Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016: Online ενημέρωση στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής



Ημέρα εξέτασης Παρασκευή 20 - 5 -2016

- ΘΕΜΑΤΑ (ώρα ανάρτησης 10:30 σε pdf )
(από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας)

και εδώ σε αρχείο word

- Δείτε επίσημα τα θέματα των Εσπερινών σχολείων
(από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας) 

- ΛΥΣΕΙΣ από τη lisari team 
(ώρα πρώτης ανάρτησης 11:00!!!!!)

- Μια πρώτη άποψη (ώρα: 11:01)

Επιστρέψαμε σε επίπεδο δυσκολίας στα θέματα του 2000. Έλειπε το συνδυαστικό ερώτημα όπως είχαμε προβλέψει από χθες το βράδυ και προτείναμε στο διαγώνισμα προσομοίωσης της ομάδας μας. 

- Με μια δεύτερη ματιά (ώρα:23:55)

Τα θέματα ήταν ανάλογα με το επίπεδο των υποψηφίων. Ας αποφύγουμε τις εκφράσεις εύκολα, δύσκολα κ.τ.λ. Όλα κρίνονται με το τι μαθητές εξετάζονται. Άρα με δεδομένο ότι οι μαθητές που δίνουν το μάθημα είναι κυρίως της θεωρητικής, τα θέματα κρίνονται καλά και εύστοχα. Αν θέλουμε να βρούμε με το ζόρι προβλήματα και λάθη έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

1) Στο θέμα Γ1 ζητείται ο δειγματικός χώρος. Όποιος δεν το βρει τότε χάνει ολόκληρο το θέμα, άρα τιμωρείται με 25 μονάδες επειδή δεν γνωρίζει κάτι. Άδικο; 

Πρότασή μας: Να δινόταν ο δειγματικός χώρος και να βαθμολογούσαν το δεντροδιάγραμμα, που το ζητούσε το ερώτημα κιόλας. 

2) Πρόβλημα στο ερώτημα Δ2. Δίνεται ένα νέο δεδομένο στο Δ2 (η μέση τιμή) και με βάση αυτού συμπληρώνουμε το πίνακα. Μετά δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε το δεδομένο αυτό και στα άλλα ερωτήματα αφού ήταν τοπικό δεδομένο! 

Πρότασή μας: Με δεδομένο ότι ν4 = 5 να βρείτε Δ3, Δ4, Δ5. Ή πριν ξεκινήσει το ερώτημα Δ2 να έγραφε ότι "Επιπλέον η μέση τιμή είναι 14 τότε ..." και να συνέχιζε με τα ερωτήματα, Δ2, Δ3, Δ4 και Δ5. 

3) Τέλος 5 υποερωτήματα σε Δ θέμα έχουμε καιρό να δούμε χωρίς να θεωρείται παράπτωμα. Απλά μας έκανε εντύπωση. 

- Δελτίο τύπου της Ε.Μ.Ε (ώρα:14:00)

Ειδικά Σχόλια
Θέμα Α:  Θεωρία

Θέμα Β:  Ελέγχονται βασικές γνώσεις Ανάλυσης.

Θέμα Γ: Εξετάζεται μεγάλο μέρος του Κεφαλαίου των Πιθανοτήτων. Επισημαίνουμε ότι αν ο υποψήφιος δεν απαντήσει σωστά στο ερώτημα Γ1 τότε θα έχει πρόβλημα στην επιτυχή αντιμετώπιση των επόμενων ερωτημάτων και ενδεχομένως να δημιουργηθεί θέμα στην ισότιμη βαθμολόγηση των υποψηφίων.

Θέμα Δ: Με πολλά ερωτήματα εξετάζεται μεγάλο μέρος του κεφαλαίου της Στατιστικής.

Γενικά Σχόλια
Tα θέματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας
Η εξέταση θεωρείται μέτριας δυσκολίας για τους απόφοιτους. Οι μαθητές που εξετάζονται φέτος για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες σε επιμέρους ερωτήματα.


______________________________________________________________________________

Φιλολογική επιμέλεια κειμένου: Ελένη-Μαρία Μιχαλοπούλου (Φιλόλογος)

20/5/2016 (συνεχής ανανέωση)

(ώρα τελευταίας επεξεργασίας: 23:59)

Για 4η συνεχόμενη χρονιά το καφενείο των μαθηματικών θα σας συντροφεύει την προηγουμένη(19/5/2016) των εξετάσεων στο μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας.

Ως γνήσιο καφενείο, θα κάνουμε τις προβλέψεις μας (κυρίως εσείς) και θα συζητήσουμε γενικότερα για το αγαπημένο μας μάθημα, τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής.

Ένα μάθημα που πλέον δε βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, επειδή φέτος οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι από κάθε άλλη χρονιά. Όλοι περιμένουμε ότι ο βαθμός δυσκολίας δε θα είναι  ιδιαίτερα μεγάλος, αφού συμμετέχουν μαθητές κυρίως από τη θεωρητική κατεύθυνση. Σε λίγες ώρες θα διαπιστώσουμε αν θα επιβεβαιωθούμε στις προβλέψεις μας…


Μια αγχολυτική διαδικασία που έγινε συνήθεια και πλέον
 συνταγογραφείται από το lisari.blogspot.gr!! 


Φέτος θα έχουμε και τη lisari team που 



θα συντονίζει και θα συμμετέχει στη συζήτηση.


Θα προτείνει δε και κάποιες ιδέες για θέματα εξετάσεων 
(όχι κατ' ανάγκη SOS).

Οι λύσεις θα παρουσιαστούν το συντομότερο δυνατό μετά την επίσημη ανάρτηση των θεμάτων από την ομάδα μας. 

Γενική Πρόσκληση
Επιθυμούμε τη συμμετοχή και τη συνεργασία όλων σας. Η πρόσκληση απευθύνεται σε όσους έχουν μαθηματικές ανησυχίες. Σκοπός μας είναι να περάσουμε ένα όμορφο βράδυ και να βγούμε όλοι κερδισμένοι και ενημερωμένοι!

Οι μαθητές καλό θα ήταν να απέχουν από αυτήν τη συζήτηση αν θεωρούν ότι τους αγχώνει και τελικά δεν τους βοηθά στη χαλάρωση - ηρεμία.



Το Καφενείο των Μαθηματικών θα ανοίξει την Πέμπτη 
(19/5/2016) απόγευμα (γύρω στις 19:30) και όσο αντέξουμε...



Θέλουμε και αναμένουμε τη συμμετοχή σας, θέλουμε και αναμένουμε τις προτάσεις σας...

· Μια ημέρα πριν...τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2016

Το απαραίτητο υλικό για τον υποψήφιο (τελευταία ημέρα διαβάζουμε λίγα και καλά, κυρίως τη θεωρία και απλές ασκήσεις).

1) Διαβάζουμε θεωρία
2) Παλιά θέματα εξετάσεων, όχι κατ' ανάγκην από τα ημερήσια ΓΕΛ 
3) Λύνουμε το διαγώνισμα προσομοίωσης της lisari team!
4) Κοιτάμε όσες ασκήσεις προλάβουμε από το σχολικό βιβλίο και ας είναι απλές (πχ. Β1 ή Β2/σελ. 18 ή 5,6,7σελ. 38)
5) Κοιτάμε τα χθεσινά θέματα των ΕΠΑΛ που τέθηκαν στις εξετάσεις (άσχετα αν η επιτροπή των ΕΠΑΛ είναι διαφορετική από αυτή των ΓΕΛ)

(edit): Τελικά περιμένουμε τα πιο εύκολα της τελευταίας δεκαπενταετίας και χωρίς συνδυαστικό υποερώτημα (άντε το τελευταίο από το Δ)... Από απόδειξη ποντάρουν οι αναγνώστες από το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων. Συμφωνώ αν οι Πιθανότητες δεν έχει μπει σε δύο θέματα, αλλιώς.... 


_____________________________________________________________

47 σχόλια:

  1. Βλεπω πως δεν εχει αρχισει να μαζευεται κοσμος στο καφενειο...
    Οποτε ας αρχισω εγω πρωτος τις προβλεψεις για σημερα.
    1ο θεμα βλεπω παραγωγο
    2ο δικλαδη συνάρτηση (επεκταση δλδ) με παραμετρους. Συνεχεια, εφαπτομενη και μονοτονια ακροτατα.
    3ο απλη ασκηση στατιστικης μπορει με σχεδιαση ιστογραμματος ή πολυγωνου (για να ειμαστε στο πνεύμα των κατευθυνσης)
    4ο συνδυαστικη ασκηση ποθανοτητες με συναρτηση και στατιστικη. Οι πιθανοτητες θα ειναι ακροτατα της συναρτησης κλπ.
    Γενικα περιμένω βατα και χωρις πολλες δυσκολίες. Καλα αποτελεσματα να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τα δεδομένα του συστήματος, η λογική λέει ότι το επίπεδο δυσκολίας θα επιστρέψει στα επίπεδα 2000-2005, αλλιώς καταλαβαίνετε τι εικόνα βαθμολογιών θα προκύψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα θεματα της κατευθυνσης ειχα γραψει καποιες προβλεψεις (κατι βγηκε απο αυτα)αλλα κολλησε ο υπολογιστης και ....
    σημερα ελπιζω να ειμαι λιγο πιο τυχερος
    1ο αποδειξη P(Α-Β)
    2ο στατιστικης πινακακι απλο μεση τιμη ,ομοιογενες δειγμα...
    3ο Πιθανοτητες προβλημα με τιμες απο ακροτατα συναρτησης κτλ
    4ο συνδυαστικη σταστιστικη συναρτησεις με εφαπτομενη , μεση τιμη τεταγμενων κανα οριο που να ειναι μεση τιμη κανονικης κατανομης καλουτσικο αλλα οχι τρελιαρικο...
    Αυτα...γενικα κατι που ισως να δωσει ξανα κινητρο στην θεωρητικη να τα επιλεγουν εστω και αν ειναι μονο για παιδαγωγικα...(δεν το βλεπω για πολυ αυτο)
    Καλη επιτυχια σε ολους και καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σε όλους
    Συμφωνώντας με τους προηγούμενους , θα ποντάρω
    στην απόδειξη από τις πιθανότητες
    δεύτερο θέμα δικλαδική με εύρεση παραμέτρων και παράγωγο, άντε και κάποια εφαπτομένη

    τρίτο θέμα πιθανότητες με απλά ερωτήματα κατανόησης των συνόλων και στο τέλος ανίσωση

    τέταρτο θέμα συνάρτηση με στατιστική, για την εύρεση της μέσης τιμής και του s μέσα από την μονοτονία και τα ακρότατα της συνάρτησης και για κερασάκι cv και κανονική κατανομή

    Άντε και να δούμε…

    Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα...Προσωπικά άμα κρίνω από τα θέματα Κατεύθυνσης και των ΕΠΑΛ πάμε κανονικά για δύσκολα θέματα και με λογική των τελευταίων χρόνων....Ρυθμός μεταβολής στάνταρ θέμα....Προτείνω σαν την περσινή άσκηση των θεμάτων προσομοίωσης του Lisari. ξεσκονίστε τι δεν έχει πέσει από το σχολικό από ρυθμό και γενικά πιστεύω θα πέσουν στάνταρ ιδέες από σχολικό. Μια παρατήρηση ακόμα....που το φτάσανε το μαθηματάκι της Γενικής...9.40 και μόνο 3 σχόλια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο πλήρης απαξίωση του μαθήματος... δεν ενδιαφέρει κανένα. Κρίμα. Ένας λόγος αύριο τα θέματα μέχρι το 16 να υπερβολικά απλά.

      Διαγραφή
  6. Σημαντικη η ασκ. 4 σελ. 100 σχολικου βιβλιου (καλαθοσφαιριστες που πανε και ερχονται αλλαζοντας το μεσο υψος) ---> βλεπω παρομοια σε συνδυασμο με ερωτημα σταθμικου μεσου
    Ευχομαι η αυριανη κατανομη επιτυχιας των υποψηφιων να ειναι κανονικη, με τις επιδοσεις τους να ειναι μεγαλυτερες απο μεση τιμη+3s :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω σ αυτη τη σελιδα και την 101επισησ υπαρχουν πολλεσ ασκησεισ που μπορουν να επεξεργαστουν ασκηση 5 να ζητησουν επιπλεον ποια η μεση ηλικια και η νεα τυπικη αποκλιση και αν μεταβληθηκε ο συντελεστησ μεταβολησ μετα απο οριμενα χρονια ΤΟ ΙΔΙΟ ισχυει για τισ ασκησεισ 8 με τουσ μισθους πιστευω να δωσουν αυξηση και οχι μειωση ΚΑΙ ασκηση 13 ΟΠΩΣ η 5

      Διαγραφή
  7. Μια άσκηση που μπορεί να δούμε:

    1) f(x) = x^3 +ax+b με ακρότατο στο σημείο (1,3). Βρείτε τα α και β.
    2) Μέση τιμή σε διαφορετικά δείγματα (κάτι ανάλογο που είπε ο Παύλος) που πάει και με σταθμικό μέσο.
    3) Θα δίνεται ένα κυκλικό διάγραμμα (όπως η ασκ. 3/σελ. 126)

    Δεν βλέπω πρόβλημα αφού η συγκεκριμένη επιτροπή φαίνεται να μην τα προτιμά.

    Η κατανομή των θεμάτων θα είναι ως εξής:
    Θέμα Β: Πιθανότητες
    Θέμα Γ: Συναρτήσεις:
    Θέμα Δ: Στατιστική και ένα ερώτημα από Πιθανότητες

    δηλ. καθαρά ερωτήματα χωρίς πολλά συνδυαστικά ερωτήματα.

    Αν μπουν με αυτή τη μορφή τότε η απόδειξη πρέπει να προτιμηθεί από τη Στατιστική (οι Πιθανότητες είναι στο Β και σε ένα ερώτημα στο Δ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει θεώρημα στης γενικής που να μιλάει για ακρότατο σε σημείο άρα εκεί η πρώτη παραγωγός μηδενίζεται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, λέει το αντίστροφο... παρόλα αυτά το έχουμε δει σε όλα τα βιβλία και το χρησιμοποιούν καταχρηστικά οι μαθητές.

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω να μην μπει κάτι τέτοιο. Δεν το έχω διδάξει γιατί δεν υπάρχει στο σχολικό αντίστοιχο θεώρημα. Συμφωνώ πως και εγώ έχω δει να κυκλοφορούν αντίστοιχες ασκησεις αλλά δεν τις έκανα ποτέ. Καλή τύχη ε όλα τα παιδιά.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα και από εμένα στην παρέα που βλέπει και προβλέπει.Οι δικές μου προβλέψεις για αύριο:
    1)Απόδειξη από πιθανότητες(απλός προσθετικός νόμος)
    2)Άσκηση στην μορφή της 1 που πρότεινε ο Μάκης
    3)Άσκηση με κανονική κατανομή
    4)Συνδυαστικό θέμα με συνάρτηση και πιθανότητες ή πρόβλημα κίνησης
    Αυτά από εμένα.Μάκη να θεσμοθετήσουμε έπαθλο πάλι;Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην απόδειξη συμφωνούμε... μπα δεν χρειάζεται, δεν βλέπεις; Δεν υπάρχει ενδιαφέρον, παλμός, ένταση, ροή κ.τ.λ.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα στην καταπληκτική παρέα σας. Τα θέματα θα είναι σαφώς ευκολότερα απο πέρυσι, κανα δυο κλίκ κάτω. Μην ξεχνάτε είναι ίδια η ύλη, οπότε δεν αναμένονται εκπλήξεις. Προσωπικα θεωρώ οτι όπως με το περιφημό φυλλάδιο των Κουτσανδρέα Αργυράκη (2011,2012) εγίνε το μπάμ έτσι θα πάμε και φέτο. Αλλωστε τα θέματα κάνουν κύκλους. Δεν γνωρίζω την ύπαρξη κάποιου φυλλαδίου, αλλά επείδη εχουν "εξαντληθεί" πολλές ιδέες σε προτεινόμενα, οι θεματοδότες θα στραφούν στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή η συνάρτηση f(x) = x^2/x^2 +1 την αγαπούν (την έβαλαν και στα ΕΠΑΛ ως εξής f(x) = x/x^2+1) ας δούμε γενικότερα και τη λογική της άσκ. 4/σελ. 50. Δηλαδή να δίνεται σχήμα και να ζητούνται κάποια στοιχεία (αυτές οι σελίδες έχουν αρκετές ιδέες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχοντας υπόψη που απευθύνονται τα θεματα και που στοχεύουν οι μαθητές που το παίρνουν, θα έλεγα ότι θα μπουν θέματα καθαρά δηλ από κάθε κεφάλαιο ένα θέμα χωρίς συνδυασμούς και μάλλον θα είναι όλα προβλήματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει περίπτωση λέτε να παίξει συνδυαστικό από τα 3 κεφάλαια;Εγώ πάντως σήμερα έκανα μία στα κορίτσια μου που είχε συνάρτηση,μέση τιμή από παρατηρήσεις που ήταν πιθανότητες και ανίσωση με CV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βλεπω πως δεν εχει αρχισει να μαζευεται κοσμος στο καφενειο...
    Οποτε ας αρχισω εγω πρωτος τις προβλεψεις για σημερα.
    1ο θεμα βλεπω παραγωγο
    2ο δικλαδη συνάρτηση (επεκταση δλδ) με παραμετρους. Συνεχεια, εφαπτομενη και μονοτονια ακροτατα.
    3ο απλη ασκηση στατιστικης μπορει με σχεδιαση ιστογραμματος ή πολυγωνου (για να ειμαστε στο πνεύμα των κατευθυνσης)
    4ο συνδυαστικη ασκηση ποθανοτητες με συναρτηση και στατιστικη. Οι πιθανοτητες θα ειναι ακροτατα της συναρτησης κλπ.
    Γενικα περιμένω βατα και χωρις πολλες δυσκολίες. Καλα αποτελεσματα να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά ρε παιδιά πρέπει να κάνουμε μία κουβέντα για την απαξίωση γενικώς του μαθήματός μας.Να δούμε ποιος και τι φταίει που όλο και περισσότερα παιδιά στρέφονται προς την Βιολογία,για τον πόλεμο που δέχεται το μάθημά μας και έχει γίνει επιλογής(άκουσον άκουσον),για τα θέματα τέρατα που αποθαρρύνουν και απογοητεύουν τους μαθητές,για τα δικά μας λάθη στην διδασκαλία.....Έχω την εντύπωση πως άν συνεχιστεί αυτή η πορεία σε λίγα χρόνια θα είμαστε όλοι συλλεκτικό είδος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ας πω και γω την αποψή μου
    ΘΕΜΑ Β ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ
    ΘΕΜΑ Γ ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ ΠΙΘΑΝΟΤΙΤΩΝ Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Ή ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ
    ΘΕΜΑ Δ ΕΥΕΡΕΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΒΑΔΟΝ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ άνευρο το team σήμερα.Τι γίνετε ρε παιδιά στερέψαμε από εμπνεύσεις και ιδέες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικό, δεν έχει κανένα ενδιαφέρον Λάζαρε... στο δικό μου σχολείο το έδιναν 7 μαθητές! Και φαντάσου δεν είναι μικρό σχολείο, έχει 500 μαθητές!!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πράγματι , τι γίνεται ; Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί τόση καθυστέρηση στην παράδοση ; όλο κάτι συμβαίνει ; Θα μας φάει το άγχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είναι πολλά θέματα (πχ. Γενικής Παιδείας) ΠΑΝΤΑ καθυστερούν...

      Διαγραφή
  20. Πολυ ευκολα μου φαινονται με μια πρωτη ματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλημέρα. Τα πιο εύκολα και αναμενόμενα θέματα για πολλά έτη. Ανευ συνδυασμων και τεχνικών. Ενα θέμα ανα ενότητα. Οι μετρίως διαβασμένοι ανέτα κοντά στο 15. Ετσι πρέπει να είναι ενα μάθημα γενικής παιδείας. Τα μαθηματικά να είναι προσεγγίσιμα απ όλους και όχι κατι ελιτίστικο ή απόμακρο. Δεν είναι ή δεν θα γίνουν όλοι μαθηματικοί. Επίσης υπάρχει και ο "ανταγωνισμός" απο την βιολογία.Τέλος και όσοι είναι στην θεωρητική και αυτοί νού έχουν ας μην "μίσουν" κάτι έστω και αν έχουν ασθενή επίδοση. Μπράβο στούς θεματοδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μονο τα παιδαγωγικά το έδιναν μαλλον για αυτο τον λογο ηταν εξαιρετικά εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημερα σε ολους ,στις λυσεις που δοθηκαν 2 σημεια ειναι μαλλον λαθος, το δ Σ-Λ ειναι Σωστό και το οριο στο Β3 ειναι -7 (το χ τεινει στο -1 και οχι στο 1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στον δειγματικο χωρο του Γ1 δεν υπαρχει το ΑΑΑ και υπαρχει δυο φορες το ΚΑΑ

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο Χάρη!! Αναρτήσαμε λύσεις ταχύτατα και μας ξέφυγαν πολλά λαθάκια... μετά από λίγο είχαμε ξανά ανεβάσει την νέα έκδοση με διορθωμένα αρκετά σημεία.

      Σε ευχαριστούμε πολύ για τη διευκρίνηση...

      Διαγραφή
    3. O δαιμον του τυπογραφειου φταιει!!! :) Να σαι καλα!!

      Διαγραφή
  24. Εξαιρετικά επιλεγμένα θέματα και μπράβο στην επιτροπή! Η κλιμάκωση θεωρώ ότι ήταν υποδειγματική, χωρίς δύσκολες πράξεις στο στατιστικό κομμάτι, χωρίς παγίδες, με ιδέες από το σχολικό βιβλίο (η αρχή του θέματος Γ είναι η ασκ. 7, σελ.145) ή που έχουν ξανατεθεί παρόμοια (θέμα Δ φετινό με θέμα Γ 2010). Όπως έπρεπε ώστε να μην αιφνιδιαστούν οι μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επιτέλους θέματα για μαθητές . Οι θεματοδοτες άργησαν 16 χρόνια . Θέματα χωρίς εκτρώματα τα οποια δεν ειχαν καμία σχέση με στατιστίκη και πιθανότητες . Επιτέλουσ θέματα οχι νοσηρά και οχι απο ανθρώπους που μισούν τους μαθητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο στους θεματοδότες.

    Δεν πρέπει να μισήσουν τα παιδιά της θεωρητικής το μάθημα γιατί στο παιδαγωγικό τμήμα έχουν μαθήματα με μαθηματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου ίσως δούμε θέματα με περισσότερες πράξεις και γνώσεις ποσοστών που χρειάζονται στα Παιδαγωγικά.

      Όντως τα θέματα τα περιμέναμε εύκολα αλλά μας εντυπωσίασαν που κρατήθηκαν τόσο πολύ...

      Ας ευλογήσουμε και τα γένια μας, πέσαμε μέσα στο ότι δεν θα έχει συνδυαστικό ερώτημα όπως προτείναμε και στο διαγώνισμα προσομοίωσης που αναρτήσαμε με την ομάδα πριν λίγες μέρες.

      Αυτό είναι το σωστό και αυτό έγινε!!

      Διαγραφή
  27. Δυστυχως δεν ειχα μαθητη φετος που να δινει το μαθημα φετος αλλα πραγματικα μολις μπηκα σπιτι και ειδα τα θεματα δεν το πιστευα.
    Θεματα στα πλαισια του σχολικου, ωστε μαθητες που δεν εκαναν φορντιστηρια να μπορουν να ανταποκριθουν και να διεκδισουν εναν αξιοπρεπη βαθμο.
    Συγχαρητηρια στην επιτροπη αλλα και στο λισαρι για την αποψη περι σχολικου βιβλιου και κατα ποσο πρεπε να ελπιζουμε σε θεματα εμπνευσμενα απο αυτο.
    Καλη συνεχεια σε ολες-ους δινουν και αλλα μαθηματα και καλη ξεκουραση σε οσους καθηγητες τελειωσαν για φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Κώστα για την αναγνώριση.

      Και εμείς θεωρούμε ότι είναι αξιοπρεπείς θέματα, στο ύψος των περιστάσεων. Η επιτροπή κατάλαβε ότι δεν πρέπει να επηρεαστεί με τα θέματα που τίθενται όλα αυτά τα χρόνια και απερίσπαστη να επιτελέσει το έργο της.

      Για άλλη μια φορά Παιδαγωγικά θέματα και στο επίπεδο των μαθητών. Ελέγχεται αν στο Γ1 έπρεπε να δίνεται ο δειγματικός χώρος... αν κάποιος δεν το έκανε έχανε μοιραία όλο το Γ θέμα.

      Πολύ καλύτερα από ότι τα περιμέναμε...

      Διαγραφή
  28. Γεια σας...Στο σωστό λάθος από συνήθεια προφανώς εβαλα Σ-Λ και όχι όλη τη λέξη...παρόλα Αυγ το έχω ολοσωστο. ...θα κοπεί εντελώς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος