Στηρίξτε το έργο μας!

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ηλεκτρονική εφημερίδα - 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου

Διαβάσαμε μια όμορφη ιστοσελίδα που αποτελεί την ηλεκτρονική εφημερίδα του 2ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου.

Έχει θέματα εκπαιδευτικά, κοινωνικά και γενικότερα θέματα που άπτονται του κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Το παρακάτω ενδιαφέρον πρόβλημα το βρήκαμε σε αυτόν τον ιστότοπο.


Χρησιμοποιώντας τις παρακάτω τριάδες αριθμών και οποιοδήποτε άλλο μαθηματικό σύμβολο θέλετε ανάμεσά τους, προσπαθήστε να καταλήξετε σε αποτέλεσμα 6 στην κάθε ισότητα. Δεν επιτρέπεται η χρήση των ψηφίων 0 έως 9 εκτός αυτών που δίνονται ήδη σε κάθε εξίσωση, καθώς και η χρήση αριθμητικών σταθερών όπως οι π, e, κλπ.

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Νέα ανάρτηση στο περιοδικό "όπερ έδει δείξαι"

Το ηλεκτρονικό μηνιαίο περιοδικό "όπερ έδει δείξαι" των συναδέλφων Απλακίδη Γ., Ζανταρίδη Ν. φιλοξενεί για άλλη μια φορά 2 ασκήσεις μας από την Γεωμετρία της Α΄ Λυκείου όπως προτάθηκαν σε τμήματα της Α' του 1ου Λυκείου Ζακύνθου.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Αποτελέσματα εκλογών Ε.Μ.Ε (2011)

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε) στις 20/3/2011 Κυριακή πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου και για την Εξελεγκτική επιτροπή.

Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Το σχήμα Horner - Β΄ Λυκείου: Άλγεβρα


Ένα όμορφο πρόγραμμα για να εφαρμόζουμε το σχήμα Horner (και όχι corner) για πολυώνυμα το πολύ 5ου βαθμού και με διάφορα είδη διαιρετών και να αποφεύγουμε τις πράξεις και την κουραστική συμπλήρωση του πίνακα.


1.Με διαιρέτη το x + β/α

2. Με διαιρέτη το x2αx - β  του συναδέλφου Κυρίτση Κώστα

2 Επαναληπτικές ασκήσεις στο τριώνυμο

Δύο όμορφες επαναληπτικές ασκήσεις στο τριώνυμο που έγιναν μέσα στην τάξη (1ο Λύκειο Ζακύνθου).

Περιλαμβάνει: Εξίσωση, παραγοντοποίηση , πρόσημο τριωνύμου και μια αναφορά στις απόλυτες τιμές.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Μαθηματικά της πόλης - Ένας πρωτότυπος διαγωνισμός

Ένας πρωτότυπος διαγωνισμός ξεκίνησε ο Marcus du Sautoy, μαθηματικός, συγγραφέας και καθηγητής Δημόσιας Κατανόησης των Φυσικών Επιστημών (Public Understanding of Science).

Το σκεπτικό είναι το εξής: Εντοπίστε ένα σημείο στην πόλη όπου ζείτε για το οποίο μπορείτε να διηγηθείτε μια μαθηματική ιστορία. Μπορεί να είναι για ένα ενδιαφέρον αρχιτεκτονικό έργο, μια προτομή, ένα άγαλμα ή κάτι πιο κοινό όπως τα φανάρια κυκλοφορίας.