Μια σύντομη περιήγηση στο lisari.blogspot.com
"Amat victoria curam" = η νίκη αγαπά την προετοιμασία
Googlisari
Στηρίξτε το έργο μας!
Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019
Θεωρία στη Γ Λυκείου 2019 - 20
Μια ενημερωμένη και άρτια δουλειά του μέλους της lisari team Μιχάλης Γιαννόπουλος από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Δείτε αναλυτικά τη θεωρία της Γ Λυκείου μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις.
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019
Άσκηση από τα διανύσματα Β Λυκείου Κατεύθυνσης
Μια εξαιρετική άσκηση που δίνει τη δυνατότητα να την προσεγγίσουμε με αρκετούς τρόπους επίλυσης είναι η άσκηση Β9 στη σελίδα 29 του σχολικού βιβλίου (Β Λυκείου - Κατεύθυνσης).
Είναι μια άσκηση που κάνω κάθε χρόνο στην τάξη και τη δίνω με διαφορετικούς τρόπους όπως θα δείτε παρακάτω.
Το βασικό που πρέπει να τονίσουμε στους μαθητές είναι η Ευκλείδεια Γεωμετρία χρειάζεται πάρα πολύ στη μελέτη των μαθηματικών στην Κατεύθυνση της Β Λυκείου. Οπότε αρκετές ασκήσεις τις λύνω ΜΟΝΟ με τη γνώση της Γεωμετρίας.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019
Συλλογή διαγωνισμάτων από την Α και Γ Λυκείου
Μια πλούσια συλλογή διαγωνισμάτων - τεστ από την Α και Γ Λυκείου από τον συνάδελφο Βασίλη Βέλμαχο από την Πετρούπολη.
Για απευθείας αποθήκευση (όλα τα αρχεία σε ένα) πατήστε εδώ.
#Γ΄ Λυκείου#
1) Διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης
#Α΄ Λυκείου#
1) Τεστ σε δυνάμεις - ταυτότητες - παραγοντοποίηση
2) Διαγώνισμα στις παραγράφους 2.1 και 2.2
3) Διαγώνισμα στην ισότητα τριγώνων
Για απευθείας αποθήκευση (όλα τα αρχεία σε ένα) πατήστε εδώ.
#Γ΄ Λυκείου#
1) Διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης
#Α΄ Λυκείου#
1) Τεστ σε δυνάμεις - ταυτότητες - παραγοντοποίηση
2) Διαγώνισμα στις παραγράφους 2.1 και 2.2
3) Διαγώνισμα στην ισότητα τριγώνων
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019
Διαγώνισμα στο 1ο και 2ο κεφάλαιο Άλγεβρας Β Λυκείου
Ένα διαγώνισμα που έθεσα στους μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ν. Ψυχικού. ΄
Ύλη: Από το 1ο και 2ο κεφάλαιο Άλγεβρας Β Λυκείου, δηλαδή από τα Συστήματα και τις Ιδιότητες της Συνάρτησης.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ύλη: Από το 1ο και 2ο κεφάλαιο Άλγεβρας Β Λυκείου, δηλαδή από τα Συστήματα και τις Ιδιότητες της Συνάρτησης.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019
Περί Στατιστικής το ανάγνωσμα
Παρακολουθώ το θέμα τους τελευταίους μήνες γιατί παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και έχουμε πολλά να σημειώσουμε.
Τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα είναι τα εξής:
1) Αρκετά σχολεία έχουν γράψει διαγώνισμα στο κεφάλαιο της Στατιστικής! Θεωρούν ότι είναι εύκολο, βασικό και δίκαιο να εξεταστούν όλοι οι μαθητές της Γενικής Παιδείας. Επίσης, γράφουν σε δύο κεφάλαια, στα Συστήματα και στη Στατιστική θέτοντας συνδυαστικές ασκήσεις κάτι που δεν είναι στην νοοτροπία του σχολικού βιβλίου για τη Στατιστική.
2) Νομίζω πώς σχεδόν σε όλα τα σχολεία που έχουν διδάξει Στατιστική ΔΕΝ έχουν παρουσιάσει τις έννοιες:
• τεταρτημόρια,
• ενδοτεταρτημοριακό εύρος
• θηκόγραμμα
Δηλαδή ότι δεν ήταν στην ύλη του σχολικού βιβλίου της Γ Λυκείου ακολουθούν άτυπα και στη Β Λυκείου!
3) Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που διδάσκουν το ραβδόγραμμα για τις ποιοτικές μεταβλητές και το διάγραμμα συχνοτήτων (μαζί με το πολύγωνο συχνοτήτων) για τις ποιοτικές όπως ήταν στο σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου. Όμως το σχολικό βιβλίο της Β Λυκείου αναφέρεται στο ραβδόγραμμα για ποιοτικές και ποσοτικές μεταβλητές και δεν αναφέρει καν το διάγραμμα συχνοτήτων!
4) Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που αναφέρουν τις αθροιστικές συχνότητες ή σχ. συχνότητες παρασυρόμενοι από την σχετική ύλη που υπήρχε στη Γ Λυκείου.
5) Το μεγαλύτερο ποσοστό των σχολείων έχουν διδάξει ήδη τη Στατιστική.
6) Νομίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές δεν έχουν διδάξει την κλασική εφαρμογή με τις μεταβολές των παρατηρήσεων.
Τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει μέχρι σήμερα είναι τα εξής:
1) Αρκετά σχολεία έχουν γράψει διαγώνισμα στο κεφάλαιο της Στατιστικής! Θεωρούν ότι είναι εύκολο, βασικό και δίκαιο να εξεταστούν όλοι οι μαθητές της Γενικής Παιδείας. Επίσης, γράφουν σε δύο κεφάλαια, στα Συστήματα και στη Στατιστική θέτοντας συνδυαστικές ασκήσεις κάτι που δεν είναι στην νοοτροπία του σχολικού βιβλίου για τη Στατιστική.
2) Νομίζω πώς σχεδόν σε όλα τα σχολεία που έχουν διδάξει Στατιστική ΔΕΝ έχουν παρουσιάσει τις έννοιες:
• τεταρτημόρια,
• ενδοτεταρτημοριακό εύρος
• θηκόγραμμα
Δηλαδή ότι δεν ήταν στην ύλη του σχολικού βιβλίου της Γ Λυκείου ακολουθούν άτυπα και στη Β Λυκείου!
3) Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που διδάσκουν το ραβδόγραμμα για τις ποιοτικές μεταβλητές και το διάγραμμα συχνοτήτων (μαζί με το πολύγωνο συχνοτήτων) για τις ποιοτικές όπως ήταν στο σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου. Όμως το σχολικό βιβλίο της Β Λυκείου αναφέρεται στο ραβδόγραμμα για ποιοτικές και ποσοτικές μεταβλητές και δεν αναφέρει καν το διάγραμμα συχνοτήτων!
4) Υπάρχουν μερικοί καθηγητές που αναφέρουν τις αθροιστικές συχνότητες ή σχ. συχνότητες παρασυρόμενοι από την σχετική ύλη που υπήρχε στη Γ Λυκείου.
5) Το μεγαλύτερο ποσοστό των σχολείων έχουν διδάξει ήδη τη Στατιστική.
6) Νομίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές δεν έχουν διδάξει την κλασική εφαρμογή με τις μεταβολές των παρατηρήσεων.
Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019
Προβλήματα για το Δημοτικό και προετοιμασία για το διαγωνισμό του Πυθαγόρα
Μια άριστη επανάληψη και κατανόηση των μαθηματικών είναι τα προβλήματα. Η κατεξοχήν τάξη που διδάσκονται αρκετά προβλήματα είναι στο Δημοτικό.
Ο αγαπητός φίλος και συγγραφέας Μπάμπης Τσιριόπουλος μας προσφέρει μια μοναδική επιλογή για τους μαθητές του Δημοτικού.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ο αγαπητός φίλος και συγγραφέας Μπάμπης Τσιριόπουλος μας προσφέρει μια μοναδική επιλογή για τους μαθητές του Δημοτικού.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)