Στηρίξτε το έργο μας!

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Η άσκηση Α1 από το σχολικό βιβλίο Β΄ Λυκείου Μαθηματικά Προσανατολισμού


Σας θυμίζει κάτι η παραπάνω άσκηση; 
Σωστά, είναι η πρώτη άσκηση (Α1) που αντιμετωπίζει ο μαθητής της Β Λυκείου Θετικών Σπουδών στις άλυτες της παραγράφου 1.2 (η παράγραφος 1.1 δεν περιέχει ασκήσεις). 

Για πολλά χρόνια δεν την δίδασκα γιατί θεωρούσα ότι δεν είναι ενδεικτική του κεφαλαίου, μετά άλλαξα γνώμη και την δίδασκα στην τάξη, στη συνέχεια επειδή μου έτρωγε λίγο χρόνο ο σχεδιασμός και η επίλυση την έβαζα ως εργασία στο σπίτι. Πλέον την θεωρώ βασική άσκηση και αφιερώνω λίγο παραπάνω χρόνο. 

Το παρακάτω αρχείο έχει κάποιες διαφορές ιδέες που συζητήσαμε με τους μαθητές του ΓΕΛ Φιλοθέης και το προσφέρουμε στους αναγνώστες του lisari.blogspot.com. 

Σχολικό έτος: 2022 - 23

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

Εργασία στην κατεύθυνση της Β΄ Λυκείου

Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Κώστας Ζυγούρης από το 1o Πρότυπο ΓΕΛ Καστοριάς μας προσφέρει μια εργασία στις παραγράφους 1.3 και 1.4 στα μαθηματικά κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου.

Η προσφορά είναι και σε επεξεργάσιμη μορφή word για πιο εύκολη ενασχόληση όλων των ενδιαφερόμενων. 

Σχολικό έτος: 2022 - 23

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: word - pdf

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Κριτήριο αξιολόγησης στην παράγραφο 1.1 διανύσματα Β΄ Λυκείου

 

Επειδή τα διανύσματα είναι ένα κεφάλαιο αρκετά δύσκολο για τους μαθητές της Β Λυκείου Κατεύθυνσης, προτείνεται από τις πρώτες έννοιες να τις εξετάζουμε για να αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα αν τις έχουν κατανοήσει. 

Σχολικό έτος: 2022 - 23 

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Φυλλάδιο στις δυνάμεις - Ά Λυκείου για το ΓΕΛ Φιλοθέης

Το πρώτο φυλλάδιο για τους μαθητές ΓΕΛ Φιλοθέης προέκυψε στο μάθημα Άλγεβρα Α΄ Λυκείου. Περιέχει ενδεικτικές ασκήσεις που συζητήθηκαν με τους μαθητές μέσα στην τάξη. 

Σχολικό έτος: 2022 - 23

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος (για φέτος εκπέμπουμε από το ΓΕΛ Φιλοθέης!)

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. 

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Κριτήρια Αξιολόγησης και Φύλλο εργασίας για ΕΠΑΛ Α΄ Λυκείου

Ο αγαπητός συνάδελφος Αντώνης Νάσσος (μαθηματικά τετράδια) μας προσφέρει δύο αρχεία στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου για τους μαθητές των ΕΠΑΛ σε μορφή word και pdf. 

Σχολικό έτος: 2022 - 23


1. Φύλλο εργασίας Άλγεβρα Α΄ ΕΠΑΛ 2.2 «διάταξη πραγματικών αριθμών»

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε αντίστοιχα: word - pdf


2. 1ο σετ επαναληπτικών 3.1 – 3.4, Γεωμετρία Α΄ ΕΠΑΛ

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε αντίστοιχα: word - pdf




Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Τράπεζα Θεμάτων σε word για τους μαθητές των ΕΠΑΛ

Ο αγαπητός συνάδελφος Αντώνης Νάσσος μας προσφέρει την Τράπεζα Θεμάτων για το μάθημα Γεωμετρίας Α΄ Λυκείου. Το αρχείο είναι ενημερωμένο μέχρι 26/9/22 και περιέχει μόνο εκφωνήσεις.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Τράπεζα Θεμάτων για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 

σχολικό έτος 2022 - 23 πατήστε εδώ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Επαναληπτικές εξετάσεις ΕΠΑΛ 26/9/2022

Άλλη μια επαναληπτική εξέταση πέρασε στην αφάνεια! Πόσο μάλλον αν για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Όχι όμως για το μέλος της lisari team Μιχάλη Γιαννόπουλο από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σχολιασμός (Μιχάλης Γιαννόπουλος)

1) Η απόδειξη είναι ότι πιο δύσκολο μπορεί να πέσει. Όχι με την έννοια της δύσκολης απόδειξης, αλλά με την την έννοια του "κρυφής" απόδειξης. Η απόδειξη αυτή δεν ξέρουν καν που βρίσκεται στο βιβλίο οι περισσότεροι μαθητές και ελάχιστοι καθηγητές τη διδάσκουν.

2) Τρεις μονοτονίες; Μήπως υπερβολή...;

3) Στο Δ4 μάλλον ο ποιητής ήθελε να πει: "Να δείξετε ότι το εμβαδόν του τριγώνου γίνεται μέγιστο όταν το ορθογώνιο τρίγωνο είναι ισοσκελές." Όχι ότι αλλάζει ουσιαστικά αυτό που γράφει, αλλά δεν είναι η συνηθισμένη έκφραση. 

Δ) Πολλά τα θέματα. Περισσότερα απ' ότι συνήθως. Από δυσκολία, θεωρώ ότι είναι η αναμενόμενη.