Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Άντε ρε κοπρίτες καθηγητές που δε θέλετε να δουλέψετε 2 ώρες παραπάνω...

Το lisari.blogspot κάνει μία παρένθεση από τα μαθηματικά και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και παρουσιάζει δύο επιστολές, η πρώτη είναι από τον συνάδελφο που διαθέτει το blog http://mayrogenis.blogspot.gr και η δεύτερη επιστολή, που αναρτήθηκε στο site enikos.gr, είναι από τον αριστούχο μαθητή ΜΑΝΙΚΑ Κ. και οι δύο εκφράζουν τις απόψεις τους από την δική τους σκοπιά, για την απεργία των καθηγητών. Αξίζει να το διαβάσετε!

Του Μαυρογένη
Τι έγινε ρε κοπρίτες εκπαιδευτικοί που σας έβαλαν 2 ώρες να δουλέψετε και χαλάσατε τον κόσμο; Έτσι κι αλλιώς 3 ώρες την ημέρα δουλεύετε... Εσείς που τα κονομάτε από τα ιδιαίτερα... Εσείς που έχετε γεμίσει κάθε είδους γραφείο με αποσπασθέντες και τα σχολεία είναι άδεια; Απεργία μέσα στις πανελλαδικές, ρε αλήτες; Όλο απεργίες μέσα στις πανελλαδικές κάνετε. Τα παιδιά δε τα σκεφτήκατε;
 
 ΒΑΡΕΘΗΚΑ! Βαρέθηκα να με κατηγορούν, βαρέθηκα να γίνομαι δέκτης κακεντρεχών σχολίων σε κάθε παρέα όταν λέω το επάγγελμα μου, βαρέθηκα να απαξιώνεται η προσφορά μου – μικρή, μεγάλη, καμία, εσείς διαλέγετε -, βαρέθηκα να με κατακρίνει το κάθε κομπλεξικό λαμόγιο, βαρέθηκα γενικώς...
Γίνεται τόσος ντόρος για 2 ώρες μάθημα παραπάνω; Όχι δεν γίνεται για τις 2 ώρες παραπάνω, άλλωστε γνωρίζω πολλούς εκπαιδευτικούς που κάνουν επιπλέον ώρες χωρίς να τους το ζητήσει κανείς. Ο ντόρος γίνεται για το ντόμινο που θα φέρουν αυτές οι 2 ωρίτσες:15.000 αναπληρωτές στα σπίτια τους. Ναι είμαστε όλοι εμείς που τόσα χρόνια μπαλώνουμε τις τρύπες της εκπαίδευσης, γιατί όλοι μας, λίγο ή πολύ, έχουμε περάσει από αυτή την ομηρία. Θα μου πεις : «σιγά μωρέ, αναπληρωτές είναι, δεν είναι δα και μόνιμοι...»
Για τους μόνιμους λοιπόν, το 2ωρο επιφυλάσσει μερικές χιλιάδες οργανικές θέσεις στον αέρα, γεγονός που με τα νέα δεδομένα σημαίνει απόλυση. Και για μαντέψτε ποιοι θα βγουν υπεράριθμοι και υποψήφιοι απόλυσης; Προφανώς αυτοί που πήραν τελευταίοι τις οργανικές τους, η πλειοψηφία δηλαδή όσων διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ (νάτη και η αξιοκρατία που λέγαμε...). Θα μου πεις : «σιγά μωρέ, πως κάνεις έτσι, αφού δεν συμπληρώνουν ωράριο για να έχουν οργανική...»
Για αυτούς λοιπόν που συμπληρώνουν ωράριο το 2ωρο τους επιφυλάσσει μια ωραία εκδρομή στα σχολεία του νομού. Γιατί δεν είναι απλώς ένα 2ωρο. Είναι ένα 2ωρο του ενός, ένα 2ωρο του άλλου και μαζεύονται καμιά 20-30 ώρες που πρέπει να συμπληρωθούν. Βέβαια για έξοδα μετακίνησης ούτε λόγος, και πολύ σου είναι που δουλεύεις θα σου πουν... και για όσους πιστεύουν ότι δεν τρέχει και τίποτα να οργώνεις το νομό, ας φανταστούν έναν δημοτικό υπάλληλο Δευτέρα στο Αμύνταιο, Τρίτη Βαρυκό, Τετάρτη Κάτω Κλινές & Τριπόταμο (διπλές εμφανίσεις), Πέμπτη  Βεύη & Παρασκευή Φλώρινα; Και να βρίσκεσαι στην ηπειρωτική Ελλάδα με τους ανεκτούς δρόμους, πάει και έρχεται σκέψου να είσαι σε κανένα νησί και να χρειάζεται να περάσεις απέναντι;  Θα μου πεις : «πάλι καλά να λες που κοιμάσαι στο σπίτι σου...»
Και για αυτό έχει προβλέψει το 2ωρο. Υποχρεωτικές μεταθέσεις ονομάζεται και πηγαίνεις όπου σε έχει ανάγκη η υπηρεσία. Με απλά λόγια μέχρι τώρα δεν επέτρεπαν στα νέα ζευγάρια να σκεφτούν να κάνουν οικογένεια, τώρα ακόμη και αυτοί που  τα καταφέρατε... ας προσέχατε. Θα μου πεις : «σιγά μωρέ, πως κάνεις έτσι, και οι στρατιωτικοί κάθε τρεις και λίγο αλλάζουν μέρη...» ναι μόνο που εγώ επέλεξα να διοριστώ σε κάποια εσχατιά ή όργωσα την Ελλάδα μαζεύοντας μόρια για να κατασταλάξω κάπου. Αν ήθελα να γίνω καραβανάς θα γινόμουν. Άσε που οι στρατιωτικοί έχουν έξοδα μετακίνησης οικοσκευής με τις μεταθέσεις, σπίτι υπό προϋποθέσεις στα ΣΟΑ, Λέσχες Αξιωματικών και πρατήρια, συνυπηρέτηση κατά προτεραιότητα για τους συζύγους και ένα κάρο άλλα προνόμια, που μεταξύ μας καλώς τα έχουν.
Θα μου πεις : «αυτά όλα τα λες, γιατί δεν ξέρεις πως νιώθουν τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις, έλα και λίγο στη θέση τους...» Φίλε μου ξέρω και πολύ καλά μάλιστα, πως νιώθουν τα παιδιά. Έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις το 1990. Και τότε είχε γίνει απεργία στις πανελλαδικές, ξεκινήσαμε στις 25 Ιουλίου και τελειώσαμε Αύγουστο. Είχαν μειωθεί τα εξεταστικά κέντρα και εμείς δώσαμε στη Φλώρινα (45 χιλιόμετρα) και πηγαίναμε κάθε πρωί αξημέρωτα μέσα σε κλούβες συνοδεία αστυνομίας. Παρά την ταλαιπωρία δεν ένιωσα κακία ούτε μου έχει μείνει απωθημένο για τους καθηγητές μου. Για αυτό σου λέω ξέρω πολύ καλά πως νιώθουν τα παιδιά...
Άσε που από τη δεκαετία του 90 έχει να δει ο κλάδος απεργιακές κινητοποιήσεις  μέσα στις εξετάσεις. Θα μου πεις : «καλά όλα αυτά, αλλά δουλεύετε 3 ώρες την ημέρα...»
Σωστά. Προφανώς και οι δημοσιογράφοι που το έχουν κάνει πιπίλα το παραπάνω δουλεύουν ένα 2ωρο, όσο δηλαδή διαρκεί η εκπομπή τους... Για σκέψου λίγο. Αυτή η παράσταση που δίνουμε κάθε μέρα, όσο και επαναλαμβανόμενη να είναι, χρειάζεται μια προετοιμασία πριν και μια αξιολόγηση μετά. Δε θα επικαλεστώ μελέτες της ΟΥΝΕΣΚΟ ότι 1 διδακτική ώρα ισούται με 4 γραφείου και άλλα τέτοια όμορφα και γραφικά. Θα σε ρωτήσω και απάντησε στον εαυτό σου (με ειλικρίνεια, κανείς δε θα το μάθει...) από τις 8 ώρες στο γραφείο, πόσες πραγματικά δουλεύεις; Ξέρω, ξέρω τουλάχιστον 7,5. Εμένα μου φτάνει η απάντηση που έδωσες μέσα σου, αυτή να κρατήσεις. Τα σχολεία και ιδιαίτερα τα μεγάλα, είναι πέρα από μια εκπαιδευτική μονάδα, κατ’ ουσία και μια υπηρεσία με όλη τη γραφειοκρατία της, που πιστέψτε με είναι πολύ μεγάλη. Επειδή έχω την τιμή(;) ή την ηλιθιότητα(!) να βρίσκομαι στη διοίκηση μιας τέτοιας μονάδας, κάθε φορά που ο αδερφός μου! μου λέει : «ε, και σιγά τι κάνετε...» του απαντώ (από μέσα μου πλέον γιατί έχω βαρεθεί όπως σου είπα) : «ό,τι ακριβώς και εσύ, συν την διδασκαλία». Θα μου πεις : «κάνετε απεργία γιατί τα κονομάτε από τα ιδιαίτερα...»
Δεν εθελοτυφλώ. Και βέβαια υπάρχουν ιδιαίτερα! Πρώτον, δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί φιλόλογοι, μαθηματικοί ή φυσικοί για να κάνουν ιδιαίτερα, όχι ότι όλοι των προαναφερόμενων κλάδων κάνουν. Δεύτερον, όπως και σε πολλά άλλα στη ζωή, χρειάζονται δύο για το ταγκό. Τρίτο και σημαντικότερο, βολεύει την κάθε κυβέρνηση η ύπαρξη των ιδιαίτερων. Αν ήθελε, εν μια νυκτί θα μπορούσε να βρει αυτούς που κάνουν ή ακόμα καλύτερα κατά τη γνώμη μου να τα νομιμοποιήσει και να έχει και έσοδα. Δεν θέλει. Δεν είναι δυνατόν ο κάθε γονιός να βρίσκει τον καλύτερο για το παιδί του και να μη μπορούν να τον εντοπίσουν οι αρμόδιοι.
Για τις αποσπάσεις, τα γεμάτα γραφεία και τις άδειες αίθουσες πιστεύω φίλε μου και εσύ θα συμφωνείς, ότι οι τελευταίοι που φταίνε είναι οι εκπαιδευτικοί, άλλωστε δεν αποφασίζουν αυτοί. Και τώρα που συμφωνήσαμε και σε κάτι, σκύψε λίγο να σου πω ένα μυστικό : «τα παιδιά σας η Κυβέρνηση τα έχει ... ΧΕΣΜΕΝΑ»
Αν ενδιαφερόταν πραγματικά ... δεν θα τα άφηνε νηστικά να λιποθυμάνε στις αίθουσες. Ξέχασα! τους μοίρασε  μία (αριθμός 1) φορά φρούτα που κατά σύμπτωση ήταν σάπια...ατυχία! Αν ενδιαφερόταν πραγματικά ... δεν θα τα άφηνε να ξεπαγιάζουν σε αίθουσες χωρίς θέρμανση λόγω εξίσωσης του φόρου πετρελαίου. Πόσα μάστερ στα οικονομικά χρειάζεται για να βγάλεις απόφαση εξαίρεσης ή ολικής επιστροφής του φόρου στα τιμολόγια που εκδίδονται σε σχολικές επιτροπές;
Αν ενδιαφερόταν πραγματικά ... δεν θα τα άφηνε χωρίς βιβλία. Θα μου πεις χωρίς βιβλία ναι, αλλά με φωτοτυπίες. Αφενός και αυτές τις φωτοτυπίες εμείς οι κοπρίτες που δε νοιαζόμαστε για τα παιδιά τις βγάλαμε, αφετέρου είναι μια καλή προπόνηση για τις σημειώσεις αντί συγγραμμάτων που θα λαμβάνουν στην ακαδημαϊκή ζωή τους.
Αν ενδιαφερόταν πραγματικά... δεν θα τα άφηνε χωρίς μεταφορές μισή και πλέον σχολική χρονιά. Στους αγώνες τους για δωρεάν μεταφορές, οι μαθητές ποιους είχαν συμπαραστάτες, πολλές φορές ακόμα και απουσία των ίδιων των γονιών τους; Καλά το φαντάστηκες, αυτούς τους κοπρίτες που δεν νοιάζονται για τα παιδιά σου. Παράξενο βέβαια γιατί οι καθηγητές είτε με 30 παιδιά είτε με 5 μπορούσαν να κάνουν μάθημα και να πληρώνονται κανονικά, αλλά επιλέξανε να κατεβούν στους δρόμους με τους μαθητές τους.
Φίλε μου εγώ ξέρω με το μικρό του όνομα κάθε παιδί από τα 298 του σχολείου μου, πράγμα που αμφιβάλω αν γνωρίζεις για τους υπαλλήλους του ορόφου του γραφείου σου. Για ορισμένα από αυτά είναι τιμή μου γιατί μου έχουν εμπιστευθεί και γνωρίζω πράγματα που ούτε οι γονείς τους ξέρουν. Δεν είμαι κάτι το ιδιαίτερο, είμαι ακριβώς αυτό που θέλετε για τους εκπαιδευτικούς, και δάσκαλος και διοικητικός υπάλληλος, και προϊστάμενος, και ψυχολόγος και τεχνίτης και συντηρητής και καθαρίστρια και... Για αυτό σου λέω, πολλά μπορείς να μου προσάψεις αλλά όχι ότι δεν νοιάζομαι τους μαθητές μου. Τόσο μάλιστα που με ντροπή ομολογώ, ότι επιστρέφοντας σπίτι δεν έχω τις ίδιες αντοχές και την ίδια υπομονή για τα βιολογικά μου παιδιά.
Ξέρω ότι σε κούρασα, αλλά τώρα στο τέλος είναι το καλύτερο : ΓΙΑΤΙ;;;;;
Βοήθησε με σε παρακαλώ γιατί εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί τώρα; Τι εξυπηρετεί η ανακοίνωση της αύξησης του ωραρίου τώρα, δύο εβδομάδες πριν τις πανελλαδικές; Έτσι κι αλλιώς το νέο ωράριο θα εφαρμοστεί το Σεπτέμβριο, γιατί τόση βιάση; Εγώ με το μικρό μου το μυαλό θα άφηνα να γίνουν οι εξετάσεις κανονικά και τέλος Μαΐου θα το ανακοίνωνα. Στη διάρκεια των πανελλαδικών όλο το υπουργείο νεκρώνει και ασχολείται με τις εξετάσεις, άρα ούτε μεταθέσεις, ούτε διορισμοί, ούτε σχεδιασμοί γίνονται. Σε μια χρονιά που μέχρι πριν δύο βδομάδες κανείς δεν μιλούσε για απεργία. Γιατί τώρα; Για αυτό σου λέω, όταν όλα τα κανάλια θα βρίζουν τους τεμπέληδες εκπαιδευτικούς και όλος ο κόσμος θα τα έχει με τους κοπρίτες τους δασκάλους, εσύ έχε τα αυτιά σου ανοιχτά να ακούσεις κάτω από τις φωνές αυτό που σου ετοιμάζουν. Γιατί να είσαι σίγουρος αύριο στη θέση του τεμπέλη εκπαιδευτικού θα είναι ο επίορκος γιατρός ή ο φοροφυγάς έμπορος, μεθαύριο ο πλούσιος φαρμακοποιός, αντιμεθαύριο ο «έχων και κατέχων» ιδιοκτήτης ακινήτου και ίσως με λίγη τύχη να βρεθείς και εσύ.
Ένας κοπρίτης
Πηγή: http://mayrogenis.blogspot.gr

Για σχόλια από το site mayrogenis.blogspot.com πατήστε εδώ,  ενώ για σχόλια από το site alfavita.gr δείτε εδώ.

Συγκλονίζει η επιστολή 16χρονου αριστούχου μαθητή

από το enikos.gr

Συγκλονίζει η επιστολή 16χρονου αριστούχου μαθητή
 Πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει η συγκλονιστική επιστολή ενός 16χρονου αριστούχου μαθητή που κυκλοφορεί εδώ και λίγες ώρες στο Facebook. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά αφορμή για να την γράψει στάθηκε η απεργία των καθηγητών μέσα στην εξεταστική περίοδο, ενώ στρέφη τα βέλη του κατά των πολιτικών και των ΜΜΕ.
Αναλυτικά η επιστολή του:
«Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 1ο Λύκειο Δραπετσώνας Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.
Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.
Τι λέτε;;;;;
Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;
Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.
- Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;
- Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;
- Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;
- Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;
- Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;
- Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο;
- Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;
- Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;
- Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;
- Ποιος άφησε τόσους άνεργους;
- Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία;
- Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;
Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;;
Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου.
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων;
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα –όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ;
Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy;
Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα.
Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ .
Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.
Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.
Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής:
Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση;
Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες;
Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές;
Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ;
Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ;
Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;;
Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ;
Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»
Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .
Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.
ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου…»

9 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά τι σας έκανε η "κυβέρνηση" ρε συ Χατζόπουλε!
    Που θέλετε και δικαιώματα και εργασία για όλους και χίλια-δυο άλλα για να κάνετε τι; Να μάθετε γράμματα τα παιδάκια! .πφφφ..
    Και να πουλάγατε καλή και έγκυρη γνώση (σαν τα βιβλία του κου Αδώνιδος Γεωργιάδη,που το πρωί έλεγε ότι είστε όλοι οι καθηγητές προνομιούχοι εκβιαστές..) πάει στα κομμάτια. Όλο βλακείες μαθαίνετε στα παιδάκια!

    ΥΓ. Kαι γώ είμαι κοπρίτης!

    Γιώργος Ριζόπουλος, Δρ.Πολιτικός Μηχανικός, Λεμεσός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΟΠΡΙΤΩΝ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

    Δε με χαλάει καθόλου η απεργία στις μέρες των εξετάσεων. Έχω προετοιμαστεί πάρα πολύ καλά και μπορώ να γράψω οποιαδήποτε μέρα, σήμερα, αύριο, σε ένα μήνα, όποτε να'ναι. Δεν θα έχω κανένα ψυχολογικό πρόβλημα άμα αναβληθούν οι εξετάσεις λόγω απεργίας. Το μόο που με χαλάει είναι να βλέπω κάτι βαλτούς υποψηφίους να κλαίγονται μήπως και δεν πάνε την Παρασκευή να δώσουν εξετάσεις.

    Είμαστε πολλοί εμείς οι μαθητές που γνωρίζουμε καλά πόσο ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ μας εχει η κυβέρνηση και είμαστε με το μέρος των καθηγητών μας. Δε μασάμε από την προπαγάνδα τους -ίδια έκανε ο Γκέμπελς δεκαετίες πριν.

    ΥΓ(2). Με την ευκαιρία, να πω ένα ευχαριστώ στον κύριο Χατζόπουλο για τις ασκήσεις τις σημειώσεις και τα διαγωνίσματα που ανάρτησε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς...περίεργο για ένα ΚΟΠΡΙΤΗ να αφιερώνει τόσο χρόνο για να μας προσφέρει χωρίς κανένα κέρδος τόσο πολύτιμο υλικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, τα λόγια σου με συγκίνησαν… ειλικρινά σε ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την αναγνώριση, για εμάς (τους εκπαιδευτικούς) αυτή είναι η αμοιβή μας.

      θα ήθελα αν είναι εφικτό να υπογράψεις στο τόσο όμορφο μήνυμα σου, μην νομίζουν κιόλας ότι τα γράφουμε οι ίδιοι για να ευλογήσουμε τα γένια μας.

      Η επόμενη εργασία που θα ανεβάσω για την Γ΄ Λυκείου θα στην αφιερώσω (οπότε το ονοματεπώνυμο θα ήταν προτιμότερο) , ένα πολύ μικρό δείγμα για την αναγνώρισή σου.

      Πρέπει να τονίσουμε ότι κάτι ανάλογο πράττουν πάρα πολλοί συνάδελφοι, σχολικοί σύμβουλο, φορείς κτλ μέσα από blog, site, forum, facebook κτλ. τα παραδείγματα είναι πολλά και δεν αποτελώ την εξαίρεση. Τεμπέλη θα βρεις σε οποιοδήποτε χώρο, ας μην κρινόμαστε σύμφωνα με αυτούς…

      Σημείωση: Είχα ετοιμάσει ένα ανάλογο άρθρο να το στείλω στο alfavita, θα το ανεβάσω εδώ (στα σχόλια) λόγω της περίπτωσης. Δεν ήθελα να πάρω θέση αυτή την χρονική στιγμή… τα «φώτα» πρέπει να είναι στραμμένα αλλού, οι μαθητές μας έχουν τον πρώτο λόγο, ας τελειώσει αυτό και έχουμε αρκετό χρόνο να συζητήσουμε για τον τρόπο αντίδρασής μας.
      Αυτό που δεν ανέχομαι είναι ο χλευασμός και η λάθος αντίληψη που καλλιεργείται στην κοινωνία, οι καθηγητές κάθονται, είναι κοπρίτες, τεμπέληδες, κάνουν απεργία για τις δύο ώρες. Με το άρθρο μου αυτό θέλω να εξηγήσω, με απλά επιχειρήματα, αποδεικνύοντας ότι γράφω, όποιος είναι απαλλαγμένος από σκοπιμότητες και οργή είμαι δεκτός να συνεχίσουμε την συζήτηση.

      Διαγραφή
  4. Άλλο ένα παρεμφερές δυνατό κείμενο για κοπρίτες και μη...

    http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-2-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7-%CE%BB%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CF%81%CE%B1

    Ο υποφαινόμενος κοπρίτης σας εύχεται καλή ανάγνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι εκπαιδευτικός, φέτος βρίσκομαι στην Κ.Υ του Υπουργείου Παιδείας. Όλοι οι συνάδελφοι με θεωρούν προνομιούχο! Το αντιλαμβάνεστε;

    Δουλεύω τις περιόδους που εσείς καταλογίζετε προνομιούχους του καθηγητές, Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι, δουλεύω πολύ παραπάνω από αυτές τις δύο ώρες που πρόσθεσαν, 8 ώρες κάθε μέρα και παρόλα αυτά με θεωρούν προνομιούχο!! Να σας πω κάτι;; Έτσι είναι! Είμαι προνομιούχος…

    Η δουλειά και οι απαιτήσεις που έχει ένα σχολείο δεν μπορούν να μετρηθούν και να συγκριθούν με το χαλαρό οκτάωρο του γραφείου (και υπ’ όψιν είμαι σε πολύ απαιτητική διεύθυνση). Έχω κάνει και τα δύο οπότε μπορώ να συγκρίνω. Ούτε λόγος για τις απαιτήσεις που έχει ένας καθηγητής στο σχολείο σε σχέση με τις απαιτήσεις του γραφείου. Ο καθηγητής όταν κάνει μάθημα πρέπει να είναι αφοσιωμένος 100%, πρέπει να τραβήξει το ενδιαφέρον της τάξης, να διδάξει, να παίξει θέατρο, να αντιληφθεί ποιος μαθητής δεν κατανοεί, ποιος χαζεύει ή παίζει με το κινητό του και μέσα σε όλα αυτά να είμαστε και εντός χρονοδιαγράμματος για να την διδασκόμενη ύλη που πρέπει να διδάξουμε.

    Επίσης ο κόσμος αγνοεί ότι υπάρχουν δύσκολα σχολεία (όχι όσο αφορά το επίπεδο των μαθητών αλλά από πλευράς αδιαφορίας μαθητών) να διδάξεις, δες ΕΠΑ.Λ , Εσπερινά σχολεία κτλ που για να ανταποκριθείς σωστά πρέπει να προσπαθήσεις πολύ περισσότερο... Πάλι ευνοούμενος είναι ο καθηγητής;

    Δεν πρέπει ο κόσμος να μας συνδέει με κάποιους τεμπέληδες καθηγητές, με κάποιους ευνοημένους καθηγητές που δουλεύουν παρανόμως λιγότερες ώρες, που αδιαφορούν για την διδασκαλία και μπορεί στην ώρα του μαθήματος να κοιμούνται, δυστυχώς κάθε κλάδος έχει τα διακοσμητικά του στοιχεία, δες τους κακούς ταξιτζήδες, δες τους κακούς γιατρούς κτλ άρα δεν είναι σωστό να κρίνουμε ένα κλάδο βλέποντας μόνο αυτές τις περιπτώσεις. Σε όλο το κείμενό μου αναφέρομαι στους καθηγητές που εκτελούν σωστά το έργο τους, το λειτούργημα που νιώθουμε και όχι εργασία όπως την αναφέρετε και μειώνετε το έργο μας.

    Όσο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών υπάρχει, υπάρχει και είναι αδέκαστη, είναι οι μαθητές μας. Δεν το ξέρετε; Ρωτήστε τους! Ποιος δίνει κάθε στιγμή «εξετάσεις» μπροστά στο κοινό του; Στο πιο δύσκολο κοινό; Μην τους επηρεάζετε, μην τους δηλητηριάζετε και δείτε τι έχουν να πουν για τους καθηγητές τους, σίγουρα έχουν 2 με 3 καθηγητές ανά μαθητής που εκτιμούν και αγαπούν, που εμπιστεύονται...

    Όσο για τα χρήματα είναι μηδαμινά, μία babysitter για δύο παιδιά μπορεί να παίρνει περισσότερα χρήματα από τα 25 παιδιά που έχουν οι καθηγητές σε μία τάξη και συν την φύλαξη και όλα τα άλλα τους προσφέρουμε γνώσεις, παιδεία…Είναι ντροπή να μιλάμε για ευνοημένους καθηγητές, τουλάχιστον μισθολογικά. Σίγουρα έχει κάποια προνόμια, αλλά αυτό έλειπε όλα να ήταν αρνητικά, τότε δεν θα δίδασκε κανείς , οπότε άλλο να λέμε ότι υπάρχουν κάποια «συν» και άλλο να υποστηρίζουμε ότι είναι ευνοούμενος κλάδος, έτσι διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλον.

