Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσομοιωτικά διαγωνίσματα Γ΄ Λυκείου από τη Βαρβάκειο Σχολή - Με λύσεις

Δείτε τα 2 προσομοιωτικά διαγωνίσματα της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης και ένα της Γενικής Παιδείας. 

Ευχαριστούμε για την προσφορά τον Καθηγητή της Βαρβάκειος Σχολής, Ζήνων Λυγάτσικας. 

Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Κατεύθυνσης.

Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το διαγώνισμα θεωρίας Κατεύθυνσης.

Για αποθήκευση πατήστε εδώ για το προσομοιωτικό Γενικής Παιδείας.  

Νέο με λύση του Δ θέματος, γιατί μας το ζητήσατε! Για αποθήκευση πατήστε εδώ

Για την λύση του Β θέματος πατήστε εδώ, από τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη.

Για την λύση του Γ θέματος πατήστε εδώ
από τον αγαπημένο φίλο και συνάδελφο Αθ. Μπεληγγιάνη.












Σχόλια

  1. Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης υπάρχουν λύσεις, μετά τις εκφωνήσεις. Το δεύτερο είναι θέματα θεωρίας άρα δεν υπάρχει λόγος για απαντήσεις και τέλος της Γενικής Παιδείας δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ηταν ευκολο να δημοσιευσετε τις απαντησεις για τα μαθηματικα γενικης νιας και δινουμ μεθαυριο να ειμαστε σιγουροι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μπορούσατε να αναρτησετε λυσεις για τα μαθηματικα γενικης; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά δεν έχω λύσεις, αλλά θα δω τι θα κάνω αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση...

    Μπορείτε να μου πείτε ποια άσκηση θέλετε να συζητήσουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μπορειται το Δ1. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ορέστη και chris δείτε την λύση του Δ θέματος! Έκατσα χθες το βράδυ και το έγραψα για εσάς... να είστε καλά και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάκη Καλημέρα και καλό κουράγιο
    νομίζω ότι στο τελευταίο πρέπει ή να πούμε CV μικρότερο ή ίσο του 1/10 ή 100CV μικρότερο ή ίσο του 10
    Καλή Επιτυχία σ' όλους τους μαθητές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χιλια ευχαριστω κυριε μακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελικα δεν του φαινοτανε, αλλα ειναι καλο διαγωνισμα.
    Μπράβο Μάκη για το κουραγιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ορέστη; chris; Προστέθηκε μια διόρθωση στο τέλος στο CV είναι μικρότερο ή ίσο του 0,1 και όχι του 10 που έγραψα εκ παραδρομής. Πρόσθεσα μια εικόνα για ευκολία...

    Ευχαριστώ τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Σπλήνη για την διευκρίνησή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κυριε Μακη δεν μπορω με τιποτα να βγαλω το β2(γ) του διαγωνισματος γενικης.
    μπορειτε να δωσετε καμια υποδειξη ή λυση. ΚΑΙΓΟΜΑΙ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρη θα δω αν προλάβω να την δω και να σου γράψω λύσεις... όποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το σύνολο των μαθητών είναι διπλάσιο των αγοριών (και των κοριτσιών). Άρα 64<χ<80. Από τα δεδομένα ο χ είναι πολλαπλάσιο του 4, του 3 και του 8. δηλ το 72. Επομένως οι μαθητές είναι 144

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ,
    πραγματικα πως να παει το μυαλο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αναρτώ αναλυτικές λύσεις για το Β και το Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βασίλη τώρα είδα το σχόλιο σου! Έχεις δίκιο, το έχω αλλάξει ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μακη σου εστειλα και πιο συντομη λυση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκο δεν την έχω λάβει ακόμα, αν και φαντάζομαι ποια λύση θα έγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ευχαριστω πολυ
    καλη μας επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας!Μηπως θα μπορουσατε να μου υποδειξετε στο διαγωνισμα προσομειωσης μαθηματικων κατευθυνσης απο το Βαρβακειο στο θεμα 4α. ii πως γινεται να δειξω οτι ο ζ ανηκει στο (ξ1,ξ2)?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φίλε μου, οι λύσεις της κατεύθυνσης υπάρχουν στο τέλος του διαγωνίσματος, δες τα και πες μου αν έχεις ακόμα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26