Στηρίξτε το έργο μας!

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γ τάξη των ΕΠΑΛ

Μια προσφορά του Άγγελου Παπαϊωάννου για τους μαθητές - καθηγητές της Γ τάξης των ΕΠΑΛ.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf.

21 σχόλια:

  1. Καλησπέρα , στην 1η άσκηση πιστεύω ότι οι συντεταγμένες του σημείου Α(1,5) θα έπρεπε να είναι Α(1,6)
    προκειμένου να ανήκει το σημείο στην γραφική παράσταση της f

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά φίλε μου! Θα ενημερώσω το δημιουργώ για να το διορθώσει. Σε ευχαριστούμε πολύ.

    Κάθε διόρθωσή σας είναι χρήσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπάρχουν λύσεις. Σε ποια άσκηση δυσκολεύτηκες; Είσαι μαθητής ή καθηγητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ανέβουν και οι λυσεις? Εχω μια απορία στην Άσκηση 2 για το ερώτημα Γ i). Για τις παρατηρησεις ισχύει χ1>χ2>χ3??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η συνάρτηση για x<3 είναι γνησίως φθίνουσα, άρα...

      Διαγραφή
    2. Φίλε έχω την ίδια απόρια. Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο..

      Διαγραφή
    3. Αν και δεν νομίζω οτι έχει και πολύ σημασία αυτό που ρωτάς. Το θέμα είναι να βρεις το f(a). Μετά βρίσκεις ολα τα xi και έτσι μπορείς να βρεις τη μέση τιμή.

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί δεν ανεβάζετε τις λύσεις; Είναι αρκέτα προχωρημένες ασκήσεις κάτα την γνώμη μου σαν μαθητής γ΄ λυκείου. Θα ήταν πολύ βολικό να υπήρχαν οι λύσεις και να μην χρειάζεται να καταφεύγουμε σε εσας και στα φροντιστήρια και να έχουμε τη λύση μετά απο αρκετές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε όλες τις απαιτήσεις, όχι γιατί δεν θέλουμε αλλά γιατί δεν υπάρχει χρόνος. Εσύ μπορείς να κοιτάς ένα αρχείο αλλά στο lisari έχουν αναρτηθεί αυτή την περίοδο πάνω από 100 αρχεία! Η προσφορά είναι προσφορά! Την δεχόμαστε έτσι όπως είναι! Δίχως να έχουμε απαιτήσεις...

      Αν έχεις λύσεις έστω και μερικές ασκήσεις τότε στείλτε μας για να τις αναρτήσουμε.

      Επίσης οι λύσεις δεν διδάσκουν, οπότε για μένα πρέπει να τις συζητήσεις με τον καθηγητή του σχολείου σου για να βρείτε ποια γνώση σου λείπει. Θεωρώ ότι είναι διαθέσιμοι οι καθηγητές του σχολείου (αν δεν μπορεί ο δικό σου κάποιος άλλος μαθηματικός θα είναι διαθέσιμος από το σχολείο) για να σου εξηγήσει τις απορίες σου.

      Χαιρόμαστε να βλέπουμε μαθητές που έχουν διάθεση, αλλά μέσα σε όλα αυτά αναμένουμε και σεβασμό.

      Διαγραφή
  7. Ο σεβασμός εννοείτε πως υπάρχει και καταννοώ τις δυσκολίες που αντιμετώπιζετε. Θα ήθελα μια βοήθεια στην άσκηση 10 όπου ζητάτε την γωνία που σχηματίζει η εφαπτομένη της f ως προς τον άξονα x΄x.Θα ήθελα να μάθω αν η γωνία ειναι 180μοιρων.Σκέφτηκα οτι εφόσον γνωρίζω οτι λ=f΄(x)(λ:γωνία εγαπτομένης) τότε λ=-1. Άρα εφόσον μιλάμε για εφαπτομένη η γωνία που εχει σαν εφαπτομένη το -1 ειναι οι 180 μοιρες. ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ; Ελπίζω να ήμουνα σαφής. και συγνώμη αν ήμουν αγένης , δεν είχα τέτοια πρόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης στην άσκηση 16 δυσκολεύομαι να βρω τις τιμές του α και του β . Μπορείτε να με κατευθείνετε;

      Διαγραφή
    2. Για την άσκηση 10. Πρέπει να υπολογίσεις τον αριθμό f'(5/2). Θα βρεις ότι κάνει -1. Μετά από τον τύπο f'(x0) = εφω θα αποδείξεις ότι η γωνία είναι 135 μοίρες.

      Διαγραφή
    3. 135 μοίρες και όχι 180 μοίρες. Λάθος υπολογιστικό και κατανόησης...

      Διαγραφή
    4. Η άσκηση 16 είναι δύσκολη. Αρχικά θα αξιοποιήσεις το δεδομένο ότι η Cf διέρχεται από το σημείο Α(-2,-7). Από εκεί θα έχεις μία σχέση με τα α και β. Επίσης από το όριο αν κάνεις παραγοντοποίηση στον παρονομαστή θα σου προκύψει ένα γνωστό όριο (ορισμός παραγώγου στο χ0 = 1). Από εκεί θα βρείς και μια δεύτερη σχέση με α και β.... Λύνεις το σύστημα και βρέθηκαν τα α και β.

      Διαγραφή
    5. Όταν λέτε f'(x0) εννοείτε f'(5/2)=εφω => εφω=-1.Και πως καταλαβαίνω οτι η γωνία είναι 135 αφού δεν ανήκει στις βασικές γωνίες που διδασκόμαστε?? ( 0 , 30 , 45 ,60 , 90 , 180) δεν θα έπρεπε να δίνετε ένας πίνακας τριγωνομετρικών αριθμών;

      Διαγραφή
    6. Οι παραπληρωματικές γωνίες των βασικών γωνιών είναι γνωστές! Απλά έχουν τις ίδιες τιμές ή αντίθετες ανάλογα το πρόσημο που έχουν οι τριγωνομετρικοί αριθμοί στο δεύτερο τεταρτημόριο. Άρα η γωνία 135 μοιρών είναι η παραπληρωματική της 45. Οπότε έχουν την ίδια τιμή αλλά η εφαπτομένη στο δεύτερο τεταρτημόριο είναι αρνητική.

      Διαγραφή
    7. Ευχαριστώ πολυ.Το καταλαβα αμέσως αφου έγραψα το σχόλιο.

      Διαγραφή
  8. καλησπερα, ηθελα να σας ρωτησω:σε ορισμενες ασκησεις οπως ασκ.5, 6, 14
    ζηταει ευθεια εφαπτομενης δινοντας στοιχεια για το συντελεστη διευθυνσης και οχι για το β.(δηλαδη καποιο σημειο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σας...
    Στην άσκηση 20 το γ ερώτημα πώς λύνεται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος