Τα τελευταία χρόνια παρατηρείτε συχνά ο συνδυασμός Μαθηματικών με Παιχνίδια. Είδαμε συνέδρια, διαγωνισμούς, εκθέσεις με ανάλογα θέματα.
Κάτι παρόμοιο παρουσιάζουμε και σήμερα
1) Ε.Μ.Ε και ο 8ος Μαθητικός Διαγωνισμός
H Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία ανακοίνωσε ότι διοργανώνει τον 8ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του περιοδικού «ο μικρός Ευκλείδης» για τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ στις 7 Μαρτίου 2014, ημέρα Παρασκευή, για τους μαθητές της Ε' και ΣΤ' τάξης κατά τις διδακτικές ώρες (8.15 έως 10.15), αφού προβλεφθεί από του Δ/ντές και εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων αναπροσαρμογή του προγράμματος.
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας. Όποια σχολεία επιθυμούν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά τη σχετική αίτηση στην ιστοσελίδα της EME (http://www.hms.gr) μέχρι 6-3-2014 ημέρα Πέμπτη και ώρα 12πμ.
Για να δείτε τα θέματα και ενδεικτικές λύσεις από το 2007 έως 2013 δείτε εδώ.
2) Πρότυπο Πειραματικό Γυμνασίο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι μαθητές να επιλέξουν ένα παιχνίδι (ένα άθλημα, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, ένα παιχνίδι στο κομπιούτερ, ένα παιχνίδι κατασκευών, ένα παιχνίδι με χαρτιά ή οτιδήποτε άλλο) και να συντάξουν ένα κείμενο, για να περιγράψουν πως εφαρμόζονται τα μαθηματικά στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Μπορούν να αναφερθούν σε οποιαδήποτε πλευρά του παιχνιδιού επιθυμούν (κατασκευή, χρησιμοποιούμενα μέσα, κανόνες, στρατηγική κλπ) και να αναλύσουν τα στοιχεία που εμπεριέχουν, χρησιμοποιούν ή μπορούν να περιγραφούν με μαθηματικά, προκειμένου να αναδείξουν τη σύνδεση του παιχνιδιού με τα μαθηματικά. Μπορούν, αν επιθυμούν, να συνοδεύσουν το κείμενο τους με εικόνες, σχεδιαγράμματα, φωτογραφίες ή βίντεο.
Οι συμμετοχές πρέπει να αποσταλούν μέσω του σχολείου όπου φοιτούν οι μαθητές, στην ηλεκτρονική διεύθυνση gymevsch@sch.gr, με την ένδειξη: «Για τον Μαθηματικό Διαγωνισμό» ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής, Λέσβου 4, Τ.Κ. 17123, Νέα Σμύρνη, το αργότερο έως τη Δευτέρα, 14 Απριλίου.
Οι εργασίες θα αξιολογηθούν από επιτροπή αξιολόγησης που ορίζεται από το ΕΠΕΣ του Π.Π. Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, με κριτήρια την πρωτοτυπία, τη σαφήνεια και τη σχέση με τα μαθηματικά. Θα βραβευθούν οι τρεις καλύτερες εργασίες, οι οποίες και θα δημοσιευθούν.
Για περαιτέρω πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα: http://gym-evsch-n-smyrn.att.sch.gr.
Οδηγίες για τον διαγωνισμό πατήστε εδώ.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Μια σύντομη περιήγηση στο lisari.blogspot.com
"Amat victoria curam" = η νίκη αγαπά την προετοιμασία
Googlisari
Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014
Διαγωνίσματα Γ΄ Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2013-14 (ανανεώνεται συνεχώς)
Σε αυτό το άρθρο, για τη σχολική χρονιά 2013 -14, θα υπάρχει συχνή ενημέρωση με διαγωνίσματα, τεστ και διαγνωστικά τεστ που θέτουν καθημερινά οι καθηγητές των μαθηματικών σε διάφορα σχολεία της χώρας ή Φροντιστήρια για τα μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου (Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης) και αφορούν όλα τα κεφάλαια που είναι εντός ύλης,
Θα είναι μια τράπεζα διαγωνισμάτων - τεστ που φιλοδοξεί να ανατροφοδοτεί τους νέους συναδέλφους ή τους μαθητές που ζητάνε το κάτι παραπάνω.
Πηγή άντλησης όλα τα μαθηματικά site και forum του διαδικτύου και όσα διαγωνίσματα μας στέλνετε στο email # lisari.blogspot@gmail.com # και επιθυμείτε να τα δημοσιεύσουμε.
1) Διαγώνισμα 1 και 2 στους μιγαδικούς αριθμούς (.docx) από τον Τριαντάφυλλο Πλιάτσιο.
2) Ένα διαγώνισμα στους μιγαδικούς αριθμούς, παραγράφους 2.1-2.2, του Ρωσσίδη Ιωσήφ
ΘέμαΒ
Β1. σελ. 121 ομΑ4α
Β2. σελ. 96 ομΒ3
Β3. συνδυασμός σελ. 96 ομΒ4, ομΒ7
Β4. σελ. 123 Άσκηση 3α
Θέμα Γ
Γ1. σελ. 101 ομΒ3
Γ2. σελ. 96 ομΑ14
Γ3. σελ. 102 ομΒ9
Θέμα Δ
Δ1. σελ. 101 ομΒ2
Δ2. σελ. 96 ομΒ8
Δ3. σελ. 123 Άσκηση 2
Δ4. σελ. 97 ομΒ9
Δ5. -
3) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Βασίλη Μαυροφρύδη
4) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Θανάση Κοπάδη
5) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς και εισαγωγή στις συναρτήσεις από το συνάδελφο Νίκο Αλεξανδρόπουλο
6) Επαναληπτικό διαγώνισμα (.docx) στους μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Λιάππη Βασίλη.
7) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Πούνιο Απόστολο
8) Διαγώνισμα σε όλο το κεφάλαιο των μιγαδικών αριθμών από το συνάδελφο Μπουμπούλη Παντελή, δείτε τα θέματα και τις λύσεις.
9) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς, του Λευτέρη Πρωτοπαπά
10) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς, των καθηγητών του Βενετόκλειου Λυκείου Ρόδου
11) Διαγώνισμα στις Συναρτήσεις - Όρια από τον Τριαντάφυλλο Πλιάτσιο
12) Διαγώνισμα Μιγαδικοί αριθμοί - Συναρτήσεις - Όρια από τον Νίκο Αλεξανδρόπουλος
Πηγή: mathematica.gr
13) Μιχαήλογλου Στέλιος (δείτε την ιστοσελίδα, περιλαμβάνει πολλά test)
Θα είναι μια τράπεζα διαγωνισμάτων - τεστ που φιλοδοξεί να ανατροφοδοτεί τους νέους συναδέλφους ή τους μαθητές που ζητάνε το κάτι παραπάνω.
Πηγή άντλησης όλα τα μαθηματικά site και forum του διαδικτύου και όσα διαγωνίσματα μας στέλνετε στο email # lisari.blogspot@gmail.com # και επιθυμείτε να τα δημοσιεύσουμε.
1) Διαγώνισμα 1 και 2 στους μιγαδικούς αριθμούς (.docx) από τον Τριαντάφυλλο Πλιάτσιο.
2) Ένα διαγώνισμα στους μιγαδικούς αριθμούς, παραγράφους 2.1-2.2, του Ρωσσίδη Ιωσήφ
ΘέμαΒ
Β1. σελ. 121 ομΑ4α
Β2. σελ. 96 ομΒ3
Β3. συνδυασμός σελ. 96 ομΒ4, ομΒ7
Β4. σελ. 123 Άσκηση 3α
Θέμα Γ
Γ1. σελ. 101 ομΒ3
Γ2. σελ. 96 ομΑ14
Γ3. σελ. 102 ομΒ9
Θέμα Δ
Δ1. σελ. 101 ομΒ2
Δ2. σελ. 96 ομΒ8
Δ3. σελ. 123 Άσκηση 2
Δ4. σελ. 97 ομΒ9
Δ5. -
3) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Βασίλη Μαυροφρύδη
4) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Θανάση Κοπάδη
5) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς και εισαγωγή στις συναρτήσεις από το συνάδελφο Νίκο Αλεξανδρόπουλο
6) Επαναληπτικό διαγώνισμα (.docx) στους μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Λιάππη Βασίλη.
7) Επαναληπτικό διαγώνισμα στους μιγαδικούς αριθμούς από το συνάδελφο Πούνιο Απόστολο
8) Διαγώνισμα σε όλο το κεφάλαιο των μιγαδικών αριθμών από το συνάδελφο Μπουμπούλη Παντελή, δείτε τα θέματα και τις λύσεις.
9) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς αριθμούς, του Λευτέρη Πρωτοπαπά
10) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς, των καθηγητών του Βενετόκλειου Λυκείου Ρόδου
11) Διαγώνισμα στις Συναρτήσεις - Όρια από τον Τριαντάφυλλο Πλιάτσιο
12) Διαγώνισμα Μιγαδικοί αριθμοί - Συναρτήσεις - Όρια από τον Νίκο Αλεξανδρόπουλος
Πηγή: mathematica.gr
13) Μιχαήλογλου Στέλιος (δείτε την ιστοσελίδα, περιλαμβάνει πολλά test)
α) Διαγώνισμα διάρκειας 2 ωρών στα δύο πρώτα κεφάλαια (μιγαδικοί-συναρτήσεις, όρια) DIAGONISMA_3
β) Διαγώνισμα στους μιγαδικούς, διάρκεια: 2 ώρες migadikoi_diag με λύσεις: liseie_diag_mig
γ) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς και τις Συναρτήσεις DIAGONISMA και LYSEIS_D
γ) Διαγώνισμα στους Μιγαδικούς και τις Συναρτήσεις DIAGONISMA και LYSEIS_D
δ) Γενικής Παιδείας - Έως το Ρυθμό Μεταβολής
14) Επαναληπτικό διαγώνισμα 3 ωρών στην Ανάλυση από τον Δημήτρη Ουντζούδη
Πηγή: http://eisatopon.blogspot.gr/
15) Επαναληπτικά διαγωνίσματα σε Γενική Παιδεία και Κατεύθυνση, από τον αγαπητό φίλο Πλιάτσιο Τριαντάφυλλο
16) Επαναληπτικό διαγώνισμα (3 ωρών) στη Γενική Παιδεία από το Μανώλη Ανδρέα
17) Τρίωρο διαγώνισμα (σε doc) σε ύλη έως και το ρυθμό μεταβολής μαζί με το θεώρημα του Fermat από τον φίλο και αγαπητό συνάδελφο Βασίλη Κακαβά
Πηγή: mathematica.gr
18) Δίωρο διαγώνισμα με λύσεις (σε doc) έως τη συνέχεια, από το συνάδελφο Ανδρέα Παντέρη από το 2 Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης.
Πηγή: mathematica.gr
19) Διαγώνισμα (σε doc) στο Διαφορικό Λογισμό από το συνάδελφο Πλιάτσιο Τριαντάφυλλο
... δείτε εδώ διαγωνίσματα προσομοίωσεις
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
14) Επαναληπτικό διαγώνισμα 3 ωρών στην Ανάλυση από τον Δημήτρη Ουντζούδη
Πηγή: http://eisatopon.blogspot.gr/
15) Επαναληπτικά διαγωνίσματα σε Γενική Παιδεία και Κατεύθυνση, από τον αγαπητό φίλο Πλιάτσιο Τριαντάφυλλο
16) Επαναληπτικό διαγώνισμα (3 ωρών) στη Γενική Παιδεία από το Μανώλη Ανδρέα
17) Τρίωρο διαγώνισμα (σε doc) σε ύλη έως και το ρυθμό μεταβολής μαζί με το θεώρημα του Fermat από τον φίλο και αγαπητό συνάδελφο Βασίλη Κακαβά
Πηγή: mathematica.gr
18) Δίωρο διαγώνισμα με λύσεις (σε doc) έως τη συνέχεια, από το συνάδελφο Ανδρέα Παντέρη από το 2 Λύκειο Ηρακλείου Κρήτης.
Πηγή: mathematica.gr
19) Διαγώνισμα (σε doc) στο Διαφορικό Λογισμό από το συνάδελφο Πλιάτσιο Τριαντάφυλλο
... δείτε εδώ διαγωνίσματα προσομοίωσεις
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
Βρείτε τη γωνία σ' ένα γνωστό πρόβλημα (+ λύση)
Το τρίγωνο ABC είναι ισοσκελές, βρείτε την γωνία x.
Δείτε τη λύση όπως μας την έστειλε o αγαπητός συνάδελφος Θοδωρής Κ.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Δείτε τη λύση όπως μας την έστειλε o αγαπητός συνάδελφος Θοδωρής Κ.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014
Eρωτήσεις κλειστού τύπου σε όλη την ύλη Άλγεβρας και Γεωμετρίας της Α΄Λυκείου
Επιμέλεια : Μάρτης Μαρτάκης, Γιάννης Καραγιάννης
Ερωτήσεις κλειστού τύπου Άλγεβρας Α΄Λυκείου (σε όλη την ύλη)
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ-ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
74ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Μαθηματικά «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» - Θέματα - Λύσεις
Δείτε τα θέματα και τις λύσεις του 74ου μαθηματικού διαγωνισμού «Ευκλείδης» για όλες τις τάξεις (Β΄Γυμνασίου -Γ΄Λυκείου) που διεξήχθη σήμερα Σάββατο 18/01/2014.
Δείτε επίσης τα θέματα του 4ου τοπικού διαγωνισμού του παραρτήματος Δωδεκανήσου της Ε.Μ.Ε. με την επωνυμία «Ίππαρχος» και τα θέματα - λύσεις του τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού του παραρτήματος των Χανίων της Ε.Μ.Ε. για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου.
Κάντε κλικ στους επόμενους συνδέσμους για να δείτε τα θέματα και τις λύσεις τους
Τα Θέματα του «Ευκλείδη» (Β΄Γυμνασίου έως Γ΄Λυκείου)
Οι λύσεις του διαγωνισμού «Ευκλείδης»
θέματα Ίππαρχου 2014 (Α΄Γυμνασίου)
Α΄Γυμνασίου (Ε.Μ.Ε. Χανίων) -Λύσεις Α΄Γυμνασίου
Θέματα
Δείτε επίσης τα θέματα του 4ου τοπικού διαγωνισμού του παραρτήματος Δωδεκανήσου της Ε.Μ.Ε. με την επωνυμία «Ίππαρχος» και τα θέματα - λύσεις του τοπικού μαθηματικού διαγωνισμού του παραρτήματος των Χανίων της Ε.Μ.Ε. για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου.
Κάντε κλικ στους επόμενους συνδέσμους για να δείτε τα θέματα και τις λύσεις τους
Τα Θέματα του «Ευκλείδη» (Β΄Γυμνασίου έως Γ΄Λυκείου)
Οι λύσεις του διαγωνισμού «Ευκλείδης»
θέματα Ίππαρχου 2014 (Α΄Γυμνασίου)
Α΄Γυμνασίου (Ε.Μ.Ε. Χανίων) -Λύσεις Α΄Γυμνασίου
Θέματα
Λύσεις
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Σημειώσεις παραγώγων 2013 - 14 / Α΄ και Β΄ μέρος
1) Δημήτρης Δούδης (Α΄ μέρος και Β΄ μέρος - 27 και 21 σελίδες αντίστοιχα)
2) Δημήτρης Μοσχόπουλος (Θεωρία - Μεθοδολογία - Ασκήσεις)
Δείτε ενδεικτικά τις σημειώσεις
Α΄ μέρος
Β΄ μέρος
2) Δημήτρης Μοσχόπουλος (Θεωρία - Μεθοδολογία - Ασκήσεις)
Δείτε ενδεικτικά τις σημειώσεις
Α΄ μέρος
Β΄ μέρος
Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014
Τα τρία σενάρια για την Τράπεζα θεμάτων Εξετάσεων – Εξετάζεται και η αναβολή για φέτος
Εξετάζεται προσωρινά μόνο για φέτος το Γαλλικό Μοντέλο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:likio.gr
Τρεις οδηγίες έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σχετικά με την εφαρμογή του νέου θεσμού της Τράπεζας θεμάτων , που για πρώτη φορά, εάν δεν αναβληθεί , θα τον εγκαινιάσουν οι μαθητές που φοιτούν στην Α Λυκείου.Ειδικότερα, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του likio.gr, ο υπουργός Παιδείας ζήτησε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να εξετάσει τρία σενάρια:
1ο ΣΕΝΑΡΙΟ:
Να εφαρμοστεί προσωρινά μόνο για φέτος το Γαλλικό Μοντέλο, σύμφωνα με το οποίο, όλοι οι εκπαιδευτικοί στέλνουν θέματα σε μια Επιτροπή,η οποία αναλαμβάνει το έργο να τα τοποθετεί στην Τράπεζα Θεμάτων. Στους εκπαιδευτικούς που θα στέλνουν θέματα θα τους χορηγείται σχετική βεβαίωση συμμετοχής.
2ο ΣΕΝΑΡΙΟ:
2ο ΣΕΝΑΡΙΟ:
Να συγκροτηθεί Επιτροπή η οποία θα δουλέψει για την κατάρτιση της Τράπεζας Θεμάτων
3ο ΣΕΝΑΡΙΟ:
3ο ΣΕΝΑΡΙΟ:
Να αναβληθεί για φέτος ο νέος θεσμός, εφόσον ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια είναι αδύνατο χρονικά να τεθεί σε εφαρμογή.Εντολή του υπουργού Παιδείας είναι και στα δύο πρώτα σενάρια στη Τράπεζα τα θέματα να είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας.
ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η Τράπεζα Θεμάτων:
Α. Θα καλύπτει όλη τη διδακτέα ύλη
Β. Τα θέματα θα «ανέβουν» σε ηλεκτρονική πλατφόρμα και θα είναι σε κοινή θέα.
Γ. Θα γίνεται συνεχή ανανέωση με την πρόσθεση και άλλων θεμάτων.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Προϋπόθεση για την εφαρμογή του νέου θεσμού κατάρτισης Τράπεζας Θεμάτων είναι η χρηματοδότηση οποία θα προέλθει από το ΕΣΠΑ. Το ΙΕΠ αφού πρώτα καταλήξει κατόπιν έγκρισης από τον υπουργό Παιδείας σε ένα από τα παραπάνω σενάρια θα εκδώσει και το σχετικό Τεχνικό Δελτίο για τη χρηματοδότηση.
ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής, με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα του ίδιου σχολείου,που ορίζονται ως εξής:
α) κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση, από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και
β) κατά ποσοστό 50%, από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες.
Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα.
ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η Τράπεζα Θεμάτων:
Α. Θα καλύπτει όλη τη διδακτέα ύλη
Β. Τα θέματα θα «ανέβουν» σε ηλεκτρονική πλατφόρμα και θα είναι σε κοινή θέα.
Γ. Θα γίνεται συνεχή ανανέωση με την πρόσθεση και άλλων θεμάτων.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Προϋπόθεση για την εφαρμογή του νέου θεσμού κατάρτισης Τράπεζας Θεμάτων είναι η χρηματοδότηση οποία θα προέλθει από το ΕΣΠΑ. Το ΙΕΠ αφού πρώτα καταλήξει κατόπιν έγκρισης από τον υπουργό Παιδείας σε ένα από τα παραπάνω σενάρια θα εκδώσει και το σχετικό Τεχνικό Δελτίο για τη χρηματοδότηση.
ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής, με κοινά θέματα για όλα τα τμήματα του ίδιου σχολείου,που ορίζονται ως εξής:
α) κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση, από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και
β) κατά ποσοστό 50%, από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες.
Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα.
Ο Μ.Ο. της προφορικής βαθμολογίας των τετραμήνων και της γραπτής εξάγεται κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
Γενικό βαθμό προαγωγής από την Α΄ Τάξη Ημερησίου και Α΄ και Β΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου αποτελεί το πηλίκον της διαιρέσεως δια του συνόλου των διδασκομένων μαθημάτων του αθροίσματος του μέσου όρου προφορικής ή και γραπτής, εφόσον αυτά εξετάζονται γραπτώς, επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί:
α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και
β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων:
Ελληνικής γλώσσας, Μαθηματικών τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α΄ και β΄ του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β΄ του προηγούμενου εδαφίου, κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή στα υπόλοιπα μαθήματα, παραπέμπεται σε επανεξέταση σε αυτό ή σε αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Γενικό βαθμό προαγωγής από την Α΄ Τάξη Ημερησίου και Α΄ και Β΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου αποτελεί το πηλίκον της διαιρέσεως δια του συνόλου των διδασκομένων μαθημάτων του αθροίσματος του μέσου όρου προφορικής ή και γραπτής, εφόσον αυτά εξετάζονται γραπτώς, επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί:
α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και
β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων:
Ελληνικής γλώσσας, Μαθηματικών τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α΄ και β΄ του προηγούμενου εδαφίου επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β΄ του προηγούμενου εδαφίου, κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή στα υπόλοιπα μαθήματα, παραπέμπεται σε επανεξέταση σε αυτό ή σε αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Αποκλειστικό! Διαγώνισμα προσομοίωσης μαθηματικών ΕΠΑ.Λ ομάδας Α΄ σε doc
Του Μιχάλη Γιαννόπουλου και της Αθανασίας Μπαχάρογλου για τους μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Σημειώσεις στα Μαθηματικά Γυμνασίου
Οι παρακάτω σημειώσεις ανήκουν στον αγαπητό συνάδελφο Παύλο Τρύφων.
Περιέχουν συνοπτική θεωρία, κριτήρια αξιολόγησης καθώς και προτεινόμενες ασκήσεις, ταξινομημένες κατά κεφάλαιο και ενότητα.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014
Η δεύτερη άσκηση για το 2*!4
Άσκηση 2η
Σημείωση
Προτείνω να δίνουμε μία λύση στο κάθε νούμερο αφού έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε που δεν ξέρω αν θα τα καλύψουμε όλα τα νούμερα από το 1 έως το 100. Μερικά νούμερα είναι δύσκολα και θα μας παιδέψουν αρκετά!
Ας κάνω την αρχή...
Ας κάνω την αρχή...
Απάντηση
0 = 0*1*2*4 (αν και δεν το ζητούσε η άσκηση)
1 = (2+1+4)^0
2 = 2*(1+4)^0
3 = 2+(1+4)^0
4 = 2*0*1 + 4
5 = 2*0 + 1 + 4
6 = 20 - 14
7 = 0+ 2*4 - 1
8 = 2*4 - 1*0
9 = 10/2 + 4
10 = 2(4+1) + 0
11 = 12 - 4^0
12 = 12 + 4*0
13 = 12 + 4^0
14 = 14 + 2*0
15 = 14 + 2^0
16 = 4^2 + 1*0
17 = 4^2 + 1 + 0
18 = 4*2 + 10
19 = 40 / 2 - 1
20 =1 * 40/2
21 = 21 + 4*0
22 = 4! - 2 + 0*1
23 = 24 - 1 + 0
24 = 24 + 1*0
25 = 24 +1 + 0
Θοδωρής Κ.
26=4!+2+0*1
27=4!+2+1+0
28=14*2+0
29=4!+10:2
30=120:4
Θοδωρής Κ.
27=4!+2+1+0
28=14*2+0
29=4!+10:2
30=120:4
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Το πρόβλημα των 5 ακέραιων σημείων
Θεωρούμε ακέραιο σημείο το σημείο που οι συντεταγμένες του (x,y) είναι ακέραιοι αριθμοί.
Ας υποθέσουμε πως επιλέγουμε 5 ακέραια σημεία στην τύχη πάνω στο ορθοκανονικό σύστημα συντεταγμένων.
Να αποδειχθεί ότι υπάρχουν πάντοτε 2 τουλάχιστον σημεία από τα 5 επιλεγμένα για τα οποία το ευθύγραμμο τμήμα που τα ενώνει διέρχεται από τουλάχιστον ένα ακέραιο σημείο!
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014
Εφημερίδες από το παρελθόν με Μαθηματικά άρθρα
Μερικοί θα την λατρέψουν, οι ρομαντικοί θα την αναζητήσουν, αυτοί που επιθυμούν ιστορία τρέλας, μαθηματικών και εξετάσεων, που άκουσαν από μεγαλύτερους και δεν τις έζησαν σίγουρα θα την κλικάρουν! Όλα αυτά για την ιστοσελίδα που μας επαναφέρει ψηφιακά στις εφημερίδες από το 1893!!
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος μας καλωσορίζει στην ψηφιακή συλλογή e-φημερίς.
Πατήστε εδώ, βάλτε στους παραμέτρους την λέξη Μαθηματικά ή Εξετάσεις και περιηγηθείτε, θα βρείτε πολλά διαμάντια και ανεκτίμητα κομμάτια της ιστορίας μας.
Δείτε μερικές ενδεικτικές σελίδες από τις εφημερίδες του 1979...
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος μας καλωσορίζει στην ψηφιακή συλλογή e-φημερίς.
Πατήστε εδώ, βάλτε στους παραμέτρους την λέξη Μαθηματικά ή Εξετάσεις και περιηγηθείτε, θα βρείτε πολλά διαμάντια και ανεκτίμητα κομμάτια της ιστορίας μας.
Δείτε μερικές ενδεικτικές σελίδες από τις εφημερίδες του 1979...
Διαφήμιση Φροντιστηρίου του αείμνηστου Θ. Καζαντζή
Η διαρροή των Πανελλαδικών θεμάτων το 1979
Και πως κύλισαν τα επόμενα μαθήματα μετά το φιάσκο της διαρροής θεμάτων
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014
Ένα site με ολοκληρωμένες σημειώσεις, δείτε το, αξίζει!!
Πολύ όμορφες σημειώσεις από το συνάδελφο Κουτσοβασίλη Κώστα από το perikentro.blogspot.gr. Ενδεικτικά δείτε τις παρακάτω σημειώσεις.
1. Στατιστική
2. Ευθεία στο επίπεδο
3. Άλγεβρα Α΄ Λυκείου
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014
Η πρώτη άσκηση για το 2 * ! 4
Άσκηση 1η
Βάλτε ανάμεσα στα νούμερα
10...9....8....7...6....5...4.....3....2...1 =2014
τις κατάλληλες πράξεις για να ισχύει η ισότητα!!
Σημείωση: Χρησιμοποιήστε τις πράξεις +, -, x, ÷, sqrt (τετραγωνική ρίζα), ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), !!(διπλό παραγοντικό), μαζί με τα σύμβολα ομαδοποίησης
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Βάλτε ανάμεσα στα νούμερα
10...9....8....7...6....5...4.....3....2...1 =2014
τις κατάλληλες πράξεις για να ισχύει η ισότητα!!
Σημείωση: Χρησιμοποιήστε τις πράξεις +, -, x, ÷, sqrt (τετραγωνική ρίζα), ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), !!(διπλό παραγοντικό), μαζί με τα σύμβολα ομαδοποίησης
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013
Καλή Χρονιά 2014 από το lisari.blogspot.com
!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !! Με αγάπη, υγεία και ευημερία!! |
Περί
2014
- · Είναι άρτιος αριθμός, άρα το νέο έτος θα είναι όλα άρτια στη ζωή μας, δεν θα μας λείψει τίποτα!
- · Ο πυθμενικός αριθμός (ή Πυθαγόρειος λεξάριθμος) είναι το 7 αφού το άθροισμα ψηφίων του είναι 2 + 0 + 1 + 4, τυχερή μέρα κάθε επτά του μηνός και κυρίως στις 07/07/2014!
- · Προφανώς δεν είναι πρώτος αριθμός (ως άρτιος μεγαλύτερος του δύο), ο επόμενος πρώτος αριθμός που θα συναντήσουμε είναι το 2017, ενώ ο προηγούμενος πρώτος που συναντήσαμε ήσαν το 2003.
- · Σας προτείνουμε στη βασιλόπιτα, αντί για το κλασικό 2014, να γράψετε 2 * 19 * 53
- · Στα λατινικά γράφεται MMXIV = 2014
- · Το 2014 περιέχει τέσσερα διαφορετικά ψηφία το 0, 1, 2 και 4 (είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο, αφού η πιθανότητα να συμβεί είναι 50,4% γιατί 4536/9000 = 0,504). Πέρυσι το 2013 είχε μία περίπου ανάλογη ιδιότητα αλλά πολύ πιο σπάνια, είχε 4 πρώτους και διαδοχικούς φυσικούς αριθμούς, μία πιθανότητα πολύ μικρή (18/9000 = 0, 002 δηλ. 0,2%)‼
- · 2014 = 365 ημέρες = 52 εβδομάδες + 1 μέρα = 8.760 ώρες =525.600 λεπτά =31.536.000 δευτερόλεπτα
- · Μία δευτεροβάθμια εξίσωση που μας δίνει μοναδική λύση το 2014 είναι η εξής (x – 2013)(x – 2015) + 1 = 0
• Σε συστήματα αρίθμησης με διαφορετική βάση:
Δυαδικό: 11111011110
Επταδικό (βάση 7): 5605
Οκταδικό (βάση 8): 3736
•Έχει 8 διαιρέτες : 1, 2, 19, 38, 53, 106, 1007, 2014 και άθροισμα διαιρετών πλην του ίδιου του αριθμού 1226
•2013, 2014, 2015 αποτελούν τριάδα διαδοχικών ακέραιων που ο καθένας τους έχει τρεις διαφορετικούς πρώτους διαιρέτες (A168626).
•2014 = 133 - 132 - 131 - 130 (A083074).
•Ο 2014 γράφεται σαν άθροισμα τριών διαφορετικών μη μηδενικών τετραγώνων με εννέα διαφορετικούς τρόπους. (A025347).
•Είναι διαιρέτης του αριθμού 8312 - 1.
•Ο αριθμός 2014 εμφανίζεται για πρώτη φορά στην 3133η θέση των δεκαδικών ψηφίων του π. (http://www.angio.net/pi/piquery.html#likely)
•Κατά την εικασία του Goldbach ,ο 2014 γράφεται σαν άθροισμα δυο πρώτων ως :
2014 = 2011 + 3 = 2003 + 11 = 1997 + 17 = 1973 + 41 = 1931 + 83 = 1913 + 101 = 1907 + 107 = 1901 + 113 = 1877 + 137 = 1847 + 167
( Τα δέκα πρώτα αθροίσματα.Ολα στο σύνδεσμο)
•Ο 2014ος πρώτος αριθμός είναι ο 17497.
Το 2014 σε άλλα ημερολόγια
|
|
2014
MMXIV |
|
2767
|
|
1463
ԹՎ ՌՆԿԳ |
|
4710 – 4711
癸巳 – 甲午 |
|
2006 – 2007
|
|
5774 – 5775
|
|
1392 – 1393
|
|
1436 – 1437
|
|
2069 – 2070
|
|
1936 – 1937
|
|
5115 – 5116
|
Μαθηματικά
παιχνίδια με το 2014
Χρησιμοποιήστε τα ψηφία του έτους 2014 και τις πράξεις +, -, x, ÷, sqrt (τετραγωνική ρίζα), ^ (αύξηση σε δύναμη), ! (παραγοντικό), !!(διπλό παραγοντικό), μαζί με τα σύμβολα ομαδοποίησης, έτσι ώστε να γράψετε τους φυσικούς αριθμούς μέτρησης 1 έως 100.
* Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις ευχές και τα αρχεία που μου στέλνουν καθημερινά!
* Το lisari ανανεώνεται και εμπλουτίζεται, προσεχώς τα νεότερα, με εκπλήξεις και νέες σημειώσεις!
Ό,τι και να κάνετε το 2014 να είστε ευτυχισμένοι και να αγαπάτε, μην σταματήσετε να γελάτε, παραμερίστε όσους δεν σας βοηθούν, τα μαθηματικά θα είναι ο συνοδός σας σ' αυτή την δύσκολη πορεία.
Το lisari σας εύχεται καλή χρονιά!!
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013
Διαγωνίσματα Μαθηματικών Α΄ Λυκείου για το 2013-14
Άλγεβρα - Γεωμετία
1. Μπάμπης Στεργίου: Διαγώνισμα 'Αλγεβρας (2014) Α΄ τετραμήνου
____________________________________________________
5) Διαγώνισμα (τριών ωρών) στους Πραγματικούς Αριθμούς (Διάταξη - Απόλυτες τιμές - Ρίζες) από το συνάδελφο Μανώλη Ανδρέα.
6) Διαγώνισμα A΄ τετραμήνου στις απόλυτες τιμές και τις ρίζες του Ευστάθιου Φρέσκου.
7) Διαγώνισμα Άλγεβρας για την Α΄ Λυκείου (μέχρι τις εξισώσεις) του Σαλήμ Σάμι.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013
Μια λογαριθμική συνάρτηση μας εύχεται στα Αγγλικά Καλά Χριστούγεννα!
Και αν σκέφτεστε ακόμα πως το ανακάλυψαν, κάντε κάτι πολύ απλό, διαβάστε τις σχέσεις ανάποδα, δηλαδή από το τέλος προς την αρχή! Είναι ένας τρόπο να φτιάξετε τα δικά σας μηνύματα με μαθηματικά και λογαριθμική συνάρτηση!
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013
** Το lisari σας εύχεται ** Χρόνια πολλά ** & **Ευτυχισμένα Χριστούγεννα **
Δείτε τις όμορφες εορταστικές ευχές που μας δίνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι των Μαθηματικών
1) Δημήτρης Μπουνάκης(Σχολικός Σύμβουλος Ν. Ηρακλείου)
πάρε καημούς και πόνο
κι άσε μας μόνο τη χαρά
για τον καινούργιο χρόνο
2) Δημήτριος Ντρίζος (Σχολικός Σύμβουλος Τρικάλων)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και δημιουργικότητα
Την πιο όμορφη κάρτα που μας έστειλε ο συνάδελφος Γιώργος Κουτάντζης, δείτε την, αξίζει!!
Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη.
Οι μέρες του καινούριου χρόνου να κυλήσουν κατά το δυνατόν ήρεμα και δημιουργικά.
Ελπίζω πως όλα θα πάνε καλύτερα.
Οι μέρες του καινούριου χρόνου να κυλήσουν κατά το δυνατόν ήρεμα και δημιουργικά.
Ελπίζω πως όλα θα πάνε καλύτερα.
3) Ιωάννης Καραγιάννης (Σχολικός Σύμβουλος Δωδεκανήσου)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία και δημιουργικότητα
Την πιο όμορφη κάρτα που μας έστειλε ο συνάδελφος Γιώργος Κουτάντζης, δείτε την, αξίζει!!
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013
Ψηφίστε την εορταστική κάρτα του blog!
^
**
* Ποια *
* εορταστική *
* κάρτα σας αρέσει; *
* Διαλέξτε την κάρτα που *
* επιθυμείτε να δείτε στο lisari *
* και γίνετε συμ/χοι στο εορταστικό *
* ντεκόρ του blog! Ψηφίζουμε λέγοντας *
* το νούμερο της φωτογραφίας που επιθυμείτε*
κατά σειρά
Την Δευτέρα 23:59 μετράμε τις ψήφου και ανεβάζουμε στο blog τη νικήτρια φωτογραφία! Άντε να δούμε!!
Η κλήρωση διενεργείται ταυτόχρονα και στη σελίδα του facebook.com (στο λογαριασμό Mak Chatzopoulos).
**
* Ποια *
* εορταστική *
* κάρτα σας αρέσει; *
* Διαλέξτε την κάρτα που *
* επιθυμείτε να δείτε στο lisari *
* και γίνετε συμ/χοι στο εορταστικό *
* ντεκόρ του blog! Ψηφίζουμε λέγοντας *
* το νούμερο της φωτογραφίας που επιθυμείτε*
κατά σειρά
(1 - 2 - 3 - 4)
Την Δευτέρα 23:59 μετράμε τις ψήφου και ανεβάζουμε στο blog τη νικήτρια φωτογραφία! Άντε να δούμε!!
Η κλήρωση διενεργείται ταυτόχρονα και στη σελίδα του facebook.com (στο λογαριασμό Mak Chatzopoulos).
Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013
Μπορείτε να τη λύσετε;; (Νέο με λύσεις!!)
Η άσκηση δόθηκε το 1979 στις εξετάσεις Ανώτερης Τεχνικής & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο μάθημα των Μαθηματικών. Την ανακάλυψα σ’ ένα από δελτία του Αριστείδη Πάλλα και μου έκανε εντύπωση.
**** Οι λύσεις δίνονται στο τέλος ****
Είναι μία άσκηση που τέθηκε στις εξετάσεις ΚΑΤΕΕ (Κέντρα Ανώτερα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης),κύκλος Τεχνολόγων Μηχανικών, Γραφικών Τεχνών και Χημικών Πετρελαίου και Στελεχών Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας το 1979.
Η λύση της άσκησης είναι απαιτητική που θα δυσκολέψει όλους τους Μαθηματικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ακόμα και σήμερα. Αν το θέμα το θέσουμε στον ΑΣΕΠ θα ψάχνουμε το άριστα όπως ψάχναμε το άριστα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης το 2013. Το εντυπωσιακό με αυτή την άσκηση δεν έγκειται μόνο στην δυσκολία επίλυσης, αλλά και σε ποιο κοινό τέθηκε αυτό το θέμα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν έντονες ενστάσεις με αποκορύφωμα τα σχόλια που εξέδωσε ο Αριστείδης Πάλλας όταν παρουσίασε αναλυτικά την λύση της άσκησης στο Δελτίο που εξέδιδε με όλα τα θέματα και λύσεις από τις Εξετάσεις.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)