Σάββατο 1 Μαρτίου 2025

Επισκεφτείτε την 15η διημερίδα «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη» από τα εκπαιδευτήρια Αυγουλέα - Λιναρδάτου

 

Τα εκπαιδευτήρια Αυγουλέα - Λιναρδάτου αεικίνητα μας προσκαλούν στην 15η διημερίδα με θέμα "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη". 

Φέτος, θα υπάρχει και πάλι μία αίθουσα αποκλειστικά με παρουσιάσεις μόνο για τα Μαθηματικά!

Παρουσιάσεις με μαθηματικό ενδιαφέρον μπορείτε να βρείτε στο πρόγραμμα της Κυριακής 9/3:

  1. Mια διδακτική πρόταση στην κανονική κατανομή
  2. Ο Μαγικός Κόσμος του Πάγου: Χημικές και Μαθηματικές Προσεγγίσεις
  3. Wolfram Alpha & GeoGebra: Καινοτόμα Εργαλεία AI για την ενίσχυση της Διδασκαλίας των Μαθηματικών
  4. Math Progress: Από την Ιδέα στην Πράξη

Για να δείτε το συνολικό πρόγραμμα πατήστε εδώ!

Και το πρόγραμμα με μια ματιά (σε μια σελίδα) πατήστε εδώ!

Μικρά σημεία αλλά χρήσιμα
  • Η διημερίδα είναι χωρίς κόστος για τους ενδιαφερόμενους (ελεύθερη είσοδος) 
  • Μπορείτε να την παρακολουθήσετε εξ' ολοκλήρου διαδικτυακά 
  • Φόρμα δήλωσης συμμετοχής και οτιδήποτε χρειαστείτε δείτε το επίσημο site της διοργάνωσης

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2025

Εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα Γυμνάσια - Λύκεια 2025: Νέος τρόπος εξέτασης!

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έχουμε τη δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή των μαθητών στις εισαγωγικές τάξεις (Α΄ Γυμνασίου / Α΄ Λυκείου) των Πρότυπων Σχολείων που θα διενεργηθεί το Σάββατο 3 Μαΐου 2025.

Υπενθυμίζουμε ότι, 
  • οι μαθητές που εξετάζονται στο πλαίσιο μιας (1) ενιαίας δοκιμασίας διάρκειας, για μεν την Α΄ Γυμνασίου εκατό πενήντα (150) λεπτών ενώ για δε την Α΄ Λυκείου τριών (3) ωρών.
  • τα θέματα των εξεταζόμενων γνωστικών πεδίων, τίθενται υπό τη μορφή ερωτήσεων κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής, οι οποίες συνοδεύονται από σχετικό βοηθητικό υλικό, ιδίως κείμενα και ασκήσεις, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν από τους υποψηφίους για να απαντήσουν.
  • άριστα λογίζονται οι εκατό (100) βαθμολογικές μονάδες. Σε κάθε ένα (1) από τα εξεταζόμενα γνωστικά πεδία αποδίδονται πενήντα (50) βαθμολογικές μονάδες. Δεν προβλέπεται διαδικασία αναβαθμολόγησης.
Η φετινή εξέταση κρύβει όμως εκπλήξεις! 

Μετά από τα τελευταία χρόνια που η δομή των θεμάτων είναι συγκεκριμένη, φέτος τα θέματα θα έχουν την εξής σύνθεση: 

1) Το πλήθος των ερωτήσεων σε κάθε γνωστικό πεδίο θα είναι είκοσι (20)  (αντί για 25). 

2) Όλες οι ερωτήσεις ΔΕΝ θα είναι βαθμολογικά ισοδύναμες.

3) Οι πιθανές απαντήσεις δεν θα είναι μόνο τέσσερις (α - β - γ - δ) αλλά και πέντε (α - β - γ - δ - ε)! 

Ας τα δούμε αναλυτικά! 
  • Το πλήθος των ερωτήσεων σε κάθε γνωστικό πεδίο θα είναι είκοσι (20). 
  • Oι δέκα (10) πρώτες ερωτήσεις θα έχουν τέσσερεις (4) πιθανές απαντήσεις με μια ορθή απάντηση η οποία θα βαθμολογείται με δυο (2)!  
  • Οι επόμενες δέκα (10) ερωτήσεις θα έχουν πέντε (5) πιθανές απαντήσεις με μια ορθή απάντηση η οποία βαθμολογείται με τρία (3). 

Ας δούμε μια φόρμα ερωτήσεων (χωρίς ερωτήσεις) για να καταλάβουμε καλύτερα το νέο στυλ των εξετάσεων και να μην έρθουν προ εκπλήξεων οι μαθητές. Πατήστε εδώ για να δείτε τη φόρμα του διαγωνισμού σε pdf - word

Μετά από αυτή τo επίσημo δελτίου τύπου που ανακοίνωσε η ΔΕΕΠΣ, όλα τα υποψήφια διαγωνίσματα που θα αναρτηθούν (αν αναρτηθούν) μέσω του lisari προτείνω να δίνονται στους μαθητές στην παραπάνω φόρμα (το δίνω και σε word για καλύτερη επεξεργασία). 

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025

Εναλλακτικές ασκήσεις από την παράγραφο 4.1 Πολυώνυμα

 Μετά από ένα σύντομο μάθημα μέσω Webex, δόθηκε στους μαθητές δύο τμημάτων της Β΄ Λυκείου το παρακάτω Φύλλο εργασίας ασκήσεων στην παράγραφο 4.1 στα Πολυώνυμα. 

Αξίζει να το αξιοποιήσετε για μαθητές που θέλουν κάτι παραπάνω από τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025

Φύλλο εργασίας στο σχήμα Horner για το σχολικό έτος 2024 - 25

 Παρουσιάζω ένα σύντομο και λίγο διαφορετικό φύλλο εργασίας που έδωσα στους μαθητές του Πρότυπου ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής για το σχολικό έτος 2024 - 25. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.