    Τέλος πρέπει να προσέξουμε, γιατί η κοινωνία μας χάνει τις αξίες της; Πριν 50 χρόνια ο καθηγητής ήταν κόσμημα για την κοινωνία, ένα αξιόλογο πρόσωπο, ένα σεβαστό πρόσωπο, τότε οι καθηγητές δεν δούλευαν 3 μήνες λιγότερο κάθε χρονιά; Τότε δεν δούλευαν λιγότερες ώρες; Γιατί τώρα επαναστατούμε; Επειδή πιεζόμαστε και βγάζουμε ζήλεια; Έχθρα; Κακία; Γιατί θέλουμε να πεθάνει του γείτονα η κατσίκα επειδή η δική μας νοσεί; Η προπαγάνδα του κάθε δημοσιογράφου βρίσκει εύκολη λεία στα μυαλά μας; Γιατί; Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα μαθηματικό blog και εργάζομαι αφιλοκερδώς (δεν υπάρχει καμία διαφήμιση και οικονομικό όφελος, το όφελος μου είναι η αναγνώρισης και τα κολακευτικά λόγια που λαμβάνω καθημερινά από γονείς, καθηγητές, μαθητές και όλους τους φορείς που της εκπαίδευσης) πάνω από 2 ώρες ημερησίως, βοηθάω με όλες τις δυνάμεις μου μαθητές και καθηγητές στο έργο τους, γιατί με εξισώνετε με τους τεμπέληδες; Με τους κοπρίτες; Νομίζετε ότι το πράττω μόνο εγώ έτσι; Ότι είμαι η εξαίρεση; Κάτι ανάλογο πράττουν πολλοί άλλοι συνάδελφοι, σχολικοί σύμβουλοι κτλ αφιερώνουν πολύ περισσότερο από τον χρόνο τους (από τις ταπεινές 21 +2 ώρες την εβδομάδα) για να προσφέρουμε γνώση στα παιδιά μας, μέσα από blog, site, facebook, η νέα γενιά εκπαιδευτικών ενημερώνεται, ψάχνει, βοηθά και θέλει να προσφέρει. Μην γειώνετε την προσπάθειά τους, μην τους απογοητεύεται, θα γυρίσει μπούμερανγκ, μια καλή κουβέντα τους δίνει ώθηση για καλύτερο διδακτικό έργο. Εσείς επιλέγετε τι εκπαιδευτικούς θέλετε, εγώ διάλεξα για την κόρη μου και είμαι ήσυχος…

      Διαγραφή
  6. kyrie xatzopoule,os sinaderfos(ptixiouxo to 2010 sto math patras) tha sou po to eksis:
    diavazontas kathe artro sou kai gnorizontas olo kai perissotero ta mathimatika, thimamai tin proti mera stin sxoli mou opou me vasanizan polla erotimatika gia to ti epeleksa na spoudaso.
    se pliroforo loipon oti pleon eimai PERIFANOS gia tin epistimi mou ma pano apo ola giati eimaste ANTHROPOI..PRAGMATIKOI ANTROPOI...
    mpeno se spitia mathiton mou kai eilikrina to dekaevro pou eisprato(os kommati tis parapaideias mou..distixos..) einai midamino mprosta sto vlema ton gonion kathe fora pou teleiono to mathima..
    to MPRAVO pou eisprato(opos kai xiliades alloi sinaderfoi mou) einai pragmatika afto pou dinei dinami na sinexiso..
    eilikrina sas aksizoun polla sigxaritiria gia tin douleia pou kanete toso sto blog opos k stin douleia sas..(einai kati parapano apo sigouro oti eiste poli kalos gia na eiste ekei pou eiste).

    yg;PROS SINADERFOUS sta sxoleia...
    eimaste mazi sas..emeis oi xiliades adioristoi ekpaideftikoi,pou kathe kalokairi evelpistoume stous pinakes anapliroton kai oromisthion se opoiodipote meros tis elladas,prokeimenou na metaferoume tis gnoseis sta paidia.na tous dosooume kai emeis an mporoume ena efodio parapano stin zoi tous..kai ena apo afta einai I ALLILEGGII.

    kali tixi kai dinami stous mathites...
    na thimaste oti tis eksetaseis tha tis dinete kathimerina stin zoi sas...kai tha prepei na prospathite sinexos gia na kataferete afto pou theloun oi goneis sas,opos ithelan kai oi dikoi mou goneis,na ginoume sostoi ANTHROPOI...PANO APO OLA ANTROPOI...

    KIRIE XATZOPOULE SAS EFXARISTO GIA TIN DINATOTITA POU MOU DINETE NA EKFRASTO.

    (SORRY GIA TA GREEKLISH,TO PC MOU TREXEI MONO LINUX,ME MI DINATOTITA GRAFIS STA ELLINIKA)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κωστάκη ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την αναγνώριση. Χαίρομαι που το blog σας βοηθά σε αυτή την αναζήτηση...

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος