Για πρώτη φορά η lisari team σας παρουσιάζει τα διαγωνίσματα προσομοίωσης για τη Γ΄ Λυκείου!!
Μετά από τις ενδιαφέρουσες προτάσεις που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από Φροντιστήρια και συναδέλφους, σας προσφέρουμε με τη σειρά μας ένα τρίωρο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Γενικής Παιδείας για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, υπό την επιμέλεια της ομάδας μας.
___________________________________________________________________________________
Α. Οι εκφωνήσεις των θεμάτων για τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης τελικά οι εκφωνήσεις αναρτήθηκαν τη Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 (ώρα 23:00 π.μ) μετά από την επιθυμία αρκετών φίλων του blog. Επίσης αναρτήθηκαν Σάββατο βράδυ οι υποδείξεις και Κυριακή πρωί οι αναλυτικές λύσεις.
4) Αναλυτικές λύσεις (24 - 05 - 2015)
_________________________________________________________________________________
Β. Οι εκφωνήσεις των θεμάτων για τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής αναρτήθηκαν το Σάββατο 16 Μαΐου 2015 (ώρα 01:00 π.μ), ενώ οι λύσεις αναρτήθηκαν Τρίτη 19 Μαΐου 2015 (ώρα 09:00 π.μ).
Όπως θα διαπιστώσετε, το διαγώνισμα μας είναι αφιερωμένο στους καθηγητές, μαθητές και κατοίκους του ακριτικού Αγαθονησίου. Ο λόγος; Το θέμα Γ!
1) Πρόλογος
Σημείωση: Το δεδομένο Ρ(Α') = 0,1 αφορά και το Δ3 και το Δ4 ερώτημα και όχι μόνο το Δ3 που φαινόταν στην αρχή. Ευχαριστούμε για την επισήμανση τον φίλο Μυρωνίδη Αθανάσιο (δείτε τα σχόλια) και τον εκλεκτό συνάδελφο από το Βόλο, Θωμά Ποδηματά.
4) Υποδείξεις
_________________________________________________________________________________
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους βοήθησαν να βγεί αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστουμε..Πολυ καλη προσπαθεια,ισως λιγο το timing θα μπορουσε να ηταν διαφορετικο,αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιος λογος θα υπαρχει που βγαινει τωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σε όλους. Περιμένουμε με αγωνία τη συνέχεια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!!!! Ως συντονιστής δίνω συγχαρητήρια στους θεματοδότες, είτε επιλέχθηκαν τα θέματά τους, είτε όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδική μνεία θέλω να κάνω στον Χρήστο Κανάβη, γιατί η συμβολή του ήταν ΜΕΓΙΣΤΗ και τον ευχαριστώ λίγο παραπάνω απ' όλους.
Μάκη, ευχαριστώ που ανήκω στη lisari team.....
Έχεις δίκιο Γιάννη που το αναφέρεις, η συμβολή του Χρήστου Κάναβη ήταν καθοριστική στη δημιουργία του διαγωνίσματος. Αν δεν συμμετείχε το διαγώνισμα δεν θα είχε αυτή τη μορφή...
ΔιαγραφήΧρήστο σε ευχαριστούμε, είσαι πολύτιμος μέλος και συνεργάτης της ομάδα μας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλη την ομάδα και ειδικά στον συντονιστή Γιάννη Κάκανο καθώς και στον Μάκη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Σταύρο!!!! Τα συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσους συνέβαλαν στα διαγωνίσματα προσομοίωσης!!!!
ΔιαγραφήΣτο Δ4 θεωρούμε σαν δεδομένο από το Δ3 ότι P(A)=0.9 ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά το P(A') αφορά και το Δ4 ερώτημα (αφού ζητά τα Α, Β και Γ να είναι ανά δύο ασυμβίβαστα μεταξύ τους), άρα διόρθωσα το δεδομένο και όπως θα δεις στο διαγώνισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε για τη επισήμανση!!!
Εμείς σε ευχαριστούμε Μάκη για ότι προσφέρεις . Παρόλα αυτά το ερώτημα παραμένει "εξαιρετικά" όμορφο !!!
ΔιαγραφήΝα 'σαι καλά Θανάση! Η καλή σας πρόθεση μας βοηθάει πάρα πολύ! Με τέτοιο κοινό αξίζει να προσφέρεις το 100% των δυνατοτήτων σου.
ΔιαγραφήΜια ερώτηση ,
ΑπάντησηΔιαγραφήστο Δ θέμα το P(Γ)=1/3?????
Πολύ σωστά φίλε μου!! Αύριο το πρωί θα δώσουμε περιληπτικές και αναλυτικές λύσεις.
ΔιαγραφήΟι λύσεις έχουν ήδη αναρτηθεί... δεκτή κάθε παρατήρηση.
ΔιαγραφήΤο διαγώνισμα μου άρεσε αρκετά και νομίζω ότι σε δυσκολία πλησιάζει τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω να παρατηρήσω τα εξής:
Νομίζω ότι δε συμβαδίζει το "κ παρατηρήσεις" με το "δείγμα μεγέθους ν".
Επίσης για να δείξουμε ότι τα ενδεχόμενα Α, Β, Γ δεν είναι ανά δύο ξένα μεταξύ τους δε φτάνει το Ρ(Α)+Ρ(Γ)>1; (που μας δείχνει ότι τα Α, Γ δεν είναι ξένα μεταξύ τους)
ΘΟΔΩΡΗΣ Κ.
Γεια σου Θοδωρή!! Μας ικανοποιεί που σου άρεσε το διαγώνισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε στις παρατηρήσεις σου,
1) Δεν μας ξέφυγε, το "κ" και το "ν". Αν θέλαμε να έχουμε το ν θα συμβολίζαμε τις παρατηρήσεις με t1, t2, ..., tv.. Απλά θέλαμε να δείξουμε ότι είναι παρατηρήσεις που εμφανίζονται είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Πιο σωστά έπρεπε να γράψουμε την λέξη οι "τιμές" της μεταβλητής Χ και όχι οι παρατηρήσεις της μεταβλητής Χ.
2) Προφανώς και μας φτάνει!! Ή να δείξουμε ότι και P(A) +_P(B) >1! Εξού και η 3η παρατήρηση! Φτάνει να αποδείξουμε ότι ένα ζεύγος ενδεχομένων δεν είναι ασυμβίβαστα μεταξύ τους. Απλά η δικαιολόγηση θα ήταν πιο δύσκολη, οπότε προτιμήσαμε τη λύση με τα 3 ενδεχόμενα.
Συμφωνώ....ή ακόμα και "ένα δείγμα παρατηρήσεων με τιμές x1,x2,....xk, μεγέθους ν"......
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το διαγώνισμα και τη γενικότερη συμβολή σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παράγωγος στο Δ1 προκύπτει 0 αν Ρ(Α)=1.
Αυτό δεν μας δημιουργεί πρόβλημα στην μονοτονία;
Νίκος
Οκ, δεν είχα προσέξει το άτοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος
Νίκο αποδεικνύουμε στη παρατήρηση 1 ότι το Ρ(Α) δεν μπορεί να γίνει 1... (απλά δεν το βάλαμε στη λύση για να μην την φορτώσουμε)
ΔιαγραφήΓια το διαγώνισμα της θετικής κατεύθυνσης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι μία πολύ καλή προσομοίωση των εξετάσεων .
Είναι αρκετά δυνατό , βγαίνει όμως σε χρόνο ικανοποιητικό από ένα καλά προετοιμασμένο μαθητή ώστε να ελέγξει κάποια ερωτήματα που θα τον προβλημάτισαν στο πρώτο πέρασμα . Νομίζω ότι το ερώτημα που θα δυσκολέψει τους καλούς μαθητές θα είναι το Γ1 . Σήμερα θα το τσεκάρω και τα ξαναλέμε ...
Χρήστο δεν θέλουμε ούτε προσδοκούμε να είναι το διαγώνισμα της Δευτέρας. Προσπαθούμε τελευταίες μέρες να φωτίσουμε κάποια δύσκολα σημεία της ύλης.
ΔιαγραφήΧρήστο χαίρομαι πολύ όταν σε βλέπω μαζί μας και να σχολιάζεις. Εκτιμώ πάρα πολύ την γνώμη σου, να είσαι καλά φίλε μου
Ευχαριστώ και εγώ Μάκη , να είστε όλοι καλά και να συνεχίσετε δυνατά . Καλή δύναμη σε όλα τα παιδιά για τη Δευτέρα .
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στην Ομάδα για το διαγώνισμα της Κατεύθυνσης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και γνωστό το θέμα Γ αποτελεί πρωτότυπη _ για Πανελλαδικές Εξετάσεις προσέγγιση. Έξυπνος επίσης και ο τρόπος που «δίνονται» και «ζητούνται» οι ασύμπτωτες στο Θέμα Γ _ οι προσεκτικοί θα κερδίσουν πολύτιμο χρόνο…
και το Γ.3. πολύ αξιόλογο και πολύ κοντά στο πνεύμα των εξετάσεων.
το θέμα Δ πλήρες και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό ως προς το χρόνο
Μπράβο Συνάδελφοι!!
Και η γνώμη των μαθητών _ που σίγουρα μας ενδιαφέρει _ είναι ότι πρόκειται για πολύ αξιόλογο διαγώνισμα προσομοίωσης : τους άρεσε ιδιαίτερα το Θέμα Γ _ ήδη η πρώτη βάρδια που το έγραψε φεύγει με μεγάλη αισιοδοξία και πίστη για την έκβαση της μεγάλης μάχης που έρχεται
Συγχαρητήρια κι από τα παιδιά!!!
Εύχομαι με τη σειρά μου
Επιτυχία στους Μαθητές μας και πάντα οι κορυφές να τους μαγεύουν και να τους σαγηνεύουν
Κουράγιο κι επιμονή στους Καθηγητές τους ,…σ’ όλους εμάς που ζούμε κι αναπνέουμε εκπαιδεύοντας Νέους Ίκαρους
Καλή Συνέχεια Συνάδελφοι
Ευχαριστούμε πολύ
Βασίλης Κουγιουμτσιάδης _ Μαθηματικός Φροντιστής _ Ηγουμενίτσα
Non Mollare Mai _ που σημαίνει Δεν τα παρατάω ποτέ!!!
Γεια σου Βασίλη!!
ΔιαγραφήΧαίρομαι κάθε φορά που γράφεις κάτι, είσαι κατατοπιστικός και αναλυτικός!
Σε ευχαριστούμε που μας μετέφερες τις εντυπώσεις των μαθητών, για εμάς έχει μεγαλύτερη αξία η άποψη των μαθητών που έχουν αυθόρμητες αντιδράσεις και τα ονόματα ή τίτλοι των διαγωνισμάτων δεν τους λένε τίποτα...
Ευχαριστούμε που κάνετε αναφορά και σε γνώμες μαθητών! Καλή δύναμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα αν γίνεται να μου λύσετε μια απορία για την βαθμολόγηση σε ότι αφορά την αιτιολόγηση στο τελευταίο ερώτημα των μαθηματικών γενικής. Ως δικαιολόγηση έγραψα το εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή0<P(A-B)<=1 (1)
Μετά με κλασσική διαδικασία έφτασα στην εξής 2η σχεση
ΡΙΖΑ99<=ΡΙΖΑ(1-P(A)^2)<=10 (2)
Άρα από (1),(2) 0<ζητούμενο κλάσμα<1
Ομοίως αποδεικνύουμε και το άλλο.
Αυτήν ήταν η δικαιολόγηση μου, πιστεύεται ότι είναι επαρκής ή μπορεί να στοιχίσει κάποια μόρια;
Ευχαριστώ εκ τον προτέρον
Νίκος
Νίκο αν κατάλαβα καλά μια χαρά τα έγραψες...
ΔιαγραφήΣυνέχισε απερίσπαστο στα επόμενα μαθήματα και άσε τι έκανες, χάνεις τσάμπα χρόνο και ενέργεια. Ό,τι έγραψες δεν αλλάζει...
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη φίλε μου
Σας ευχαριστώ για την απάντηση, σίγουρα δεν είναι ώρα να ασχολούμαι με πταίσματα, απλώς επειδή είδα ότι στις λύσεις που δώσατε αρχικά ''τουμπάρατε'' την 2η σχέση και μετά πολλαπλασιάσατε με την 1η, ενώ εγώ παρέλειψα αυτό το βήμα και αυτό είναι που με κάνει να πιστεύω ότι θα χάσω 1-2 μόρια.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε που κάνετε αναφορά και σε γνώμες μαθητών! Καλή δύναμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΆριστη δουλειά. Θέματα αρκετά πρωτότυπα, αυξημένης δυσκολίας. Προσωπικά δεν βρήκα τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθώ σε βάθος με την λύση του διαγωνίσματος. Οι μέρες αυτές είναι φορτωμένες για όλους μας, οπότε θα πρότεινα στην ομάδα, του χρόνου με το καλό, να το έχουμε λίγο νωρίτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή δύναμη και συνέχεια σε όλους μας!
Παύλος Γκαζιέρι
το θεωρειτε πιθανο να πεσει στις εξετασεις προβλημα οπως το θεμα Δ των μαθηματικων γενικης??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στα ΕΠΑΛ έπεσε πρόβλημα... δεν αποκλείω τίποτα! Δεν θα το πόνταρα πάντως από τα πιο πιθανά...
ΔιαγραφήΊδωμεν, κοντή γιορτή!
Aς ελπίσουμε τα αυριανά θέματα να είναι παρόμοιας ομορφιάς και αξίας,δηλαδή θέματα που είναι ικανά να αναδείξουν τις δεξιότητες των καλών μαθητών,αμείβοντας τους για την προσπάθεια .Όλα τα ερωτήματα ήταν πολύ όμορφα.Πολλά μπράβο σε όλο το τιμ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάτσης Ανδρέας.