Στηρίξτε το έργο μας!

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

Διαγωνίσματα τετραμήνου Άλγεβρας Β΄ Λυκείου από την Ιωνίδειο Σχολή Πειραιά

Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Αντώνης Περιβολάκης από το Πρότυπο ΓΕΛ της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά μας προσφέρει τα εξαιρετικά διαγωνίσματα 1ου τετραμήνου Άλγεβρας Β΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του. 

Αξίζει να τα δείτε! Είναι πρωτότυπα και εξετάζουν όλες τις έννοιες από το 2ο κεφάλαιο: Ιδιότητες Συναρτήσεων Άλγεβρας.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε αντίστοιχα: Ομάδα Α - Ομάδα Β


Για περισσότερα αρχεία από τη Β΄ Λυκείου 

πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Διαγώνισμα προσομοίωσης μέχρι το θεώρημα Bolzano

Δημοσιεύουμε ξανά ένα διαγώνισμα που το αναζητούν αρκετοί συνάδελφοι. 

Δείτε το επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης για τα μαθηματικά Γ Λυκείου. Η ύλη αντιστοιχεί μέχρι το θεώρημα του Bolzano.

Μια επιμέλεια του αγαπητού συναδέλφου Δημήτρη Μονέζη.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για να δείτε συγκεντρωτικά όλα τα τεστ - διαγωνίσματα 
για το σχολικό έτος 2018 - 19
από καθηγητές, σχολεία και Φροντιστήρια πατήστε εδώ.

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021

Προβληματισμοί στα βιβλία των Μαθηματικών της Β Λυκείου (παροράματα)

Εδώ θα μαζεύουμε τα σημεία που μας προβληματίζουν στα βιβλία των μαθηματικών της Β Λυκείου για να τα προωθήσουμε στο Ι.Ε.Π. για άμεση διόρθωση όποτε ξανά γίνει. 

Να θυμίσω ότι μόνο το βιβλίο της Κατεύθυνσης περάστηκαν τρία λάθη στην έκδοση 2021 - 22. 


Άλγεβρα Β΄ Λυκείου

1) Μήπως αx + βy + γz = δ ; 


2) Σελίδα 42 (παράγραφος 2.2)
Στο σχήμα αντιστοιχεί η συνάρτηση y = |x - 1| και όχι y = |x| - 1. 

                                                                 (αυτό είναι το σωστό σχήμα)
                                                                 

Κατεύθυνση Β΄ Λυκείου
1) Χωρίς να είναι λάθος, μήπως να γράψουμε καλύτερα στο "επίπεδο" αντί "χώρο"; Νομίζω ότι στο κεφάλαιο αυτό μελετάμε τα διανύσματα στο επίπεδο και όχι στο χώρο. 


2) Πώς προκύπτει το ίσον στον τύπο από την τριγωνική ανισότητα; Έχει η τριγωνική ανισότητα ίσον; Δίνει λάθος εντύπωση στο μαθητή... Ή θα παρουσιάσουμε αναλυτικά την απόδειξη, όπου το προτείνω, ή θα γράψουμε σωστά την τριγωνική ανισότητα, δηλαδή χωρίς το ίσον στο τύπο. 

3) Έχει ξεχαστεί το "βελάκι" πάνω από το μηδέν που δηλώνει ότι είναι μηδενικό διάνυσμα. Σελίδα 41 παράγραφος 1.5, ο ορισμός του εσωτερικού γινομένου διανυσμάτων.


Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

Η άσκηση Β2 σελ. 28 από το σχολικό βιβλίο όπως δεν την έχετε ξανά δει!


 Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος


Δείτε την άσκηση Β2 σελ. 28 από το σχολικό βιβλίο Μαθηματικών Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου όπως δεν την έχετε ξανά δει! Μια κλασική αλλά ταυτόχρονη απαιτητική άσκηση για τους μαθητές όπως διαπιστώνω κάθε χρόνο που τη διδάσκω στον πίνακα. 

Φέτος, για πρώτη φορά αφιέρωσα λίγο παραπάνω χρόνο μέσα στην τάξη για να τονίσω το αντίστροφο και την γεωμετρική ερμηνεία της άσκησης αυτής. Επίσης, προτείνω μια παρόμοια άσκηση για καλύτερη εξάσκηση.

Το αρχείο αφιερώνεται στους μαθητές που όχι δεν έχουν σταματήσει να ασχολούνται αλλά έχουν εντατικοποιήσει τη μελέτη τους. Το αρχείο αυτό σε αυτούς απευθύνεται. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.