Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Δύο ασκήσεις από τις ερωτήσεις Κατανόησης του σχολικού βιβλίου

Το σχολικό βιβλίο πλέον είναι στη μόδα, τα φώτα είναι στραμμένα πάνω του και η αυλαία έχει ανοίξει διάπλατα! Είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να παρουσιάζουμε θέματα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και έχουν αποδοχή. Τέτοια θέματα αποτελούν και οι ερωτήσεις Κατανόησης του σχολικού βιβλίου!
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


4 σχόλια:

  1. Maki kala kaneis k to tonizeis!
    Mporei na doume Pali kamia idea apo ekei Mesa!oxi provlima,alla kamia askisi me grafiki parastasi dosmeni.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα κύριε Χατζόπουλε. Σας γράφω για πρώτη φορά και το έναυσμα μου το έδωσε αυτό που γράφετε στο Ι3: "Έστω ότι η συνάρτηση f δεν παίρνει ετερόσημες τιμές ΑΡΑ διατηρεί πρόσημο στο κλειστό διάστημα [α,β]". Αυτή ακριβώς ήταν και η απορία μου. Αυτή η συνεπαγωγή δεν ισχύει. Θεώρησα σωστό να το αναδείξω γιατί διαβάζουν και παιδιά πως όταν μια συνάρτηση δε λαμβάνει ετερόσημες τιμές δε σημαίνει κατ' ανάγκη ότι διατηρεί πρόσημο στο εν λόγω διάστημα. Μπορεί κάλλιστα να μηδενίζεται κιόλας. Εκεί λοιπόν ελλοχεύει ο κίνδυνος να μπερδευτούν οι μαθητές και να γράφουν αυτή τη λανθασμένη συνεπαγωγή.
    Με εκτίμηση
    Εμμανουέλλα Σούτσου
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Εμμανουέλα, η συνεπαγωγή έτσι όπως εμφανίζεται προφανώς και δεν είναι σωστή. Στη συνέχεια όμως τη λύνω κανονικά f(x) > = 0 κτλ.

      Θα το διορθώσω για να είμαστε ακριβείς!

      Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος