Στηρίξτε το έργο μας!

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Ερωτήσεις τύπου "Σωστό - Λάθος" στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας



Το παρακάτω φυλλάδιο είναι αφιερωμένο στον "ανώνυμο" μαθητή και συνάδελφο που σχολίασαν δημόσια για την βοήθεια που προσφέρει το lisari.blogspot.com στον μαθητή και καθηγητή αντίστοιχα. Μπορείτε να δείτε το εν λόγω θέμα όπως και τα σχόλια πατώντας εδώ.  

Σας ευχαριστώ και πάλι για την ενθάρρυνση και υποστήριξη που μου δίνετε δύναμη, να είστε καλά!

Ως προς την ταμπακιέρα. Όσο πλησιάζουμε τις Πανελλαδικές Εξετάσεις μετράμε συνέχεια το σακούλι μας με τις σίγουρες μονάδες που πρέπει να έχει, οι μονάδες τις θεωρίας πρέπει να θεωρούνται τέτοιες, επομένως δίνω ένα φυλλάδιο στα Σωστά – Λάθος από όλα τα κεφάλαια, για τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας,  σαν αφορμή για μία ακόμα επανάληψη στην θεωρία.

Περιέχει:

  • 37 Σωστά - Λάθος στις Πιθανότητες
  • 67 Σωστά - Λάθος στην Στατιστική
  • 32 Σωστά - Λάθος στην Ανάλυση
Για άμεση αποθήκευση του αρχείου πατήστε εδώ.




12 σχόλια:

  1. Ενα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ κύριε Χατζόπουλε.

    Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι όσα γράφει ο φίλος αριστούχος μαθητής από τη Δραπετσώνα εκφράζουν απόλυτα εμένα και πολλούς συμμαθητές μου και σίγουρα πολλούς άλλους ακόμα. Να ξέρετε ότι όλοι μας περιμένουμε να γίνει η αρχή που θα αλλάξει το μαύρο μέλλον της φτώχειας και της υποταγής που σχεδιάζουν για εμάς. Σε λίγο ως απόφοιτοι θα μπούμε κι εμείς στον αγώνα.

    ΛΟΥΚΑΣ ΖΗΡΓΑΝΟΣ, ΜΑΘΗΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    (ο "ανώνυμος" μαθητής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λουκά που ικανοποίησες το αίτημά μου!

      Καλή επιτυχία

      Διαγραφή
  2. Θεμιτό νομίζω θα ήταν να υπάρχουν και οι απαντήσεις αυτού του πραγματικά αξιέπαινου υλικού που αναρτήθηκε στη σελίδα μας.Γνωρίζοντας πως οι προτάσεις περιέχονται στο σχολικό μας βιβλίο,δε παύει ο "χρόνος των υποψηφίων να αποτελεί χρήμα".Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά για αυτές τις σπουδαίες σημειώσεις.Να ευχηθώ επιτυχία στα υπόλοιπα παιδιά όχι μόνο στα γραπτά αλλά....και στη ζωή τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάνο είσαι μαθητής ή εκπαιδευτικός;

      Το σκεπτικό μου ήταν το εξής, να αναγκαστούν οι μαθητές να ανοίξουν το σχολικό βιβλίο για να βρουν τις λύσεις. Το θεωρώ δόκιμο, χρήσιμο, στο τελευταίο Σ-Κ πριν εξεταστούν οι μαθητές, να μελετήσουν την ξανά την θεωρία μέσα από το σχολικό βιβλίο, είναι προτιμότερο από το να αναζητήσουν απαιτητικές ασκήσεις...

      Διαγραφή
    2. Μαθητής είμαι.Απλά έχω ξεκινήσει να <> το φυλλάδιο και έχω κάποιες αμφιβολίες,για το ποια είναι σωστή απάντηση:

      -Συγκεκριμένα έχω ξεκινήσει με το (Α) Μέρος,την ανάλυση και δεν είμαι σίγουρος για το 3.(Λ το εχω) και το 11.(Σ το εχω)

      Διαγραφή
  3. Οι απαντησεις θα ηταν πολυ χρησιμες.. Και το σκεπτικο σας το βρισκω λανθασμενο! Δεν υπαρχει χρονος να ψαχνουμε στο βιβλιο για να σιγουρευτουμε αν οντως απανταμε σωστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν προλαβαίνεις να ψάξεις το βιβλίο τότε δεν προλαβαίνεις να κάνεις σωστή επανάληψη, οπότε είναι άσκοπο και να σου δώσω τις λύσεις, σε μισή ώρα θα τα έχεις ξεχάσει...

      Διαγραφή
  4. Στο (Β) Μερος:Στατιστικη
    το 25. ειναι λαθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ΣΩΣΤΟ!

      Είναι βασική πρόταση που μας βοηθά και στις ασκήσεις, δηλ. ότι τα διαδοχικά κέντρα των κλάσεων διαφέρουν κατά c, όσο δηλαδή είναι το πλάτος των κλάσεων.

      Διαγραφή
  5. Τελικα το βρηκα.Το φυλλαδιο ειναι πολυ χρησιμο,ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος