Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Αναζητείτε τις απαντήσεις από τα διακεκριμένα βοηθήματα;

Τελευταία ανανέωση: 20/9/22

Μια ανάρτηση από 3/10/12!! 

Μια ανάρτηση που αγαπήσατε και σχολιάσατε αρκετοί! Μια ανάρτηση που ήταν πολύ κοντά στον μαθητή! Είτε γιατί έψαχνε τις απαντήσεις στις ασκήσεις, είτε γιατί προβληματίστηκε, είτε ήθελε να αντιγράψει, δεν ξέρω το λόγο, πάντως είδα κίνηση ασυνήθιστη για τα δεδομένα εκείνης της εποχή στο blog.

Σήμερα ο Δημήτρης Μπούφας έχει εξαιρέσει όλες τις απαντήσεις από το βοήθημα Μπάρλα, για δικούς του λόγους και περιέχονται όλα τα υπόλοιπα βοηθήματα. Αν και τα βοηθήματα έχουν αλλάξει, από πλευρά ύλης, ύφους και έχουν εκδοθεί νέα βιβλία, η ανάρτηση παρουσιάζει ενδιαφέρον!

Η πρότασή μου πλέον είναι η εξής! 

Έχετε άσκηση από βοήθημα που κυκλοφορεί και δεν μπορείτε να τη λύσετε; Ή βλέπετε τη λύση και δεν την κατανοείτε; Στείλτε email στο lisari.blogspot@gmail.com φωτογραφία την άσκηση ή και την απάντηση (αν υπάρχει) και σε εύλογο χρονικό διάστημα σας στέλνουμε την απάντηση - λύση της άσκησης. Οι ασκήσεις να είναι από την σχολική ύλη της Α΄ Γυμνασίου μέχρι Γ΄ Λυκείου.

______________________________________________________________________

Διαθέτετε εμπορικά εξωσχολικά βιβλία Μαθηματικών Α-Β-Γ Λυκείου και δεν κατανοείτε ή δεν υπάρχει λύση στις άλυτες; Τώρα υπάρχει site που σας λύνει τις απορίες!!

Πατήστε http://www.dboufas.com/

Μερικά  από τα εξωσχολικά βιβλία που παρουσιάζονται οι (χειρόγραφες) λύσεις Μαθηματικών Λυκείου - Γυμνασίου είναι:
Α΄ Λυκείου - Άλγεβρα
1) Παπαδάκης (κεφ. 10, 11, 14 και απόλυτες τιμές)
2) Στεργίου (κεφ. 3, 14, 15, 17, θέματα εξετάσεων)

Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα
Στεργίου (νέο βιβλίο)

Γ΄ Λυκείου κατεύθυνσης


Νέο βιβλίο (2015 – 16): ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ  Τεύχος  Γ2, ΣΤΕΡΓΙΟΥ – ΝΑΚΗΣ

 Στο συνημμένο αρχείο περιέχονται οι υποδείξεις των γενικών ασκήσεων 15.65 - 15.180 από το νέο βιβλίο Γ2 των Στεργίου – Νάκη. 

Για άμεση αποθήκευση πατήστε εδώ. 


Για περισσότερες λύσεις εξωσχολικών βιβλίων δείτε στην σελίδα http://www.dboufas.com

124 σχόλια:

  1. Πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά αυτή στον συνάδερφο και ευχαριστούμε για τη γνωστοποίηση.
    Με μια γρήγορη ματιά, μιλάμε για πολλές 100ντάδες σελίδων..

    Μακάρι να την χρησιμοποιήσουν οι μαθητές συνετά.

    Καλό μήνα από Χαλκίδα!
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mporei kapoios na mou vrei tis lyseis twn askhsewn tou mparla se kathe kefalaio?? Oxi ta themata pu exei sto telos!
    Einai polu megalh anagkh, evxaristo ek twn proterwn!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε, δώσε το mail σου, να σου στείλω ένα μέρος των λύσεων. Δεν τις έχω όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε μικ γεια σου
      θελω και εγω τις λυσεις του μπαρλα ειναι μεγαλη αναγκη...σε παρακαλω
      σε ευχαρριστω εκ των προτερων
      email: zafefy1@yahoo.gr

      Διαγραφή
  4. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις των διαγωνισμάτων;Και ένα μέρος των λύσεων των ασκήσεων που γράφετε και πιο πάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. nik είναι εύκολο να μου στείλεις κ μένα τις λύσεις που έχεις με ένα mail; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nik είναι εύκολο να μου στείλεις κ μένα τις λύσεις που έχεις με ένα mail; Ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα.. Όπως βλέπω ο κύριος Μπάρλας καίει πολύ κόσμο με την επιλογή του να μην δώσει λύσεις σε ένα κατά τα άλλα πολύ προσεγμένο βοήθημα.. Παρακαλώ όποιος διαθέτει κάποιο υλικό των λυμένων ασκήσεων των κεφαλαίων θα του ήμουν ευγνώμον αν επικοινωνούσε μαζί μου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά οι ασκήσεις του Μπάρλα έχουν δυσκολέψει κόσμο...

    Με βάζετε σε πειρασμό να φτιάξω ένα βιβλίο με τις λύσεις όλων των ασκήσεων του Μπάρλα για τα Μαθηματικά της Γ Λυκείου.

    Τι λέτε είναι παράνομο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί κάποιος να μου στείλει με e-mail τα κεφάλαια 3-7(τις λύσεις) του Μπάρλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα,
    μπορώ να στείλω σε όποιον θέλει τις λύσεις Μπάρλα 1-2 κ 8 έως το τέλος του βιβλίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά
      Αν μπορείς στείλε μου τις λύσεις απο το 8 κεφάλαιο.email:
      gasimos@hotmail.com
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα!αν μπορεις στειλε και σε εμενα τις λυσεις του Μπαρλα!!! kostastrelamenos@gmail.com Ευχαριστω πρωκαταβολικα!

      Διαγραφή
    3. Καλησπερα! Αν δεν κανει κοπο στειλε και σε εμενα τις λυσεις του Μπαρλα..(με ενδιαφερει πιο πολυ ο 2ος τομος)
      email: Purepadelis@hotmail.com
      Με εκτιμηση Παντελης.

      Διαγραφή
    4. καλησπερα! Αν δεν σου κανει κοπο μπορεις να στειλεις και σε μενα τις λυσεις του μπαρλα γ λυκειου . Θα σου ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων, chrisdil@gmail.com ειναι το εμαιλ μου.

      Διαγραφή
    5. θα ηθελα και εγω αν ειναι ευκολο τις λυσεις του μπαρλα να διορθωσω τις ασκησεις μου...kolokotronis53@gmail.com...με εκτιμηση γιωργος

      Διαγραφή
    6. καλισπερα.Θα ιθελα και εγω τις λυσεις αν σου ειναι ευκολο... kuriakosnoob@yahoo.gr.. Θα με διευκολινες πολυ

      Διαγραφή
    7. καλησπερα! Αν δεν σου κανει κοπο μπορεις να στειλεις και σε μενα τις λυσεις του μπαρλα γ λυκειου . Θα σου ημουν ιδιαιτερα ευγνωμων, christosbelis@gmail.com ειναι το εμαιλ μου.

      Διαγραφή
    8. Θα ηθελα και εγω τις λυσεις απο το βοηθημα του μπαρλα γ'λυκειου γιατι παραπανω δε μ τις εμφανιζει .το ε-μαιλ μ ειναι etriandafillou7@gmail.com.. Θα το εκτιμουσα..σας ευχαριστω.

      Διαγραφή
    9. Θα ηθελα και εγω τις λυσεις απο το βοηθημα του μπαρλα γ'λυκειου (αν υπάρχουν από τους 2 τόμους) . Το email μου μ ειναι nikpsar@yahoo.com.
      Eυχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
  11. ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛ' ΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ ΓΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! ΕΙΜΑΣΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. www.dboufas.com εδώ θα βρεις τις λύσεις της Α΄Λυκείου του Μπάρλα κ ό,τι άλλο θελήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σας! Μπορεί κάποιος να στείλει και σε μένα τις λύσεις των ασκήσεων γ λυκείου του Μπάρλα; Εχω τρελαθεί!!! Ευχαριστω παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάκη δεν πιστεύω οτι είναι παράνομο
    γιατί πρόκειται για λύσεις-απαντήσεις και απο τη στιγμή που θα είναι δωρεάν, δεν θα ωφεληθεί κάποιος δηλαδή, δεν μπορώ να σκεφτώ οτι θα ζημιωθεί ο εκδότης του βοηθήματος.
    Άλλωστε στο εσώφυλλο απαγορεύει ρητά την αναδημοσίευση του υλικού (δίχως την άδεια) και όχι των απαντήσεων που αφορούν το υλικό.

    Ν.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φιλε Μακη αν μπορεις να φτιαξεις το βιβλιο με τις λυμενες ασκησεις του μπαρλα γ λυκειου θα σου ημουν ευγνωμων :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρακαλώ όποιος έχει τις λύσεις των ασκήσεων απο το 4Α κεφάλαιο και το 4Β να μου τις στείλει με ένα mail.
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παιδια μπορει καποιος να μου στειλει και μενα τις λυσεις των ασκησεων του μπαρλα των κεφαλαιων 10 και 11;;;σας παρακαλω ειναι μεγαλη αναγκη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όταν στέλνετε ανώνυμα το αίτημα σας πως μπορεί κάποιος να σας στείλει τις λύσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ.
      TO E-MAIL MOY EINAI :kokkinoskourstella@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Ορέστης Μηλιώνης6 Ιουλ 2013, 9:42:00 π.μ.

      Κύριε Μάκη,
      Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε και εμένα τις λύσεις.
      Το e-mail μου είναι mergoulia@gmail.com
      Με εκτίμηση,
      Ορέστης

      Διαγραφή
    3. Οι λύσεις για την έκδοση 2004 υπάρχουν δακτυλογραφημένες από τον Τάκη Τσακαλάτο (δες τελευταίο σύνδεσμο της δημοσίευσης).

      Διαφορετικά το νέο βιβλίο (2013) του Μπάρλα έχει στο τέλος υποδείξεις...

      Διαγραφή
  19. μηπως διαθετετε και τις λυσεις του μπαρλα β λυκειου? ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θα ήθελα ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ τις λυσεις των ασκησεων του κεφαλαιου 3 (ορια) του βοηθηματος του α. μπαρλα! πραγματικα ειναι τεραστια αναγκη! οποιος μπορει να με βοηθησει ας μου στειλει e-mail στο: snikkkena24@yahoo.gr
    Ευχαριστω εκ των προτερων:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τις απαντήσεις από το 6ο και 7ο κεφάλαιο Κατεύθυνσης Γ'Λυκείου.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα μπορουσε καποιος να μου στειλει τισ λυσεις των ασκησεων του κεφαλαιου 12 απο το βοηθημα του Μπαρλα...;;;ειναι μεγαλη αναγκη!!!Οποιος μπορει να με βοηθησει ας μου στειλει τις λυσεις στο email:mary_07@hotmail.gr
    ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει τις απαντήσεις από το 6ο και 7ο Κεφάλαιο Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου στη διεύθυνση giannis246@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. έχετε δίκιο, πως να μας στείλετε τις λύσεις; τέλος πάντων, το e-mail μου ειναι silver-mist-@hotmail.com και ενδιαφερομαι για τις λυσεις μαθηματικων του μπαρλα, γ λυκειου. ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. padia xreiazomai epeigontws tis luseis mparla triths lukeiou..pleaseeeeeeeeeeeeeeee!!mas exei katastrepsei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. παιδιααααα που μπορω να βρω τις λυσεις των ασκησεων γ λυκειου στα μαθηματικα του μπαρλα και του Στεργιου????? ειναι αναγκη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μήπως ξέρει κανείς που είναι οι λύσεις των διαγωνισμάτων του Στεργίου για β λυκκείου κατεύθυνση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παιδια και γω θα ηθελα τις λυσεις των ασκησεων Γ΄λυκειου του Μπαρλα. οποιος μπορει το e-mail μου : johny45@ymail.com
    Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σας παρακαλω αν μπορει καποιος τις λυσεις του 2ου τευχους 3η λυκειου μπαρλας μαθηματικα κατευθυνσης email: kokkas3super@gmail.com ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορειτε να μου στειλετε τις λυσεις των θεμάτων, για το βοήθημα μπάρλα μαθ. κατεύθυνσης γ΄λυκείου; Ειναι επειγον!!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων :D Στειλτε τα μου εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λυσεις Παπαδακη γ λυκειου μαθηματικα κατευθυνσης πουθενα για ολες τις ακσησεις ρε παιδια??????????????
    dantegt3@hotmail.com για επικοινωνια αν εχει κανεις!
    σε ενα site βρηκα μονο μεχρι το 26 κεφαλαιο και λιγα πραγματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Mporei kapoios na mou vrei tis lyseis twn askhsewn tou mparla se kathe kefalaio??
    email:johnistal@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Oi e3iswseis tou Mparla algebras 1hs lukeiou einai mexri thn 9 askhsh.Pote 8a bgoun kai oi ales?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μάκη χρόνια πολλά, Καλή χρονιά και συγχαρητήρια για την ωραία δουλειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. luseis mparla ola ta kefalaia kaneis?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. paidia opoios mporei kai exei tis liseis mparla apta kefalaia tou tomou vita as moy ta steilei ! e-mail : chris.saix@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. σας παρακαλω στειλτε μου τις λυσεις του μπαρλα γ'λυκειου γενικης παιδειας. το e-mail mou: kokkinoskourstella@gmail.com!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΘΕΛΩΣ ΕΠΙΓΩΝΤΟΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΠΑΡΛΑ ΓΕΝΙΚΗΣ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ e-mail: kokkinoskourstella@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σας παρακαλώ πολύ μήπως κάποιος έχει τις λύσεις του Μπάρλα α καιβ τεύχος? Είναι πολύ μεγάλη ανάγκη ή έστω κάποιες ασκήσεις λυμένες...SOS To email μου είναι dimogeront@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα ήθελα κάποιος αν μπορεί και έχει, να μου στείλει τις λύσεις των θεμάτων του μπάρλα απο το α' τευχος :) το μαιλ μου ειναι: kwnstantina_23@hotmail.com Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Kαλησπερα και συγχαρητηρια για τη δουλεια σας.Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου στειλει τις λυσεις του Μπαρλα γ' λυκειου (γενικης και κατευθυνσης η ο,τι μπορειτε) στο vlassakosp@hotmail.com ;Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. απο οτι φαινεται δεν μπορει καποιος να ικανοποιησει το αιτημα πολλων για τις λυσεις του μπαρλα.τουλαχιστον να ενεργοποιηθουν τα υπαρχοντα link.παει χαμενη αλλιως η δουλεια καποιων ανθρωπων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν λύσεις (σε pdf δακτυλογραφημένες) και από τον Νικόλα Λέντζο για το βιβλίο της Γ Λυκείου Κατεύθυνσης Μπάρλα στον παρακάτω σύνδεσμο.

    http://lisari.blogspot.gr/2012/11/blog-post_12.html

    Μην ζητάτε εξτρά λύσεις εκτός των παραπάνω συνδέσμων, δεν διατίθονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπερα και συγνωμη αλλα , λυσεις του δευτερου τομου για καθε κεφαλαιο υπαρχουν? αν καποιος τις εχει μπορει να μου τις στειλει σε ενα email : purepadelis@gmail.com

    Ευχαριστώ εκ των προτερων! Με εκτιμηση Παντελης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. exei kapoios to thema 13 ston mparla 1o teyxos ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα στην στείλω εγώ.

      Γράψε μου το e-mail σου και την ιδιότητά σου (καθηγητής, μαθητής κτλ) ή στείλε μου προσωπικό μήνυμα στο mac190604 @ gmail . com

      Καλημέρα

      Διαγραφή
  47. Καλημέρα,
    καιγομαι για τις λύσεις απο σελ 58 ως 70.
    Αν καποιος τις εχει παρακαλω πολύ να με βοηθήσει.
    Ευχαριστω θερμά.
    e-mail: panas6@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα

    Βλέπω ότι πολλοί ζητάνε τις λύσεις των ασκήσεων Γ λυκείου γενικής παιδείας του Αναστάσιου Μπάρλα.
    Ένας από αυτούς είμαι και εγώ, λοιπόν δεν γίνεται να ανεβάσετε και αυτές να μην ρωτάει ο καθένας το ίδιο πράγμα;;

    Αν δεν γίνεται κάτι τέτοιο το email μου είναι αυτό αν γίνετε ας μου τις στείλει κάποιος.

    P.markos95@gmail.com

    Επείγον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι υπάρχει διαθέσιμο το έχω αναρτήσει ήδη παιδιά, δεν έχω κάτι παραπάνω που το στέλνω κατ' ιδίαν.

      Διαγραφή
  49. Πολύ καλή δουλεία. μόνο μια διόρθωση στο θέμα 114 στο β)ii στο τελευταίο ερώτημα ! Επειδή δεν αναφέρεται οτι η g' είναι συνεχής και κατ' επέκταση και η h δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε το θ.bolzano , όμως g(a) - g(1) < a - 1 ή g(a) - a <g(1) - 1 ή h(a) < h(1) δηλαδή η h δεν παρουσιάζει ελάχιστο στο 1. Ομως επειδή η h είναι συνεχής στο [0,1] παίρνει μια ελάχιστη τιμή m και υπάρχει Xo στο (0,1) τέτοιο ώστε h(Xo)=m που σημαινει οτι η h παρουσιαζει ελάχιστο στο Χο (εσωτερικό του (0,1)) οποτε συμφωνα με το θεώρημα του fermat ειναι h'(Xo) = 0 ή g'(Xo)=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μπορειτε να μου πειτε γιατι δεν ανοιγει το 12 ελλειψη του μπαρλα β' λυκειου κατευθυνση ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. παιδια καλησπερα μπορει καποιος να μου πει αν εχει καποια διευκρινιση απο το θεμα 1ο του μπαρλα απ το νεο τευχος εχω φαει γερο σκαλωμα...ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. μπορείτε να μου πείτε που θα βρω το θεμα 87 απο το δευτερο τευχος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα καίγομαι για τις λύσεις των επαναληπτικών θεμάτων στα μαθηματικά γενικής του Παπαδάκη όπως επίσης και στα επαναληπτικά θεματα με ολοκληρωματα του ίδιου συγγραφεα!!!!αν έχει κάποιος κάποιο από αυτά τα βιβλία ας μου στείλει αν μπορεί τις λύσεις (λογικά τις έχουν στο τέλος του βιβλίου ολοκληρωμένες)είναι μεγάλη ανάγκη.....
    mary07almalibre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα!! Μπορείτε να μου στείλετε τις λύσεις των θεμάτων του Μπάρλα γενικής παιδείας Γ λυκείου;; Είναι μεγάλη ανάγκη!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Το e-mail μου: stoukinikoleta@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. liseis thmaton mparla g gymnasiou??? epigon!
    eyxaristo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΑΝ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΑΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ 2003...ΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ katerinaalla7@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γεια σας...ηθελα ασκησεις μπαρλα β λυκειου κατευθυνησεις απο το 1ο κεφαλαιο την 4η ενοτητα 'συντεταγμενες στο επιπεδο' μπορειτε να μου τις στειλετε?? antonis091211@yahoo.com ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημερα απο την ομορφη Καλαματα. Θα ηθελα αν γινεται (και υπαρχουν), οι λυσεις του Μπαρλα ΓΕΝΙΚΗΣ παιδειας, να σταλουν στο e-mail μου. kostaspanago@gmail.com
    Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες εδώ

      http://www.dboufas.com/images/stories/Maths%20Files/lykeio/glyk/genpaid/lyseis/barlas/BARLAS%20GLYK%20GEN%20THEMATA%202%2829-65%29%20FULLWM.pdf

      Διαγραφή
  59. Κύριε Χατζόπουλε,
    Είμαι μαθητής της Γ λυκείου και όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα την προετοιμασία.
    Θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσατε να μου στείλετε τις λύσεις του Μπάρλα [από τα παλιά βοηθήματα(2004)].το μαιλ ειναι miralakos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λύσεις των επαναληπτικών θεμάτων (έκδοσης 2004) είναι εδώ

      http://networkedblogs.com/KyCAg

      από τον Τάκη Τσακαλάτο

      Διαγραφή
  60. Μπορει να μου βρει καποιος τισ λυσεις στις ΑΚΗΣΕΙΣ και ΟΧΙ ΘΕΜΑΤΑ του μπαρλα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ? εχω βρει μεχρι την σελιδα 92 , αλλα θελω απο 93 και μετα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γεια σας!
    Εγω προσωπικα χρησιμοποιω την εκδοση του 2009, εαν καποιος μου προουτεινε κανενα site η μου τα εστελνε μεσο email θα του ειμουνα ευγνωμων
    Email:standby_15@hotmail.gr
    Eυχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. γεια σας..
    μηπως μπορειτε να μου στειλετε τις λυσεις για τις σελιδες 97,183,184,179 του μπαρλα Β τευχος γ λυκειου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε βοηθούσα αλλά δεν διαθέτω ακόμα το β΄ τεύχος (έκδοση 2013). Αν θες να μου στείλεις συγκεκριμένες ασκήσεις που έχεις πρόβλημα (σημεία που δυσκολεύεσαι) στο email μου με χαρά θα σε βοηθήσω.

      Διαγραφή
  63. Γεια σας! Καθως ελυνα τις ασκησεις απο το 1ο διαγωνισμα του Β τευχους Μπαρλα (νεα εκδοση), στο 2ο θεμα (Β1) αντιμετωπισα μια μικρη δυσκολια..
    Εβγαλα το απολυτο απο την συναρτηση f καθως αξιοποιωντας τα δεδομενα βρηκα οτι εχει αρνητικο προσημο, αλλα μετα δεν ηξερα πως να την συνεχισω, (προσπαθησα να φτιαξω και την παραγουσα (f(x)/x-1)'=0 και σκεφτηκα να χρησιμοποιησω 1η συνεπεια Θ.Μ.Τ αλλα και παλι τιποτα.. Μπορειτε να με βοηθησετε?
    (συγνωμη αν τυχον φανει η απορια μου ειναι πολυ ευκολη για να χρειαστει διευκρινιση, αλλα πραγματικα κολλησα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Α! Και αν γνωριζετε καποια σελιδα που να εμπεριεχει τις λυσεις θεματων του Β τευχους της νεας εκδοσης, παρακαλω επισημανετε τον ηλεκτρονικο συνδεσμο, γιατι παρολο που στις τελευταιες σελιδες του τευχους υπαρχουν καποιες συντομες υποδειξεις για τις ασκησεις ολων των θεματων/διαγωνισματων κλπ, θα με βοηθουσε καποια πιο αναλυτικη περιγραφη των βηματων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς στιγμήν δεν έχω κάποιο σύνδεσμο να προσθέσω γι αυτό δεν το έχω κάνει έως τώρα.

      Διαγραφή
  65. Μηπως μπορει καποιος να με στειλει τις λυσεις του μπαρλα στα μαθηματικα κατευθυνσης β λυκειου? το e-mail μου ειναι thanosmous1997@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σας παρακαλω ειναι μεγάλη ανάγκη. Χρειάζομαι τις λυσεις της β λυκειου στο κεφαλαιο της ελειψης!!! το email μου ειναι paris_akri@hotmail.com. ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημερα, στο Β τεύχος του Μπάρλα (εκδοση 2013) στο θέμα 85 (γ) μήπως η ανισότητα θα έπρεπε να ήταν ανισοισότητα? Όποιος μπορεί ας ρείξει μια ματιά να με βοηθήσει. Ευχαριστώ. Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρήστο θες να μας πεις τι λέει η άσκηση; Δεν το έχω το Β΄ τεύχος για να σε βοηθήσω...

    Πάντως αν (λέμε αν) ισχύει χ<=2 τότε και χ<2 είναι σωστό... οπότε μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα αφού δεν έχει δώσει το κατώτατο φράγμα.

    Ομοίως γίνεται και για το αντίθετο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. μπορεί κάποιος να μου βρει τις απαντήσεις στις ασκήσεις ανάπτυξης του βιβλίου Μπάρλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλα ειναι δυνατον μα μην υπαρχουν πουθενα λυσεις του Γ.Μιχαηλίδη του Ά τομου;;; Μονο καποιες στους μιγαδικους βρηκα..στα επομενα κεφαλαια δεν υπαρχει τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καλημερα... Μηπως μπορει καποιος να μου πει τι γινεται και δεν ανοιγουν οι ασκησεις του Μπαρλα β λυκειου κατευθυνσης? Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Νομίζω ότι ανοίγουν τα αρχεία, ελπίζω να κατεβήκατε μέχρι κάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. κυριε μακη στα μαθηματικα κατευθυνσης β λυκειου στεργιου εχετε μονο μεχρι το κεφαλαιο 4?τα υπολοιπα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δυστυχώς φίλε μου, ότι έχω το υπάρχει αναρτημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. καλησπερα μηπως μπορειτε να βαλετε και τις λυσεις απο το μπαρλα α τευχος γ λυκειου για τα υπολοιπα θεματα;
    η εστω το 39-40;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Υπάρχουν οι λύσεις των ασκήσεων του βιβλιου(στεργιου-νακης) τευχος Γ2???ευχαριστώ!!εκτός απο το site dboufas γιατί εκεί έχει ορισμένα κεφάλαια μόνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. υπάρχουν λύσεις στο βοήθημα του μπάρλα από τη σελίδα 175 και μετά??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. θα μπορουσατε να μου στειλετε τις λυσεις του μπαρλα β λυκειου κατευθυνσης στον κυκλο;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. που μπρω να βρω απαντησεις κεφ 50 παπαδακη γ λυκ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Παιδια εχει κανεις τις λυσεις του Γ. Μιχαηλιδη του β τομου των γενικων θεματων? ειναι επειγον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ψάχνοντας τις λύσεις του κριτηρίου αξιολόγησης του κεφαλαίου 4 από το βιβλίο του Παπαδάκη (Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β' Λυκείου), ανακάλυψα ότι δεν είναι περασμένες. Μήπως μπορεί κάποιος να μου τις στείλει; (Το mail μου είναι marymariamaraki123@gmail.com)
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καταρχήν κύριε χατζόπουλε παρακολουθώ το site σας δυο χρόνια και οι αναρτήσεις σας είναι εξαιρετικές.Συνεχίστε έτσι!!!!!!
    Θα ήθελα να μου στείλετε τις λύσεις του παπαδάκη για γ λυκ κατευθυνση του α τεύχους στο email: jessicabeeman45@gmail.com σε pdf γιατί το site
    dboufas.com δεν λειτουργεί
    Να σας ρωτήσω κάτι άλλο.Λόγω οικονομικών δυσκολιών δεν έχω ξεκινήσει φροντιστήρια στην γ λυκ και διαβάζω μόνος μου μέσα από βοηθήματα και απο το ιντερνετ
    Πιστεύετε ότι με οργανωμένο διάβασμα θα καταφέρω να πιάσω φαρμακευτική Αθήνας?
    Σας ευχαριστώ πολύ

    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. FYSIKA LEITOYRGEI O MPOYFAS APLA ALLOY :
      https://www.dboufas.com/index.php/2011-08-01-06-21-15/2011-08-01-15-41-23/2011-08-01-15-41-45/2011-08-01-15-42-12/2011-08-01-15-42-58

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!

      Αντώνη σου εύχομαι καλή επιτυχία! Η εκπαίδευση δεν έχει μεθόδους και υποχρεωτικά στέκια που πρέπει να περάεις για να πετύχεις. Πρέπει να έχεις πεποίθηση ότι θα τα καταφέρεις αν μελετήσεις με όλη τη δύναμή σου. Και να μην γίνεται πρέπει να προσπαθήσεις, πρέπει να δώσεις μια ευκαιρία στον εαυτό σου.

      Αναμένω το καλοκαίρι να μας απαντήσεις εσύ στο ερώτημά σου, τελικά γίνεται;

      Διαγραφή
  83. μηπως θα ηταν ευκολο καποιος να μου στειλει τις λυσεις των ΟΛΩΝ ασκησεων γ'λυκειου κατευθυνσης και το κ.Μπαρλα αλλα και του κ.Παπαδακη και των 2 τευχων στο email georgiavotta@hotmail.com
    παρακαλω ειμαι σε αναγκη, ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Υπάρχει κάποιος τρόπος να ενημερωθούμε για το σεμινάριο διδακτικής της ΟΕΦΕ; Αναφέρομαι σε σημειώσεις ή youtube διότι είναι αδύνατον να βρίσκομαι εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Πέτρο ότι βρω (που να είσαι σίγουρος ότι κάτι θα βρω, γι αυτό ανεβαίνω) θα το αναρτήσω, οπότε μείνε συντονισμένος!!

    (Θα σβήσω το σχόλιο σε λίγες μέρες γιατί είναι σε λάθος σημείο. Φυσικά και δεν φταις αφού δεν έχω κάνει ανάρτηση με το σχετικό θέμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. υπαρχουν πουθενα οι λυσεισ των ασκησεων β λυκειου κατευθυνσης στον κυκλο γιατι υπαρχουν 2-3 ασκησεις που με δυσκολευουν και θα ηθελα λιγο βοηθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν μπορειτε να μου τις στειλετε armantos2014@gmail.com θα σας ημουν ευγνομων

      Διαγραφή
    2. αναφερομαι στις ασκησεις του κυριου Μπαρλα

      Διαγραφή
  88. Γεια σας παιδιά και γω μαθητής τρίτης λυκείου είμαι.

    Κύριε Χατζόπουλε αρχικά θα ήθελα να πω συγχαρητήρια για το έργο το οποίο κάνετε και βοηθάτε μαθητές με απορίες και διαθέτετε λύσεις.

    Δεύτερον προσπαθώ μόνος μου χωρίς φροντιστήρια και θα ήθελα αν είναι εύκολο τις λύσεις σε ΟΛΕΣ(ή όποιες έχετε) τις ασκήσεις του Παπαδάκη στον Α και το Β τόμο(Έκδοση του 2009)

    Μπορείτε να στείλετε το όποιο υλικό έχετε διαθέσιμο σε αυτό το mail: mathlearning17@gmail.com

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Οι λυσεις των θαματων του μπαρλα 2015 μετα το 40 δεν υπαρχουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Σας παρακαλω θέλω τις λύσεις των επαναληπτικών ασκήσεων του παπαδάκη δηλαδη το κεφάλαιο 19 στο Γ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΜΠΑΡΛΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΕΔΙΟ ΟΡΙΣΜΟΥ -ΣΥΝΟΛΟ ΤΙΜΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...ΤΟ MAIL ΜΟY EINAI andrewpolizogopoulos365@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι μαθητής και ΔΕΝ έχει κάποια βοήθεια αν κατάλαβα καλά, θα σου πρότεινα να διαβάζεις βιβλία που έχουν αρκετές λυμένες ασκήσεις.

      Διαγραφή