Σας παρουσιάζουμε τις εισηγήσεις που ξεχωρίσαμε και παρακολουθήσαμε από το 39ο συνέδριο της ΕΜΕ που πραγματοποιήθηκε στο χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας στις 1 - 2 -3 Νοεμβρίου 2024.
Οι εισηγήσεις που αναρτώνται έχει δοθεί εξ΄ αρχής η άδεια από τους εισηγητές τους για δημοσίευση οποίους ευχαριστούμε θερμά.
1) Οι μαθητές λύνουν την ανίσωση f(x) ^g(x) < 1 (pdf - powerpoint)
Εισηγητές: Μάκης Χατζόπουλος και Γιώργος Χασάπης
2) Διερευνήσεις μετασχηματισμών μεταφοράς σε περιβάλλον δυναμικής Γεωμετρίας στη Β΄ Γυμνασίου
Εισηγητής: Γεώργιος Κόσυβας, Τσίτσος Βασίλης
3 - 4) Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Παρότι το Σχολικό Βιβλίο, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τα θέματα των φετινών Εξετάσεων, οι επιδόσεις των υποψηφίων σε αυτά «κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου» Μέρος 1ο και 2ο
Εισηγητές: Βασίλης Καρκάνης, Αντωνόπουλος Γιώργος, Μπαρούτης Δημήτρης, Σαράφης Γιάννης
5) Πώς το σκέφτηκες; Η Μαθηματική Αναλυτική Σκέψη ως την στιγμή της δημιουργίας κατάλληλης μεθόδου επίλυσης ή κατασκευής Γεωμετρικού Προβλήματος. Μια άλλη απόδειξη της θεωρήματος του Καραθεοδωρή
Εισηγητής: Σωτήρης Λουρίδας
6) Η διδακτική αξιοποίηση των σπειροπλεύρων (Spirolaterals) στην Μαθηματική Εκπαίδευση
Εισηγητές: Απόστολος Παπανικολάου, Μαυρομμάτης Άρης, Σταθοπούλου Σοφία, Κουτσουμπός Γιώργος
7) Η επαγωγική φύση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Ένα πεδίο ουσιαστικής αξιοποίησης
στη μαθηματική εκπαίδευση
Εισηγητής: Στέφανος Κεΐσογλου
8) Συγκριτική Ανάλυση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο σε Ελλάδα και Σιγκαπούρη μέσω των Αποτελεσμάτων του PISA 2022
Εισηγητές: Γρυπάρης Παντελεήμων, Κιουμουρτζή Μαρία
9) Περιορισμοί Τυπικών Μαθηματικών Συστημάτων: Φιλοσοφικές και Τεχνολογικές Επιπτώσεις
Εισηγητής: Βλάστος Αιμίλιος
10) Η χρήση αναπαραστάσεων σε προβλήματα Στοχαστικών Μαθηματικών και ο ρόλος τους στη διδασκαλία της Συνδυαστικής
Εισηγητές: Μαλλιάκας Κωνσταντίνος, Ζώρζος Μιχαήλ, Ταμβακά Ελπίδα, Τσαγκάρη Άννα-Ραφαέλα
11) Τα οφέλη των διασχολικών συνεργασιών στη Μαθηματική κουλτούρα και στη σύγχρονη εκπαίδευση
Εισηγητές: Μάλλιαρης Χρήστος, Πετροτσάτου Λουκία
12) Ο σχεδιασμός ψηφιακών εφαρμογών από επιμορφωτές ως μέθοδος μελέτης της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου
Εισηγητές: Διαμαντίδης Δημήτρης, Κυνηγός Χρόνης, Μάλλιαρης Χρήστος
13) Αντίστροφες Γεωμετρικές Προτάσεις
Εισηγητής: Αθανάσιος Ξένος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος