Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

125 λυμένες ασκήσεις στις ανισότητες από τον Γιώργο Μπασδέκη

Ένα πλούσιο αρχείο 74 σελίδων με 125 λυμένες ασκήσεις στις ανισότητες για τους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις Μαθηματικές Ολυμπιάδες - διαγωνισμούς, από τον φοιτητή του Μαθηματικού τμήματος στην Πάτρα, Γιώργου Βασδέκη

Μια αποκλειστική προσφορά για το lisari.blogspot.gr.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Ακολουθεί μια μίνι "άτυπη" συνέντευξη για να γνωρίσουμε καλύτερα τον Γιώργο, ένα παιδί 22 ετών που μπορεί να μας διδάξει πολλές έννοιες που αγνοούμε στα Μαθηματικά.

Λέγεσαι;
Το όνομά μου είναι Γιώργος Μπασδέκης.

Κατάγεσαι;
Από την Καρδίτσα.

Σπουδάζεις;
Είμαι φοιτητής του μαθηματικού, πλέον στο 2ο έτος.

Πόσο ετών είσαι;
Γεννηθείς το 1991.

Αγαπάμε τα μαθηματικά;
Τα μαθηματικά για μένα είναι η ευτυχία και η χαρά στη ζωή μου.

Έχεις ασχοληθεί με διαγωνισμούς Μαθηματικών;
Παλαιότερα, κυρίως στο λύκειο ασχολήθηκα με τους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε καταφέρνοντας να αποκτήσω το αργυρό μετάλλιο στον Αρχιμήδη κατά το έτος 2009-2010.

Ποιο κομμάτι των Μαθηματικών σε γοητεύει περισσότερο;
Ασχολούμαι κυρίως με ανάλυση και εντείνω περισσότερο στην απόδειξη αλγεβρικών ανισοτήτων.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ανισότητα;
Είναι η Cauchy-Schwarz.

Που αφιερώνεις το περισσότερο χρόνο σου;
Πλέον, αφιερώνω το περισσότερο χρόνο μου στις ανισότητες και κυρίως στην εύρεση αποδείξεων με μεθόδους που εμπλέκουν την ανισότητα Cauchy-Schwarz. Παλαιότερα, μαζί με ένα Βιετναμέζο φίλο και αυθεντία στις ανισότητες τον Vo Quoc Ba Can, κατασκευάσαμε μια τεχνική πάνω στην ανισότητα Cauchy-Schwarz.

Σε ποια μαθηματικά site δραστηριοποίησε και μπορούμε να σε βρούμε;
Είμαι ενεργό μέλος στο mathematica.gr με όνομα μέλους G.Bas και στο mathlinks με όνομα Γιώργος.


...μάλλον από σήμερα θα σε βρίσκουμε και θα σε διαβάζουμε και στο lisari.blogspot.gr‼



Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ:03 = Μαθηματικών

21-10-2013
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, 22 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ02, 14 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ03, 11 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.01, 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.02 και 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04.04 για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε όλα τα ονόματα εδώ

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

40 λυμένα συστήματα για διαγωνισμούς από το Νίκο Ζανταρίδη

Αυτά είναι!! 
Ό,τι καλύτερο για ένα υποψήφιο μαθητή που προετοιμάζεται για τους 
Μαθηματικούς διαγωνισμούς. 

Επιλογή ασκήσεων; Ο μετρ του είδους Νίκος Ζανταρίδης,
Επιμέλεια; Ο συνήθης ύποπτος Parmenides51 (που είναι 35 ετών και όχι 51 όπως φαντάζεστε),
Site; Το μεγαλύτερο μαθηματικό forum www.mathematica.gr

Όποιος έχει μια λύση διαφορετική, θα προστεθεί στην νεώτερη έκδοση ονομαστικά. Στείλτε τις προτάσεις σας.

40 λυμένες ασκήσεις στα συστήματα για διαγωνισμούς


Πηγή: http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=109&t=39117


Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

74ος Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός "ΘΑΛΗΣ" (2013 - 2014) - Θέματα και Λύσεις

Θέματα και Λύσεις Θαλή 19-10-2013

1. Σχόλια και παρατηρήσεις: -

2. Για το πρόγραμμα μαθημάτων της ΕΜΕ πατήστε εδώ.

3. Εξεταστικά κέντρα διαγωνισμού "Θαλή" πατήστε εδώ.

4. Ευκλείδης : Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014
Αρχιμήδης : Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014


6. Πλήθος λυμένων ασκήσεων και σημειώσεων από τους παλιούς διαγωνισμούς της ΕΜΕ δείτε το mathematica.gr από την ταξινόμηση του μέλους Parmenides51 


Ευρετήριο Διαγωνισμών της ΕΜΕ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Υποστηρικτικά μαθήματα + φύλλα εργασίας μαθηματικών για το ΕΠΑ.Λ

Είναι γνωστό ότι οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ έχουν κενά, έχουν αδυναμίες, έχουν αμελήσει τα μαθηματικά τα τελευταία χρόνια, οπότε έρχονται στο Λύκειο και οι γνώσεις τους είναι προβληματικές, έχουν χάσει επεισόδια και δυσκολεύονται πολύ να παρακολουθήσουν. 

Εμείς οι καθηγητές τι πρέπει να κάνουμε; Να τους βαθμολογήσουμε χαμηλά επειδή δεν πρόσεχαν, επειδή δεν είχαν διαβάσει τα προηγούμενα χρόνια; Επειδή δεν τους τράβηξε το μάθημα έτσι πως το δίδαξε κάποιος συνάδελφος; Άρα είναι καταδικασμένοι; 

Η θέση μας είναι δύσκολη, άρα πρέπει να κάνουμε κάτι, τι όμως;; Εγώ σκέφτηκα κάτι και το πράττω ήδη μέσα στην τάξη μου, είναι τα Υποστηρικτικά μαθήματα που ήδη υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του ΕΠΑΛ επίσημα από το Υπουργείο Παιδείας. 

Σε αυτή την ενότητα θα προσπαθήσω να παρουσιάσω 10 υποστηρικτικά μαθήματα που πρέπει να κατέχουν όλοι οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου. Δέκα απλά μαθήματα βασικών γνώσεων, σε απλή και κατανοητή γλώσσα που μπορούν να αντιληφθούν όλοι οι μαθητές. Σκοπός μας; Να κερδίσουμε τον μαθητή που ήθελε να μάθει μαθηματικά αλλά δεν τα κατάφερε, που τα αμέλησε στην πορεία και δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια και τις δυσκολίες που του ορθώθηκαν παρόλο τον γοήτευσαν. Γι αυτόν αξίζει να προσπαθήσουμε, έτσι αποκτά ενδιαφέρον το μάθημα και οι ώρες παρουσία μας μέσα στην τάξη θα είναι πιο ευχάριστες. 

Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης

Δείτε ακόμα 3 φύλλα εργασίας για τη Στατιστική μαθητών ΕΠΑΛ.



Άδεια Creative Commons
  Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .