Σήμερα, 17/9/2019 ανακοινώθηκαν οι οδηγίες για τη διδασκαλία Μαθηματικών της Γ΄ Λυκείου 2019 - 2020.
Οι υπογραμμισμένες σημειώσεις στο έγγραφο ανήκουν στο lisari.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Οδηγίες διδασκαλίας για τα μαθηματικά Α και Β Λυκείου 2019 - 20 ΔΕΝ έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Έχουν ανακοινωθεί μόνο τα Φιλολογικά μαθήματα, πληροφορική, ξένες γλώσσες και καλλιτεχνική παιδεία.
Εδώ βλέπετε τις οδηγίες 2017 - 18 (οι περσινές οδηγίες 2018 - 19 ήταν ίδιες μετά από σχετική οδηγία) για να κάνετε σύγκριση.
Μετά από μελέτη βρήκαμε τα εξής νέα εδάφια που έχουν προστεθεί στις ΝΕΕΣ οδηγίες και πρέπει να τις μελετήσουμε. Ιδίως μεγάλη προσοχή στην οδηγία εικόνα 2. Είναι μια νέα πρόταση που μπορούμε να την χρησιμοποιούμε χωρίς απόδειξη!
Οι υπογραμμισμένες σημειώσεις στο έγγραφο ανήκουν στο lisari.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Οδηγίες διδασκαλίας για τα μαθηματικά Α και Β Λυκείου 2019 - 20 ΔΕΝ έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Έχουν ανακοινωθεί μόνο τα Φιλολογικά μαθήματα, πληροφορική, ξένες γλώσσες και καλλιτεχνική παιδεία.
Εδώ βλέπετε τις οδηγίες 2017 - 18 (οι περσινές οδηγίες 2018 - 19 ήταν ίδιες μετά από σχετική οδηγία) για να κάνετε σύγκριση.
Μετά από μελέτη βρήκαμε τα εξής νέα εδάφια που έχουν προστεθεί στις ΝΕΕΣ οδηγίες και πρέπει να τις μελετήσουμε. Ιδίως μεγάλη προσοχή στην οδηγία εικόνα 2. Είναι μια νέα πρόταση που μπορούμε να την χρησιμοποιούμε χωρίς απόδειξη!
Μια νέα πρόταση!
Περιμέναμε πρώτα απ' όλα την οδηγία για τη Στατιστική στην Άλγεβρα Β λυκείου. Όμως οι φωστήρες μαθηματικοί του ΙΕΠ και του υπουργείου δεν βιάζονται. Περιμένουν φαίνεται να ωριμάσει η φέεετα!(θυμάστε το διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτάκι της φέτας Χωριό;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω οι οδηγίες της Β να εκδοθούν σύντομα! Στα σχολεία της πόλης μας, επικρατεί πανικός... άλλοι διδάσκουν στατιστική ( μερικοί κιόλας ενημέρωσαν τα παιδιά ότι θα γράψουν και τέστ), αλλοι διδάσκουν συναρτήσεις ( από το βιβλίο της Α'!!!), άλλοι διδάσκουν σύστηματα...με λίγα λόγια, απολύτως φυσιολογικό, ο καθένας να διδάσκει ο,τι κρίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπληρώνοντας τον προβληματισμό μου, όταν ως φροντιστής καλείσαι να διδάξεις σε τμήματα με μαθητές που διδάσκονται 3 διαφορετικά αντικείμενα στο σχολείο, η κατάσταση δεν είναι εύκολα διαχειρισιμη!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα. Στη σελίδα 3, αναφέρουν οι οδηγίες:
ΑπάντησηΔιαγραφή"δύο συναρτήσεις με διαφορετικό τύπο μπορεί να είναι ίσες, όπως για
παράδειγμα οι ορισμένες στο R συναρτήσεις f(x)=1 και g(x)=ημ^2 x + συν^2 x".
Eδώ, το παράδειγμα, για μένα δεν πετυχαίνει το στόχο του. Αφού ημ^2 x + συν^2 x = 1 για κάθε χ, άρα ουσιαστικά έχουν τον ίδιο τύπο οι συναρτήσεις αυτές. Είναι σαν να λες ότι οι συναρτήσεις f(x)=2x και g(x)=x+x έχουν διαφορετικό τύπο.
Αυτό που θέλουν να επισημάνουν φαίνεται από το ότι π.χ. οι συναρτήσεις f(x)= x^2 και g(x)= x^3, ορισμένες στο {0,1} αν κι έχουν διαφορετικό τύπο είναι ίσες.
Σωστή παρατήρηση! Και εγώ κόλλησα μόλις το είδα! Τουλάχιστον άστοχο! Αν το πούμε σε τάξη μόνο πειστικοί δεν θα είμαστε!
ΔιαγραφήΟι τύποι είναι ίσοι αλλά όχι ίδιοι....(αυτό νομίζω ότι πρέπει να τονιστεί).
ΔιαγραφήΆλλο πχ στην ισότητα συναρτησεων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνονται οι συναρτήσεις f, g με Αf=Ag={0,1} και f(x) =x+1, g(x) =x^3+1(διαφορετικοί τύποι), όμως f=g.
Να τονιστεί όμως ότι είναι "εκτός ύλης" το παράδειγμα αφού το πεδίο ορισμού δεν είναι διάστημα ή ένωση διαστηματων
ΔιαγραφήΧρήστο, τα διαστήματα [0,0] και [1,1] και γενικά τα [χ,χ] δεν ορίζονται στην ύλη της Γ' Λυκείου.
ΔιαγραφήΣτη ίδια σελίδα, 3 σειρές πιο πάνω, διευκρινίζει πως αυτό που γράφεις ισχύει όταν α<β.
ΔιαγραφήΠροφανώς θεωρείται σωστή αρκεί να στηρίζεται σε μια συγκεκριμένη θεωρία την οποία εξετάζουμε τα παιδιά. Οπότε για τη θεωρία της Γ' Λυκείου, δεν υφίσταται διάστημα [α,β] με α=β.
Διαγραφή