Στηρίξτε το έργο μας!

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

Πέντε χαρακτηριστικές ασκήσεις στο σχήμα Horner

Δείτε πέντε χαρακτηριστικές ασκήσεις - περιπτώσεις στο σχήμα Horner. 

Αν γνωρίζετε αυτές τις ασκήσεις, τότε έχετε μελετήσει πλήρως την διαδικασία διαίρεσης πολυωνύμων με το σχήμα Horner.

Για διευκόλυνση των μαθητών και καθηγητών το αρχείο προσφέρεται λόγω της περιόδου σε δύο μορφές. Σε εκφωνήσεις, για να το δουλέψουν αρχικά οι μαθητές και στη συνέχεια σε απαντήσεις για να τσεκάρουν μόνοι τους τις λύσεις.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος




Ο 56ος διαγωνισμός κληρώνει και το δεύτερο τεύχος για την Προετοιμασία εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια

Ένας ακόμα διαγωνισμός έλαβε τέλος. Ο συγκεκριμένος έγινε και μια παρασπονδία! Επειδή η κλήρωση του λαϊκού λαχείου για της 17/3/20 αναβλήθηκε, πήραμε τα αποτελέσματα από την προηγούμενη κλήρωση που ήταν 10/3/20. 


Αν και ο διαγωνισμός ήταν μέσα στα γεγονότα του κορωνοϊού μπόρεσε να τραβήξει τα βλέμματα και να συμμετέχουν τουλάχιστον 100 άτομα! 

Οι νικητές του 56ου διαγωνισμού είναι:

42 6 03 (42:  Panagiotis Koutsos και  03: Νίκος Σπλήνης)

25 00 (25: JohnGoro)

18 4 16 (18: Αχιλλέας 1ος αναπληρωματικός και 16: 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ 2ος αναπληρωματικός)

Και σε αύξουσα σειρά: 

03: Νίκος Σπλήνης

16: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ (2ος αναπληρωματικός)

18: Αχιλλέας  (1ος αναπληρωματικός)





Οι νικητές να στείλουν email στο lisari.blogspot@gmail.com τα εξής στοιχεία τους: 

Όνομα - επίθετο: 
Nickname: 
Διεύθυνση: 
Περιοχή: 
Τ.Κ: 

κινητό τηλ.: 
___________________________________

Σε συνέχεια από τον 53ο διαγωνισμό που κληρώσαμε το α΄ τεύχος κυκλοφορεί το νέο βιβλίο του αγαπητού φίλου Γιάννη Στάμου, εκδόσεις Πουκαμισάς και έχει τίτλο: 

"Μαθηματικά - Προετοιμασία για εισαγωγή 
στα Πρότυπα Γυμνάσια" 
(τεύχος β΄)


Για δέκα ημέρες διεκδικείτε 3 βιβλία!

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Στόχος του βιβλίου είναι να αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο για τα παιδιά του δημοτικού, που θέλουν να πετύχουν το μεγάλο στόχο της εισαγωγής στα Πρότυπα Γυμνάσια.


Αποτελείται από 6 ενότητες, κάθε μια απ τις οποίες έχει την εξής δομή:

• Αναλυτική παρουσίαση της θεωρίας εμπλουτισμένη με πλήθος λυμένων παραδειγμάτων.

• Άλυτες ασκήσεις, προβλήματα και δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας.

• Επαναληπτικά κριτήρια στο ύφος και τις απαιτήσεις των εξετάσεων.


Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν όλα τα θέματα των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Γυμνάσια τα έτη 2013-2019 με τις λύσεις τους, καθώς κι οι λύσεις όλων των ασκήσεων, προβλημάτων, δραστηριοτήτων και κριτηρίων του βιβλίου.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα Γιάννη Στάμου

Γεννήθηκα και ζω στην Παιανία. Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ. Το 2010 απέκτησα πιστοποίηση στην Ειδική Αγωγή. Απ’ το 1995 έως σήμερα διδάσκω σε φροντιστήρια κι αποτελώ μέλος της ΕΜΕ. Είμαι παντρεμένος με την Κλαίρη Δάβαρη, με την οποία έχουμε αποκτήσει 2 παιδιά, την Κωνσταντίνα και τον Σταμάτη.

Για τα μέλη και τους φίλους του lisari προσφέρω 3 (τρία) βιβλία μου με τίτλο «Μαθηματικά: Προετοιμασία για εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια» κι αναλαμβάνω την κάλυψη των εξόδων αποστολής στους τυχερούς.

Όροι διαγωνισμού
  • Να αγαπάτε τα μαθηματικά!
  • Να αγαπάτε τα βιβλία!!
  • Να είστε (φανερά) μέλη του lisari (τα μη μέλη δεν έχουν αξίωση στο έπαθλο)
  • Ξεκινά σήμερα, Σάββατο 7 Μαρτίου 2020 και λήγει Τρίτη 17 Μαρτίου 2020 ώρα 21:00, λίγο πριν την κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου (αφού η εν λόγω κλήρωση θα αναδείξει και τους νικητές, όπως έχει καθιερωθεί σε όλους τους διαγωνισμούς μας έως τώρα).
  • Δεκτές όλες οι ηλικίες!
  • Δηλώστε συμμετοχή στα παρακάτω σχόλια της παρούσας ανάρτησης λέγοντας ότι "Αποδέχεστε τους όρους του διαγωνισμού και επιθυμείτε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό" και μπορείτε να γράψετε ό,τι άλλο σχετικό επιθυμείτε λόγω ημέρας κτλ.
  • Δυστυχώς, η συμμετοχή των ανώνυμων που δεν αναφέρουν τα στοιχεία τους (τουλάχιστον ονοματεπώνυμο και ένα email επικοινωνίας) κρίνεται άκυρη και σβήνονται αυτόματα.
  • Οι νικητές θα παραλαμβάνουν τα βιβλία με δωρεάν ταχυδρομική αποστολή.
  • Κάθε υποψήφιος πρέπει να έχει ΑΚΡΙΒΩΣ μία συμμετοχή στα σχόλια, αφού από εκεί θα αντληθούν οι νικητές. Πολλαπλά σχόλια του ίδιου υποψηφίου δε θα λαμβάνονται υπόψη, ενώ οι άκυρες συμμετοχές δεν λογίζονται στο μέτρημα για την ανάδειξη των νικητών.
  • Όποιος νικητής δεν αποστείλει τα στοιχεία του το πολύ σε μία εβδομάδα από τη στιγμή της κλήρωσης το δώρο του μεταβιβάζεται αυτόματα στο 1ο διαθέσιμο αναπληρωτή.
  • Πώς κληρώνονται οι νικητές; Δείτε εδώ ένα παράδειγμα!
  • Το lisari δεν έχει κανένα οικονομικό όφελος από τη διαφήμιση - προώθηση των βιβλίων. Μεσολαβεί να διαφημίσει δωρεάν τα βιβλία των εκδοτικών οίκων και συγγραφέων και το όφελος της προβολής επιστρέφεται ως ανταμοιβή στους αναγνώστες μας!
  • Τα βιβλία που κερδίζουν οι νικητές αποστέλλονται απευθείας από τους εκδοτικούς οίκους ή τους συγγραφείς χωρίς να υπάρχει συμμετοχή από το blog. Το lisari προωθεί όλα τα πλήρης στοιχεία των νικητών όπως τα δηλώνουν στους εκδοτικούς οίκους ή συγγραφείς για τους αποσταλεί το δώρο και έως τούτου η συμμετοχή του blog έχει ολοκληρωθεί.
___________________________________________________________

Η μοναδική προσφορά των βιβλίων είναι μια προσφορά του εκδοτικού οίκου "Πουκαμισάς" και του συγγραφέα Γιάννη Στάμου

Το "Βραβείο Άμπελ" για το 2020 πάει....


Στον Ισραηλινό Χιλέλ Φούρστενμπεργκ και στον Ρωσο-Αμερικανό Γκρεγκόρι Μαργκούλις!

Μια είδηση που ξέρω ότι δεν είναι δημοφιλής και δεν θα φέρει κλικ πάνω από 150. Παρόλα αυτά κάποια πράγματα πρέπει να κοινοποιούνται και ας μην είναι τόσο δημοφιλής.

Πηγή: sofokleous10.gr

Δύο επιφανείς μαθηματικοί, ο Ισραηλινός Χιλέλ Φούρστενμπεργκ και ο Ρωσο-Αμερικανός Γκρεγκόρι Μαργκούλις, θα μοιρασθούν το φετινό Βραβείο Abel, γνωστό και ως «Νόμπελ» των Μαθηματικών, τιμώμενοι για το ευρύ και καινοτόμο έργο τους.

Ο Φούρστενμπεργκ, καθηγητής έως το 2003 στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ (γεννημένος στο Βερολίνο το 1935) και ο Μαργκούλις, καθηγητής ακόμη στο Πανεπιστήμιο Γιέηλ των ΗΠΑ (γεννημένος στη Μόσχα το 1946), αν και ποτέ δεν συνεργάσθηκαν, και οι δύο εφάρμοσαν ήδη από τις δεκαετίες του 1960 και του 1970 θεωρίες των πιθανοτήτων, της τυχαιότητας και των δυναμικών συστημάτων σε άλλα μαθηματικά πεδία, όπως στη θεωρία των αριθμών και στη θεωρία ομάδων. 

Ο Μαργκούλις είναι επίσης κάτοχος από τα 32 του, ενός άλλου σημαντικού βραβείου, του Fields, για νεότερους μαθηματικούς.

Οι δύο μαθηματικοί θα μοιρασθούν 7,5 εκατομμύρια νορβηγικές κορώνες (περίπου 834.000 δολάρια). Το Βραβείο, που φέρει το όνομα του Νορβηγού μαθηματικού Νιλς Χένρικ Άμπελ (1802-29), καθιερώθηκε το 2003 και απονέμεται από τη Νορβηγική Ακαδημία Επιστημών και Γραμμάτων. 

Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η Ακαδημία ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να ματαιώσει την τελετή απονομής του βραβείου, που θα γινόταν στο Όσλο τον Ιούνιο, και θα απονείμει τα φετινά βραβεία μαζί με εκείνα του 2021

Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Συμμετρίες και εξίσωση ευθείας [2020]

Μια εργασία που ετοίμαζα λίγες μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία!

Το θέμα είναι εξαιρετικό και "πατάει" πάνω σε μια ερώτηση κατανόησης του σχολικού βιβλίου όπως βλέπετε στη φωτογραφία.


Οι συμμετρίες των σημείων ως προς τους άξονες συντεταγμένων, ως προς την αρχή των αξόνων και την ευθεία y = x είναι γνωστές από την Α΄ Λυκείου (ή θα έπρεπε να είναι γνωστές).

Τι γίνεται όμως με τις ευθείες; Ακολουθούν την ίδια λογική; Και γιατί;

Αυτός ο προβληματισμός ήταν αρκετός να δημιουργηθεί το παρακάτω αρχείο των δώδεκα σελίδων με λύσεις.

Προτείνεται να δώσετε στους μαθητές σας το αρχείο των εκφωνήσεων και μαζί να ανακαλύψετε τις λύσεις. Αξίζει!

Μια προσφορά στους καθηγητές και μαθητές που προσπαθούν και με αυτές τις συνθήκες! Είναι αξιοθαύμαστοι. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εκφωνήσεις - απαντήσεις

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος



Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

Η εκδίκηση των αρχείων για τη Γ Λυκείου

Οι αγαπητοί συνάδελφοι αντιλαμβάνοντας την αυξανόμενη ανάγκη των μαθητών και καθηγητών για μεγαλύτερη παροχή σημειώσεων και υλικού προσφέρουν πιο εντατικά το υλικό τους στο lisari.blogspot.com.

Θεωρώ ότι το μάθημα των μαθηματικών είναι οργανωμένο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μάθημα στον τομέα της διαδικτυακής στήριξης. Μπορούμε να στηρίξουμε την προσπάθεια όλων των μαθητών για πολύ καιρό με το πλήθος σημειώσεων και ασκήσεων που υπάρχουν στο lisari. Αθροίστε το πλήθος των αξιόλογων μαθηματικών site που επικρατούν! Το όφελος και η προστασία των μαθητών είναι μεγάλη που έστω και έτσι αξίζει να την ανακαλύψουν.

Τα αρχεία που προσφέρουν οι αγαπητοί συνάδελφοι για τη Γ Λυκείου είναι τα εξής:

1) Μπάμπης Στεργίου: Έξι κλασικά θέματα για επανάληψη 

Τις λύσεις των ασκήσεων μπορείτε να τις στείλετε στα email stergiu@otenet.gr  και lisari.blogspot@gmail.com για να τις προσφέρουμε εκ νέου σε όλη την μαθηματική κοινότητα. 


Το πρώτο διαγώνισμα του Νίκου εφ' όλης της ύλης. Ο Νίκος είναι γνωστός θαμώνας του lisari και αναμένουμε αρκετά διαγωνίσματα ακόμα μέχρι τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Σε λίγο καιρό θα αναρτηθούν και οι λύσεις! 


Ο Γιάννης μας προσφέρει σε κάθε ευκαιρία τα όμορφα διαγωνίσματα που θέτει στους μαθητές της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί. 


Ο συγγραφέας από τη Λαμία μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης για όλους τους μαθητές. 

Για να αποθηκεύσετε όλα τα αρχεία μαζί πατήστε εδώ.



Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Μαθηματικά και COVID – 19 (κορωνοϊός)

Αποκλειστικά για μαθητές που τα σχολεία τους έχουν κλείσει λόγω του κορωνοϊού!

Λόγω των κρουσμάτων του  κορωνοϊού κλείνουν αρκετά σχολεία για προληπτικούς λόγους.

Το lisari είναι δίπλα στους μαθητές αναρτώντας μερικά προβλήματα – ασκήσεις για καλύψει την απουσία των μαθημάτων και ακολουθώντας τις σκέψεις του Υπουργείου Παιδείας για εξ' αποστάσεως διδασκαλίας!

Είμαστε σίγουροι ότι οι μαθητές  γρήγορα θα ξεχάσουν τη δυσάρεστη εξέλιξη που τους κρατάει μακριά από τους συμμαθητές και το σχολείο τους.

Επιμέλεια για το Λύκειο: Μάκης Χατζόπουλος (και είμαι καλά… ακόμα)

(νέο) Ο Χρήστος Κανάβης μας πρόσφερε ασκήσεις κορωνοϊού για τους μαθητές του Γυμνασίου, ενώ ο Νίκος Καρλάκης για τους μαθητές του ΕΠΑΛ!

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Οδηγίες μελέτης για τους μαθητές του Λυκείου


Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι οι μαθητές του Γυμνασίου θα διαβάσουν μέχρι να ξανά ανοίξουν τα σχολεία. Οπότε θα δώσω οδηγίες για τους μαθητές του Λυκείου που οφείλουν να είναι σε εγρήγορση.

Αν οι μαθητές του Λυκείου σταματήσουν να ασχολούνται με τα μαθήματά τους και κυρίως με τα μαθηματικά, δυστυχώς θα ξεχάσουν αρκετά και θα γυρίσουν πολύ πίσω, θα ξεχάσουν αρκετές έννοιες και ο χρόνος για να επανέλθουν στην αρχική τους κατάσταση δεν θα φτάνει από τα τέλη Μαρτίου και μετά. Μην ξεχνάμε ότι θα μεσολαβήσει και το κλείσιμο των σχολείων για τις εορτές του Πάσχα άρα οι μαθητές θα βγουν ξανά από το ρυθμό τους. Άρα το πιο πιθανό είναι να έχουν ξεκινήσει τις διακοπές από τώρα! Ό,τι πιο καταστροφικό για το μαθητή…

Δεν ξεχνάμε ότι τα σχολεία έκλεισαν όχι για να ξεκουραστούμε, ούτε να κάνουμε διακοπές αλλά για να προστατευτούμε. Οφείλουμε να είμαστε τις περισσότερες ώρες στο σπίτι μας και γιατί όχι, να μελετούμε μαθηματικά!!


Οι παρακάτω προτάσεις είναι ενδεικτικές και ο κάθε μαθητής μπορεί να κάνει την επιλογή του. Στόχος είναι η μελέτη και η επαφή με τα βιβλία για να μη χαθεί η επαφή. 


Για περισσότερα νέα αρχεία Γυμνασίου - Λυκείου για το Σχολικό έτος 2019 - 20 πατήστε εδώ.


(νέο) Προς αποθήκευση:
Τελευταία ανανέωση: 13.3.2020
Γ΄ Λυκείου
1) Αρχικά κάνουμε μια καλή επανάληψη στα τετράδια μας (Σχολείου - Φροντιστηρίου – Ιδιαιτέρων) που είναι γραμμένη η θεωρία και οι ασκήσεις. Κανονικά πρέπει να τα ξέρουμε και να τα λύνουμε όλα αυτά που έχουμε σημειώσει. Προτείνω να διαβάζουμε από το τετράδιο που είναι γραμμένα τα πάντα. Επίσης είναι προτιμότερο η θεωρία να διαβάζεται από το σχολικό βιβλίο.

2) Ελέγχουμε τις γνώσεις μας στη θεωρία. Είναι μια άριστη ευκαιρία να διαβάσουμε τη θεωρία. Πώς την ελέγχουμε; Με τα τεστ αποκλειστικά στη θεωρία που θα βρείτε στο lisari!

3) Διαβάζουμε όλες τις ερωτήσεις κατανόησης του σχολικού βιβλίου. Προσοχή στις ερωτήσεις κατανόησης του 3ου κεφαλαίου που είναι αρκετές εκτός ύλης. Εδώ θα βρείτε τις επεξεργασμένες ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου που είναι όλες ΕΝΤΟΣ ύλης!

4) Λύνουμε αρκετά διαγωνίσματα! Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα! Μέσα από τα διαγωνίσματα ελέγχουμε τις γνώσεις στη θεωρία, σε μια απλή άσκηση και σε πιο απαιτητικές – σύνθετες ασκήσεις. Προπονούμαστε στον έλεγχο του χρόνου και της κούραση μας.

- Διαγώνισμα Γ Λυκείου, έως ασύμπτωτες 

-  Τα διαγωνίσματα προσομοίωσης από τα Ιδιωτικά σχολεία

- Διαγώνισμα εξοικείωσης περιόδου Ιανουαρίου 2020 από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα

5) Τέλος, διαβάζουμε τις οδηγίες που έστειλε το Υπουργείο Παιδείας. Λογικά, τα περισσότερα είναι γραμμένα στο τετράδιο που έχετε τη θεωρία, ασκήσεις, παρατηρήσεις στη θεωρία κτλ. Βλέπουμε συμπληρωματικά και τα εξής αρχεία:

- Οι βασικές ανισότητες για τη Γ Λυκείου


Β Λυκείου

Άλγεβρα

1) Κάνουμε μια επανάληψη στη θεωρία. Διαβάζουμε όλη τη θεωρία για να θυμηθούμε τις έννοιες από το 1ο κεφάλαιο μέχρι το 4ο κεφάλαιο. Η επανάληψη στη θεωρία γίνεται για να λύσουμε πιο εύκολα τις ασκήσεις που θα ακολουθήσουν στο 2ο βήμα.

2) Η καλύτερη εξάσκηση στα μαθηματικά είναι η επίλυση των ασκήσεων! Από που; Μα από το σχολικό βιβλίο! Δεν θέλουμε κάτι περισσότερο από το να γνωρίζουμε τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Είναι μια διαδικασία που για τους περισσότερους είναι διασκεδαστική.

Προτεινόμενες ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο είναι οι εξής: 

σελ. 21: Α1, Α3, Α7             σελ. 22: Β1, Β2, Β3, Β4, Β6          σελ. 23: Β7, Β9, Β12

σελ. 27: Α1. Α2                    σελ. 28: Β2, Β5                              σελ. 38 - 39: Α1 έως Α8

σελ. 45: Α1 έως Α3              σελ. 46: Α4, Α6                              σελ. 58: Α6 
σελ. 63: Α1 έως Α6              σελ. 63: Α10                                   σελ. 64: Α11 έως Α13 
σελ. 64: Β1, Β2                    σελ. 70: Α1 έως Α6                         σελ. 71: Β1 έως Β3
σελ. 81: Α1 έως Α5             σελ. 82: Α6, Β2                                σελ. 88: Α1 έως Α6
σελ. 88: Α8 έως Α12            σελ. 89: Β1, Β3, Β5                         σελ. 131: Α3 έως Α6

σελ. 132: Α7, Β1 έως Β5     σελ. 139: Α1, Α3, Α4, Α10              σελ. 140: Β3, Β4 

3) Λύνουμε τρία διαγωνίσματα. Η καλύτερη εξάσκηση και εξέταση όσων έχουμε διαβάσει.

4) Αν έχουμε φιλοδοξίες λύνουμε - διαβάζουμε τα εξής προτεινόμενα θέματα:

- Διαγωνίσματα α΄ φάσης 2020 από το lisari.blogspot.com


Κατεύθυνση

1) Διαβάζουμε θεωρία το 1ο και 2ο κεφάλαιο. Και εδώ έχουμε την ίδια λογική. Διαβάζουμε θεωρία για να θυμηθούμε τους τύπους που θα χρησιμοποιήσουμε στις ασκήσεις. Μένουμε λίγο παραπάνω στις αποδείξεις.

2) Λύνουμε ασκήσεις! Πολλές ασκήσεις! Κυρίως από το σχολικό βιβλίο. Έχουμε χρόνο να τις λύσουμε όλες. Έτσι και αλλιώς το σχολικό βιβλίο δεν έχει πάρα πολλές. Είναι ένας εφικτός στόχος. Άρα εδώ δεν θα δώσουμε προτεινόμενες ασκήσεις, αλλά θα προτρέψουμε τους μαθητές να τις δουν όλες!

3) Λύνουμε τα εξής προτεινόμενα θέματα - διαγωνίσματα:

- 257 ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων για τη Β΄ Λυκείου Κατεύθυνσης


Α΄ Λυκείου

Άλγεβρα

1) Διαβάζουμε πάρα πολύ καλά τη θεωρία. Από το 1ο κεφάλαιο μέχρι το 4ο (ανισώσεις). Δίνουμε μεγάλη προσοχή στις αποδείξεις και στις παρατηρήσεις.

2)  Λύνουμε ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο. Προτείνω τις εξής ασκήσεις να δούμε οπωσδήποτε:


σελ. 52: Α1 έως Α5                     σελ. 53: Β1 – Β4                  σελ. 59: Α1 έως Α3
σελ. 60: Α4 έως Α7                    σελ. 66: Α1 έως Α5               σελ. 67: Β2 – Β3
σελ. 74: Α1 έως Α9                    σελ. 83: Α1 έως Α3               σελ. 84: Α7 έως Α14
σελ. 85: Α15 –16 και Β6 –7 –8  σελ. 87: Α1 έως Α4               σελ. 93: Α1 έως Α4
σελ. 94: Α5 –έως Α15                σελ. 96: Β10                          σελ. 104: Α1 έως Α6 και Α8 – Α9
σελ. 105: Β1 – Β2


3) Βλέπουμε και τα εξής αρχεία, αν έχουμε χρόνο και διάθεση:  

- Διδακτικά σενάρια για την εξίσωση β΄ βαθμού

- Ασκήσεις σε όλα τα κεφάλαια για ΓΕΛ και εδώ για ΕΠΑΛ

- 318 ενδοσχολικά θέματα εξετάσεων για τη Α΄ Λυκείου Άλγεβρα

- Ένα πλήρες αρχείο στο Κεφάλαιο 3ο: Εξισώσεις