Καλή αρχή με Μαθηματικά Ι στα ΕΠΑΛ!
Γίνεται για πρώτη φορά; Να προηγούνται τα θέματα των ΕΠΑΛ σε σχέση με τα θέματα των ΓΕΛ; Ειλικρινά δεν θυμάμαι! Θα έχουμε πάντως μια γενική εικόνα για την επιτροπή των εξετάσεων που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την επιτροπή των ΓΕΛ, αλλά μια τάση θα την πάρουμε, τι Έλληνες είμαστε;
Φέτος, θέλουμε να έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση ως προς τη συζήτηση πριν τις εξετάσεις. Στα ΕΠΑΛ δεν συνηθίζεται έτσι και αλλιώς μεγάλη συμμετοχή και διάθεση για κουβέντα αφού τα θέματα και το επίπεδο των μαθητών δεν το ευνοούν.
Η ομάδα μας, η lisari team θα λύσει και φέτος (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει) τα θέματα εξετάσεων αρχή γενομένης με τα θέματα των ΕΠΑΛ. Δεν έχουμε σκοπό να δώσουμε τις πιο γρήγορες λύσεις (το έχουμε επιτύχει άλλες χρονιές) αλλά να είναι πλήρεις και καλά γραμμένες, με όσο είναι εφικτό λιγότερα λάθη.
Εκτίμηση των θεμάτων
Τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά για τους μαθητές των ΕΠΑΛ αφού βλέπουν για πρώτη φορά θέμα στην κανονική κατανομή, αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο Γ θέμα και ένα ερώτημα στο Δ θέμα (Δ4) που ανάλογο σε δυσκολία έχουμε δει σε απαιτητικά θέματα των ΓΕΛ.
Επίσης, διαπιστώσαμε μια αλλαγή στη μορφή του Α ερωτήματος που είναι παραδοσιακά το ερώτημα της θεωρίας. Δεν υπήρχε ορισμός, αλλά τρεις ερωτήσεις Σ - Λ και τρεις ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών!
Γίνεται για πρώτη φορά; Να προηγούνται τα θέματα των ΕΠΑΛ σε σχέση με τα θέματα των ΓΕΛ; Ειλικρινά δεν θυμάμαι! Θα έχουμε πάντως μια γενική εικόνα για την επιτροπή των εξετάσεων που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την επιτροπή των ΓΕΛ, αλλά μια τάση θα την πάρουμε, τι Έλληνες είμαστε;
Φέτος, θέλουμε να έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση ως προς τη συζήτηση πριν τις εξετάσεις. Στα ΕΠΑΛ δεν συνηθίζεται έτσι και αλλιώς μεγάλη συμμετοχή και διάθεση για κουβέντα αφού τα θέματα και το επίπεδο των μαθητών δεν το ευνοούν.
Η ομάδα μας, η lisari team θα λύσει και φέτος (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει) τα θέματα εξετάσεων αρχή γενομένης με τα θέματα των ΕΠΑΛ. Δεν έχουμε σκοπό να δώσουμε τις πιο γρήγορες λύσεις (το έχουμε επιτύχει άλλες χρονιές) αλλά να είναι πλήρεις και καλά γραμμένες, με όσο είναι εφικτό λιγότερα λάθη.
Θέματα εξετάσεων (από το Υπουργείο Παιδείας)
και λύσεις (11:00 π.μ) από τη lisari team
Σημείωση: Οι σύνδεσμοι (εκφωνήσεις και λύσεις) θα δοθούν στα σχόλια της εν λόγω ανάρτησης για να καταχωρήσουμε επίσημα την ώρα δημοσίευσης.
Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη!
Στη συμμετοχή - σχολιασμό και στην ανάρτηση των θεμάτων μόλις υποπέσουν στην αντίληψή σας από το site του Υπουργείου Παιδείας.
Βολεύει να τα αναρτήσετε σε έναν δικό σας drive και να δώσετε το link στα σχόλια.
Έτσι δεν θα παρατηρηθεί ο γνωστός συνωστισμός σε ένα σύνδεσμο. Όσοι περισσότεροι δώσετε σύνδεσμο τόσο καλύτερα!! Γίνεται συμμέτοχοι στην προσπάθεια μας!
Εκτίμηση των θεμάτων
Τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά για τους μαθητές των ΕΠΑΛ αφού βλέπουν για πρώτη φορά θέμα στην κανονική κατανομή, αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο Γ θέμα και ένα ερώτημα στο Δ θέμα (Δ4) που ανάλογο σε δυσκολία έχουμε δει σε απαιτητικά θέματα των ΓΕΛ.
Επίσης, διαπιστώσαμε μια αλλαγή στη μορφή του Α ερωτήματος που είναι παραδοσιακά το ερώτημα της θεωρίας. Δεν υπήρχε ορισμός, αλλά τρεις ερωτήσεις Σ - Λ και τρεις ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών!