Στηρίξτε το έργο μας!

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ψηφίστε την εορταστική κάρτα του blog!

                                                                  ^
                                                   **
                                               * Ποια *
                                          * εορταστική *

                                      * κάρτα σας αρέσει; *
                                   * Διαλέξτε την κάρτα που *
                                * επιθυμείτε να δείτε στο lisari *

                             * και γίνετε συμ/χοι στο εορταστικό *
                         * ντεκόρ του blog! Ψηφίζουμε λέγοντας  *
                      * το νούμερο της φωτογραφίας που επιθυμείτε*

                                             κατά σειρά 
                                            (1 - 2 - 3 - 4)

Την Δευτέρα 23:59 μετράμε τις ψήφου και ανεβάζουμε στο blog τη νικήτρια φωτογραφία! Άντε να δούμε!!

Η κλήρωση διενεργείται ταυτόχρονα και στη σελίδα του facebook.com (στο λογαριασμό Mak Chatzopoulos).


Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Μπορείτε να τη λύσετε;; (Νέο με λύσεις!!)

Η άσκηση δόθηκε το 1979 στις εξετάσεις Ανώτερης Τεχνικής & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο μάθημα των Μαθηματικών. Την ανακάλυψα σ’ ένα από δελτία του Αριστείδη Πάλλα και μου έκανε εντύπωση.
**** Οι λύσεις δίνονται στο τέλος **** 

Είναι μία άσκηση που τέθηκε στις εξετάσεις ΚΑΤΕΕ (Κέντρα Ανώτερα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης),κύκλος Τεχνολόγων Μηχανικών, Γραφικών Τεχνών και Χημικών Πετρελαίου και Στελεχών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας το 1979.

Η λύση της άσκησης είναι απαιτητική που θα δυσκολέψει όλους τους Μαθηματικούς  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ακόμα και σήμερα. Αν το θέμα το θέσουμε στον ΑΣΕΠ θα ψάχνουμε το άριστα όπως ψάχναμε το άριστα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης το 2013. Το εντυπωσιακό με αυτή την άσκηση δεν έγκειται μόνο στην δυσκολία επίλυσης, αλλά και σε ποιο κοινό τέθηκε αυτό το θέμα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν έντονες ενστάσεις με αποκορύφωμα τα σχόλια που εξέδωσε ο Αριστείδης Πάλλας όταν παρουσίασε αναλυτικά την λύση της άσκησης στο Δελτίο που εξέδιδε με όλα τα θέματα και λύσεις από τις Εξετάσεις.

Διαγώνισμα Λογικής 2.1 - 2.10 (σε doc και pdf)

Του Δημήτρη Δούδη

Σε word


και σε pdf

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα 

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Συνάντηση για ανασυγκρότηση του παραρτήματος της ΕΜΕ στον Έβρο

Μεταφέρω το μήνυμα όπως μας το έστειλε ο φίλος Βαγγέλης Φακούδης για την καλύτερη ενημέρωση των Μαθηματικών της Βορειοανατολικής  Ελλάδας.

Ας συμπράξουμε και εμείς με τον τρόπο μας για την καλύτερη ανασυγκρότηση του παραρτήματος στον Έβρο. 

"Αγαπητοί συνάδελφοι
Η συνάντηση των μαθηματικών θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Εγνατία στην Αλεξ/πολη και ώρα 11πμ με θέμα ανασυγκρότηση του παραρτήματος και προγραμματισμός δράσης.

Καλό θα ήταν να είμαστε όλοι εκεί για να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση του παραρτήματος.

Να είστε καλά.

Βαγγέλης Φακούδης
Γυμνάσιο Σουφλίου


ΥΓ: Αφορά όλους τους συναδέλφους σε όποιο χώρο εκπαίδευσης και αν βρίσκονται, σχολείο, Φροντιστήριο, κατ' οίκον εκπαίδευση, άνεργοι κτλ. Παρακαλώ ενημερώστε και προωθήστε το μήνυμα σε κάθε ενδιαφερόμενο." 

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Η μαθηματική σκέψη - Συζήτηση τριών Πανεπιστημιακών

Τρεις πανεπιστημιακοί διδάσκαλοι, ο Σταύρος Παπασταυρίδης, ο Θεοδόσιος Ζαχαριάδης και ο Στέφανος Τραχανάς λαμβάνουν μέρος σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση για τον ρόλο των Μαθηματικών στον ανθρώπινο βίο και στοχασμό, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 26 Νοεμβρίου (ώρα έναρξης: 19.00) στo Μέγαρο και εντάσσεται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Κύκλου «Η επιστήμη στη ζωή μας» του Megaron Plus.

Κατά τη συζήτηση, θα εξετασθεί το ζήτημα: «Πώς επηρεάζει την ανθρώπινη σκέψη και παιδεία η μαθηματική σκέψη». Την παρουσίαση και τον συντονισμό έχει αναλάβει ο Καθηγητής Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών Σταύρος Παπασταυρίδης.

«Πώς επηρεάζει την ανθρώπινη σκέψη και παιδεία η μαθηματική σκέψη»

Τρίτη 26 Νοεμβρίου
Ώρα έναρξης: 19.00
Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας
(η διανομή των δελτίων αρχίζει στις 17.30)



Αν δεν μένετε μακριά από το Μέγαρο Μουσικής (Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη) ή υποχρεώσεις σας κρατάνε μακριά από την εκδήλωση, μην ανησυχείτε μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά (19:00 με 21:00) από τον καναπέ του σπιτιού σας στον εξής σύνδεσμο


http://live.grnet.gr/megaronplus/auditorium1/

Φύλλα εργασίας 2013 - 14 Γ΄ Λυκείου / Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Από το αγαπητό συνάδελφο Νικόλαο Κατσίπη από τη Σαντορίνη. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
1) 1ο Φυλλάδιο Ασκήσεων στους μιγαδικούς αριθμούς
2) 2ο Φυλλάδιο Ασκήσεων στο μέτρο μιγαδικού αριθμού
3) 1ο Τεστ μιγαδικών
4) 2ο τεστ στο μέτρο μιγαδικού
5) 3ο Φυλλάδιο Συναρτήσεις
6) 4ο Φυλλάδιο: Μονότονες συναρτήσεις, αντίστροφη
7) 3o Τεστ Συναρτήσεις-Μονότονες-Αντίστροφη
8) Όριο Συνάρτησης στο Χο - Ιδιότητες Ορίου
9) 4o Τεστ-Όρια στο Χο-Ιδιότητες Ορίων
10) 5ο Φυλλάδιο-Μη πεπερασμένο Όριο στο Χο-Όρια στο Άπειρο

11) 5 τεστ στα όρια
12) Συμπληρωματικές ασκήσεις στα όρια
13) Επαναληπτικό διαγώνισμα

τα υπόλοιπα δείτε εδώ!

Πηγή: www.mathematica.gr (σε αυτή την θέση) και http://www.nikolaoskatsipis.gr

File:Example of continuous function.svg
 Από τον Γιάννη Κυριακόπουλο από το 5 Λύκειο Πετρούπολης (από τα καλύτερα site σχολείων, με πλούσιο υλικό)



 
  Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .