Α) Προσανατολισμού (4)
-
1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
-
ΓΕΛ Μυγδονίας
-
ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
-
ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας
Β) Γενικής Παιδείας (4)
-
1ο ΓΕΛ Πετρούπολης
- Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή (
word -
pdf)
- ΓΕΛ Κορίνθου (
word -
pdf)
-
ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας
ΠΗΓΗ
* Τα θέματα από το ΓΕΛ Ερέτριας τα αναδημοσιεύσαμε όπως μας τα έστειλε ο αγαπητός συνάδελφος Γιώργος Κόντος από τη διεύθυνση http://blogs.sch.gr/gkontos/
_________________________________________________________________________________
Δείτε τις φετινές οδηγίες (2016) για
την αξιολόγηση των μαθητών Λυκείου όπως μας το έστειλε ο αγαπητός συνάδελφος
Αναστάσιος Σκουρκέας.
Προσοχή: Διαφορετικές διευκρινήσεις έχουν δοθεί για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου και άλλες για τους μαθητές της Γ΄ τάξης.
Α - Β ΛΥΚΕΙΟΥ
Συγκεκριμένα για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου οι οδηγίες που στάλθηκαν πριν λίγους μήνες από το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται παρακάτω και τις μοιράστηκε μαζί μας ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Σταύρος Σταυρόπουλος:
Το τελευταίο Π.Δ. που καθορίζει την αξιολόγηση των μαθητών Λυκείου είναι το
46/22-4-2016 (πολύ πρόσφατο δηλαδή), στη σελίδα 10 που αναφέρεται
στα Μαθηματικά αναφέρει:
1. Η εξέταση στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α΄και Β΄ τάξεις Ημερησίου
Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στα
Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης Ημερησίου
Γενικού Λυκείου και της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται ως εξής:
Ι. Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία
ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας, η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών
στοιχείων, η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του μαθητή να
αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς
και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.
ΙΙ. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές διαρθρώνονται ως εξής:
α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05)
ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού − Λάθους,
αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών
εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν
ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης. Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας
απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι
αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.
β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών,
αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).
γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή
ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών
διαδικασιών.
δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί
από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη
πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.
Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να
αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.
ΙΙΙ. Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα
τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με
δέκα (10) μονάδες, ενώ το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15)
μονάδες.
Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της
βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το
βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων."