Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Διαγωνίσματα προσομοίωσης από τη lisari team (+υποδείξεις +λύσεις)



Για πρώτη φορά η lisari team σας παρουσιάζει τα διαγωνίσματα προσομοίωσης για τη Γ΄ Λυκείου!!

Μετά από τις ενδιαφέρουσες  προτάσεις που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από Φροντιστήρια και συναδέλφους, σας προσφέρουμε με τη σειρά μας ένα τρίωρο διαγώνισμα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Γενικής Παιδείας για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, υπό την επιμέλεια της ομάδας μας.
___________________________________________________________________________________

Α. Οι εκφωνήσεις των θεμάτων για τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης τελικά οι εκφωνήσεις αναρτήθηκαν τη Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 (ώρα 23:00 π.μ) μετά από την επιθυμία αρκετών φίλων του blog. Επίσης αναρτήθηκαν Σάββατο βράδυ οι υποδείξεις και Κυριακή πρωί οι αναλυτικές λύσεις


1) Το τελικό διαγώνισμα (διάρκεια: 3 ώρες)



2) Κατανομή βαθμών

  3) Υποδείξεις (24 - 05 - 2015)






_________________________________________________________________________________

Β. Οι εκφωνήσεις των θεμάτων για τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής αναρτήθηκαν το Σάββατο 16 Μαΐου 2015 (ώρα 01:00 π.μ), ενώ οι λύσεις αναρτήθηκαν Τρίτη 19 Μαΐου 2015 (ώρα 09:00 π.μ). 

Όπως θα διαπιστώσετε, το διαγώνισμα μας είναι αφιερωμένο στους καθηγητές, μαθητές  και κατοίκους του  ακριτικού Αγαθονησίου. Ο λόγος; Το θέμα Γ!


2) Κατανομή βαθμών

3) Το τελικό διαγώνισμα (διάρκεια: 3 ώρες)



Σημείωση: Το δεδομένο Ρ(Α') = 0,1 αφορά και το Δ3 και το Δ4 ερώτημα και όχι μόνο το Δ3 που φαινόταν στην αρχή. Ευχαριστούμε για την επισήμανση τον φίλο Μυρωνίδη Αθανάσιο (δείτε τα σχόλια) και τον εκλεκτό συνάδελφο από το Βόλο, Θωμά Ποδηματά.  





_________________________________________________________________________________

34 σχόλια:

  1. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους βοήθησαν να βγεί αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστουμε..Πολυ καλη προσπαθεια,ισως λιγο το timing θα μπορουσε να ηταν διαφορετικο,αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιος λογος θα υπαρχει που βγαινει τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους. Περιμένουμε με αγωνία τη συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάκανος Γιάννης - Μαθηματικός - Φροντιστής16 Μαΐ 2015, 6:30:00 μ.μ.

    Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!!!! Ως συντονιστής δίνω συγχαρητήρια στους θεματοδότες, είτε επιλέχθηκαν τα θέματά τους, είτε όχι.
    Ειδική μνεία θέλω να κάνω στον Χρήστο Κανάβη, γιατί η συμβολή του ήταν ΜΕΓΙΣΤΗ και τον ευχαριστώ λίγο παραπάνω απ' όλους.
    Μάκη, ευχαριστώ που ανήκω στη lisari team.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Γιάννη που το αναφέρεις, η συμβολή του Χρήστου Κάναβη ήταν καθοριστική στη δημιουργία του διαγωνίσματος. Αν δεν συμμετείχε το διαγώνισμα δεν θα είχε αυτή τη μορφή...

      Χρήστο σε ευχαριστούμε, είσαι πολύτιμος μέλος και συνεργάτης της ομάδα μας.

      Διαγραφή
  5. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλη την ομάδα και ειδικά στον συντονιστή Γιάννη Κάκανο καθώς και στον Μάκη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σταύρο!!!! Τα συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους όσους συνέβαλαν στα διαγωνίσματα προσομοίωσης!!!!

      Διαγραφή
  6. Στο Δ4 θεωρούμε σαν δεδομένο από το Δ3 ότι P(A)=0.9 ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά το P(A') αφορά και το Δ4 ερώτημα (αφού ζητά τα Α, Β και Γ να είναι ανά δύο ασυμβίβαστα μεταξύ τους), άρα διόρθωσα το δεδομένο και όπως θα δεις στο διαγώνισμα.

    Σε ευχαριστούμε για τη επισήμανση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σε ευχαριστούμε Μάκη για ότι προσφέρεις . Παρόλα αυτά το ερώτημα παραμένει "εξαιρετικά" όμορφο !!!

      Διαγραφή
    2. Να 'σαι καλά Θανάση! Η καλή σας πρόθεση μας βοηθάει πάρα πολύ! Με τέτοιο κοινό αξίζει να προσφέρεις το 100% των δυνατοτήτων σου.

      Διαγραφή
  8. Μια ερώτηση ,
    στο Δ θέμα το P(Γ)=1/3?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά φίλε μου!! Αύριο το πρωί θα δώσουμε περιληπτικές και αναλυτικές λύσεις.

      Διαγραφή
    2. Οι λύσεις έχουν ήδη αναρτηθεί... δεκτή κάθε παρατήρηση.

      Διαγραφή
  9. Το διαγώνισμα μου άρεσε αρκετά και νομίζω ότι σε δυσκολία πλησιάζει τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
    Έχω να παρατηρήσω τα εξής:
    Νομίζω ότι δε συμβαδίζει το "κ παρατηρήσεις" με το "δείγμα μεγέθους ν".
    Επίσης για να δείξουμε ότι τα ενδεχόμενα Α, Β, Γ δεν είναι ανά δύο ξένα μεταξύ τους δε φτάνει το Ρ(Α)+Ρ(Γ)>1; (που μας δείχνει ότι τα Α, Γ δεν είναι ξένα μεταξύ τους)
    ΘΟΔΩΡΗΣ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Θοδωρή!! Μας ικανοποιεί που σου άρεσε το διαγώνισμα.

    Πάμε στις παρατηρήσεις σου,

    1) Δεν μας ξέφυγε, το "κ" και το "ν". Αν θέλαμε να έχουμε το ν θα συμβολίζαμε τις παρατηρήσεις με t1, t2, ..., tv.. Απλά θέλαμε να δείξουμε ότι είναι παρατηρήσεις που εμφανίζονται είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Πιο σωστά έπρεπε να γράψουμε την λέξη οι "τιμές" της μεταβλητής Χ και όχι οι παρατηρήσεις της μεταβλητής Χ.

    2) Προφανώς και μας φτάνει!! Ή να δείξουμε ότι και P(A) +_P(B) >1! Εξού και η 3η παρατήρηση! Φτάνει να αποδείξουμε ότι ένα ζεύγος ενδεχομένων δεν είναι ασυμβίβαστα μεταξύ τους. Απλά η δικαιολόγηση θα ήταν πιο δύσκολη, οπότε προτιμήσαμε τη λύση με τα 3 ενδεχόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ....ή ακόμα και "ένα δείγμα παρατηρήσεων με τιμές x1,x2,....xk, μεγέθους ν"......

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το διαγώνισμα και τη γενικότερη συμβολή σας.
    Η παράγωγος στο Δ1 προκύπτει 0 αν Ρ(Α)=1.
    Αυτό δεν μας δημιουργεί πρόβλημα στην μονοτονία;
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οκ, δεν είχα προσέξει το άτοπο.
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο αποδεικνύουμε στη παρατήρηση 1 ότι το Ρ(Α) δεν μπορεί να γίνει 1... (απλά δεν το βάλαμε στη λύση για να μην την φορτώσουμε)

      Διαγραφή
  13. Για το διαγώνισμα της θετικής κατεύθυνσης .
    Είναι μία πολύ καλή προσομοίωση των εξετάσεων .
    Είναι αρκετά δυνατό , βγαίνει όμως σε χρόνο ικανοποιητικό από ένα καλά προετοιμασμένο μαθητή ώστε να ελέγξει κάποια ερωτήματα που θα τον προβλημάτισαν στο πρώτο πέρασμα . Νομίζω ότι το ερώτημα που θα δυσκολέψει τους καλούς μαθητές θα είναι το Γ1 . Σήμερα θα το τσεκάρω και τα ξαναλέμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο δεν θέλουμε ούτε προσδοκούμε να είναι το διαγώνισμα της Δευτέρας. Προσπαθούμε τελευταίες μέρες να φωτίσουμε κάποια δύσκολα σημεία της ύλης.

      Χρήστο χαίρομαι πολύ όταν σε βλέπω μαζί μας και να σχολιάζεις. Εκτιμώ πάρα πολύ την γνώμη σου, να είσαι καλά φίλε μου

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ και εγώ Μάκη , να είστε όλοι καλά και να συνεχίσετε δυνατά . Καλή δύναμη σε όλα τα παιδιά για τη Δευτέρα .

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στην Ομάδα για το διαγώνισμα της Κατεύθυνσης
    Αν και γνωστό το θέμα Γ αποτελεί πρωτότυπη _ για Πανελλαδικές Εξετάσεις προσέγγιση. Έξυπνος επίσης και ο τρόπος που «δίνονται» και «ζητούνται» οι ασύμπτωτες στο Θέμα Γ _ οι προσεκτικοί θα κερδίσουν πολύτιμο χρόνο…
    και το Γ.3. πολύ αξιόλογο και πολύ κοντά στο πνεύμα των εξετάσεων.
    το θέμα Δ πλήρες και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό ως προς το χρόνο
    Μπράβο Συνάδελφοι!!

