Τετάρτη 25/5/2012: Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Δευτέρα 28/5/2012: Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
"Κουδούνι ρε στούρνοι, μαζευτείτε στην τάξη. Τσιμπουκίδου σβήσε το τσιγάρο τώρα. Και πηγαίντε και μαζέψτε τον Μπάμπη το Σουγιά από τις σκάλες, πάλι μαστούρωσε ο καμένος"
"Μα κύριε καθηγητά.."
"Κεριά να σας μπουν εκεί που δεν μπαίνει φως ρε!. Παλουκωθείτε"
"αχ πως τα λέτε κύριε καθηγητά..."
"Τσιμπουκίδου εσένα στο μπουλκουμέ ο νους σου. Χρειάζεσαι ιδιαίτερα.. μανούλι..
Λοιπόν σήμερα αγαπητά μου ζώα, θα σας μιλήσω για τους πρώτους αριθμούς. Τους έχετε ακουστά ή ..
"Ε ναι κύριε καθηγητά, 1,2,3,4,5 αυτοί είναι οι πρώτοι"
"Τον κακό σου το φλάρο. Σκάστε και ακούστε ..
Γρηγοριανό ημερολόγιο | 2012 MMXII |
Ab urbe condita | 2765 |
Αρμενικό ημερολόγιο | 1461 ԹՎ ՌՆԿԱ |
Κινεζικό ημερολόγιο | 4708 – 4709 辛卯 – 壬辰 |
Αιθιοπικό ημερολόγιο | 2004 – 2005 |
Εβραϊκό ημερολόγιο | 5772 – 5773 |
Ινδουιστικά ημερολόγια | |
- Βικράμ Σαμβάτ | 2067 – 2068 |
- Σάκα Σαμβάτ | 1934 – 1935 |
- Κάλι Γιούγκα | 5113 – 5114 |
Περσικό ημερολόγιο | 1390 – 1391 |
Ισλαμικό ημερολόγιο | 1433 – 1434 |
Οι συζητήσεις αυτές επικεντρώθηκαν κυρίως στην διδασκαλία της Ανάλυσης μεΌπως θα διαπιστώσετε είναι πέντε πολύ όμορφα θέματα Ανάλυσης, που συνοδεύονται με ενδεικτικές λύσεις.
έμφαση στην εννοιολογική κατανόηση (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2011).
Κατά την ανάλυση-συζήτηση των εν λόγω θεμάτων αναδείχτηκε ο ρόλος της
γεωμετρικής εποπτείας στην διδασκαλία της Ανάλυσης: στην κατεύθυνση της
κατανόησης και της εμπέδωσης μαθηματικών εννοιών και των μεταξύ τους
διασυνδέσεων.
"Ήταν κάποτε μια μαθήτρια που αγαπούσε πολύ τα μαθηματικά. Τα έβλεπε σαν παιχνίδι, σαν σπαζοκεφαλιά, και δεν τα βαριόταν ποτέ. Έτσι, συμπαθούσε και όλους τους μαθηματικούς που της έδιναν την ευκαιρία να παίζει το αγαπημένο της παιχνίδι.
Ένας από αυτούς όμως ήταν ο ξεχωριστός. Ήταν το είδος του καθηγητή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και των καλών μαθητών και δεν τους "ξεχνάει", προσπαθώντας να βοηθήσει τους αδύνατους ή να προσελκύσει τους αδιάφορους. Της έδινε πολλή τροφή για τη σκέψη, την προχωρούσε, την προκαλούσε με ενδιαφέρουσες ασκήσεις, ακόμα και με το έξυπνο χιούμορ του.
Ένας σουλτάνος, θέλοντας να δοκιμάσει τους δύο πιο σοφούς μαθηματικούς του βασιλείου του, τους καλεί και ανακοινώνει ταυτόχρονα και στους δυο τα εξής:"Θέλω να μαντέψετε δυο ακέραιους αριθμούς,οι οποίοι είναι μεγαλύτεροι της μονάδας και το άθροισμα τους ειναι μικρότερο του 60. Στον έναν απο σας θα πω - μυστικά απο τον άλλον - το άθροισμα των δυο αριθμών και στον άλλον - επίσης μυστικά - το γινόμενο τους".