Δείτε τα 2 προσομοιωτικά διαγωνίσματα της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης και ένα της Γενικής Παιδείας.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Κατεύθυνσης.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το διαγώνισμα θεωρίας Κατεύθυνσης.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Γενικής Παιδείας.
Νέο με λύση του Δ θέματος, γιατί μας το ζητήσατε! Για αποθήκευση πατήστε εδώ.
Για την λύση του Β θέματος πατήστε εδώ, από τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη.
Ευχαριστούμε για την προσφορά τον Καθηγητή της Βαρβάκειος Σχολής, Ζήνων Λυγάτσικας.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Κατεύθυνσης.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το διαγώνισμα θεωρίας Κατεύθυνσης.
Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Γενικής Παιδείας.
Νέο με λύση του Δ θέματος, γιατί μας το ζητήσατε! Για αποθήκευση πατήστε εδώ.
Για την λύση του Β θέματος πατήστε εδώ, από τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη.
Για την λύση του Γ θέματος πατήστε εδώ,
από τον αγαπημένο φίλο και συνάδελφο Αθ. Μπεληγγιάνη.
κε ΜΑΚΗ μηπως υπαρχουν λύσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα Μαθηματικά Κατεύθυνσης υπάρχουν λύσεις, μετά τις εκφωνήσεις. Το δεύτερο είναι θέματα θεωρίας άρα δεν υπάρχει λόγος για απαντήσεις και τέλος της Γενικής Παιδείας δεν υπάρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηταν ευκολο να δημοσιευσετε τις απαντησεις για τα μαθηματικα γενικης νιας και δινουμ μεθαυριο να ειμαστε σιγουροι??
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μπορούσατε να αναρτησετε λυσεις για τα μαθηματικα γενικης; ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά δεν έχω λύσεις, αλλά θα δω τι θα κάνω αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να μου πείτε ποια άσκηση θέλετε να συζητήσουμε;;;
Δ1
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μπορειται το Δ1. Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρέστη και chris δείτε την λύση του Δ θέματος! Έκατσα χθες το βράδυ και το έγραψα για εσάς... να είστε καλά και καλή επιτυχία
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάκη Καλημέρα και καλό κουράγιο
ΑπάντησηΔιαγραφήνομίζω ότι στο τελευταίο πρέπει ή να πούμε CV μικρότερο ή ίσο του 1/10 ή 100CV μικρότερο ή ίσο του 10
Καλή Επιτυχία σ' όλους τους μαθητές!!
χιλια ευχαριστω κυριε μακη!
ΑπάντησηΔιαγραφήσας ευχαριστω και εγω
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα δεν του φαινοτανε, αλλα ειναι καλο διαγωνισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Μάκη για το κουραγιο σου!
Ορέστη; chris; Προστέθηκε μια διόρθωση στο τέλος στο CV είναι μικρότερο ή ίσο του 0,1 και όχι του 10 που έγραψα εκ παραδρομής. Πρόσθεσα μια εικόνα για ευκολία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη για την διευκρίνησή του
κυριε Μακη δεν μπορω με τιποτα να βγαλω το β2(γ) του διαγωνισματος γενικης.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορειτε να δωσετε καμια υποδειξη ή λυση. ΚΑΙΓΟΜΑΙ!!! :)
Χάρη θα δω αν προλάβω να την δω και να σου γράψω λύσεις... όποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο σύνολο των μαθητών είναι διπλάσιο των αγοριών (και των κοριτσιών). Άρα 64<χ<80. Από τα δεδομένα ο χ είναι πολλαπλάσιο του 4, του 3 και του 8. δηλ το 72. Επομένως οι μαθητές είναι 144
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ,
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικα πως να παει το μυαλο σου!
Αναρτώ αναλυτικές λύσεις για το Β και το Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη τώρα είδα το σχόλιο σου! Έχεις δίκιο, το έχω αλλάξει ήδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακη σου εστειλα και πιο συντομη λυση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο δεν την έχω λάβει ακόμα, αν και φαντάζομαι ποια λύση θα έγραψες...
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω πολυ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλη μας επιτυχια!
Γεια σας!Μηπως θα μπορουσατε να μου υποδειξετε στο διαγωνισμα προσομειωσης μαθηματικων κατευθυνσης απο το Βαρβακειο στο θεμα 4α. ii πως γινεται να δειξω οτι ο ζ ανηκει στο (ξ1,ξ2)?ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου, οι λύσεις της κατεύθυνσης υπάρχουν στο τέλος του διαγωνίσματος, δες τα και πες μου αν έχεις ακόμα πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή