαμε στην ασύμπτωτη. Όταν δεν αναφέρεται σε ποιο άπειρο σημαίνει ότι έχει και στο συν άπειρο και στο πλην άπειρο την ευθεία αυτή ασύμπτωτη (εφόσον ορίζεται και στα άπειρα αυτά).

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! Και αφού οι μαθητές κατάλαβαν πως πρόκειται για λύση της εξίσωσης πως ήταν σίγουροι ότι η εξίσωση είχε λύση; Αφού δε λέγεται πουθενά κάτι τέτοιο. Για να μην μακρηγορώ θεωρείτε πως αυτή η εκφώνηση είναι η ενδεδειγμένη απέναντι στο μέσο μαθητή;

      Διαγραφή
    3. Επιπλέον λέτε πως όταν δεν αναφέρεται σε ποιο άπειρο σημαίνει ότι έχει ασύμπτωτη και στο συν άπειρο και στο πλην άπειρο. Αυτό από ποια πρόταση προκύπτει; Είναι πάντα αληθές; Πως είναι σίγουρος ο μαθητής ότι έχει ασύμπτωτη ντε και καλά στα άπειρα; Αφού δεν ξέρει τίποτα για τον τύπο της συνάρτησης. Στο προηγούμενο ερώτημα του δίνετε τη συνέχεια. Σε αυτό; Και πάλι το ερώτημα μου είναι το ίδιο. Θεωρείτε ότι είναι η ενδεδειγμένη εκφώνηση απέναντι στο μέσο μαθητή;

      Διαγραφή
    4. Τόλη δεν βλέπω πρόβλημα! Αλλά ως δεύτερη ανάγνωση και μετά τη δική σου ένσταση θα έγραφα "Αν x μια οποιοδήποτε γωνία που πληροί την εξίσωση (1) τότε..." και έτσι φαντάζομαι δεν θα είχες κανένα πρόβλημα, σωστά;

      Διαγραφή
    5. Όσο για την ασύμπτωτη ισχύει αυτό που γράφω. Όταν γράφουμε ότι η ευθεία y=λx+β είναι ασύμπτωτη της Cf τότε σημαίνει και στο -00 και στο +00. Έτσι το γράφουν και τα βιβλία.
      Φαντάσου, ενώ το έχει επισημάνει στους μαθητές με ρώτησαν προφορικά η ευθεία που είναι ασύμπτωτη; Στο συν άπειρο; Ή στο μείον άπειρο;
      Εδώ δεν θα το άλλαζα, παρόλο που θα τους βοηθούσε αν το έγραφα πιο αναλυτικά. Πρέπει να το μάθουν έτσι!

      Διαγραφή
    6. Καλησπέρα! όσον αφορά το πρώτο θεωρώ πως έπρεπε να πει "αν x μια λύση της εξίσωσης" κτλ. Όσον αφορά το δεύτερο και χωρίς να είμαι και ειδικός έτσι όπως τοποθετείστε σας δίνω το παρακάτω:έστω η συνάρτηση f:R->R με f(x)=x+2-[4e^x/(e^x+1)]. Να αποδείξετε ότι η ευθεία y=x+2 είναι ασύμπτωτη της γραφικής παράστασης της f. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σας ο μαθητής θα καταλάβαινε ότι πρέπει να αποδείξω για τη συγκεκριμένη ευθεία ότι είναι ασύμπτωτη ΚΑΙ στο μείον άπειρο ΚΑΙ στο συν άπειρο. Είναι όμως σωστή τοποθέτηση αυτή; Θαρρώ πως δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο που να λέει αυτά που λέτε. Αν δείτε ΟΛΑ προσδιορίζουν που θέλουν να είναι η ασύμπτωτη. Επιπλέον από την εκφώνηση του τελευταίου ερωτήματος πως είναι σίγουρος ο μαθητής ότι η σύνθεση της f με τον εαυτό της έχει πεδίο ορισμού που να περιέχει τα άπειρα; Ποια συνθήκη του το εξασφαλίζει αυτό;

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος