Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου στη συνάρτηση Ολοκλήρωμα σύμφωνα με τη νέα ύλη (18/3/16)

Από την αρχή του προηγούμενου έτους (2016) δεχόμασταν συχνά αρκετές ερωτήσεις για τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, ακολουθούσαν μακροσκελείς συζητήσεις για το πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα. Οι περισσότεροι που διαβάζετε το κείμενο μπορεί να αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε αυτές τις γραμμές!!

Προσπαθούσαμε όλο αυτό το καιρό να αιτιολογήσουμε και να καταλάβουμε τις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας - ΙΕΠ για την αναστάτωση που έφερε με αυτή η οδηγία. Μια κίνηση που θεωρούμε ότι έγινε για να διευκολυνθεί ο μαθητής και ο καθηγητής. Τελικά δεν είμαι σίγουρος αν τα κατάφεραν αφού μέχρι και σήμερα δεχόμαστε μηνύματα... η αναστάτωση και αβεβαιότητα δεν έχει σταματήσει.

Αυτή η οδηγία που δόθηκε αρχές καλοκαιριού (η μη παραγώγιση της συνάρτησης Ολοκλήρωμα) είναι και ο λόγος της παρούσας ανάρτησης.
Διαβάστε το ιστορικό, μια γρήγορη αναδρομή στις οδηγίες που δόθηκαν για το σχολικό έτος 2015 - 16. Διαβάστε επίσης για τα παράδοξα που προκύπτουν με την τελευταία οδηγία!  Δείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να διδάξετε ΟΛΕΣ τις ασκήσεις της παραγράφου 3.5 με τη συνάρτηση ολοκλήρωμα που είναι εκτός από τις 18/3/16.

Δεκτή κάθε παρατήρηση ή ένσταση. 

Το κείμενο δεν γίνεται με σκοπό να δημιουργήσει αναστάτωση, αντίθετα να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά. Αυτή ήταν και η διάθεση μας όταν πριν καιρό σας είχαμε ενημερώσει για την τελευταία ανακοίνωση και τις διαθέσεις του ΙΕΠ. Ελπίζω να προλάβαμε αρκετούς από την άσκοπη ασκησιολογία και τις περιττές ώρες διδασκαλίας.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 



(29/3/2016) Μια ακόμη άποψη για τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, από τον Παντελή Δέτσιο καθηγητής στο 6ο ΓΕΛ Γλυφάδας.


  

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Δημιουργικές εργασίες από το 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης



Η σημερινή μέρα (7/4/2017) ήταν αφιερωμένη στις δημιουργικές εργασίες για τις τάξεις Α΄ και Β΄ Λυκείου. Για πρώτη χρονιά και πιλοτικά έρχεται ο θεσμός των εργασιών από τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου. Του χρόνου (2017 - 18) προβλέπεται να ακολουθήσουν και οι μαθητές της Γ Λυκείου!
Η εργασία θα συνεχιστεί και στις 27/4/17 (2η μέρα δημιουργικής εργασίας) όπου και θα ολοκληρωθεί.


Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση με όλα τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεται για τις δημιουργικές εργασίες και θέματα από διάφορα σχολεία.

Όποιος συνάδελφος επιθυμεί να αναρτηθεί το θέμα της δημιουργικής εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο του να το κάνει στο email: lisari.blogspot@gmail.gr. 

Α΄ Λυκείου


  1. Άλγεβρα (ατομική):  Αδύνατες εξισώσεις και μιγαδικοί αριθμοί.
  2. Άλγεβρα (ομαδική): Εξισώσεις σε προβλήματα 2ου βαθμού.
  3. Γεωμετρία (ομαδική): Διάταξη των δευτερευόντων στοιχείων ενός σκαληνού τριγώνου (δεν επιλέχθηκε). Πατήστε εδώ με αναλυτικές λύσεις σε όλες τις περιπτώσεις (δεν είναι προσαρμοσμένη για δημιουργική εργασία).

Β΄ Λυκείου
  1. Άλγεβρα (ομαδική): Ο βοηθητικός άγνωστος στις εξισώσεις.
  2. Γεωμετρία (ομαδική): Η χρυσή τομή και η ακολουθία Φιμπονάτσι.

▪ Περιοδικό "Ευκλείδης Β": Ολοκληρώματα

2. Ασκήσεις στα Ολοκληρώματα
(τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1990)

3. Ολοκλήρωμα με Μεταβλητό άνω άκρο
(τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1991)
6. Ολοκλήρωμα και διάταξη
(τ. 4, Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος 1993)
Πηγή: hms.gr

 Άδεια Creative Commons  
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .