Εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα, τα έχεις αντιμετωπίσει όλα, έρχεται η κόρη και σου δίνει το παρακάτω πρόβλημα!
Αν και το (α) ερώτημα θεωρείται εύκολο για μαθητές Γ Δημοτικού νομίζω ότι το β ερώτημα είναι δύσκολο και στην εύρεση αλλά και στην ερμηνεία.
Οι απαντήσεις είναι οι εξής: α) 875 - 124 = 751 β) 512 - 487 =25
Η ερώτηση είναι μπορείτε να βρείτε μια μαθηματική φόρμουλα γι' αυτό το είδος των ασκήσεων; Αναζητούμε την ελάχιστη διαφορά δύο τριψήφιων αριθμών (που θα έχουμε πάρει από μία φορά το κάθε αριθμό).
Μια κατάλληλη άσκηση για το διαγωνισμό Πυθαγόρα που θα γίνει το Φεβρουάριο 2020.
Αν και το (α) ερώτημα θεωρείται εύκολο για μαθητές Γ Δημοτικού νομίζω ότι το β ερώτημα είναι δύσκολο και στην εύρεση αλλά και στην ερμηνεία.
Οι απαντήσεις είναι οι εξής: α) 875 - 124 = 751 β) 512 - 487 =25
Η ερώτηση είναι μπορείτε να βρείτε μια μαθηματική φόρμουλα γι' αυτό το είδος των ασκήσεων; Αναζητούμε την ελάχιστη διαφορά δύο τριψήφιων αριθμών (που θα έχουμε πάρει από μία φορά το κάθε αριθμό).
Μια κατάλληλη άσκηση για το διαγωνισμό Πυθαγόρα που θα γίνει το Φεβρουάριο 2020.