Καθημερινά δέχομαι σωρεία μηνυμάτων (μέσω e-mail, facebook, κινητό κ.τ.λ.) με το ίδιο θέμα:
Ποια θα είναι η ύλη των μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου για
τη σχολική χρονιά 2015- 16;
Λογική η
ερώτηση, αφού αρκετά Φροντιστήρια και Ιδιωτικά σχολεία αρχίζουν την
προετοιμασία τους από φέτος.
Ενδεικτικά αναφέρω κάποιες ερωτήσεις που μου έχουν
τεθεί αυτή την περίοδο…
1) Έχεις Μάκη καμία ενημέρωση αν η ύλη που είχαν
ανακοινώσει συνεχίζει να υφίσταται σε όποιο σύστημα και αν καταλήξουν?
2) Μάκη γεια σου. Η ύλη των μαθηματικών για τις
πανελλήνιες του χρόνου, ποια είναι;
3) Μάκη καλησπέρα! Η δικιά σου διαίσθηση τι λέει ως
προς την ύλη που θα έχουμε του χρόνου; Θα είναι η νέα η εξετάζεται καμία
επιστροφή στην παλιά;
4) Μάκη
στα 41 σημεία που αναφέρθηκες σε άλλο post, όταν λέει παραμένει το σύστημα
εισαγωγής ως έχει εννοεί με 6 μαθήματα ή με 4 και με ποια ύλη; Στην οικονομική
κατεύθυνση με τι βιβλία θα γίνουν τα 8ωρα? Έχεις καμία πληροφόρηση;
Απάντηση
Είναι νωρίς
για οποιαδήποτε τοποθέτηση. Θα επανέλθω σύντομα και θα καταγράψω τις δικές μου
εκτιμήσεις.
________________________________________________________________________
Τα πιθανά σενάρια:
1) Η παλιά ύλη
Μειονεκτήματα:
1ο: Του χρόνου θα έχουμε περισσότερες ώρες
διδασκαλίας των μαθηματικών συγκριτικά με τα προηγούμενα έτη.
2ο: Είναι παρωχημένη γνώση
2) Η νέα ύλη που ανακοινώθηκε από
την προηγούμενη κυβέρνηση
Μειονεκτήματα:
1ο: Δεν υπάρχουν βιβλία.
2ο: Τη
συγκεκριμένη ύλη δεν την έχουν διδάξει ποτέ οι καθηγητές. Συνεπώς, είναι
δύσκολο και απαιτητικό να τη μελετήσουν και να τη διδάξουν για πρώτη φορά σε
τόσο σύντομο χρονικό διάστημα
3) Μια διευρυμένη ύλη από το υπάρχον
σχολικό βιβλίο των μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου, δηλαδή Πίνακες, ορίζουσες και
όλο το κεφάλαιο των μιγαδικών!
Μειονεκτήματα:
Μάλλον κανένα!
Τι
λέτε; Αναμένω τις απόψεις σας