Τελικά η αγωνία των μαθητών φτάνει στο τέλος της, αφού στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας ανακοινώθηκαν στις 8 το πρωί οι βάσεις εισαγωγής σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Τα πρώτα αποτελέσματα μιλάνε για θεαματική πτώση των βάσεων σε όλα τα επιστημονικά πεδία. Μάλιστα σε πολλές σχολές η πτώση ξεπερνά τα 2.000 μόρια. Η πτώση είναι σημαντική στις πολυτεχνικές και παιδαγωγικές σχολές.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Κεφ. I. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς δύο τόξων
Κεφ. II. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών συναρτήσεων
Κεφ. III. Τριγωνομετρικές ταυτότητες που αφορούν στις γωνίες τριγώνου - τετραπλεύρου ή ταυτότητες υπό συνθήκες
Κεφ. IV. Εφαρμογές των τριγωνομετρικών μετασχηματισμών - Σχέσεις ανάμεσα στα κύρια στοιχεία του τριγώνου
Κεφ. V. Τριγωνομετρικοί πίνακες
Κεφ. VI. Λογαριθμίσιμες παραστάσεις
Τελικά οριστήκαν (19/8/2011 και ανακοινώθηκε 20/8/2011 ημέρα Σάββατο)οι νέοι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα σχολεία της Ζακύνθου. Οι αλλαγές ήταν μικρές και αναμενόμενες.
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στην τετραετή θητεία, στην παλιά ή στη νέα θέσης τους!
Σε μια φυλακή υπάρχουν 100 κελιά αριθμημένα από το 1 μέχρι το 100. Ένα κελί μπορεί να βρίσκετε σε μια από τις 2 ακόλουθες καταστάσεις: ανοιχτό ή κλειστό.
· Κάθε μέρα και για 100 μέρες συνεχόμενα, επισκέπτεται τη φυλακή αυτή ένας φύλακας.
Την πρώτη μέρα ο φύλακας αυτός αλλάζει κατάσταση σε όλα τα κελιά.
Την δεύτερη μέρα αλλάζει κατάσταση σε όλα τα κελιά που οι αριθμοί τους είναι άρτιοι αριθμοί.
Την τρίτη μέρα αλλάζει κατάσταση στα κελιά που οι αριθμοί τους είναι πολλαπλάσια του 3, κ.ο.κ.
Αν αρχικά όλα τα κελιά ήταν κλειστά, να βρείτε ποια κελιά θα είναι ανοιχτά μετά την 100-οστη μέρα.