Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια τελική επανάληψη με 180 λυμένες ασκήσεις στην Γ Λυκείου κατεύθυνσης (βιβλίο mathematica)

Μια ολοκληρωμένη δουλειά με 180 ασκήσεις και λύσεις για την Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης, από το site mathematica.gr. 

Νομίζω ότι αυτή η επανάληψη αντικαθιστά οποιοδήποτε φυλλάδιο ή βιβλίο, αφού περιέχει τα καλύτερα σημεία από όλα αυτά! Ρίξτε μια ματιά και θα δείτε ότι δεν έχω άδικο, ένα πολύ όμορφο για τις γιορτινές μέρες.

Είναι κανονικό βιβλίο, 322 σελίδων που περιέχουν:
  • Μιγαδικοί – Μια συλλογή 40 ασκήσεων.
  • Συναρτήσεις – Όριο Συνέχεια:-Μια συλλογή 30 ασκήσεων.
  • Διαφορικός Λογισμός – Μια συλλογή 50 ασκήσεων.
  • Ολοκληρωτικός Λογισμός – Μια συλλογή 60 ασκήσεων.
και το έχουν επιμεληθεί αξιόλογοι μαθηματικοί.

Άρα, σηκωθείτε λοιπόν από καρέκλες, ντιβάνια, πολυθρόνες, καναπέδες, κρεβάτια, κατεβείτε από πατάρια, ντουλάπες και διαβάστε όλοι το παραπάνω αρχείο.Φέτος η επανάληψη είναι πιο εύκολη και συγκεντρωμένη από ποτέ!
Ευχαριστούμε τα μέλη του mathematica

Βασίλης Κακαβάς, Δημήτρης Κατσίποδας, Περικλής Παντούλας, Κώστας Τηλέγραφος, Παναγιώτης Χρονόπουλος και την συνδρομή του Μιχάλη Νάννου και του Νίκου Αλεξανδρόπουλου

που σύνθεσαν τις προτάσεις - ασκήσεις και φτιάχτηκε αυτό το άρτιο υλικό. 

Ως βιβλίο εδώ  και για άμεση αποθήκευση εδώ.




Σχόλια

  1. Σας επαινώ για το ανιδιοτελές έργο που επιτελείτε.Ευελπιστώ να λύσω όλες τις ασκήσεις όσο το δυνατόν πιο σύντομα.Να υποθέσω ότι αν προκύψει καμιά απορία(η οποία δε μπορεί να λυθεί από τη λύση) θα έχετε τη διάθεση να μου απαντήσετε.So far excellent work.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

      Εννοείται, οποιαδήποτε απορία προκύψει έχω διάθεση, ελπίζω και χρόνο, να σας βοηθήσω...

      Προτείνω όποιος επιθυμεί, να αφήνει και ένα όνομα για να γνωριζόμαστε καλύτερα, το "Ανώνυμος" δεν ταιριάζει με την προσέγγιση και την φιλικότητα του μηνύματος. Δεν βρίσκω λόγο να μην εμφανιζόμαστε σε ένα χώρο όταν το εκτιμούμε και ενδιαφερόμαστε για την εξέλιξή του.

      Αυτό κάνουν περίπου 200 άτομα που παρακολουθούν επίσημα το blog.

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα σας και καλό Πάσχα.Είμαι μαθήτρια Γ Λυκείου και έχω ξεκινήσει την επανάληψη μου στα Μαθηματικά.Θα ήθελα καταρχάς να πω συγχαρητηρια για την εξαιρετικη δουλεια και αν θα μπορουσατε να μου διαθεσετε λίγο χρόνο σε μια απορία που εχω.Στο 5ο ΘΕΜΑ των Μιγαδικών στο πρώτο ερώτημα δεν μπορώ να καταλάβω τους περιορισμους για το y.
    Σας ευχαριστω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Σοφία και καλή δύναμη στην προσπάθειά σου.

    Όσο για την άσκηση οι περιορισμοί του y προκύπτουν ως εξής:

    y = 2 - ημt

    όμως 0 <= ημt <= 1 αφού το t ανήκει στο πρώτο ή δεύτερο τεταρτημόριο, δηλ. ημt>=0.

    πολ/με με -1

    -1 <= - ημt <= 0

    τέλος προσθέτουμε το 2

    1 <= 2 - ημt <= 2

    δηλ. 1 <= y <= 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. polu kalh douleia bravo!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26