Για άμεση αποθήκευση:
Ένα απαιτητικό διαγώνισμα για τους μαθητές της Γ Λυκείου κατεύθυνσης, από τον χαρισματικό συνάδελφο και φίλο, Νίκο Ζανταρίδη από την Έδεσσα.
Τα θέματα είναι (εκτός του Α) επιπέδου Δ πανελληνίων εξετάσεων και έχει πολλές νέες και όμορφες ιδέες που μπορεί να τις δούμε κάποια στιγμή στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Αξίζει να το δουν οι μαθητές που στοχεύουν ψηλά, οι συνάδελφοι που θέλουν να δουν κάτι νέο, πονηρό και διαφορετικό από αυτά που κυκλοφορούν! Θέματα που απευθύνονται σε μαθητές, δίνοντας την ευκαιρία να ξεχωρίσουν και να δείξουν τις δυνατότητές τους.
Οι λύσεις αναρτήθηκαν, ανανεωμένες και πιο αναλυτικές. Τον σχολιασμό και τις παρατηρήσεις των λύσεων επιμελήθηκε ο εμπνευστής του διαγωνίσματος Νίκος Ζανταρίδης!
Καλησπέρα..μία ερώτησή σχετικά με το Β θέμα του διαγωνίσματος που παραθέτετε.. Εφόσον έχει αποδειχθεί ότι οι εικόνες των μιγαδικών ανήκουν αμφότερες στον μοναδιαίο κύκλο, δεν θα έπρεπε η μέγιστη απόσταση των εικόνων του που ζητείται στο τελευταίο υποερώτημα, να επιτυγχάνεται όταν οι εικόνες είναι αντιδιαμετρικά σημεία του κύκλου; Επίσης με αυτή τη λογική το μέγιστο μέτρο της διαφοράς δεν θα έπρεπε να είναι διπλάσιο της ακτίνας, συνεπώς 2;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθώντας να τη λύσω κατ΄αυτό τον τρόπο, δυστυχώς για το χ βρίσκω μόνο την τιμή που απορρίπτεται (χ = 2). Μπορείτε να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ.
Οι εικόνες των μιγαδικών ναι μέν ανήκουν και οι δύο στον μοναδιαίο κύκλο αλλά είναι εξαρτημένη απο σχέση λόγω της οποίας δεν μπορεί να ικανοποιθεί ως μέγιστη απόσταση η τιμή 2 (Διάμετρος). Είναι ωραίο θέμα οι μιγαδικοί τόποι να εξαρτούνται μεταξύ τους αλλά εκτός κλίματος για τις εξετάσεις καθώς δεν υπάρχει κάτι τέτοιο νομίζω στο Σχολικό Βιβλίο και πολλοί μαθητές θα την πατήσουν όπως ακριβώς φίλε Βαγγέλη αναφέρεις κι εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφή