Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Σημειώσεις, θεωρία, ασκήσεις, διαγωνίσματα σε όλη την ύλη Μαθηματικά Γ Λυκείου Κατεύθυνσης

Ένα τεράστιο αρχείο από τον συνάδελφο Παπαζή Ιωάννη από την Ραφήνα σε όλη την ύλη των μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης. 

Το αξιόλογο υλικό που μας προσφέρει ο αγαπητός συνάδελφος μέσα από το blog του, περιέχει όπως θα δείτε, αρκετές ασκήσεις, ορθή παρουσίαση της θεωρίας και αρκετά λυμένα παραδείγματα για να κατανοήσουν την ύλη οι μαθητές της Γ΄ τάξης.



Περιέχει (521 σελίδες):
  • Ασκήσεις
  • Θεωρία
  • Μεθοδολογία
  • Λυμένες ασκήσεις
  • Διαγωνίσματα
Ένα αρχείο που λόγω του μεγέθους του (25.26 ΜΒ και 521 σελίδες!) δίνεται στους παρακάτω συνδέσμους.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Μεθοδευμένα σχόλια στα ολοκληρώματα

Ένα όμορφο αρχείο από τον φίλο και μαθηματικό Θωμά Ραϊκόφτσαλη στα ορισμένα ολοκληρώματα.

Περιέχει:
  • Θεωρία
  • Ερωτήσεις & απαντήσεις στην θεωρία
  • Παραδείγματα
  • Λυμένες ασκήσεις 
  • Μεθοδολογία
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Επαναληπτικά θέματα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου 2012

Επιμέλεια: Μητάλας Γιάννης, Δρούγας Αθανάσιος.

Ένα πλούσιο αρχείο με ασκήσεις και λύσεις, θα το χρειαστούν όλοι οι μαθητές της Γ Λυκείου που δίνουν το μάθημα των Μαθηματικών Πανελλαδικά.

Περιέχει: 57 ασκήσεις, 57 σελίδες και πλήρεις λύσεις

ΗΠΑ: Η σταθερά «π» στέλνει στα δικαστήρια δύο μουσικούς

Θυμάστε αυτό το άρθρο μας; Υπάρχει κουτσομπολιό, διαβάστε παρακάτω!

Όλα ξεκίνησαν πριν από έναν χρόνο, όταν ένας μαθηματικός και μουσικός από το Όρεγκον, ο Μάικλ Μπλέικ, ανέβασε στο YouTube μια σύνθεση υπό τον τίτλο «What Pi Sounds Like» («Πώς ηχεί το π»).

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Πως μπορούμε να δώσουμε νόημα στα Μαθηματικά;

Ο Dor Abrahamson μας μιλά για τα μαθηματικά και πώς μπορούμε να τους δώσουμε νόημα.

Ερευνούν ένα ενδιαφέρον θέμα το: Kinemathics, Kinetically Induced Mathematical Learning. Στο βίντεο μάς δίνει 4 παραδείγματα για τη διδασκαλία “λόγοι και αναλογίες” όπου τα 3/4 των παραδειγμάτων είναι … αναλογικά άρα είναι εύκολο να διδάξουμε μια δύσκολη έννοια στους μαθητές μας, να την κατανοήσουν και να την συνδέσουν με την πραγματική, καθημερινή ζωή.