    Και η γνώμη των μαθητών _ που σίγουρα μας ενδιαφέρει _ είναι ότι πρόκειται για πολύ αξιόλογο διαγώνισμα προσομοίωσης : τους άρεσε ιδιαίτερα το Θέμα Γ _ ήδη η πρώτη βάρδια που το έγραψε φεύγει με μεγάλη αισιοδοξία και πίστη για την έκβαση της μεγάλης μάχης που έρχεται
    Συγχαρητήρια κι από τα παιδιά!!!

    Εύχομαι με τη σειρά μου
    Επιτυχία στους Μαθητές μας και πάντα οι κορυφές να τους μαγεύουν και να τους σαγηνεύουν
    Κουράγιο κι επιμονή στους Καθηγητές τους ,…σ’ όλους εμάς που ζούμε κι αναπνέουμε εκπαιδεύοντας Νέους Ίκαρους

    Καλή Συνέχεια Συνάδελφοι
    Ευχαριστούμε πολύ
    Βασίλης Κουγιουμτσιάδης _ Μαθηματικός Φροντιστής _ Ηγουμενίτσα
    Non Mollare Mai _ που σημαίνει Δεν τα παρατάω ποτέ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασίλη!!
      Χαίρομαι κάθε φορά που γράφεις κάτι, είσαι κατατοπιστικός και αναλυτικός!

      Σε ευχαριστούμε που μας μετέφερες τις εντυπώσεις των μαθητών, για εμάς έχει μεγαλύτερη αξία η άποψη των μαθητών που έχουν αυθόρμητες αντιδράσεις και τα ονόματα ή τίτλοι των διαγωνισμάτων δεν τους λένε τίποτα...

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστούμε που κάνετε αναφορά και σε γνώμες μαθητών! Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα αν γίνεται να μου λύσετε μια απορία για την βαθμολόγηση σε ότι αφορά την αιτιολόγηση στο τελευταίο ερώτημα των μαθηματικών γενικής. Ως δικαιολόγηση έγραψα το εξής:
    0<P(A-B)<=1 (1)
    Μετά με κλασσική διαδικασία έφτασα στην εξής 2η σχεση
    ΡΙΖΑ99<=ΡΙΖΑ(1-P(A)^2)<=10 (2)

    Άρα από (1),(2) 0<ζητούμενο κλάσμα<1
    Ομοίως αποδεικνύουμε και το άλλο.

    Αυτήν ήταν η δικαιολόγηση μου, πιστεύεται ότι είναι επαρκής ή μπορεί να στοιχίσει κάποια μόρια;
    Ευχαριστώ εκ τον προτέρον
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο αν κατάλαβα καλά μια χαρά τα έγραψες...

      Συνέχισε απερίσπαστο στα επόμενα μαθήματα και άσε τι έκανες, χάνεις τσάμπα χρόνο και ενέργεια. Ό,τι έγραψες δεν αλλάζει...

      Καλή συνέχεια και καλή δύναμη φίλε μου

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ για την απάντηση, σίγουρα δεν είναι ώρα να ασχολούμαι με πταίσματα, απλώς επειδή είδα ότι στις λύσεις που δώσατε αρχικά ''τουμπάρατε'' την 2η σχέση και μετά πολλαπλασιάσατε με την 1η, ενώ εγώ παρέλειψα αυτό το βήμα και αυτό είναι που με κάνει να πιστεύω ότι θα χάσω 1-2 μόρια.

      Διαγραφή
  17. Ευχαριστούμε που κάνετε αναφορά και σε γνώμες μαθητών! Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άριστη δουλειά. Θέματα αρκετά πρωτότυπα, αυξημένης δυσκολίας. Προσωπικά δεν βρήκα τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθώ σε βάθος με την λύση του διαγωνίσματος. Οι μέρες αυτές είναι φορτωμένες για όλους μας, οπότε θα πρότεινα στην ομάδα, του χρόνου με το καλό, να το έχουμε λίγο νωρίτερα.
    Καλή δύναμη και συνέχεια σε όλους μας!

    Παύλος Γκαζιέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το θεωρειτε πιθανο να πεσει στις εξετασεις προβλημα οπως το θεμα Δ των μαθηματικων γενικης??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα ΕΠΑΛ έπεσε πρόβλημα... δεν αποκλείω τίποτα! Δεν θα το πόνταρα πάντως από τα πιο πιθανά...

      Ίδωμεν, κοντή γιορτή!

      Διαγραφή
  20. Aς ελπίσουμε τα αυριανά θέματα να είναι παρόμοιας ομορφιάς και αξίας,δηλαδή θέματα που είναι ικανά να αναδείξουν τις δεξιότητες των καλών μαθητών,αμείβοντας τους για την προσπάθεια .Όλα τα ερωτήματα ήταν πολύ όμορφα.Πολλά μπράβο σε όλο το τιμ!
    Πάτσης Ανδρέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος