Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγώνισμα προσομοίωσης μέχρι το θεώρημα Bolzano

Δημοσιεύουμε ξανά ένα διαγώνισμα που το αναζητούν αρκετοί συνάδελφοι. 

Δείτε το επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης για τα μαθηματικά Γ Λυκείου. Η ύλη αντιστοιχεί μέχρι το θεώρημα του Bolzano.

Μια επιμέλεια του αγαπητού συναδέλφου Δημήτρη Μονέζη.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Για να δείτε συγκεντρωτικά όλα τα τεστ - διαγωνίσματα 
για το σχολικό έτος 2018 - 19
από καθηγητές, σχολεία και Φροντιστήρια πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. θα δημοσιευτούν οι απαντήσεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενα πραγματικα ωραιο διαγωνισμα,αλλα ειναι για μαθητες?μπορουν να γραψουν σε αυτο?οτι το 65-85% ειναι κατω απο 10 δεν μας λεει κατι. 1)πιστευω οτι αν βαζουμε αυτα τα διαγωνισματα σε λιγο καιρο θα κανουμε μαθημα ο ενας στον αλλον 2) το διαγωνισμα ειναι εξαιρετικο αλλα η αποψη μου θα επρεπε ενα τουλαχιστον θεμα να ηταν ευκολοτερο 3)εκανα το σχολιο γιατι πιστευω οτι αν συνεχισουμε με αυτα τα ποσοστα αποτυχιας μαλλον κανουμε και εμεις ενα λαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα περιμένουμε από σένα το δικό σου διαγώνισμα και όχι τις κρίσεις για τα διαγωνίσματα που αναρτώνται και καλύπτουν όλα τα γούστα. Οπότε καλύτερα να επιδεικνύουμε την δουλειά μας από να κρίνουμε τη δουλειά που μας προσφέρουν οι συνάδελφοι. Αναμένω στο email μου το διαγώνισμα που έθεσες στους μαθητές σου. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Μάκη όπως είπα το διαγώνισμα ήταν εξαιρετικό,η ερώτηση που μάλλον δεν έθεσα σωστά ήταν αν θέλουμε να ανεβάζουμε το επίπεδο σε αυτό το βαθμό. Έχω πάντα στο μυαλό μου τους φυσικούς και τα αποτελέσματα των παιδιών στις εξετάσεις σε σχέση με τα δικά μας. Τέλος φαντάζομαι όταν στέλνεις ένα διαγώνισμα το δίνεις γιατί θες να ακούσεις και σκέψεις συναδέλφων.

      Διαγραφή
    3. Ναι Κώστα μου όχι απλά περιμένουμε κριτική αλλά την ζητάμε κιόλας! Απλά όπως καταλαβαίνεις οφείλω να υπερασπιστώ τους καθηγητές που προσφέρουν υλικό στο lisari χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Απλά την αναγνώριση και τη χαρά ότι το υποδέχθηκαν με θαυμασμό οι συνάδελφοι, όπως έκανες και εσύ.

      Όσο για τη θέση σου είναι σωστή και ακούγεται συχνά. Νομίζω ότι ένα site δεν φτιάχνει κλίμα για τις εξετάσεις όσο απήχηση και να έχει στην μαθηματική κοινότητα. Εγώ το λαμβάνω ως δικαιολογία όταν λέγεται ότι τίθενται δύσκολα θέματα γιατί πχ. το lisari, η ΟΕΦΕ, study4exams κτλ. θέτουν δύσκολα θέματα. Και την προηγούμενη χρονιά είδαμε παράλογα θέματα ενώ τα θέματα των εξετάσεων ήταν ήπια (άσχετα με τις βαθμολογίες που είδαμε). Άρα την κύρια και αποκλειστική ευθύνη την έχει ο θεματοδότης. Αυτός διδάσκει σε σχολείο (γι αυτό θεωρείται προϋπόθεση να συμμετέχει) και γνωρίζει ποιο είναι το επίπεδο των μαθητών...

      Όμως δέξου αυτό που έγραψα χωρίς ίχνος κακίας ή επίθεσης που δεν με χαρακτηρίζει στο λόγο μου. Όταν "γκρεμίζουμε" πρέπει να έχουμε τη διάθεση να "χτίσουμε". Επομένως δεκτή η κριτική που έκανες (που σίγουρα είναι καλοπροαίρετη) αλλά θέλω ένα διαγώνισμά σου που να μας δείχνεις αυτός που προτείνεις.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο διαγώνισμα!! Ευχαριστίες στον Δημήτρη Μονέζη
    Χρόνια πολλά για την ημέρα και καλή δύναμη σε όλους.Μήπως στο Δ4 η λύση είναι στο R;
    Δεν ξέρω αν μπορεί να βγει στο (0,2).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα και ευχαριστω για τις ευχες. Αν εφαρμοσουμε αρχικα Θ.Bolzano για τη συνάρτηση f στο [0,2] βρίσκουμε ρίζα της,έστω κ, στο (0,2) και στη συνέχεια εφαρμόζουμε για τη νέα συνάρτηση στο [0,κ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορω να έχω καπως τις λυσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σας! Μήπως μπορείτε να μου πείτε τις απαντήσεις του Σ-Λ και με ποιόν τρόπο θα χειριστώ τα ερωτήματα Γ3. και Γ4.; Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γίνετε να βρούμε κάπου τις λύσεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ πιο εύκολο να λέτε το σημείο που αντιμετωπίζεται πρόβλημα από το να λύνουμε όλο το διαγώνισμα.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα. Στο α4 που είναι σωστή απάντηση το Γ δεν είναι λάθος σαν διατύπωση? Εφόσον το 1 και το -1 δεν είναι στο πο της συνάρτησης άρα δεν υπάρχει θέμα συνέχειας σε αυτά τα σημεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

1 διαγώνισμα Προσομοίωσης Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση

 Δείτε ένα υποψήφιο διαγώνισμα προσομοίωσης μαθηματικών στη Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση συναρτήσεων.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.  Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος Υποδιευθυντής στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος