Το σχολικό βιβλίο πλέον είναι στη μόδα, τα φώτα είναι στραμμένα πάνω του και η αυλαία έχει ανοίξει διάπλατα! Είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να παρουσιάζουμε θέματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και έχουν αποδοχή. Τέτοια θέματα αποτελούν και οι ερωτήσεις Κατανόησης του σχολικού βιβλίου!
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Maki kala kaneis k to tonizeis!
ΑπάντησηΔιαγραφήMporei na doume Pali kamia idea apo ekei Mesa!oxi provlima,alla kamia askisi me grafiki parastasi dosmeni.
Οι επόμενες ερωτήσεις που ετοιμάζω Κώστα!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Χατζόπουλε. Σας γράφω για πρώτη φορά και το έναυσμα μου το έδωσε αυτό που γράφετε στο Ι3: "Έστω ότι η συνάρτηση f δεν παίρνει ετερόσημες τιμές ΑΡΑ διατηρεί πρόσημο στο κλειστό διάστημα [α,β]". Αυτή ακριβώς ήταν και η απορία μου. Αυτή η συνεπαγωγή δεν ισχύει. Θεώρησα σωστό να το αναδείξω γιατί διαβάζουν και παιδιά πως όταν μια συνάρτηση δε λαμβάνει ετερόσημες τιμές δε σημαίνει κατ' ανάγκη ότι διατηρεί πρόσημο στο εν λόγω διάστημα. Μπορεί κάλλιστα να μηδενίζεται κιόλας. Εκεί λοιπόν ελλοχεύει ο κίνδυνος να μπερδευτούν οι μαθητές και να γράφουν αυτή τη λανθασμένη συνεπαγωγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εκτίμηση
Εμμανουέλλα Σούτσου
Μαθηματικός
Πολύ σωστά Εμμανουέλα, η συνεπαγωγή έτσι όπως εμφανίζεται προφανώς και δεν είναι σωστή. Στη συνέχεια όμως τη λύνω κανονικά f(x) > = 0 κτλ.
ΔιαγραφήΘα το διορθώσω για να είμαστε ακριβείς!
Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!