Οι αγαπητοί συνάδελφοι ανεβάζουν στροφές και προσφέρουν το πολύτιμο υλικό τους στο lisari για όλους τους μαθητές για την καλύτερη προετοιμασία τους λίγες εβδομάδες πριν τις εξετάσεις.
Συστήνουμε στους καθηγητές να επιλέγουν προσεκτικά τα κατάλληλα αρχεία για τους μαθητές τους αυτές τις τελευταίες ημέρες. Αν εκτιμούν ότι δεν είναι κατάλληλα για τους μαθητές τους ας κρατήσουν τις ιδέες και τα διαγωνίσματα για τον εαυτό τους και στην καλύτερη περίπτωση να τα προσαρμόσουν στα δεδομένα τους.
Δεν έχουμε ούτε σκοπό να αγχώσουμε τους μαθητές ή να μπερδέψουμε τους θεματοδότες που γνωρίζουν καλύτερα ότι φέτος τα θέματα πρέπει να είναι προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εποχής.
Εμείς αυτό που κάνουμε είναι να δίνουμε επιλογές και αρχεία! Εσείς θα κρίνετε πως θα τα χρησιμοποιήσετε.
1) Επαναληπτικό διαγώνισμα από την Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί. Επιμέλεια: Ιωάννης Σαράφης
[Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ]
Ο αγαπητός συνάδελφος έχει προσφέρει στο lisari ΌΛΑ τα διαγωνίσματα που έχει υποβάλλει στους μαθητές του.
2) Επαναληπτικό διαγώνισμα από το ΓΕΛ Σύρου. Επιμέλεια: Νίκος Τσιμοράγκας
[Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ]
3) Επαναληπτικό διαγώνισμα από τα Ιωάννινα. Επιμέλεια: Νίκος Μούρτζης
[Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ]
[Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ]
Για να δείτε όλα τα νέα αρχεία του 2020 - 21
Γυμνασίου - Λυκείου πατήστε εδώ.
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Μια βοήθεια αν γίνεται. Από το διαγώνισμα του κ. Σαράφη το γ4 και από το διαγώνισμα του κ.Μουρτζή το δ4
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γ4 έχει προφανή λύση το ξ και είναι αρνητικό για χ διάφορο του ξ επειδή f(x)<f(ξ) και -(χ-ξ)^2<0 αρα και το αθροισμα τους αρνητικό.
ΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ Γ4 ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ 1ο ΜΕΛΟΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΙΣΟ ΤΟΥ 0 ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΙΣΟ ΤΟΥ Ο ΑΡΑ... ΙΣΑ ΓΙΑ χ=ξ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟ Δ4 ΘΜΤ ΣΤΟ [π/4,ρ2] και μετα μονοτονια για f'
to Δ θεμα του Γιάννη είναι σίγουρα σωστό ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία ιδέα για το Γ3 και Δ3 του δ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία ιδέα για το Γ3 και το Δ3 του διαγώνισματος του Ν. Τσιμοραγκα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήto γ3) ειναι f(x)<x+2 ¨:(1) απο κυρτότητα και εφαπτομένη και αν όπου χ βάλω το f(x) έχουμε
Διαγραφήf(f(x))<f(x)+2<x+4 απο (1)
Στο Δ3 : από τον τύπο της f απομονώνεις τα εκθετικά, προσθέτεις κατά μέλη, εκμεταλλεύεσαι την ιδιότητα των λογαρίθμων και το ότι η f παίρνει μη αρνητικές τιμές και προκύπτει το ζητούμενο.
Διαγραφήτο δ3) επειδή αποδείξαμε f(x)>=0 ==> e^x-1>=lnx+1 και αυτή για χ το α,β,γ και με πρόσθεση θα μας δώσει την σχέση που ζητιέται φυσικά επειδή αβγ=1==> lna+lnb+lnc=0
ΑπάντησηΔιαγραφήOk ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ για το πολύτιμο υλικό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αναρτηθεί νέο αρχείο για το διαγώνισμα του Ιωάννη Σαράφη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα με συγχωρήσετε αν κάνω λάθος αλλά το θέμα Δ της Ελληνογαλλικής έχει πρόβλημα . Το ( f(1)+f(2))/2 θα ήταν μέγιστο μόνο αν f(1)=f(2)αλλιώς το μεγαλύτερο των δύο είναι μεγαλύτερο απο τo ( f(1)+f(2))/2 αρα δεν θα μπορούσε να έχει το συγκεκριμένο σύνολο τιμών. Αν δεχτούμε οτι f(1)=f(2) τότε δεν εξασφαλίζεται απο τα δεδομένα το ζητούμενο Δ1
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς και έχει πρόβλημα... έχει αναρτηθεί νέο διαγώνισμα. Έχω ενημερώσει από το πρωί peter!
ΔιαγραφήΔηλαδή σε τέτοια κρίσιμη περιοδο βγάζουμε προβληματικα διαγώνισμα τα?
Διαγραφή«Αλέξη» δεν σε γνωρίζω, γράφεις πρώτη φορά στο lisari, οπότε θα σε αντιμετωπίσω ως περιστασιακό επισκέπτη για να σε ενημερώσω για τους κανόνες και το κλίμα που υπάρχει στο lisari.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχουν προβληματικά διαγωνίσματα, όπως δεν υπάρχουν προβληματικά θέματα, λάθη και ασάφειες υπάρχουν παντού. Φαντάζομαι ότι και εσύ ΔΕΝ είσαι αλάνθαστος (είτε είσαι μαθητής είτε είσαι καθηγητής). Γι αυτό είμαστε εδώ, όλη μέρα, όλο το βράδυ, για να ενημερώνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους αναγνώστες μας για το υλικό που λαμβάνουν. Και αν προκύψει κάποιο λάθος, το εντοπίζουμε, το επισημαίνουμε και γινόμαστε όλοι καλύτεροι!!
Η υποστήριξη που σας δίνεται συγκρίνεται με κινήσεις που υπό άλλες περιπτώσεις έπρεπε να πληρώσεις για να τα λάβεις όλα αυτά. Εσείς μπορείτε με ένα κλικ να διαβάσετε διαγωνίσματα από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Κρήτη! Μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ένα πλούσιο υλικό χωρίς να έχετε πει ούτε μια λέξη, όπως εσύ Αλέξη που χρησιμοποίησες το υλικό. Δεν άκουσα από εσένα ένα "ευχαριστώ" στους δημιουργούς και όταν τα θέματα ήταν τέλεια! Αλλά όταν διάβασες για ένα σημείο που υπήρχε λάθος (όχι από εσένα) διαβάσαμε το σχόλιο σου. Είσαι άδικος!
Το lisari θα συνεχίσει να αναρτάει υλικό λίγες εβδομάδες πριν τις εξετάσεις. Για τυπικούς λόγους θα κάνουμε παύση μία εβδομάδα πριν τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Αν και το υλικό που είναι αναρτημένο είναι αρκετό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί όποτε θέλει ο υποψήφιος.
Όποιος θέλει να συμμετέχει σε αυτή την προσπάθεια, να γίνει μέρος του συνόλου, να γίνει μέρος της παρέας μας. Δεν μου αρέσουν οι προσβολές, τα υποτιμητικά σχόλια, πόσο μάλλον από άτομα που ΔΕΝ έχω λάβει ούτε ένα αρχείο. Και για ποιο λόγο; Όποιος γράψει έστω και μια σελίδα θα καταλάβει πόσο δύσκολο είναι και πόσα λάθη θα του έχουν ξεφύγει. Μόνο έτσι θα καταλάβει και την άλλη πλευρά και δεν θα γράφει τέτοια σχόλια. Εδώ και γνωστά εμπορικά βιβλία (και ΌΛΑ τα δικά μου) περιέχουν λάθη, ίσως και αρκετά λάθη, αλλά αυτό ΔΕΝ τα κάνει να μην είναι πολύτιμα στον αναγνώστη.
Όποιος κοιτάει το δέντρο και χάνει το δάσος δεν μπορούμε να τον βοηθήσουμε, την αρνητικότητα ΔΕΝ τη θέλω να τη βλέπω μέσα στο site που αφιερώνω το μεράκι και το κέφι μου. Με "χαλάνε" αυτές οι συμπεριφορές. Και σας παρακαλώ αν δεν μπορείτε να κάνετε «πρόσθεση», τουλάχιστον μην κάνετε «αφαίρεση».
Πρέπει να ευχαριστούμε τους συναδέλφους που μοιράζονται τις ιδεες τους!! Πρέπει να ευχαριστούμε τον Μακη Χατζοπουλο, που μέσα από το blog του, έρχονται αυτές οι ιδέες σε μας και μετά στους μαθητές. Όσο αναφορά το λάθος στο θέμα Δ, του Γ. Σαράφη, εδώ ολόκληρη επιτροπή εξετάσεων έχει κάνει λάθη στις Πανελλαδικές, "εσείς" δεν κάνετε λάθη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ προσωπικά, θέλω να ευχαριστήσω τον Γ. Σαράφη για τα ωραία διαγωνίσματα που δίνει. Ακόμα και ένα λάθος, μπορεί να είναι διδακτικό.
Σε ευχαριστούμε καλέ μου φίλε που είπες τα αυτονόητα! Έδωσα και τη δική μου απάντηση και πάμε παρακάτω!
ΔιαγραφήΤα λάθη μας είναι η απόδειξη ότι προσπαθούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα χαρούμε πολύ να δούμε και τα δικά σου λάθη φίλε Αλέξη!
Πολύ ευφυές σχόλιο Κώστα! Τα είπες όλα μέσα σε δύο γραμμές!
ΔιαγραφήΝομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον να μας πει ο Αλεξης τα τυχόν λάθη των μαθητών στο δεύτερο διδακτικό σεμινάριο του Ξεφτερη Μαστεριδη...μιας και μιλαμε για λαθη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας! Για το διαγώνισμα του κου Μούρτζη στο Α4 η αιτιολόγηση πώς είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα Ελένη! Ο ισχυρισμός είναι λάθος. Ας πάρουμε για παράδειγμα τις συναρτήσεις
Διαγραφήf(x) = x - |x| και g(x) = x + |x|
αν και ΔΕΝ είναι παντού μηδέν, το γινόμενό του ισούται με το μηδέν για κάθε xεR, διότι
f(x)*g(x)= x^2 -|x|^2 = x^2 - x^2 = 0
Αυτές οι συναρτήσεις δίνονται στις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και είναι απαραίτητες να τις γνωρίζουν οι μαθητές. Εν δυνάμει μπορούν να τεθούν!
(Σημείωση: Το έχουμε και σε όλες τις παραλλαγές και στο Πράσινο Βιβλίο μας Ελένη. Στα θέματα Α)