Άλλη μια επαναληπτική εξέταση πέρασε στην αφάνεια! Πόσο μάλλον αν για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Όχι όμως για το μέλος της lisari team Μιχάλη Γιαννόπουλο από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Σχολιασμός (Μιχάλης Γιαννόπουλος)
1) Η απόδειξη είναι ότι πιο δύσκολο μπορεί να πέσει. Όχι με την έννοια της δύσκολης απόδειξης, αλλά με την την έννοια του "κρυφής" απόδειξης. Η απόδειξη αυτή δεν ξέρουν καν που βρίσκεται στο βιβλίο οι περισσότεροι μαθητές και ελάχιστοι καθηγητές τη διδάσκουν.2) Τρεις μονοτονίες; Μήπως υπερβολή...;
3) Στο Δ4 μάλλον ο ποιητής ήθελε να πει: "Να δείξετε ότι το εμβαδόν του τριγώνου γίνεται μέγιστο όταν το ορθογώνιο τρίγωνο είναι ισοσκελές." Όχι ότι αλλάζει ουσιαστικά αυτό που γράφει, αλλά δεν είναι η συνηθισμένη έκφραση.
Δ) Πολλά τα θέματα. Περισσότερα απ' ότι συνήθως. Από δυσκολία, θεωρώ ότι είναι η αναμενόμενη.
Καλημέρα! Ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΨαγμένη θεωρία (μέτρια προς δύσκολη, όχι μόνο ο ορισμός).
Δύσκολο 4ο θέμα αν αναλογιστεί κανείς τη σχέση των μαθητών με τη Γεωμετρία (και γενικότερα ότι δυσανασχετούν μόλις δουν πρόβλημα πριν καν το διαβάσουν).
Παραδοσιακά οι επαναληπτικές είναι δυσκολότερες από τις κανονικές πανελλαδικές.
Η απόδειξη θα συμφωνήσω, ότι είναι (ή πιο σωστά ήταν) το πλέον πιο απίθανο θέμα απόδειξης! Ωστόσο, ότι υπάρχει στο σχολικό είναι πλέον σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα πέσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα θέματα Β,Γ,Δ απευθύνονται σε μικρή δύναμη μαθητών, αλλά με δεδομένο ότι στις επαναληπτικές εξετάσεις, οι υποψήφιοι διεκδικούν λίγες, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, θέσεις, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως μη-αναμενόμενα.
Αλήθεια Μακη, μήπως γνωρίζεις πόσοι έδωσαν χθες?
Θα ρωτήσω!!
ΔιαγραφήΤο πολύ 26 άτομα!!
Διαγραφή