Επιτρέψτε μου να επανέλθω!!
Αρχικά είχα κάνει μια νύξη για ένα θέμα δεοντολογίας που προέκυψε στο Β θέμα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 και ένα λάθος στο Γ θέμα. Ένα λάθος που δεν ενόχλησε κανέναν αφού τα φώτα έχουν χαμηλώσει και δεν δίνει κανείς μαθητής μας...
Με αφορμή το Β θέμα εξετάσεων 2017 δημιουργήθηκε το παρακάτω θέμα. Με μια ιδιαιτερότητα, απευθύνεται στους μαθητές της Β΄ Λυκείου!! Λύνεται (κατά τη γνώμη μου εύκολα) και από τους μαθητές της Α΄ Λυκείου αν δεχθούμε ότι γνωρίζουν τα εμβαδά και το Πυθαγόρειο Θεώρημα από το Γυμνάσιο.
Μια ανάλογη εισήγηση έκανα φέτος στη Λάρισα 2018 για την αναγκαιότητα της Α΄ Λυκείου (την ονόμαζα κινητήριος δύναμη) στη πορεία του μαθητή για την Γ΄ Λυκείου. Εκεί παρουσίασα αρκετές ανάλογες ασκήσεις της Γ Λυκείου που λύνονται με γνώσεις μικρότερων τάξεων.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Αρχικά είχα κάνει μια νύξη για ένα θέμα δεοντολογίας που προέκυψε στο Β θέμα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 και ένα λάθος στο Γ θέμα. Ένα λάθος που δεν ενόχλησε κανέναν αφού τα φώτα έχουν χαμηλώσει και δεν δίνει κανείς μαθητής μας...
Με αφορμή το Β θέμα εξετάσεων 2017 δημιουργήθηκε το παρακάτω θέμα. Με μια ιδιαιτερότητα, απευθύνεται στους μαθητές της Β΄ Λυκείου!! Λύνεται (κατά τη γνώμη μου εύκολα) και από τους μαθητές της Α΄ Λυκείου αν δεχθούμε ότι γνωρίζουν τα εμβαδά και το Πυθαγόρειο Θεώρημα από το Γυμνάσιο.
Μια ανάλογη εισήγηση έκανα φέτος στη Λάρισα 2018 για την αναγκαιότητα της Α΄ Λυκείου (την ονόμαζα κινητήριος δύναμη) στη πορεία του μαθητή για την Γ΄ Λυκείου. Εκεί παρουσίασα αρκετές ανάλογες ασκήσεις της Γ Λυκείου που λύνονται με γνώσεις μικρότερων τάξεων.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.