Τα παρακάτω είναι από το έγκυρο και μοναδικό blog των ΕΠΑΛ, τον συνεργάτη μας Μιχάλη Γιαννόπουλο.
Σημειώσεις Γ΄ ΕΠΑΛ
1) Φυλλάδιο Ορίων - Συνέχειας
Το φυλλάδιο του 2ου κεφαλαίου για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ (Α' ομάδας) είναι έτοιμο.
Περιέχει θεωρία, παραδείγματα, ερωτήσεις "Σωστού - Λάθους" και θέματα πανελλαδικών στα όρια και τη συνέχεια.
Δείτε το φυλλάδιο εδώ.
2) Φυλλάδιο Στατιστικής
Εδώ μπορείτε να βρείτε το φυλλάδιο Στατιστικής για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ. Ένα φυλλάδιο που μαζί με αυτά των επόμενων κεφαλαίων που θα αναρτηθούν στη διάρκεια της χρονιάς, έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια ότι βοηθά τα μέγιστα στη σωστή και ευκολότερη μελέτη των μαθηματικών που παραδοσιακά δυσκολεύει τους μαθητές των ΕΠΑΛ.
Περιέχει όλη τη θεωρία με μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων, τυπολόγιο, ερωτήσεις Σ-Λ και φυσικά όλα τα θέματα των Πανελλαδικών που σχετίζονται με το πρώτο κεφάλαιο για μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Δείτε το φυλλάδιο εδώ.
3) Φυλλάδιο Παραγώγων
Μπαίνοντας στο 2015, δημοσιεύουμε στο blog το φυλλάδιο του επόμενου κεφαλαίου (Διαφορικός Λογισμός) για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ.
Μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο του 3ου κεφαλαίου εδώ.
Διαγωνίσματα
1) Διαγώνισμα Στατιστικής (Γ' ΕΠΑΛ)
Το πρώτο κεφάλαιο του μαθήματος "Μαθηματικά I" οι μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε ένα δίωρο διαγώνισμα Στατιστικής.
Δείτε το διαγώνισμα εδώ.
2) Διαγώνισμα Προσομοίωσης
Δίωρο διαγώνισμα στο κεφάλαιο "Ορίων - Συνέχειας". Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ύλη Γ' ΕΠΑΛ
Με την έναρξη του σχολικού έτους δημοσιοποιήθηκε η ύλη των μαθημάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις και της Γ' ΕΠΑΛ του 2015.
Στα Μαθηματικά I και II δεν άλλαξε κάτι σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.
Δείτε την ύλη όλων των μαθημάτων εδώ.
Για περισσότερα ΕΠΑΛ δείτε εδώ.
Σημειώσεις Γ΄ ΕΠΑΛ
1) Φυλλάδιο Ορίων - Συνέχειας
Το φυλλάδιο του 2ου κεφαλαίου για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ (Α' ομάδας) είναι έτοιμο.
Περιέχει θεωρία, παραδείγματα, ερωτήσεις "Σωστού - Λάθους" και θέματα πανελλαδικών στα όρια και τη συνέχεια.
Δείτε το φυλλάδιο εδώ.
2) Φυλλάδιο Στατιστικής
Εδώ μπορείτε να βρείτε το φυλλάδιο Στατιστικής για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ. Ένα φυλλάδιο που μαζί με αυτά των επόμενων κεφαλαίων που θα αναρτηθούν στη διάρκεια της χρονιάς, έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια ότι βοηθά τα μέγιστα στη σωστή και ευκολότερη μελέτη των μαθηματικών που παραδοσιακά δυσκολεύει τους μαθητές των ΕΠΑΛ.
Περιέχει όλη τη θεωρία με μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων, τυπολόγιο, ερωτήσεις Σ-Λ και φυσικά όλα τα θέματα των Πανελλαδικών που σχετίζονται με το πρώτο κεφάλαιο για μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Δείτε το φυλλάδιο εδώ.
3) Φυλλάδιο Παραγώγων
Μπαίνοντας στο 2015, δημοσιεύουμε στο blog το φυλλάδιο του επόμενου κεφαλαίου (Διαφορικός Λογισμός) για τους μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ.
Και αυτό το φυλλάδιο είναι στο ίδιο ύφος των δύο προηγούμενων, για ευκολότερη μελέτη της θεωρίας και εξάσκηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων των προηγούμενων ετών.
Παρατήρηση: Θα παρατηρήσετε ότι τα θέματα των εξετάσεων σταματούν στο έτος 2008. Αυτό συμβαίνει, διότι τα τελευταία χρόνια μπαίνει πάντα συνδυαστικό θέμα (παράγωγοι - ολοκληρώματα). Τα θέματα αυτά περιέχονται στο επόμενο και τελευταίο φυλλάδιο των ολοκληρωμάτων που θα δημοσιευτεί στο blog στα μέσα του Φλεβάρη.
Μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο του 3ου κεφαλαίου εδώ.
Διαγωνίσματα
1) Διαγώνισμα Στατιστικής (Γ' ΕΠΑΛ)
Το πρώτο κεφάλαιο του μαθήματος "Μαθηματικά I" οι μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε ένα δίωρο διαγώνισμα Στατιστικής.
Δείτε το διαγώνισμα εδώ.
2) Διαγώνισμα Προσομοίωσης
Δίωρο διαγώνισμα στο κεφάλαιο "Ορίων - Συνέχειας". Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ύλη Γ' ΕΠΑΛ
Με την έναρξη του σχολικού έτους δημοσιοποιήθηκε η ύλη των μαθημάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις και της Γ' ΕΠΑΛ του 2015.
Στα Μαθηματικά I και II δεν άλλαξε κάτι σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.
Δείτε την ύλη όλων των μαθημάτων εδώ.
Για περισσότερα ΕΠΑΛ δείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος