Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Θέματα εξετάσεων ενδοχολικών 2011 στην Γεωμετρία Β΄ Λυκείου

Θέματα προαγωγικών εξετάσεων 2011 στην Γεωμετρία Β΄ Λυκείου.

Τα θέματα είναι σχολικού επιπέδου και ελαφρά τροποποιημένα από την αρχική μορφή.

Για τις ενδεικτικές λύσεις πατήστε εδώ

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

39 Επαναληπτικά θέματα στην Γεωμετρία Β΄ Λυκείου

Παρουσιάζω μια προσωπική συλλογή με 39 Επαναληπτικά Θέματα Γεωμετρίας Β Λυκείου, που μπορούν να τεθούν στις εξετάσεις Μαΐου - Ιουνίου.

Τα περισσότερα θέματα είναι αυτοσχέδια, αφού έχουν προστεθεί, διαφοροποιηθεί ή επεκταθεί κάποια υποερωτήματα, για να γίνουν συνδυαστικά. 

Περιέχονται και τα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων.

(Ανανεώθηκε: 08 Ιουνίου 2013)

Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Πρόγραμμα υπολογισμού μορίων του βαθμού πρόσβασης για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου

Ένα εξαιρετικό πρόγραμμα υπολογισμού μορίων του βαθμού πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο, για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που θα μετρήσουν τα κουκιά τους (βλέπε μόρια) για να δουν ποια σχολή μπορεί να ελπίζουν. 

Το πρόγραμμα είναι του Φυσικού Δημήτρη Γκιώση.

Το βρήκαμε και το διαβάσαμε στην ιστοσελίδα Διασκεδαστικά Μαθηματικά, του συναδέλφου Ρωμανίδη Σωκράτη.

Ασκήσεις στα Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ Λυκείου από τις Γαλλικές εξετάσεις (Baccalauréat)

Τα θέματα των παρελθόντων ετών από τις Γαλλικές εξετάσεις (Baccalauréat), επιμελήθηκε ο μαθηματικός Γιώργος Μπαντές, από τις Σέρρες.

1. ΜΙΓΑΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
2. ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
3. ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
4. ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Θέματα προαγωγικών εξετάσεων 2011 στην Γεωμετρία Α΄ Λυκείου

Τα θέματα προαγωγικών εξετάσεων μαζί με τις λύσεις, στην Γεωμετρία Α΄ Λυκείου.

Στις λύσεις περιγράφονται οι βαθμοί που παίρνει ο διαγωνιζόμενος ανάλογα με αυτά που έχει γράψει. Δηλαδή μπορεί να υπολογίσει ακριβώς πόσες μονάδες έχει γράψει, οπότε γνωρίζει από που έχασε μονάδες και πόσες πήρε τελικά.

Ανάλογο σύστημα ακολουθείται και στις Πανελλήνιες εξετάσεις που η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) στέλνει τις ενδεικτικές λύσεις στα βαθμολογικά κέντρα, με βαθμολόγηση σε κάθε σημείο της λύσης κάθε άσκησης για να γίνεται αντικειμενική η βαθμολόγηση.