- 37 Σωστά - Λάθος στις Πιθανότητες
- 67 Σωστά - Λάθος στην Στατιστική
- 32 Σωστά - Λάθος στην Ανάλυση
- Αρχ1κή
- Γυμνάσιο
- Α΄ Λυκείου
- Β΄ Λυκείου
- Γ΄ Λυκείου
- ΕΠΑΛ
- Γεωμετρία
- Ολοκληρωτικός λογισμός
- Σημειώσεις σε word
- ΚΕΕ (doc-pdf)
- Σχολικά βιβλία
- Λύσεις Βοηθημάτων
- Μαθηματικά site με πλούσιο υλικό
- math programs
- Σχ. Σύμβουλοι ΠΕ03
- Διαγωνισμοί βιβλίων
- Θέλω να γίνω μέλος!
- lisari team
- Romanian Beauties
- Η άσκηση της "ημέρας" (3o έτος)
- Προσωπικές σημειώσεις
- Η στήλη του math-iti
- Επι-κοινωνί@

Τρέχοντα…. | Εκπαιδευτικά νέα…. | Τα νέα της lisari team... |
Παρασκευή: 8/6/2018 Έναρξη Πανελλαδικών Εξετάσεων με Έκθεση Σάββατο 9/6/2018: Μαθηματικά ΕΠΑΛ Δευτέρα 11/6/2018: Μαθηματικά ΓΕΛ
| Tο 2018 θα συναντήσουμε την ημέρα της "Xρυσής Tομής" και τον "αριθμό του Euler"!
2 Ιουλίου 2018 (2.7.18) η μέρα του «e»!! | 1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου (18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017! Κυκλοφορεί (16/3/17)!! Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη. |

Τρίτη, 14 Μαΐου 2013
Ερωτήσεις τύπου "Σωστό - Λάθος" στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Ενα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ κύριε Χατζόπουλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να συμπληρώσω ότι όσα γράφει ο φίλος αριστούχος μαθητής από τη Δραπετσώνα εκφράζουν απόλυτα εμένα και πολλούς συμμαθητές μου και σίγουρα πολλούς άλλους ακόμα. Να ξέρετε ότι όλοι μας περιμένουμε να γίνει η αρχή που θα αλλάξει το μαύρο μέλλον της φτώχειας και της υποταγής που σχεδιάζουν για εμάς. Σε λίγο ως απόφοιτοι θα μπούμε κι εμείς στον αγώνα.
ΛΟΥΚΑΣ ΖΗΡΓΑΝΟΣ, ΜΑΘΗΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ
(ο "ανώνυμος" μαθητής)
Σε ευχαριστώ Λουκά που ικανοποίησες το αίτημά μου!
ΔιαγραφήΚαλή επιτυχία
Θεμιτό νομίζω θα ήταν να υπάρχουν και οι απαντήσεις αυτού του πραγματικά αξιέπαινου υλικού που αναρτήθηκε στη σελίδα μας.Γνωρίζοντας πως οι προτάσεις περιέχονται στο σχολικό μας βιβλίο,δε παύει ο "χρόνος των υποψηφίων να αποτελεί χρήμα".Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά για αυτές τις σπουδαίες σημειώσεις.Να ευχηθώ επιτυχία στα υπόλοιπα παιδιά όχι μόνο στα γραπτά αλλά....και στη ζωή τους!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘάνο είσαι μαθητής ή εκπαιδευτικός;
ΔιαγραφήΤο σκεπτικό μου ήταν το εξής, να αναγκαστούν οι μαθητές να ανοίξουν το σχολικό βιβλίο για να βρουν τις λύσεις. Το θεωρώ δόκιμο, χρήσιμο, στο τελευταίο Σ-Κ πριν εξεταστούν οι μαθητές, να μελετήσουν την ξανά την θεωρία μέσα από το σχολικό βιβλίο, είναι προτιμότερο από το να αναζητήσουν απαιτητικές ασκήσεις...
Μαθητής είμαι.Απλά έχω ξεκινήσει να <> το φυλλάδιο και έχω κάποιες αμφιβολίες,για το ποια είναι σωστή απάντηση:
Διαγραφή-Συγκεκριμένα έχω ξεκινήσει με το (Α) Μέρος,την ανάλυση και δεν είμαι σίγουρος για το 3.(Λ το εχω) και το 11.(Σ το εχω)
Πολύ σωστά τα έχεις!!
ΔιαγραφήΟι απαντησεις θα ηταν πολυ χρησιμες.. Και το σκεπτικο σας το βρισκω λανθασμενο! Δεν υπαρχει χρονος να ψαχνουμε στο βιβλιο για να σιγουρευτουμε αν οντως απανταμε σωστα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν προλαβαίνεις να ψάξεις το βιβλίο τότε δεν προλαβαίνεις να κάνεις σωστή επανάληψη, οπότε είναι άσκοπο και να σου δώσω τις λύσεις, σε μισή ώρα θα τα έχεις ξεχάσει...
ΔιαγραφήΣτο (Β) Μερος:Στατιστικη
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 25. ειναι λαθος;
Ναι είναι ΣΩΣΤΟ!
ΔιαγραφήΕίναι βασική πρόταση που μας βοηθά και στις ασκήσεις, δηλ. ότι τα διαδοχικά κέντρα των κλάσεων διαφέρουν κατά c, όσο δηλαδή είναι το πλάτος των κλάσεων.
Τελικα το βρηκα.Το φυλλαδιο ειναι πολυ χρησιμο,ευχαριστω πολυ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά!
Διαγραφή