Ερευνούν ένα ενδιαφέρον θέμα το: Kinemathics, Kinetically Induced Mathematical Learning. Στο βίντεο μάς δίνει 4 παραδείγματα για τη διδασκαλία “λόγοι και αναλογίες” όπου τα 3/4 των παραδειγμάτων είναι … αναλογικά άρα είναι εύκολο να διδάξουμε μια δύσκολη έννοια στους μαθητές μας, να την κατανοήσουν και να την συνδέσουν με την πραγματική, καθημερινή ζωή.
Μια σύντομη περιήγηση στο lisari.blogspot.com
"Amat victoria curam" = η νίκη αγαπά την προετοιμασία
Googlisari
Στηρίξτε το έργο μας!
Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012
Πως μπορούμε να δώσουμε νόημα στα Μαθηματικά;
Ο Dor Abrahamson μας μιλά για τα μαθηματικά και πώς μπορούμε να τους δώσουμε νόημα.
Ερευνούν ένα ενδιαφέρον θέμα το: Kinemathics, Kinetically Induced Mathematical Learning. Στο βίντεο μάς δίνει 4 παραδείγματα για τη διδασκαλία “λόγοι και αναλογίες” όπου τα 3/4 των παραδειγμάτων είναι … αναλογικά άρα είναι εύκολο να διδάξουμε μια δύσκολη έννοια στους μαθητές μας, να την κατανοήσουν και να την συνδέσουν με την πραγματική, καθημερινή ζωή.
Ερευνούν ένα ενδιαφέρον θέμα το: Kinemathics, Kinetically Induced Mathematical Learning. Στο βίντεο μάς δίνει 4 παραδείγματα για τη διδασκαλία “λόγοι και αναλογίες” όπου τα 3/4 των παραδειγμάτων είναι … αναλογικά άρα είναι εύκολο να διδάξουμε μια δύσκολη έννοια στους μαθητές μας, να την κατανοήσουν και να την συνδέσουν με την πραγματική, καθημερινή ζωή.
Κωνικές τομές
Εξερευνήστε τις διάφορες κωνικές τομές και τα διαγράμματα τους. Δείτε σε τρισδιάστατο σχήμα, την τομή του επιπέδου με τον κώνο, ότι δεν μπορούσατε να σχεδιάσετε, τώρα μπορείτε να το δείτε, να το περιστρέψετε, να αλλάξετε τις διαστάσεις και να περιπλανηθείτε στα βασικά σχήμα των κωνικών τομών.
Ένα πολύ ενδιαφέρον flash αρχείο από τις online δραστηριότητες στην ιστοσελίδα illuminations.nctm.org
Στον Ούγγρο Εντρέ Σεμεράντι απονεμήθηκε το «Νόμπελ των μαθηματικών»
Ο Ούγγρος Εντρέ Σεμεράντι κέρδισε φέτος το βραβείο Άμπελ, το
αποκαλούμενο και Νόμπελ των Μαθηματικών, για τις μαθηματικές του
εργασίες, που έχουν βοηθήσει στην ανακάλυψη των σχέσεων ανάμεσα στους
αριθμούς και στις πληροφορίες και έχουν συμβάλει καθοριστικά στην
ανάπτυξη της θεωρίας της πληροφορικής και του διαδικτύου.
Η Νορβηγική Ακαδημία Επιστημών και Γραμμάτων που χορηγεί το βραβείο, το απένειμε φέτος στον 71χρονο επιστήμονα, για τις μελέτες του πάνω στα διακριτά μαθηματικά, τη συνδυαστική, τη θεωρία των αριθμών και στις μαθηματικές δομές.
Θα εισπράξει 6 εκ. νορβηγικές κορώνες (περίπου 800.000 ευρώ) και η απονομή θα γίνει στο Όσλο στις 22 Μαΐου από τον Νορβηγό βασιλιά Χάραλντ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, το "Science", το "Nature" και το "New Scientist".
Η Νορβηγική Ακαδημία Επιστημών και Γραμμάτων που χορηγεί το βραβείο, το απένειμε φέτος στον 71χρονο επιστήμονα, για τις μελέτες του πάνω στα διακριτά μαθηματικά, τη συνδυαστική, τη θεωρία των αριθμών και στις μαθηματικές δομές.
Θα εισπράξει 6 εκ. νορβηγικές κορώνες (περίπου 800.000 ευρώ) και η απονομή θα γίνει στο Όσλο στις 22 Μαΐου από τον Νορβηγό βασιλιά Χάραλντ, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, το "Science", το "Nature" και το "New Scientist".
Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012
60 (λυμένες) ασκήσεις στον Ολοκληρωτικό λογισμό (σε word)
Ένα τελευταίο αρχείο που επιμελήθηκαν τα μέλη του ιστότοπου mathematica.gr και περιλαμβάνει 60 λυμένες ασκήσεις (στην παραπομπή παρουσιάζουμε ΜΟΝΟ τις εκφωνήσεις των ασκήσεων) στον Ολοκληρωτικό λογισμό.
Ανανεώθηκε: 22/3/2012
Το αρχείο διατίθενται σε word για ευκολία στην επεξεργασία του αρχείου.
Για άμεση αποθήκευση πατήστε εδώ (για pdf) ή εδώ (για word).
Ανανεώθηκε: 22/3/2012
Το αρχείο διατίθενται σε word για ευκολία στην επεξεργασία του αρχείου.
Για άμεση αποθήκευση πατήστε εδώ (για pdf) ή εδώ (για word).
Τρίτη 20 Μαρτίου 2012
Περί εξισώσεων - Αντώνης Κυριακόπουλος
Κυριακή 18 Μαρτίου 2012
Ολοκληρωτικός λογισμός: Αργυράκης - Κουτσανδρέας
Πλήρεις και εξαιρετικές σημειώσεις για μαθητές και καθηγητές στον Ολοκληρωτικό Λογισμό, από δύο καταξιωμένους συναδέλφους, Δημήτρης Αργυράκης και Γεράσιμος Κουτσανδρέας.
Υπενθυμίζουμε ότι είναι η ομάδα καθηγητών που "έπιασε" το θέμα 4 (στο φυλλάδιο αντιστοιχεί στην άσκηση 13) των Πανελλήνιων εξετάσεων, για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011.
Επειδή ποτέ δεν ξέρεις και η ιστορία μας διδάσκει, παρουσιάζουμε το παρακάτω φυλλάδιο.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Υπενθυμίζουμε ότι είναι η ομάδα καθηγητών που "έπιασε" το θέμα 4 (στο φυλλάδιο αντιστοιχεί στην άσκηση 13) των Πανελλήνιων εξετάσεων, για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011.
Επειδή ποτέ δεν ξέρεις και η ιστορία μας διδάσκει, παρουσιάζουμε το παρακάτω φυλλάδιο.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012
Μαθηματικά και μπομπονιέρες
Τα Μαθηματικά έδωσαν και σε αυτό μια απάντηση!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)