Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Προαγωγικές εξετάσεις 2016 για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου (ανανεώνεται συνεχώς)

Αποκλειστικά 95 προαγωγικά θέματα εξετάσεων Γυμνασίου και Λυκείου από το lisari.

Εγκαινιάζουμε και φέτος μια χρήσιμη ανάρτηση για όλους τους εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως για όλους τους μαθητές. Είναι φετινά θέματα (2016) των προαγωγικών εξετάσεων από διάφορα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας. Σε αυτή την ανάρτηση θα συγκεντρώσουμε θέματα μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου - Λυκείου. 


Επιμέλεια: lisari team

Τελευταία ενημέρωση 1 - 10 - 2016 (ανανεώνεται συνεχώς)

Αναμένουμε οι εισηγητές των δημόσιων ή ιδιωτικών σχολείων να κοινοποιήσουν τα θέματα τους στο lisari για να υπάρχει όσο είναι δυνατόν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το επίπεδο μαθητών και τη μορφή των θεμάτων.Η εποχή που κλειδώναμε τα θέματα εξετάσεων στα ντουλάπια ή συρτάρια πρέπει να ξεπεραστεί, η εσωστρέφεια και ο συγκεντρωτισμός πρέπει να σταματήσει. Ο καθένας με το τρόπο του βοηθά στη εκπαίδευση, είτε έμμεσα είτε άμεσα. 

Για να δείτε τα περσινά κλειδιά της επιτυχίας πατήστε εδώ!

Αναμένουμε τα θέματα των σχολείων σας στο email lisari.blogspot@gmail.com  

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους όσους φέτος πρόσφεραν τα ενδοσχολικά θέματα από τα σχολεία τους. Ήδη έχουμε φθάσει στα 95 (+3 Σεπτεμβρίου) θέματα προαγωγικών εξετάσεων αριθμός ρεκόρ για οποιοδήποτε site. Μια δουλειά που θυμίζει την εργασία του Σχ. Σύμβουλου Βασιλά που είχε αναρτηθεί πιο παλιά στο lisari (και όχι μόνο). 

Εκτός από την ενημέρωση, διαδίδουν τη γνώση, δεν την εσωκλείουν σε ένα φάκελο, δεν την καταχωνιάζουν σε ένα συρτάρι, δεν την κρύβουν μέσα στα έγγραφα του σχολείου, δεν χρησιμοποιούν ΦΕΚ για να αποφύγουν την κοινοποίησή τους. Με παρρησία και θάρρος δείχνουν τη δουλειά τους, τα προσφέρουν ελεύθερα και ενημερώνονται κυρίως οι νέοι συνάδελφοι. Ένας θεσμός που μας κάνει καλύτερους. 

Αναμένουμε από τους Σχολικούς Σύμβουλους ΠΕ:03 μια ανάλογη κίνηση... 

Δείτε εδώ (από το μαθηματικό blog "Παλαιοπωλείο Μαθηματικών")
τα θέματα εξετάσεων Γυμνασίων και Λυκείου Δ. Θεσσαλονίκης 
από τον Σχ. Σύμβουλο Κωνσταντίνο Μπουραζάνα. (edit: 4/9/16)

Α΄ Γυμνασίου (3)

- Γυμνάσιο Κορίνθου (word - pdf)

- 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας

- Γυμνάσιο Βέλου  Κορινθίας (pdf)

Β΄ Γυμνασίου (6)


- 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας

- Ιδιωτικό Γυμνάσιο Δουραχάνης (Ιωάννινα) (word - pdf)

- Γυμνάσιο Κορινθίας (word - pdf)

Γ΄ Γυμνασίου (8)

- 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας

- 1ο Γυμνάσιο Λάρισας (word - pdf)

- Μουσικό Γυμνάσιο Πειραιά με λύσεις (word pdf)

- Γυμνάσιο Κορίνθου

- Γυμνάσιο Βέλου  Κορινθίας (word pdf)

- Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης

- Γυμνάσιο Κορίνθου (word - pdf)

- Γυμνάσιο Άνοιξης σε word

Α΄ Λυκείου
Α) Άλγεβρα (17)

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- Μουσικό Λύκειο Πειραιά (word - pdf)

ΓΕΛ Κοζάνης

- ΓΕΛ Κοζάνης

- 2ο ΓΕΛ Ρεθύμνου

- ΓΕΛ Ζακύνθου εδώ δείτε τις λύσεις

- ΓΕΛ Κοζάνης

- ΓΕΛ Μυγδονίας

- 1ο ΓΕΛ Λιβαδειάς

- ΓΕΛ Μήλου (!!!)

- ΓΕΛ Ερέτριας με λύσεις*

- 3ο ΓΕΛ Δράμας

- Εκπαιδευτήρια Δούκα

- ΓΕΛ Κορινθίας (word - pdf)

- ΓΕΛ Βόλου (word - pdf)

- ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας

ΓΕΛ Έβρου


Β) Γεωμετρία (9)

- Εκπαιδευτήρια Δούκα

- ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης

- ΓΕΛ Κορίνθου (word - pdf)

- 1o ΓΕΛ Λιβαδειάς (word - pdf)

-  1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- ΓΕΛ Ερέτριας *

- ΓΕΛ Λιμενάρια Θάσου (!!) (word pdf)

- ΓΕΛ Βόλου (word pdf)


Β΄ Λυκείου
Α) Άλγεβρα (17)

- Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή (word - pdf)

- ΓΕΛ Κοζάνης

- Μουσικό Λύκειο Πειραιά με λύσεις (word pdf)

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- ΓΕΛ Ζακύνθου

- 1ο ΓΕΛ Κοζάνης

- Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων

- ΓΕΛ Ερέτριας με λύσεις *

- ΓΕΛ Κορίνθου

- ΓΕΛ Κορίνθου (word - pdf)

- ΓΕΛ Βόλου (word - pdf)

- 3 ΓΕΛ Δράμας

- ΓΕΛ Λίμνη Ευβοίας (word - pdf)

- ΓΕΛ Πύλου - Σεπτεμβρίου (word)

Β) Γεωμετρία (6)

- ΓΕΛ Ερέτριας *

- ΓΕΛ Κοζάνης

- ΓΕΛ Αθηνών

- ΓΕΛ Πύλου
 
- ΓΕΛ Βόλου (word - pdf)

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- ΓΕΛ Πύλου Σεπτεμβρίου (word)

ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας


Γ) Προσανατολισμού (18)

- ΓΕΛ Κοζάνης

- ΓΕΛ Κοζάνης

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- 1ο ΓΕΛ Λιβαδειάς 

- Μουσικό Λύκειο Πειραιά θέματα - λύσεις (word - pdf)

- ΓΕΛ Μυγδονίας

- Εκπαιδευτήρια Δούκα

- ΓΕΛ Βόλου

- Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων

- 3ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης

- ΓΕΛ Μαντουδίου (Εύβοια)

- 2ο ΓΕΛ Λιβαδειάς

- ΓΕΛ Κορίνθου

- 3o ΓΕΛ Δράμας

- ΓΕΛ Αθηνών

- ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

- ΓΕΛ Λιμενάρια Θάσου (!!) (word - pdf)

ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας

- ΓΕΛ Πύλου - Σεπτεμβρίου (word)
Γ΄ Λυκείου

Α) Προσανατολισμού (4)

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- ΓΕΛ Μυγδονίας

- ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

- ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας

Β) Γενικής Παιδείας (4)

- 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

- Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή (word - pdf)

- ΓΕΛ Κορίνθου (word pdf)

- ΓΕΛ Λίμνης Ευβοίας


ΠΗΓΗ
* Τα θέματα από το ΓΕΛ Ερέτριας τα αναδημοσιεύσαμε όπως μας τα έστειλε ο αγαπητός συνάδελφος Γιώργος Κόντος από τη διεύθυνση http://blogs.sch.gr/gkontos/
_________________________________________________________________________________

Δείτε τις φετινές οδηγίες (2016) για την αξιολόγηση των μαθητών Λυκείου όπως μας το έστειλε ο αγαπητός συνάδελφος Αναστάσιος Σκουρκέας.

Προσοχή: Διαφορετικές διευκρινήσεις έχουν δοθεί για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου και άλλες για τους μαθητές της Γ΄ τάξης. 

Α - Β ΛΥΚΕΙΟΥ

Συγκεκριμένα για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου οι οδηγίες που στάλθηκαν πριν λίγους μήνες από το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται παρακάτω και τις μοιράστηκε μαζί μας ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Σταύρος Σταυρόπουλος: 

Το τελευταίο Π.Δ. που καθορίζει την αξιολόγηση των μαθητών Λυκείου είναι το 46/22-4-2016 (πολύ πρόσφατο δηλαδή), στη σελίδα 10 που αναφέρεται στα Μαθηματικά αναφέρει:

1. Η εξέταση στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α΄και Β΄ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται ως εξής:

Ι. Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας, η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του μαθητή να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.

ΙΙ. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές διαρθρώνονται ως εξής:

α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού − Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης. Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.

β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.

δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.

ΙΙΙ. Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες.

Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων."

7 σχόλια:

  1. Η χρησιμότητα της συγκεκριμένης ανάρτησης είναι ανυπολόγιστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα. Ευχαριστούμε πολύ για τα θέματα. Μια παρατήρηση στη Γ γυμνασίου για το θέμα Α.2.2 του 1ου Γυμνασίου Λάρισας. Τα 2 τρίγωνα που ζητείται να εξετάσουμε αν είναι ίσα δεν υπάρχουν γιατί σύμφωνα με το νόμο των ημιτόνων θα έπρεπε 4/ημ75 να ισούται με 3/ημ60 το οποίο δεν ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε δίκαιο...στρογγυλοποίησα τα νούμερα για να διευκολύνω τα πράγματα και προέκυψε λάθος... Σας ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση... ελπίζω να ευχαριστηθήκατε το υπόλοιπο διαγώνισμα...

      Διαγραφή
    2. Πάνο έχεις δίκιο απλά η παρατήρηση αυτή δεν αφορά τους μαθητές αλλά τη δική μας συνέπεια και αρτιότητα της κατασκευής.

      Καλημέρα και στους δύο σας!

      Διαγραφή
    3. Ναι εννοείται πολύ όμορφο διαγώνισμα με την κατάλληλη δυσκολία για να υπάρχει μεγάλο εύρος βαθμολογιών.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μάκη!Κοιτάζοντας τα θέματα Γεωμετρίας Ά Λυκείου διαπίστωσα ότι εκ παραδρομής έχουν μπει από το Γελ Λίμνης τα θέματα της Β´ .Μικρο το κακό βέβαια αλλά επειδή έχω διαπιστώσει τόσο καιρό που διαβάζω το blog ότι σου αρέσει η οργάνωση και η τελειότητα το επισημαίνω .Καλη δύναμη εν όψει των εξετάσεων σε μαθητές και συναδέλφους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ! Αποκαταστάθηκε!

      Πάντως αυτό πρέπει να κάνουν όλοι! Για να είμαστε πιο χρηστικοί και το site να το χρησιμοποιούν όλοι με τα λιγότερα λάθη. Είναι εγωιστικό να παίρνεις την πληροφορία που θέλεις και αν βρεις κάτι να μην το αναφέρεις και να το κρατήσεις για σένα.

      Όσο για τα λαθάκια λογικά θα βρεις και άλλα αφού δεν μπορείς να φανταστείς στο email τη συμφόρηση γίνεται! Αν κάποιος μου μιλήσει χάνω τη σειρά και τα βάζω όπου να 'ναι!!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος