Στηρίξτε το έργο μας!

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Σημειώσεις θεωρίας, παραδείγματα, ασκήσεις για ΕΠΑΛ Γ΄ Λυκείου

Ένα τεράστιο αρχείο 261 σελίδων, για τους μαθητές της Γ Λυκείου ΕΠΑΛ, από τον αγαπητό συνάδελφο Νίκο Μακρή.

Για απευθείας "κατέβασμα" από εδώ.(ανανεώθηκε ο σύνδεσμος)



Σημείωση: Αν η μορφοποίηση δεν φαίνεται σωστή, κατεβάστε το αρχείο, δεν υπάρχει πρόβλημα.. 

Στείλτε την δική σας άσκηση στην Τράπεζα Θεμάτων...!

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

στο πλαίσιο της Πράξης
‘ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ - ΕΠΑΛ)’
προσκαλεί
την μαθηματική* κοινότητα να υποβάλλει προς κρίση, με στόχο να ενταχθούν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, θέματα για τα εξεταζόμενα μαθήματα της Α’ Τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων, της Α’ και Β’ Τάξης των Εσπερινών Γενικών Λυκείων και της Α’ Τάξης Ημερήσιων και των Εσπερινών ΕΠΑΛ.

*το αρχικό κείμενο ανέφερε τον όρο "εκπαιδευτική", αλλά το αντικατέστησα για να ταιριάζει με το μάθημα που μας ενδιαφέρει.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

 Για όλα τα μαθήματα δείτε εδώ.



Τι καταλαβαίνουμε:
1) Μαθηματική (ή εκπαιδευτική) κοινότητα: Άρα συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν πτυχίο Μαθηματικών, δηλαδή συμμετέχει και η Ιδιωτική Εκπαίδευση,που συμφωνώ 100%.

2) Για να γίνετε πρόσκληση τελικά δεν είναι έτοιμη η Τράπεζα Θεμάτων...

3) Οι ευθύνες θέλουν να επιμεριστούν... και να μην το σηκώσει όλο το βάρος μια συγκεκριμένη οργανωτική ομάδα. 

4) Η σύνθεση μας κάνει μέρος του όλου, στηρίζουμε την προσπάθεια αφού συμμετέχουμε, γινόμαστε συμμέτοχοι, άρα και υποστηρικτές του έργου.

5) Το δεύτερο και τέταρτο θέμα, δεν χρειάζεται να έχει όλες τις γνωστικές απαιτήσεις που θέτει η προκήρυξη, άλλα σίγουρα κάποιες από αυτές.. οπότε όταν στείλουμε μια άσκηση αναφέρουμε  ποιες γνωστικές απαιτήσεις καλύπτει η άσκηση μας.

6) Δίνουμε ενδεικτική απάντηση στην προτεινόμενη λύση μας

7) Δίνονται οδηγίες και προδιαγραφές ακόμα και στα θέματα που δεν είναι στη Τράπεζα, δηλαδή στο πρώτο και τρίτο θέμα.

8) Θα ήταν τέλειο να είχαμε όλες τις προδιαγραφές των θεμάτων από τον Σεπτέμβρη και όχι τον Απρίλη, θα κερδίζαμε χρόνο και όλες αυτές οι ασκήσεις που βγήκαν αυτό το διάστημα και πήγαιναν χαμένες. Επίσης θα είχαμε προετοιμάσει και τους μαθητές για την ανάλογη εξέταση...

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Προσομοιωτικό διαγώνισμα Μαθηματικών για τη Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνση


Για άμεση αποθήκευση:

Ένα απαιτητικό διαγώνισμα για τους μαθητές της Γ Λυκείου κατεύθυνσης, από τον χαρισματικό συνάδελφο και φίλο, Νίκο Ζανταρίδη από την Έδεσσα.

Τα θέματα είναι (εκτός του Α) επιπέδου Δ πανελληνίων εξετάσεων και έχει πολλές νέες και όμορφες ιδέες που μπορεί να τις δούμε κάποια στιγμή στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Αξίζει να το δουν οι μαθητές που στοχεύουν ψηλά, οι συνάδελφοι που θέλουν να δουν κάτι νέο, πονηρό και διαφορετικό από αυτά που κυκλοφορούν! Θέματα που απευθύνονται σε μαθητές, δίνοντας την ευκαιρία να ξεχωρίσουν και να δείξουν τις δυνατότητές τους.

Οι λύσεις αναρτήθηκαν, ανανεωμένες και πιο αναλυτικές. Τον σχολιασμό και τις παρατηρήσεις των λύσεων επιμελήθηκε ο εμπνευστής του διαγωνίσματος Νίκος Ζανταρίδης!

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Διαγώνισμα προσομοίωσης 2014 για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Κατεύθυνσης

Δείτε τα θέματα και τις λύσεις του ανακεφαλαιωτικού διαγωνίσματος προσομοίωσης 2014 στα Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου.

Ανανεωμένο: 9/4/14 (προστέθηκαν και άλλες λύσεις)
 
Ε π ο π τ ε ί α
Ο Προϊστάμενος
Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπ/σης Β. Αιγαίου
Πρόδρομος Π. Ελευθερίου

ΘΕΜΑΤΑ&ΛΥΣΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ” ΛΥΚΕΙΟΥ_6_04_2014